Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt vaimon mielipidettä myös sen dildon salalainauksesta?
Ihan tästä sivusta kommentoiden, kun tämä läppä tulee tuhannennen kerran palstalle, ei kannata kuvitella että se olisi jotenkin vähemmän 🥱 kuin päähenkilön omat jaaritukset.
Kaikesta huvittavinta tuossa on se, että vaimoni tietää dildokokeilustani, että minun hanuri on väljempi kuin hänen. Sen jälkeen haikaillut vielä vähemmän pyllyseksistä vaimon kanssa. Mutta eihän tuon puupään mikään muukaan keksimä väite pidä paikkansa, eikä selvästi ymmärrä lukemaansa eikä naisia. Ihan on itse ne kommenteillaan todistanut.
Vain 7000 kertaa nainut voi tietää kaiken.
Aloituksen kysymys on täysin typerä. Totta kai pystyy. Jos vaan kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tästä sivusta kommentoiden, kun tämä läppä tulee tuhannennen kerran palstalle, ei kannata kuvitella että se olisi jotenkin vähemmän 🥱 kuin päähenkilön omat jaaritukset.
Kaikesta huvittavinta tuossa on se, että vaimoni tietää dildokokeilustani, että minun hanuri on väljempi kuin hänen. Sen jälkeen haikaillut vielä vähemmän pyllyseksistä vaimon kanssa. Mutta eihän tuon puupään mikään muukaan keksimä väite pidä paikkansa, eikä selvästi ymmärrä lukemaansa eikä naisia. Ihan on itse ne kommenteillaan todistanut.
Vaimo ei tiedä salaisista leikeistäsi. Älä viitsi valehdella!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon seisokki pitää ainakin olla.
No eikö tuo ole edellytys naimiselle?
Taas tätä jauhamista, Ja naisen on turha sanoa mitään, näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Tässä toisesta ketjusta lainattu kommentti. Naisen kirjoittama. Mitä mieltä tästä olet?
Olin itse 35-vuotias kun sain ensimmäisen kerran miehen kanssa. Olin ollut naimisissa ja saanut kaksi lastakin ennen sitä. Avioeron jälkeen päätin että nyt opettelen. Ensimmäisen orgasmini miehen kanssa sain siten että itse hieroin itseäni yhdynnän aikana. Seuraavana sain suuseksissä. Ja suhteellisen nopeasti aloin saada myös yhdynnässä, ja aloin saada myös peräkkäisiä.
Ydin oli siinä että mun piti hyvinkin tarkasti tiedostaa miten mä saan orgasmin. Miten mun jalat on, mitä lihaksia mun pitää jännittää. Monet sanoo että heidän pitää keskittyä siihen että ovat täydellisen rentoja saadakseen. Mun taas pitää jännittää tiettyjä lihaksia aika paljonkin. Kun mä tunnistin mun orgasmin olennaiset asiat, aloin vain toteuttaa niitä miehenkin kanssa.
Jos minä pystyin siihen, sinäkin pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toisesta ketjusta lainattu kommentti. Naisen kirjoittama. Mitä mieltä tästä olet?
Olin itse 35-vuotias kun sain ensimmäisen kerran miehen kanssa. Olin ollut naimisissa ja saanut kaksi lastakin ennen sitä. Avioeron jälkeen päätin että nyt opettelen. Ensimmäisen orgasmini miehen kanssa sain siten että itse hieroin itseäni yhdynnän aikana. Seuraavana sain suuseksissä. Ja suhteellisen nopeasti aloin saada myös yhdynnässä, ja aloin saada myös peräkkäisiä.
Ydin oli siinä että mun piti hyvinkin tarkasti tiedostaa miten mä saan orgasmin. Miten mun jalat on, mitä lihaksia mun pitää jännittää. Monet sanoo että heidän pitää keskittyä siihen että ovat täydellisen rentoja saadakseen. Mun taas pitää jännittää tiettyjä lihaksia aika paljonkin. Kun mä tunnist
Myös minä jää odottelemaan kommenttia tähän.
Ei KH koskaan tällaisiin vastaile. Joten odotuksesi on täysin turhaa. Se korkeintaan kertoo kommentin olevan miehen kirjoittama.
Laukeaminen on kyllä pitkälti erilainen jokaisen kumppanin kanssa. Toiset tulevat kerran, yksi ei ikinä ilman klitoriksen stimulointia, kolmas vain päältä ja neljäs kymmeniä kertoja seksin aikana. Ja olen myös aika varma, että sama koskee kumppaneita ja heidän toisia miehiä. Parhaani yritän aina naista huomioiden hommat hoidella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tuottaa taaskin pettymys muttei mulla ole salaisia leikkejä. Muutenkin vaan harrastanut omakivaa kerran pari kuukaudessa, enkä sitäkään enää. On helv. paljon paremman tuntuista laueta vaimon pilluun tai suuhun, jos on ylimääräistä panetusta. Ei ole tarvinnut tuhlata paukkuja jonninjoutavaan omakivaan, joka ei ole nautinnossa siellä päinkään kuin pilluun laukeaminen. Toiset saa pillua halutessa toiset joutuu runkkaamaan. Ihan miehen oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sun ei tarvi runkata. Lasti lentää, kun vaimon dildo uppoaa sun suoleesi. Toi dildo on siitäkin syystä ihan hyvä ratkaisu, että sun ei tartte napata pilleriä runkkauksen vuoksi.
Jaa että yhdynnässä ollessan pitä naisen itse hyväillä klitorista. Just joo. Vetään ukko sitten myös käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niillä mitään muuta tarkoitusta olekaan, kuin päästä tuon yhden ihon alle, missä onnistuukin ihan kiitettävän hyvin. Noinkin vanhaksi ja kuitenkin omien puheidensa mukaan maailmanluokan panomieheksi ottaa yllättävän paljon kierroksia noista provoista. Mua ainakin kyllästyttää lukea noita paten jatkuvia jorinoita, mutta sen raivon vallassa kirjoitetut vastaukset on välillä aika viihdyttäviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niillä mitään muuta tarkoitusta olekaan, kuin päästä tuon yhden ihon alle, missä onnistuukin ihan kiitettävän hyvin. Noinkin vanhaksi ja kuitenkin omien puheidensa mukaan maailmanluokan panomieheksi ottaa yllättävän paljon kierroksia noista provoista. Mua ainakin kyllästyttää lukea noita paten jatkuvia jorinoita, mutta sen raivon vallassa kirjoitetut vastaukset on välillä aika viihdyttäviä
Onhan tuokin tapaa osoittaa tyhmyyttään keksimällä olemattomia väitteitä, joista suurin on on käytännössä mission imbossible, osoittaen kirjoittajan tyhmyyden ja ymmärtämättömyyden. jatka vaan samaan tapaan jos se helpottaa.
Turun suunnalta.. 4-kymppinen nainen. Kulli pysyy suussa ja tykkään rajuista otteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin tapaa osoittaa tyhmyyttään keksimällä olemattomia väitteitä, joista
Mitähän muuta mä olen väittänyt, kuin et noi tuon yhden kirjoittajan jutut menee sulla tunteisiin? Ja sen kyllä huomaa jokainen lukutaitoinen
Missäs tämä hyvä panija nyt on?😆