Miksi olet sinkku?
Olen kerran eronnut ja se riitti. En halua kokea eroa uudelleen.
Kommentit (139)
en kykene herättämään miehissä romanttisia tunteita, enkä ole vielä kohdannut miestä, jolle riittäisi ihan vaan kaverilliset fiilikset ja joka silti kohtelisi minua kuin romanttista kumppania. Suurin osa miehistä haluaa kuitenkin naisen, joka on ulkoisesti viehättävä ja jonka kanssa tuntee "kemiaa".
Vierailija kirjoitti:
koska kohdat 1,5 ja 6 puuttuu pyhästä kutosesta.
1. kokemusta parisuhteesta
2. pituutta yli 185cm
3. iso muna
4. atleettinen kroppa
5. status
6. raha
tämä onkin hyvä lista! Otan talteen.
Monesti ihmettelen muiden suhdestatusta utelevia ihmisiä. Mitä se heille kuuluu. Jos ei itse kerro, ei tarvitse udella.
Koska naiset ovat siirtyneet joukoittain äärivasemmalle, eikä huvita teeskennellä sellaista tai toisesta ääripäästä uskovaista. Ei huvita olla vihainen ja kytätä toisten tekemisiä. Jos vielä tulee tavallinen naapurin muija vastaan niin hitto miksei, mutta en pidätä hengitystä.
Ärsyynnyn, ellen saa olla kotona yksin. Kokeiltu on. Työelämässä oltava sosiaalinen, siviilissä ei jaksa. En halua edes puhua kenellekään vapaa-aikana.
Ei ole ollut yksikään nainen kiinnostunut, ei sen kummempaa. Tähän astisen aikuisikäni itsekseni elellyt ja välillä huomaa kuinka pelottavan hyvin sitä viihtyy pääosin itsekseen. On minulla muutama hyvä ystävä joten yksinäinen en ole.
Ikää jo sen verta, että täyskokemattomuus nyt ei ole minkään sortin meriitti, päinvastoin.
En tiedä osaisiko sitä edes sopeutua parisuhteeseen, kun on jo niin tapoihinsa jumiutunut? Toisaalta jo ajatus, että joku minusta pitäisi sen vertaa, että se johtaisi parisuhteeseen kuulostaa niin absurdilta minulle.
No jaa, on sitä tähänkin asti eletty, ei se nyt tästä pahemmaksi muutu mitä deittailuun, parisuhteisiin yms. tulee, kun ei ole koskaan alkanutkaan.
Töitä ja tapan aikaa ja odotan, että aika tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska arvostan itseäni
Kummallista että tämäkin suututti jonkun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska arvostan itseäni
Kummallista että tämäkin suututti jonkun
Ja se joku ilmoittautui ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halua olla. En keksi yhtään syytä ottaa ketään riesakseni.
Miksi sinä olet ottanut ihmisiä riesaksesi? Terveessä parisuhteessa kumpikaan ei ole riesa toiselle. Taas yksi joka ei osaa valita kumppania oikein.
En minä ole koskaan ottanut yhtään ketään riesakseni, joten mitä ihmettä sönkötät? (Ystävät ja läheiset ei ole minulle riesa. Niitä olen ottanut ja niitä minulla on.) En ole ottanut enkä valinnut koskaan yhtään kumppania, koska en ole sellaista halunnut. Joten kerrotko miten ihmeessä olen "taas yksi joka ei ole osannut valita kumppania", kun en koskaan ole sellaista valinnut? Voi morjens taas. Onko kiva keksiä juttuja päästään? Mistä sait päähäsi että olen joskus ollut parisuhteessa? Ei kiinnosta sellaiset, siksi olen ja pysyn sinkkuna. Onko vaikea käsittää että kaikki eivä todellakaan halua pariutua? Minä kun haluan olla yksin, joten totta helvetissä joku parisuhde ja kumppani olisi minulle TODELLA ISO RIESA. Vähän sama kun joku ottaisi vaikka koiran vaikkei pidä koirista eikä halua koiraa... Kiva olisi sit sen kanssa elellä ja olla väkisin? Ei olisi riesa niinkö? Jaa, no minulle olisi.
Koska haluan olla. En koe tarvitsevani mihinkään mitään kumppaneita. Viihdyn itekseni ja koen että parisuhteesta olisi vain haittaa. Yksin on minusta aivan parasta elää.
Koska parosuhteest on aina jotain vaivaa ja kompromissia. Mä en tykkää nähdä ylimäärästä vaivaa, enkä tehdä komoromisseja ku on helpompiakin tapoja elää. Erosin joku 15 vuotta sit ja en ole muuta kun nauttinu. Jotenki elämä on vaa ollu niin paljon parempaa et ajatuski kauhistuttaa et vielä joskus sekois nii pahasti et ottait jonkun tohon päiviä pilaa. Ei, kiitos ehdottomasti, ei. Laittakaa hoitoon jos sillain alkaa flippaa.
Hyvin yksinkertaisesti siitä syystä että parisuhde ei kiinnosta.
Väärät harrastukset/mielenkiinnon kohteet, väärä musiikkimaku, kaverittomuus, alle 3500eur/kk palkka, autottomuus, elämättä jäänyt elämä, ylipaino, liikaa ikää. Näillä korteilla ei vaan nyt voi voittaa.
En tarvitse miestä mihinkään, haluaisin kyllä. Mutta olen siis hyvin omillanitoimeentuleva ja haluan, että kumppani ja parisuhde toisi lisäarvoa elämääni. Valitettavasti koen, että suurin osa miehistä vaan hankaloittaa ja kuluttaa elämääni, joten viihdyn paremmin yksin. Olen myös äärettömän kranttu, esim. Lyhyet ja lapselliset miehet menee luiskaan heti. Todella harvoin kohtaa itseäni oikeasti kiinnostavia miehiä, jotka kiinnostuisivat myös minusta. Itsenäinen ja vahva nainen on monelle miehelle melkoinen pelote.
Elämäni on aivan liian keskeneräistä jonka takia pidän itseni tahallaan sinkkuna, kunnes saan asioita korjattua.
Yksinäisiä naisia ei liiku oikein missään. Ja jos on niin semmosia 160cm alle50kg. Mä tykkäsin yli 170cm XL 45-55v 70-100kg kun löytyis. Jos tämmösiä on niin usein esim työporukan seurassa yms. Tinderi mulla on ja koko ajan 20-30 mätsiä jonossa mutta en tiedä miten aloittaa siellä.menny vaan selailuksi sekin. M57
Vierailija kirjoitti:
Väärät harrastukset/mielenkiinnon kohteet, väärä musiikkimaku, kaverittomuus, alle 3500eur/kk palkka, autottomuus, elämättä jäänyt elämä, ylipaino, liikaa ikää. Näillä korteilla ei vaan nyt voi voittaa.
Meitä, nuo kriteerit täyttäviä löytyy... Itsekkin osun kaikkiin noihin luettelemisi. Tosin taidetaan moni olla juuri siksi sitä mieltä että ei kiitos. 😂 Olisko se että me pärjäävät ja elämässään onnelliset emme kaipaa teitä elättiksi pyrkiviä persaukisia "kotiäitejä" sotkemaan mukavaa elämää?
Olen ruma, vinot hamopaa, liikaa ylipainoa nykyään. Olen työtönkin joten siinäpä ne syyt.
Koska arvostan itseäni