Miksi olet sinkku?
Olen kerran eronnut ja se riitti. En halua kokea eroa uudelleen.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.
Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi
Täällä esiintyy nyt joku varsinainen parisuhdeasiantuntija, jonka mielestä kaikki epäonnistuneet parisuhteet ovat valitsijan vika. Erikoinen ajattelutapa, sillä parisuhteen dynamiikkaan vaikuttaa aina molempien osapuolien käyttäytyminen, jota ei aina voi etukäteen ennustaa.
Toisekseen tässä ketjussa ei ketään ole pyydetty arvostelemaan toisten menneitä/olevia/tulevia parisuhteita, vaan ainoastaan kertomaan, miksi ei halua parisuhdetta.
Väkivalta suhteessa on sen vika joka suostuu väkivaltaisen kanssa elämään. Väkivaltainen kumppani on myös oma vika jollei pohjatyötä tee kunnolla ennen kuin yhteen muuttaa. Parisuhteeseen ei tule lähteä kevein perustein sillä se on yksi kaikkein vaativimpia päätöksiä elämässä että kenen kanssa elämänsä jakaa. Siitä on ihan turha syyttää muita jos näin tärkeän valinnan tekee liian kevein perustein esim. vaikka siksi kun toinen on vaan niin hot. Silloin kun mennään järki edellä ja rauhassa niin ei päädytä väkivaltaisten kanssa yhteen eikä yleensäkään huonoon suhteeseen. Vuosi seksitöntä seurustelua kertoo jo melkoisesti minkä kanssa ollaan tekemisissä ja tähän projektiin ei ihan kenen kanssa tahansa edes lähdetä. Pariutumisasioissa on järki lähtenyt täysin ihmisten päästä.
Koska olen 19-vuotias mies joka tykkää vain yli 35-vuotiaista tytöistä. Sen lisäksi olen kummallinen ja minulle on asperger.
Vierailija kirjoitti:
Koska halua olla. En keksi yhtään syytä ottaa ketään riesakseni.
Miksi sinä olet ottanut ihmisiä riesaksesi? Terveessä parisuhteessa kumpikaan ei ole riesa toiselle. Taas yksi joka ei osaa valita kumppania oikein.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen 19-vuotias mies joka tykkää vain yli 35-vuotiaista tytöistä. Sen lisäksi olen kummallinen ja minulle on asperger.
Otas järki käteen ja hoida vaikka se äitiongelma ensin kuntoon. Sen jälkeen kun pääkoppa on kunnossa niin omanikäisten kanssa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halua olla. En keksi yhtään syytä ottaa ketään riesakseni.
Miksi sinä olet ottanut ihmisiä riesaksesi? Terveessä parisuhteessa kumpikaan ei ole riesa toiselle. Taas yksi joka ei osaa valita kumppania oikein.
Voin vastata omalta osaltana, vaikka olenkin eri henkilö. Nuorempana minulla oli parisuhteita ja avoliittoja, tunsin tarvetta niihin. Yhdessä asuessa tulee ilmi asioita, joita ei huomaa seurustelun alkuvaiheessa, molemmilla osapuolilla. Matkan varrella voi tulla vastaan suuriakin yllätyksiä, vaikka olisi "valinnut kumppanin oikein", kuten ilmaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halua olla. En keksi yhtään syytä ottaa ketään riesakseni.
Miksi sinä olet ottanut ihmisiä riesaksesi? Terveessä parisuhteessa kumpikaan ei ole riesa toiselle. Taas yksi joka ei osaa valita kumppania oikein.
Voin vastata omalta osaltana, vaikka olenkin eri henkilö. Nuorempana minulla oli parisuhteita ja avoliittoja, tunsin tarvetta niihin. Yhdessä asuessa tulee ilmi asioita, joita ei huomaa seurustelun alkuvaiheessa, molemmilla osapuolilla. Matkan varrella voi tulla vastaan suuriakin yllätyksiä, vaikka olisi "valinnut kumppanin oikein", kuten ilmaisit.
Sydämen kyllyydestä suu puhuu, kun sydän on kunnossa muukin seuraa perästä.
Koska mä käytännöllisesti katsoen miltein asun töissä. Jos jonkun naisen löytäisikin niin varmaan kohdattaisiin vasta kun hän tulisi kantamaan mun arkkuani kun olisin saanut veroni maksettua ruumiillisessa työssäni.
Koska näin on hyvä, minulle. Ja taatusti sille upealle naiselle joka ei tutustunut minuun.
🦁Leo 47,
" vapaaherra"
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä, ruma, köyhä, kalju, hukkapätkä, valitkaapa noista.
Suora, rehellinen, itseironinen jne hyvä tyyppi. Aviomiesainesta. Varo kiihkeitä Kesäisen pesävietin viemiä "tipuja".
koska kohdat 1,5 ja 6 puuttuu pyhästä kutosesta.
1. kokemusta parisuhteesta
2. pituutta yli 185cm
3. iso muna
4. atleettinen kroppa
5. status
6. raha
Naisiin vaikea enää luottaa lähes yksinomaan huonojen kokemusten vuoksi. Katoamistemppuja, henkistä väkivaltaa, hylkiöksi alentamista, nöyryyttämistä. Olen kuulemma liian herkkä, liian kiltti ja liian lyhyt. Naamasta vanhan näköinen vaikka kroppa 20 v keskimääräistä ikäistäni nuorempi.
Koska en yrittänyt (opiskeluaikana) vakavasti parisuhdetta silloin kun jonkinlaista vientiä olisi ollut. Nyt keski-ikäisenä olen sinkku vasten tahtoani. Semmoista se elämä on, kun tyhmästä päästä ja huonista valinnoista kärsii koko ruumis. En ole yksin (omaan ns. kavereita ja irtosuhteita), mutta ilman kumppania olen yksinäinen ja aika kärsimystä sellainen elämä lopulta on.
Mä haluun, mä voin ja mä saan. Yksinkertaisesti siksi olen sinkku ja se on vapauttavaa!!!
Ehkä omassa sinkkuudessani ikävintä on se, että en osaa edes vastata, miksi olen sinkku, kun tuntuu niin pliisulta sanoa, että koska en ole kohdannut ja tavannut sitä oikeaa, jonka kanssa ns. kemiat olisi kohdannut. Sen verran on vuoisen saatossa itsekunnioitusta kasvanut, että en kaipaa huuteluita, että laske rimaa tai olet vain omissa harhoissani elävä kusipää, jolla ihan liian suuret luulot ja kuvitelmat itsestä,
En minä itseäni täydellisenä ja virheettömän itseäni pidä, enkä odota tai vaadi kumppanikaan olevan.
Mutta ehkä minä olen vain tietämättäni sairas kun en kykene tai pysty osoittamaan syytä tai syitä itselleni, että katso, tuossa, juuri tuissa on syy(t) sinkkuutesi.
Koska halua olla. En keksi yhtään syytä ottaa ketään riesakseni.