Mitkä olisivat ne suorat sanat jotka sinulle itsellesi pitäisi sanoa?
Kommentit (85)
Ei ole lasten syy, että olet välillä väsynyt ja kyllästynyt elämään!
Joskus vielä kadut, että olet jatkuvasti jäkättänyt lapsillesi ja huutanut kurkkusi kipeäksi!
Hienoin aloitus pitkään aikaan. Kiitos ap!
Paskaa vaan tapahtuu ja nyt sinä ja perheesi saatte sitä harmillisen isolla kauhalla. Jonain päivänä aurinko alkaa taas paistaa ja sitten se tuntuu sitäkin paremalle, lupaan sen. Siihen asti: pidä itsestäsi ja läheisistäsi huolta, nauttikaa elämän pienistä asioista. Yhdessä olette vahvoja!
tai vaihda sitten jo sitä duunia, jos nykyinen ei kerran kiinnosta. Mutta lopeta av:lla roikkuminen työaikaan - se on ajan ja ajatusten tuhlaamista!
Ota kiinni tästä hetkestä ja tee elämällesi jotain
Kai se olisi:
Perkele, sinulle maksetaan tästä työstä, joten sulje se keskustelupalsta ja ala pyörittämään dataa ja kirjoittamaan artikkelia...
Luoja on sinulle antanut paljon lahjoja ja silti vielä jaksat valittaa ja olla tyytymätön. Avaa silmäsi ja kiitä siitä mitä sinulla on! Täydellisyyteen on turha pyrkiä koska sellaista ei ole olemassakaan.
Lisäksi voisit uskoa että elämä kantaa, älä stressaa ja huolehdi asioista joita ei välttämättä ikinä edes tapahdu.
Lopeta myös turhien asoiden ostelu, olet hoitovapaalla ja taantuma tulossa!
olet kaunis Luojan luoma nainen, iloitse siitäkin! Olet myös empaattinen ja oikeudentuntoinen ihminen. Olet hyvä äiti ja ahkera työntekijä. Ole ylpeä itsestäsi! Lopeta itsesi vähättely ja moittiminen.
Luoja on sinulle antanut paljon lahjoja ja silti vielä jaksat valittaa ja olla tyytymätön. Avaa silmäsi ja kiitä siitä mitä sinulla on! Täydellisyyteen on turha pyrkiä koska sellaista ei ole olemassakaan.
Lisäksi voisit uskoa että elämä kantaa, älä stressaa ja huolehdi asioista joita ei välttämättä ikinä edes tapahdu.
Lopeta myös turhien asoiden ostelu, olet hoitovapaalla ja taantuma tulossa!
Äläkä aina toitota hurahtamistasi johonkin (ruokavalio, jooga, filosofia) koko ajan joka paikassa. Alat olla jo ympäristöllesi rasitteena.
Iloitse lapsistasi ja ole hyväntuulisempi. Elämä on täyttä elämää, tässä ja nyt.
lopeta toi älytön murehtiminen. Ja vielä käy vanhempiesi ja siskosi luona useammin kylässä, vaikka miehesi olisi siitä mitä mieltä tahansa. Ole rohkea !
Mulle on varmaan aika moni tämän vuoden aikana halunnut sanoa paljonkin asioita, kun päätin lähteä tappavan tylsästä avioliitosta ja ryhdyin heti seurustelemaan hyvin vakavasti toisen miehen kanssa. Sitä, että nyt olen vielä raskaana, ei kukaan edes tiedä. Kun asia valkenee muille, joudun varmaan aika usein sanomaan itselleni, että älä välitä, tiedät kyllä ihan itse parhaiten, mitä olet tekemässä. Luultavasti hyvin harva muu sitä minulle sanoo.
Saat antaa periksi, olet ollut sitkeä.
Ole vähemmän perfektionisti töissä. Vähempikin riittää.
älä enää huuda niille lapsillesi, varsinkin esikoinen kärsii siitä. Ole aikuinen äläkä taannu lapsen tasolle. Tue lapsiasi kun heitä kiukuttaa, äläkä itse ala kiukkuilla kuin joku kakara.
Joskus olen lukevinani tämän mieheni katseesta...
Pitäisi olla armollisempi itselleen ja arvostaa itseään.
ja opettele arvostamaan itseäsi! Lakkaa pitämästä itseäni läskinä rumiluksena ja katso peilissä näkyvää normaalikokoista nättiä tyttöä. Älä aseta itsellesi yli-ihmisen tasoisia vaatimuksia ja jätä stressaaminen vähemmälle.
että lakkaa alisuoriutumasta. Tee työt kunnolla kun kerta on hyvä duunipaikka. Älä lorvaile ja haaveile turhia ja käytä aikaa olemattomaan puuhasteluun. Maksa laskut ajoissa äläkä odota muistutusta. Hoida hommas, kun kerta edellytyksiä on.
Mutta itse tiedän että näin kannattaisi elää.
olen lahjakas, mutta en oikeis uskalla tuoda esille
Kyseessä on siis lapseni isä, joka jätti minut kolme vuotta sitten. Silloin ei vielä edes tiedetty, että olen raskaana... Mies tapaa lastaan noin kerran kuukaudessa ja sydämeni pakahtuu joka kerta, kun näen hänet. Vuodesta toiseen jaksan vaan toivoa, että palattais yhteen. Niin ei kuitenkaan käy.
"anna minunkin kertoa omat kuulumiseni!"