Miksi olet sinkku?
Olen kerran eronnut ja se riitti. En halua kokea eroa uudelleen.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Olen niin monta kertaa pettynyt miehiin, että ei enää jaksa kiinnostaa edes yrittää. Taidan siirtyä naisiin.
Jottä dynamiikkaas sinulla on noin väärät kriteerit kumppaninvalinnalle että toistuvasti joudut pettymään niin eihän se miesten vika ole vaan sinun. Ei niissä miehissä vikaa ole jos eivät sinulle sovi. Hyvää miestä ei vaatimuslistan kanssa löydy vaan kaikki alkaa sydämen asenteesta toista ihmistä kohtaan. Silloin kun molemmilla on palveleva asenne niin suhde on kuin taivas vaatimukset vievät suhteen hel ve ttii n. Tätä dynamiikkaa hyvin harva ymmärtää.
Ruma, köyhä, vittumainen, ei siihen muuta tarvita.
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan kuin kuraa, ja sitä
En ole enää valmis ottamaan vastaan. Toiveissa olisi parisuhde, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Toivotaan, että me kaksi hyvää voisimme joskus vielä olla thdessä paremmat. - En silti käy väittämään, että kaikki naiset, joita olen kohdannut ja joista olisin saatranut olla kiinnostunut parisuhde mielessäkin olisivat olleet pelkkää kuraa. Päinvastoin. Joskus vain tuntuu sille, että olen itse saanut jonkun kirouksen päälleni kun parisuhdekumppanin löytäminen on ja on ollut nikn epäonnidta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vastaan kuin kuraa, ja sitä
En ole enää valmis ottamaan vastaan. Toiveissa olisi parisuhde, mutta taitaa jäädä haaveeksi.
Toivotaan, että me kaksi hyvää voisimme joskus vielä olla thdessä paremmat. - En silti käy väittämään, että kaikki naiset, joita olen kohdannut ja joista olisin saatranut olla kiinnostunut parisuhde mielessäkin olisivat olleet pelkkää kuraa. Päinvastoin. Joskus vain tuntuu sille, että olen itse saanut jonkun kirouksen päälleni kun parisuhdekumppanin löytäminen on ja on ollut nikn epäonnidta.
Ei se mikään kirous ole että et osaa valita oikein. Sinulla on luultavimmin trauma sisälläsi joka vaikuttaa siihen että et osaa valita kumppania suhteeseen oikein. Esimerkkinä alkoholistin lapset, suhde alkoholiin määrittää hyvin pitkälle myös parisuhteen joten sisäinen trauma määrittää parisuhteen..
Koska en enää halua elämääni miestä, joka vaatii huomiota, ruoanlaittoa, seksiä ym. asioita. Enkä kaipaa ristiriitojakaan.
Yli kymmenen vuotta sinkkuna oleminen on muuttanut mielipiteeni täysin. Ennen sinkkuuttani olin ollut parisuhteessa yläasteikäisestä saakka.
En oo vielä saanu sitä kenet haluan 😄
Mieheni sai lopulta tarpeekseen, eikä enää jaksanut katsoa happamaa naamaani ja jatkuvaa lusmuilua. Olen myöskin monisairas.
Erosin marraskuussa 5 vuotta kestäneestä suhteesta enkä ole kokenut tarvetta etsiä uutta kumppania. Viihdyn liian hyvin sinkkuna, että haluaisin vierelle ketään miestä pilaamaan onneni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Väkivalta on aina väkivallantekijän vika.
Ja moni osaa esittää vakuuttavasti muuta mitä oikeasti on suhteen alussa. Varsinkin väkivaltaiset ja manipuloijat tuntuvat osaavan sen taidon, koska ei sellaisten kanssa kukaan edes aloittaisi suhdetta, jos väkivaltaisuus tai manipulointitaipumus selviäisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Väkivalta on aina väkivallantekijän vika.
Ja moni osaa esittää vakuuttavasti muuta mitä oikeasti on suhteen alussa. Varsinkin väkivaltaiset ja manipuloijat tuntuvat osaavan sen taidon, koska ei sellaisten kanssa kukaan edes aloittaisi suhdetta, jos väkivaltaisuus tai manipulointitaipumus selviäisi heti.
Naisten väkivaltaisuus tunnetaan vielä huonommin. Aiempi kommentti voi kieliä naispuolisen henkilön vihanhallintaongelmista.
Kotileikkejä tuli kokeiltua, ei ollut minun juttu, yksin parempaa.
M59
Vammaisuuteeni takia. Kukaan normaali mies tuskin haluaa vammaista naista. Ja itse en huoli vammaista. Hävettää nimittäin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Väkivalta on aina väkivallantekijän vika.
Ja moni osaa esittää vakuuttavasti muuta mitä oikeasti on suhteen alussa. Varsinkin väkivaltaiset ja manipuloijat tuntuvat osaavan sen taidon, koska ei sellaisten kanssa kukaan edes aloittaisi suhdetta, jos väkivaltaisuus tai manipulointitaipumus selviäisi heti.
Mutta sinun valinta on elätkö väkivaltaisen kanssa ja menetkö yhteen väkivaltaisen kanssa. Väkivaltaisia et voi maailmasta poistaa mutta voit valita kuuluuko ne sinun elämään. Väkivaltainen suhde on aina sen vika joka siinä suostuu elämään. Jos oppiläksyt on tehty oikein niin ei ikinä päädy yhteen väkivaltaisen kanssa. Liian nopea yhteenmuuttaminen on kuin hunajaa väkivaltaiselle sillä äkkipikainen ei jaksa odottaa. Kyllä väkivaltaisen tunnistaa kun oikeisiin asioihin osaa katsoa mutta jos kriteerit on pitkä varakas ja hienot harrastukset eikä niistä pysty luopumaan edes silloin kun hampaita keräilee lattialta nii oma vika se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Väkivalta on aina väkivallantekijän vika.
Ja moni osaa esittää vakuuttavasti muuta mitä oikeasti on suhteen alussa. Varsinkin väkivaltaiset ja manipuloijat tuntuvat osaavan sen taidon, koska ei sellaisten kanssa kukaan edes aloittaisi suhdetta, jos väkivaltaisuus tai manipulointitaipumus selviäisi heti.
Selviää välittömästi kun suhdetta joutuu odottamaan, äkkipikainen ei kestä odottamista, tosirakkaus kestää.. Mutta tämä ajatus "ensitreffit alttarilla" on sitä meininkiä josta kaikki järki puuttuu. Parisuhde pitää aina aloittaa järkiperustein ja vasta toissijaisesti tunne perustein.
Vierailija kirjoitti:
En ole miesten mielestä kiinnostava tai viehättävä.
N43
Minä olen, mutta en kuulemma ns. Vaimomatskua. Se siitä sitten.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Mene hoitoon , ihan oikeasti.
Olen ollut 10 vuotta sinkkuna pitkän parisuhteen jälkeen. Elämä on helppoa ja oma lähtökohtani on, että seurustelun pitäisi parantaa elämääni, ei heikentää. Ei vuoroviikkosäätöä, ei exän aikataulujen kanssa pelaamista, ei perinteisiä, rajoittavia tapoja, ei idealisoituja odotuksia.
En usko, että löydän samalla tavalla riippumatonta ihmistä ja vieläpä sellaista, joka haluaisi kanssani parisuhteeseen.