Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet sinkku?

Vierailija
28.08.2025 |

Olen kerran eronnut ja se riitti. En halua kokea eroa uudelleen.

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole miesten mielestä kiinnostava tai viehättävä.

N43

Minä olen, mutta en kuulemma ns. Vaimomatskua. Se siitä sitten.

N43

Eihän tuo vaikuta sinkkuusstatukseen. Tuohan on hyvä tilanne. Voit vaihtaa miestä halutessasi usein. Ei käy aika pitkäksi. 

Vierailija
82/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Ei se halua. Nettisadisti kun nauttii uhrien syyllistämisestä ja toivoo että syyllistämisen kohde tulisi kertomaan viestin satuttaneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole miesten mielestä kiinnostava tai viehättävä.

N43

Minä olen, mutta en kuulemma ns. Vaimomatskua. Se siitä sitten.

N43

Ei taida olla mitään yleistä vaimomatskun kriteereitä? Mielipiteitä voi olla. 

Vierailija
84/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Ei se halua. Nettisadisti kun nauttii uhrien syyllistämisestä ja toivoo että syyllistämisen kohde tulisi kertomaan viestin satuttaneen.

Nämä eivät vain ymmärrä, että heidän viestinsä ovat ilmaa. Viihdettä. 

Vierailija
85/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole miesten mielestä kiinnostava tai viehättävä.

N43

Minä olen, mutta en kuulemma ns. Vaimomatskua. Se siitä sitten.

N43

Ei taida olla mitään yleistä vaimomatskun kriteereitä? Mielipiteitä voi olla. 

Yli 90 prosentin mielestä hyvä vaimo pesee edes joskus pyykkiä, laittaa ruokaa, pitää miehestään, huolehtii lapsista. Siinä muutama yleinen vaimomatskun kriteeri. 

Vierailija
86/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Sinulta puuttuu kyky ottaa vastuu omista valinnoistasi niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Suhde väkivaltaisen kanssa ei mene niin että syytellään kun se on tuollainen vaan ottamalla vastuu omista teoista. Minä et tehnyt kotiläksyjä kunnolla, minä menin suhteeseen ihmisen kanssa jots en oikeasti tuntenut, minä en ottanut asioista selvää ja nyt minä päätän että jäänkö vai en ja jos jään niin joka ikinen lyönti jonka saan tulee täysin omasta halustani sillä minä itse päätin jäädä.

Näin se menee kun aletaan syyttämisen sijasta kantaa vastuu omista tekemisistä. 

Väkivaltainen taas ajattelee että nopeasti yhteen ja äkkiä maksimaalinen sitoumus ennen kuin totuus selviää minä haluanvtuon toisen kontrolloitavaksi ja väkivallan sekä alistamisen kohteeksi toivottavasti kaikki onnistuu eikä totuus selviä ennen kuin on liian myöhäistä. Suurin vika ei ikinä ole väkivaltaisessa vaan siinä tyhmässä joka ei tee kotiläksyjään sillä kaikki sen tietävät että luonnehäiriöisiä ihmisiä on ja paljon. Ei kukaan autoakaan osta silmät kiinni mutta parisuhteeseen mennään hyvin kevyin perustein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

En oo vielä saanu sitä kenet haluan 😄

Mahtaako tämä edes tietää koko asiasta...

88/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

En oo vielä saanu sitä kenet haluan 😄

Mahtaako tämä edes tietää koko asiasta...

Tietää kyllä 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Ei se halua. Nettisadisti kun nauttii uhrien syyllistämisestä ja toivoo että syyllistämisen kohde tulisi kertomaan viestin satuttaneen.

Jos parisuhteeseen lähtee ihmisen kanssa selvittämättä että onko toisella niin pahaa luonnevikaa että se hakkaa puolustuskyvytöntä on tilanne sama kun autokaupoilla ei viitsi konepeltiä avata ka katsoa onko moottoria vai ei. Kotona sitten itketään kun myivät auton jossa ei ole edes moottoria. En sääli kummassakaan tapauksessa "uhria" sillä täysin oma vika oli kun kotiläksyt jäivät tekemättä. Ihminen ei ole valmis parisuhteeseen jollei edes perusasioita ymmärrä eikä ole edes sitä valmis selvittämään että miten lujaa toisella palaa pinna.. 

Vierailija
90/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Sinulta puuttuu kyky ottaa vastuu omista valinnoistasi niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Suhde väkivaltaisen kanssa ei mene niin että syytellään kun se on tuollainen vaan ottamalla vastuu omista teoista. Minä et tehnyt kotiläksyjä kunnolla, minä menin suhteeseen ihmisen kanssa jots en oikeasti tuntenut, minä en ottanut asioista selvää ja nyt minä päätän että jäänkö vai en ja jos jään niin joka ikinen lyönti jonka saan tulee täysin omasta halustani sillä minä itse päätin jäädä.

Näin se menee kun aletaan syyttämisen sijasta kantaa vastuu omista tekemisistä. 

Väkivaltainen taas ajattelee että nopeasti yhteen ja äkkiä maksimaalinen sitoumus ennen kuin totuus selviää minä haluanvtuon toisen kontrolloitavaksi ja väkivallan sekä alistamisen kohteeksi toivottavasti kaikki onnistuu eikä totuus selviä ennen kuin on liian myöhäistä. Suurin vika ei ikinä ole väkivaltaisessa vaan siinä tyhmässä joka ei tee kotiläksyjään sillä kaikki sen tietävät että luonnehäiriöisiä ihmisiä on ja paljon. Ei kukaan autoakaan osta silmät kiinni mutta parisuhteeseen mennään hyvin kevyin perustein. 

Yhteiskunta on onneksi järjestäytynyt siten, että tällaiset kaltaisesi henkilöt paljastuvat aina jossain kohtaa, ja heidät yksinkertaisesti eristetään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Sinulta puuttuu kyky ottaa vastuu omista valinnoistasi niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Suhde väkivaltaisen kanssa ei mene niin että syytellään kun se on tuollainen vaan ottamalla vastuu omista teoista. Minä et tehnyt kotiläksyjä kunnolla, minä menin suhteeseen ihmisen kanssa jots en oikeasti tuntenut, minä en ottanut asioista selvää ja nyt minä päätän että jäänkö vai en ja jos jään niin joka ikinen lyönti jonka saan tulee täysin omasta halustani sillä minä itse päätin jäädä.

Näin se menee kun aletaan syyttämisen sijasta kantaa vastuu omista tekemisistä. 

Väkivaltainen taas ajattelee että nopeasti yhteen ja äkkiä maksimaalinen sitoumus ennen kuin totuus selviää minä haluanvtuon toisen kontrolloitavaksi ja väkivallan sekä alistamisen kohteeksi toivottavasti kaikki onnistuu eikä totuus selviä ennen kuin on liian myöhäistä. Suurin vika ei ikinä ole väkivaltaisessa vaan siinä tyhmässä joka ei tee kotiläksyjään sillä kaikki sen tietävät että luonnehäiriöisiä ihmisiä on ja paljon. Ei kukaan autoakaan osta silmät kiinni mutta parisuhteeseen mennään hyvin kevyin perustein. 

Yhteiskunta on onneksi järjestäytynyt siten, että tällaiset kaltaisesi henkilöt paljastuvat aina jossain kohtaa, ja heidät yksinkertaisesti eristetään. 

Rikoksen uhria syyllistävä nettisadisti ei valistamisesta viisastu. Itselleen se voi selittää toimintansa aina parhain päin.

Vierailija
92/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Sinulta puuttuu kyky ottaa vastuu omista valinnoistasi niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Suhde väkivaltaisen kanssa ei mene niin että syytellään kun se on tuollainen vaan ottamalla vastuu omista teoista. Minä et tehnyt kotiläksyjä kunnolla, minä menin suhteeseen ihmisen kanssa jots en oikeasti tuntenut, minä en ottanut asioista selvää ja nyt minä päätän että jäänkö vai en ja jos jään niin joka ikinen lyönti jonka saan tulee täysin omasta halustani sillä minä itse päätin jäädä.

Näin se menee kun aletaan syyttämisen sijasta kantaa vastuu omista tekemisistä. 

Väkivaltainen taas ajattelee että nopeasti yhteen ja äkkiä maksimaalinen sitoumus ennen kuin totuus selviää minä haluanvtuon toisen kontrolloitavaksi ja väkivallan sekä alistamisen kohteeksi toivottavasti kaikki onnistuu eikä totuus selviä ennen kuin on liian myöhäistä. Suurin vika ei ikinä ole väkivaltaisessa vaan siinä tyhmässä joka ei tee kotiläksyjään sillä kaikki sen tietävät että luonnehäiriöisiä ihmisiä on ja paljon. Ei kukaan autoakaan osta silmät kiinni mutta parisuhteeseen mennään hyvin kevyin perustein. 

Yhteiskunta on onneksi järjestäytynyt siten, että tällaiset kaltaisesi henkilöt paljastuvat aina jossain kohtaa, ja heidät yksinkertaisesti eristetään. 

Rikoksen uhria syyllistävä nettisadisti ei valistamisesta viisastu. Itselleen se voi selittää toimintansa aina parhain päin.

Siksi yhteisö lopulta eristää heidät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Mene hoitoon , ihan oikeasti.

Sinulta puuttuu kyky ottaa vastuu omista valinnoistasi niinkuin suurimmalla osalla ihmisistä. Suhde väkivaltaisen kanssa ei mene niin että syytellään kun se on tuollainen vaan ottamalla vastuu omista teoista. Minä et tehnyt kotiläksyjä kunnolla, minä menin suhteeseen ihmisen kanssa jots en oikeasti tuntenut, minä en ottanut asioista selvää ja nyt minä päätän että jäänkö vai en ja jos jään niin joka ikinen lyönti jonka saan tulee täysin omasta halustani sillä minä itse päätin jäädä.

Näin se menee kun aletaan syyttämisen sijasta kantaa vastuu omista tekemisistä. 

Väkivaltainen taas ajattelee että nopeasti yhteen ja äkkiä maksimaalinen sitoumus ennen kuin totuus selviää minä haluanvtuon toisen kontrolloitavaksi ja väkivallan sekä alistamisen kohteeksi toivottavasti kaikki onnistuu eikä totuus selviä ennen kuin on liian myöhäistä. Suurin vika ei ikinä ole väkivaltaisessa vaan siinä tyhmässä joka ei tee kotiläksyjään sillä kaikki sen tietävät että luonnehäiriöisiä ihmisiä on ja paljon. Ei kukaan autoakaan osta silmät kiinni mutta parisuhteeseen mennään hyvin kevyin perustein. 

Yhteiskunta on onneksi järjestäytynyt siten, että tällaiset kaltaisesi henkilöt paljastuvat aina jossain kohtaa, ja heidät yksinkertaisesti eristetään. 

Rikoksen uhria syyllistävä nettisadisti ei valistamisesta viisastu. Itselleen se voi selittää toimintansa aina parhain päin.

Nykyään yhteiskunnassa on ikävä kyllä valloillaan ajattelu jossa ihmisellä itsellä ei ole mitään vastuuta tai tekemistä omien valintojen kanssa aina kaikki on muiden vika. Kun ei puhuta utopioista vaan tästä reaalimaailmasta niin omien valintojen ja tekojen seuraamukset nyt vain lävähtävät päin naamaa. Eikä muiden syyttely auta mitään vaan omat viisaammat valinnat.

Jos on niin tyhmä että ei kumppanista ota riittävästi selvää vaan luottaa sokeasti niin oma vika se on jos säkki päässä puuta päin kävelee. Jos moraali on unohtunut ja baarista raahataan jos jonkinlaista kulkijaa kotiin niin ihan oma vika se on jos niistä kymmenistä joku tykkääkin sellaisesta mistä itse ei niin välittäisi. Riskikäyttäytymisellä on aina omat riskinsä. 

Vierailija
94/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jälkeenpäin ihmettelen että mitähän sekoilua se oli koko nuoruus haaveilla ja juosta parisuhteen perässä ja muutenkin haaskata siihen kauheasti ajatuksiaan. Nyt viimein kun nelikybäisenä pääsin kunnolla kokeilemaan niin no joo, olihan se kivaa ihastushuuruissa olla aikansa mutta siitä selvittyä en kyllä halua kokea sitä enää uudelleen. Sehän oli aivan kuin huumeissa olisi ollut eikä juuri järki toiminut. Muutenkaan en enää ymmärrä mitä järkeä koko touhussa ja mitä se parisuhde nyt toisi elämään.

Tämä on totta. Onhan se ”huumeissa” olo toiseen ihan mukavaa, mutta täysin järjetöntä loppupeleissä, ja kaikki järkevä tekeminen jää toissijaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen onnellisin sinkkuna. Koska tykkään nukkua yksin, olen herkkäuninen. Koska selällenikin on terveellisempää että heräämiseen ja nukkumiseen on koko parisänky; tykkään venytellä iltaisin ja aamuisin kunnolla. Koska rakastan kissoja ja luotan niihin enemmän kuin miehiin. Koska en halua teeskennellä ulkonäköä jota minulla ei ole (feikkiripset, feikki-hiustenpidennykset, feikkikynnet, feikkinaama eli meikki jne) vaan kuljen luomuna tuolla, koska en juo lainkaan alkoholia enkä käy baareissa, koska tykkään itsestäni ja olen mielestäni ansainnut uskollisen, minuun sitoutuvan ja rehellisen kumppanin (miehissä ei löydy..) - koska olen hetero.

Vierailija
96/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leski. 

Vierailija
97/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 2 kertaa, viimeeksi 42v, silloin päätin etten enää halua parisuhdetta. Asun nykyään yksin, lapset asuu jo omissa asunnoissaan. 

Vierailija
98/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisoni oleskelulupaa ei uusittu ja hän joutui poistumaan maasta ja se loppui sitten siihen. Nyt kun olen miettinyt asiaa tarkemmin niin en taida haluta enää parisuhdetta. Kaikki on niin paljon mukavampaa sinkkuna.

N36

Vierailija
99/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pebaa heruu muutenkin.

Vierailija
100/139 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua kokea kontroilloivaa ja väkivaltaista suhdetta uudelleen. On helpottavaa olla, kun kukaan ei ole arvostelemassa.

Kontrolloiva ja väkivaltainen suhde oli sinun oma vikasi sillä tuskin kukaan pakotti sinua valitsemaan juuri häntä puolisoksi ja elämään tuollaisessa suhteessa. Jos ei ymmärrä minkälainen ihminen valitaan elömänkumppaniksi niin ei vika siinä toisessa ole oli tämä sitten mikä hyvänsä. Älä syytä edes sitä väkivaltaista kumppania siitä että on väkivaltainen hän oli sitä varmasti ihan kokoajan vaikka varsinainen väkivalta alkoi myöhemmin. Keskity oikeisiin asioihin ja valitse paremmin ja epäterveen käytöksen alkaessa sinä itse päätät että jäätkö vai lähdetkö, turvakotiin pääsee vaikka taksilla ja poliisin voi soittaa turvaamaan lähtöä jollei muuten onnistu. Kokemasi on täysin oma vikasi

Täällä esiintyy nyt joku varsinainen parisuhdeasiantuntija, jonka mielestä kaikki epäonnistuneet parisuhteet ovat valitsijan vika. Erikoinen ajattelutapa, sillä parisuhteen dynamiikkaan vaikuttaa aina molempien osapuolien käyttäytyminen, jota ei aina voi etukäteen ennustaa. 

 

Toisekseen tässä ketjussa ei ketään ole pyydetty arvostelemaan toisten menneitä/olevia/tulevia parisuhteita, vaan ainoastaan kertomaan, miksi ei halua parisuhdetta.