Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katselee taaksepäin

Vierailija
28.08.2025 |

Kun katselee taaksepäin pitkää elämää niin naimiset eri henkilöiden kanssa sieltä nousee esiin mieluisampina muistoina ja kokemuksina. Elämä on ilon ja surun hetkiä, mutta naimista on joka tapauksessa mukava muistella. Vaikka siihenkin usein liittyy kipeitä muistoja ja kommeluksia niin niitäkin muistelee huumorilla ja lämmön tunteella sydämessä.

En voi arvata, että nuoremmillakaan sen parempia muistoja voisi olla.

Vai olenko väärässä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se naiminen ei kyllä koskaan ole ollut mitenkään mieleen painuva tapahtuma. Sanoisinpa jopa että turhempaa touhua saa hakea.

Vierailija
2/4 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät keskustelut ja seksissäkin ehkä joku tosi voimakas orgasmi tai ihana pitkä sessio jossa itse sain nautintoa tai muuten kiihottava tilanne (pari suihinottoa ulkona tulee mieleen) .. saavutukset harrastuksissa, patikointiretket yksin, lapsuuden lemmikki, pitkät illanistujaiset parhaan ystävän kanssa, kuinka olen itse pelastanut ystävän tai kumppanin pulasta ja kuinka minua on autettu.

Mutta en paheksu jos jollekin panot ja seksi on ne kauneimmat ja tärkeimmät muistot. Itselleni edes hyvin seksuaalisena ihmisenä ne ei vain usein ole pelkiltään sellainen mikä nousee mieleen. En tiedä muuttuuko tämä jotenkin vanhana ja jos seksistä olisi pulaa 🤔 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itselläkään ne eivät ole niitä ikimuistoisimpia kokemuksia, vaikka erittäin paljon sitä olen harrastanut. Joka päivä naidaan vaimon kanssa, naitu yli 25 vuotta. Se on vähän niinkuin ruuan syönti. Hyvää, ja sitä haluaa joka päivä. Ei silti mikään kebab-annos ole jäänyt huippuhetkenä mieleen. Olisi varmaan tietysti eri asia, jos joka pano olisi jonkinnäköisen metsästyksen, tai sattuman tulos, erilaisten naisten kanssa. Niihin liittyisi jonkinlainen tarina, toisin kuin avioseksissä, jossa mennään vaan sänkyyn, ja hoidetaan homma. Älkää käsittäkö väärin kuitenkaan. Tykkään tilanteesta, enkä haluaisi juosta pillun perässä missään baareissa, tai somessa. Enhän muuten olisi tyytyväisenä aviovuoteessa. 

M46

Vierailija
4/4 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kävelee helposti rekan alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme