Mitkä olisivat ne suorat sanat jotka sinulle itsellesi pitäisi sanoa?
Kommentit (85)
vähennä kiroilua ja suostu seksiin useammin miehesi kanssa! Töissä anna muille tilaa puhua ja toimia omalla tavallaan- älä päällepäsmäröi.
Älä valita.
Ja kyllä mullekin voisi tosta tissuttelusta huomauttaa. Ja siitä johtuvista kiloista.
että anoppi veisi miehesi. Ei mies voi mennä äitinsä kanssa naimisiin eikä hankkia tämän kanssa lapsia. Unohda anoppi ja keskity siihen, miten omalla toiminnalla voisit parantaa parisuhdettanne.
Mulla sama ongelma...paitsi luulen että olen jo paljon pahemmassa jamassa :(
Nauti lapsistasi.
Älä pidä kulisseja yllä lastesi kustannuksella.Tosin näitä ei kukaan sano, koska kellään ei ole harmainta hajuakaan tilanteestani ja hyvä niin. Mutta itse tiedän, ja hoenkin sitä itselleni jatkuvasti.
lopeta se ruuan puputtaminen ja lähde lenkkipolulle! Perkele ykskin suklaapatukka vielä, niin täältä pesee! Ja jätä jo se surkea ukkosi, siitä ei ole sulle mitään muuta kuin harmia! Munaa saat muualtakin, saatana!
minulle sanottiin tämä vuonna 1998 ja se osui siten, että yritän pitää sen mielessäni etenkin ns. kilttien ystävien kanssa
uusi elämäsi on alkanut hienosti. Olet ollut syömättä karkkia jo vuoden. Ja olet 3kg päässä tavoitepainosta. 36kg laihduttaminen on ollut välillä hankalaa, mutta olet sinnikäs. Muista peilistä katsoo uusi laiha sinä ei mikään plösö.
tää on muuten tosi fiksu alotus=)
Kohta ne eivät muuten käyttäydy hyvin.
Älä vertaa itseäsi kavereihisi. Olet ihan hyvä tyyppi.
Mene aikaisemmin nukkumaan niin et ole niin väsynyt!
Älä tee herrajumala lisää lapsia.. Hyvä jos pystyt nykyiset edes kasvattamaan.
Tai olet haudassa muutaman vuoden kuluttua!
Latelepa tähän ne totuudet, joita uskot lähimmäistesi sinulle haluavan sanoa, hyvässä tai pahassa!
Minulle varmaan yksi jos toinen haluaisi sanoa, että lopeta nyt jo saatana ne iänikuiset laihdutuskuurit ja karkkilakot, tai lähinnä ne surkeat yritelmät. Ota itseäsi niskasta kiinni jos tahdot.
Niin ja väkivalta ei ole hauskaa huumoria aikuiselta naiselta.
Lopeta jo se erostasi murehtiminen, keskity lapseesi, tähän hetkeen ja tulevaisuuteen. Mitäs itket enää, kai itsekin tajuat ettei teidän suhde ollut terve. Ei kukaan enää jaksa kuunnella vuodesta toiseen kun toisinaan itket ja kaipaat ja taas toisinaan haukut eksäsi ja tämän suvun pystyyn! Lopeta akka ruikutus ja ala elää, ja varsinkin jo lapsesi takia!!
Varmaan paljon muutakin, mutta tämä on sellainen joka on melkein mulle sanottukin, ja itsekin ajattelen näin, ja joka päivä lupaan etten enää mieti menneisyyttä ja aina löydän silti itseni ajattelemasta sitä..
ja lisäksi vielä, että " lopeta itsesyyttelyt ja hanki parempi itsetunto" .
Jos menee perseelleen niin olet ainakin yrittänyt. Kaikkea ei voi tehdä varmanpäälle.
ei tee onnelliseksi ja se että yritän olla parempi kun muut tekee minusta epämiellyttävän persoonan.
ja onhan sitä vaikka mitä muutakin mut tuo tuli ekana mieleen.
Älä vaadi itseltäsi liikaa, et ehdi edes nauttia edellisistä onnistumisista ja saavutuksista, kun olet jo suorittamassa jotain muuta.
Tyydy vähäksi aikaa siihen, mitä sinulla on nyt ja rauhoitu.
Pääasia, että hoidat lastasi hyvin ja se on tyytyväinen elämäänsä.
että lopeta ukkosi aliarvioiminen ja ala kunnioittamaan parisuhdettasi . . . opettele kuuntelemaan ihmisiä , äläkä aina keskeytä ja ala jaarittelemaan omia asioita .
älä nyt helvetissä kuvittele olevasi ihan noin täydellinen, et ole. Ja lakkaa odottamasta taputuksia joka kerta kun teet jotain, ala arvostaa itse tekemisiäsi. Vielä ei kukaan ole uskaltanut...
Erinomainen aloitus.
vaan tee asialle jotain!