Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (342)

Vierailija
321/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei klitta saa osumaa. ei tule.

Huoh. Miksi nainen sitten saa anaaliseksin aikana, jolloin klitorikseen ei kosketa. Ei ulkoa- eikä sisältä päin. Kerroko tämän nyt meille kaikille. Mielellään kuvan kera, jos se klitoris nyt jatkuisikin perseen puolelle.

En yhtään tiedä, jospa siellä on jotain muuta jonkavuoksi joku saattaakin saada. Mitä yrität tällä todistella? Ettäkö sillä klitoriksella ei ole mitään virkaa naisen orgasmissa, vaan se on se kulli vain joka meinaa? Miksi asenne on tällainen.

Joku väitti, en tiedä kuka: Jos ei klitta saa osumaa. ei tule.

Väitän, että tuo ei vaan pidä paikkaansa. Eikä pidäkään. En ole missään väittänyt, että klitoriksella ei ole mitään virkaa. Sinä aloitit taas tän kuuluisan klitoris-kulii spammauksesi.

Voisit tarkastella myös omaa asennettasi, miksi se on juuri tuollainen. Minkä sitä ihminen luonteellee voi.

Vierailija
322/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan orgasmeja anaaliseksissä ilman klitorikseen koskemista. Olen nainen. Joten miksi tämä ei nyt sitten ole mahdollista?

Tuo yksi klitoris nainen voisikin vaikka kokeilla anaaliseksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Miksi nainen sitten saa anaaliseksin aikana, jolloin klitorikseen ei kosketa. Ei ulkoa- eikä sisältä päin. Kerroko tämän nyt meille kaikille. Mielellään kuvan kera, jos se klitoris nyt jatkuisikin perseen puolelle.

En yhtään tiedä, jospa siellä on jotain muuta jonkavuoksi joku saattaakin saada. Mitä yrität tällä todistella? Ettäkö sillä klitoriksella ei ole mitään virkaa naisen orgasmissa, vaan se on se kulli vain joka meinaa? Miksi asenne on tällainen.

Olet ihan vainoharhainen ja kuvittelet asioita, joista kukaan ei ole puhunut eikä kirjoittanut.

Vierailija
324/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei vaan voi vaikuttaa. Kun ei vain voi.

No kyllähän vaan voi. Älä yleistä. Jos sinä et voi, ei suinkaan tarkoita, että kukaan ei voisi.

Jos minä naisena sanon ettei voi, niin miten sinä mies voit kumota sanomani. Sinähän yleistät, kun väität vastaan , mutta eihän se yllätä.

Olen eri mies, mutta sanon että olet totaalisen väärässä. Vaimoni on ottanut itse tuhansia orgasmeja kullillani. Olen vain sopivasti avustanut ja hän on sitten ottannut kullillani. On ottanut niin lähäriissa, kun päällä ollessaan tai sylissäni. Minä en ole se joka on liikkunut, varsinkaan kun en enimmäkseen ole edes pystynyt liikkumaan lukitt

Laskin puolisoni orkkumaarät 25 vuoden suhteessa ja tulos 12000 kpl. Toi 7000 ei ole mikään kehuskelun aihe kyllä.

Nyt ei ollut kyse mistään määristä, vaan siitä pystyykö nainen vaikuttamaan siiihen miten saa  orgasmin yhdynnässä ja saako itse niitä otettua. Kyllä pystyy ja kyllä saa. Olen joutunut uhrautumaan objektiksi. Miehet varmaan ymmärtää huraukseni suuruuden. 

Vierailija
325/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan vainoharhainen ja kuvittelet asioita, joista kukaan ei ole puhunut eikä kirjoittanut.

S iis en tiedä miten joku saa joa saa anaalissa. Täällä on kyllä vallalla sellainen outo  juttu, ettei sitä klitorista tarvita. Useasti saa lukea " sai orgasmin ihan ilman että tarvitsi koskea klitorikseen." Ikäänkuin se olis hienoa.

Vierailija
326/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei vaan voi vaikuttaa. Kun ei vain voi.

No kyllähän vaan voi. Älä yleistä. Jos sinä et voi, ei suinkaan tarkoita, että kukaan ei voisi.

Jos minä naisena sanon ettei voi, niin miten sinä mies voit kumota sanomani. Sinähän yleistät, kun väität vastaan , mutta eihän se yllätä.

Olen eri mies, mutta sanon että olet totaalisen väärässä. Vaimoni on ottanut itse tuhansia orgasmeja kullillani. Olen vain sopivasti avustanut ja hän on sitten ottannut kullillani. On ottanut niin lähäriissa, kun päällä ollessaan tai sylissäni. Minä en ole se joka on liikkunut, varsinkaan kun

Pahoittelut, että poikkesi aiheesta ja loukkasi sinua. Miksi suostuit, eikö sinulla ole omaa tahtoa? Voimia!

Vierailija
327/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S iis en tiedä miten joku saa joa saa anaalissa. Täällä on kyllä v

Älä jaksa taas aloittaa tota samaa. Toi outo juttu on vallalla vaan sun sekaisessa päässäsi ja ajatuksissasi.

Ja se muuten on ihan hiton hienoa, jos kummankaan ei tarvitse klitorikseen erikseen koskea yhdynnän aikana. Miehellekin paljon helpompaa koko asia. Ja sen kun nyt sitten tartut tähän viimeiseen lauseeseen ja väärin ymmärrät sen tunnettuun tapaasi.Ei voisi vähempää kiinnostaa!

Vierailija
328/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä jaksa taas aloittaa tota samaa. Toi outo juttu on vallalla vaan sun sekaisessa päässäsi ja ajatuksissasi.

Ja se muuten on ihan hiton hienoa, jos kummankaan ei tarvitse klitorikseen erikseen koskea yhdynnän aikana. Miehellekin paljon helpompaa koko asia. Ja sen kun nyt sitten tartut tähän viimeiseen lauseeseen ja väärin ymmärrät sen tunnettuun tapaasi.Ei voisi vähempää kiinnostaa!"

Tartun lauseeseesi, vaikka oikein kielsit, Voihan se olla miehelle helpompaa, mutta se orgasmi jää sitten saamatta naiselta useimmiten, mutta sehän ei sinua haittaa näköjään.

Ja oltepa todellakin ilkeä mies, haukut tuntemattoman naisen sekopäiseksi. Ja en todellakaan tiedä miten joku saa anaalilla.

Vierailija
329/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä jaksa taas aloittaa tota samaa. Toi outo juttu on vallalla vaan sun sekaisessa päässäsi ja ajatuksissasi.

Ja se muuten on ihan hiton hienoa, jos kummankaan ei tarvitse klitorikseen erikseen koskea yhdynnän aikana. Miehellekin paljon helpompaa koko asia. Ja sen kun nyt sitten tartut tähän viimeiseen lauseeseen ja väärin ymmärrät sen tunnettuun tapaasi.Ei voisi vähempää kiinnostaa!"

Tartun lauseeseesi, vaikka oikein kielsit, Voihan se olla miehelle helpompaa, mutta se orgasmi jää sitten saamatta naiselta useimmiten, mutta sehän ei sinua haittaa näköjään.

Ja oltepa todellakin ilkeä mies, haukut tuntemattoman naisen sekopäiseksi. Ja en todellakaan tiedä miten joku saa anaalilla.

Tietysti tartuit. Yllättyneet, käsi ylös.

Sä olet kenties palstan tunnetuin hahmo ja kyllä päässäsi on aika sekavia ajatuksia.

Älä ikinä kokeile anaaliseksiä. No kai sä nyt sitten kokeilet, kun kerran oikein kielsin kokeilemasta. Säkin voisit saada siinä elämäsi orkun. Kylkiasennossa mies tykittää kakkoseen ja hieroo klitorista samaa aikaan. Ja taivaan portit aukeaa!

Vierailija
330/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, että poikkesi aiheesta ja loukkasi sinua. Miksi suostuit, eikö sinulla ole omaa tahtoa? Voimia!

Ihanko tosissat kysyt miksi olen suostunut siihen,että vaimoni on vatkannut lantiollaan ja lypsänyt pillullaan kulllini avulla itselleen ja minulle orgasmit.??  Jos kysyit, niin et ole koskaan kokenut kunnon oravapillua ja sen himoa. Otan osaa. Ja ei, minulla ei ole ollut omaa tahtoa vastustaa tuota taivaallista nautintoa ja siksi yhä olen vaimoni kanssa. Olen uhriutunut. Oravapillun kokeneet miehet ymmärtää kuin suuri on ollut "uhraukseni". 

Vierailija
331/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissat kysyt miksi olen suostunut siihen,että vaimoni on vatkannut lantiollaan ja lypsänyt pillullaan kulllini avulla itselleen ja minulle orgasmit.??  Jos kysyit, niin et ole koskaan kokenut kunnon oravapillua ja sen himoa. Otan osaa. Ja ei, minulla ei ole ollut omaa tahtoa vastustaa tuota taivaallista nautintoa ja siksi yhä olen vaimoni kanssa. Olen uhriutunut. Oravapillun kokeneet miehet ymmärtää kuin suuri on ollut "uhraukseni". 

Relax Pate relax. Ja jotta ei tapahdu mitään sekaannuksia, niin en ole tuon kommentin kirjoittaja.

Mä ja muut tiedetään, että olet kokenut kaiken. Mutta ilmeiseti tuon kommentin kirjoittaja oli täällä ekaa kertaa eikä vielä tunne sinua. Saati tiedä saavutuksiasi.

Se on totta, että jokaisen miehen tulisi saada tuntea oravillun myllytys. On se sen verran ihanaa miehen mielestä. Sinullekin sen vielä soisi. Ei tarvitsisi sinun aina vain muistoissa elää.

Vierailija
332/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Relax Pate relax. Ja jotta ei tapahdu mitään sekaannuksia, niin en ole tuon kommentin kirjoittaja.

Mä ja muut tiedetään, että olet kokenut kaik

Se on totta, että jokaisen miehen tulisi saada tuntea oravillun myllytys. On se sen verran ihanaa miehen mielestä. Sinullekin sen vielä soisi. Ei tarvitsisi sinun aina vain muistoissa elää.

Pärjään kyllä muistojen kanssa vaikkei enää tulisikaan. Sain kumminkin nauttia 18v teinirakasteluista asti kymmeniä vuosia ja tuhansia kertoja. Suurin osa miehistä ei koe koskaan. Sitä paitsi pillun puristus ja ote on vieläkin naidessa nautinnollinen, joten aina saanut nauttia ahnaasta elävästä ja voimakkaasti puristavasta pillusta. Joten hyvin palautuu mieleen viikoittain naidessa. Vaimoni haluaa yhä edelleen kulliani ja se on seksin pääasia hänenkin mielestä. Mutta eihän sitä tiedä jos hänen liikkuvuus vielä paranisi ja pystyisi ottamaan orgasminsa.

Vierailija
333/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonkin kommenttiin olisit Pate voinut vastat vähemmin päälle käyvästi. Voi olla, että karkoitit nyt yhden potenttiaalisen palstalaisen pois. Mutta pääasaihan on, että muistat kehua itseäsi! 

Be proud, be Pate!

Vierailija
334/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohonkin kommenttiin olisit Pate voinut vastat vähemmin päälle käyvästi. Voi olla, että karkoitit nyt yhden potenttiaalisen palstalaisen pois. Mutta pääasaihan on, että muistat kehua itseäsi! 

Be proud, be Pate!

Sepä se, suomessa eii saa olla tyytyväinen itsestään eikä varsinkaan omasta parisuhteestaan ja parisuhdeseksistä. Se on aina muilta pois. 

Vierailija
335/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä pitää muistaa kertoa riittävän usein ja usealla, että riittävän moni on siitä tietoinen eikä elä vain reätietoisuuden vallassa. Tämän sektorin Pate onkin hoitanut mallikkaasti!

Vierailija
336/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tartuit. Yllättyneet, käsi ylös.

Sä olet kenties palstan tunnetuin hahmo ja kyllä päässäsi on aika sekavia ajatuksia.

Kuules nyt. Haluan sen kullin ihan sinne pilluun, ja mies sitten samalla just lusikassa hyväilee sitä klitorista, ja saan todellakin voimakkaita orkkuja ja usein samalla squirttaan, vaikkei asia sulle kuulukkaan. Mun päässä on oikein hyviä ja selkeitä ajatuksia, ja olen ihan koulutettu henkilö, joka omalla alallani olen tunnettu pitkin maailmaa, vaikkei tämäkään asia kuulu tähän.

Miksi naisen ajatukset ovat susta sekavia, jos puhuu naisten nautinnnoista? Senverran seko olen etten sitä tajua! Mutta täällä on joku sota meneillään, jossa ovat miehet ja naiset jostainsyystä sotajalalla. Miesten kirjoituksissa haukutaan naisia kuin vierasta sikaa, ihan mielipuolista. 

Kalujen koosta ja horatsuista täällä saa puhua, se on hyväksyttävää, naisen haluama nautinto on sitten eri asia.

Vierailija
337/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sä tosiaan aiemminkin jo kerroit olevasi omalla alalla ihan maailmalla tunnettu. Miten ihmeessä ehdit spammata palstalla, jos pitäisi hoitaa kansainvälisiä "asioita". Seksiäkin taisi olla monesti joka päivä, niin et sä kyllä paljoa ehdi töiden takia reissata.

Kaikkeen sitä voikin vauvapalstalla törmätä. Tiedä vaikka työskenneltäisiin samalla sektorilla!

Vierailija
338/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, sä tosiaan aiemminkin jo kerroit olevasi omalla alalla ihan maailmalla tunnettu. Miten ihmeessä ehdit spammata palstalla, jos pitäisi hoitaa kansainvälisiä "asioita". Seksiäkin taisi olla monesti joka päivä, niin et sä kyllä paljoa ehdi töiden takia reissata.

Kaikkeen sitä voikin vauvapalstalla törmätä. Tiedä vaikka työskenneltäisiin samalla sektorilla!

Siinä sulle onkin ihmettelemistä, mutta koska tiedät kaikesta kaiken, niin pähkäile joutessas. Minä olen ällistynyt tästä vihasta  jonka niskaani saan vain kun olen sanonut mieltymykseni seksissä. Se ei ole näköjään naiselle sallittua.

Vierailija
339/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Be proud, be Pate!

Sepä se, suomessa eii saa olla tyytyväinen itsestään eikä varsinkaan omasta parisuhteestaan ja parisuhdeseksistä. Se on aina muilta pois. 

Saa olla tyytyväinen, ylpeäkin. Mutta asialla jatkuva retostelu, itsensä jalustalle nostaminen, muiden ihmisten sekä heidän mielipiteidensä lyttääminen istuu aika huonosti Suomalaiseen mielenmaisemaan

Vierailija
340/342 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä sulle onkin ihmettelemistä, mutta koska tiedät kaikesta kaiken, niin pähkäile joutessas. Minä olen ällistynyt tästä vihasta  jonka niskaani saan vain kun olen sanonut mieltymykseni seksissä. Se ei ole näköjään naiselle sallittua.

Kun olet siellä kansainvälisillä näyttämöillä kunnostautunut, niin suosittelen sinulle yhtä asiaa: anger manamegent. Tästä olisi sinulle suurta hyötyä tulevaisuuden haasteissasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan