Ihastunut varattuun mieheen
Teen töitä ikäiseni miehen kanssa. Hän on avoliitossa, minä sinkku.
Olemme kuin samasta puusta, tiedämme miten toinen aikoo lopettaa lauseen. Olen häkeltynyt. Ulkoisesti hän ei ole tyyppiäni, mutta henkinen ( ja siis vain työssä koettu)kemia on hämmentävää.
En edes halua häntä " vain sänkyyn" ; olen kiinnostunut hänestä ihmisenä. Se on minulle outoa, yleensä kiinnostukseni on hyvinkin fyysistä. Olo on kuin teinillä.
Hänestä en oikein osaa sanoa, nauttii selvästi seurastani mutta tuntuu pitävän rajan (mikä on toki oikein)
Lähitulevaisuudessa olemme samalla matkalla. Haluan olla korrekti mutta pelkään itseäni. En halua suhdetta, vaan ihmisen.
Kommentit (8)
miten niin minä haluanhaluan? enkä ole vamppi. joskus kyllä haluaisin; en taida osata. Ja käsittääkseni aina tarvitaan kaksi osapuolta.
Miten av-mammat toimivat vastaavassa tilanteessa?
Reikä levälleen vaan, kyll se siitä!
miehiä, etsi itsellesi joku vapaa. Et kuitenkaan tunne sitä miestä kovin hyvin, joten unohda, tee itsellesi ja muille palvelus!
ovat vain ihastuneita ajatukseen että itse ovat haluttavia ja ihastuttavia. SIis tarviivat jotenkin pönkitystä egolleen ja saavat hyvän mielen siitä että kotona palvoo joku ja töissä/harrastuksessa/naapurissa palvoo toinen nainen.
Ihan munattomia tuollaiset miehet joilla monta rautaa tulessa. SIis jos tosiaan siellä kotona odottelee vakituisesti joku.
Sinkkuaikoina eri juttu, itsellänikin oli useampi vakihoito (kamala sana) ja aina joku varalla. En halunnut missään nimessä mitään vakavampaa mutta täytyyhän sitä ymmärrystä, läheisyyttä ja seksiäkin joskus saada...
kyse kai siitä - haluan läheisyyttä.
Hitto, miksi sitten en tapaa niitä vapaita mukavia miehiä? Missä ne on, missä niitä tapaa? En minä ehdoin tahdoin halua suhdetta varattuun mieheen tai rikkoa kenenkään perhettä, mutta mussako se vika on kun vapaat miehet tuntuu haluavan vain sänkyyn tai ovat muuten vaan urpoja?
Ja tiedän myös, että hän minuun. Meillä platonista suhdetta kestäny näin kauan ja koskaan ei tule fyysiseksi. Molemmilla omat perheet, minä tosin nykyään yh, mutta... Ajan takaa sitä että ei pidä itsekkäistä syistä koskaan toisen suhdetta sotkea, saatika satuttaa ulkopuolisia. Mun tapauksessa mies olisi jo pettäny vaimoaan minun kanssa, mutta mä en halunnut KOSKA rakastan miestä enkä halua sotkea hänen asioitaan. Rakkaudelle en mitään voi.
minä haluan, minä haluan...ei muuta kun sotke elämäsi ja myös tämän miehen perheen elämä, senhän sinä osaat, kun olet noin suunnitelmallinen..anna palaa, sammuta alapääsi syke vamppi!