Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin

Vierailija
27.08.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, deittiapit ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa  tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.

mILLAINEN ON TAVALLINEN MIES?

Vaihtoehdot

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennemmin sinkku kun tyytyisin jämänaiseen tai mieleterveys potilaaseen

Kuulostat itse ihan jämämieheltä.. 🤔🙂

Vierailija
102/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisuus on jännä käsite, koska jokainen mieltää sen eritavalla. Minulle tavallinen mies on akateeminen, älykäs, hyvätuloinen ja normaalipainoinen. Tällainen miestyyppi edustaa minun tuttavapiiriäni ja suurinta osaa kollegoista. Miesystäväni ovat olleet tällaisia ja jokaista heistä olen pitänyt täysin tavallisena ja aion pitää jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa lukee suunnilleen, että tavalliset miehet joutuvat tyytymään tavallisiin naisiin. Mikä tässä on ongelma?

Ap on kattellu vähän liikaa intternettiä ja luulee että se ylimeikattu instabimbba on sellainen oikea nainen. Limudiscot ja baarit jäi käymättä ku jänskätti liikaa niin ei tullut sitten kokemusta millainen on oikea, tavallinen suomalainen keskivertonainen.

Mutta eipä ongelmaa, seksinuket halpenee ja niitä saa kaiken värisinä ja kokoisina.

Jes, kun on aihe päässyt henkilökohtaiseen häpäisyyn aiheen pohdinnan sijasta voitaneen todeta että jälleen kerran "hyvin saavien" ihmisten puoli koettaa nolata aloittajan pohdinnan-on jotain sitten oikein väittämässä.

On varma seikka että kun seuraa hakevalta mieheltä puuttuu komeutta, kipinää ja supliikkia on esim. yökerhosta s

Mutta jostain syystä se naisen hyvyys on tällä palstalla pelkkää pintaa. Ja kun nainen täyttää 35 vuotta, hänestä tulee ongelmajätettä. Mutta ymmärtäkää toki näitä miesparkoja, jotka niin kovasti haluavat sen kauniin naisen.

Vierailija
104/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisuus on jännä käsite, koska jokainen mieltää sen eritavalla. Minulle tavallinen mies on akateeminen, älykäs, hyvätuloinen ja normaalipainoinen. Tällainen miestyyppi edustaa minun tuttavapiiriäni ja suurinta osaa kollegoista. Miesystäväni ovat olleet tällaisia ja jokaista heistä olen pitänyt täysin tavallisena ja aion pitää jatkossakin.

Minulle tuollainen mies edustaa myös tavallista miestä.

Vierailija
105/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani jämämies mitenkään, yksinoleminen on ollut minulle ihan valinta nuoresta lähtien. En ole koskaan ollut naisen kanssa (enkä miehen, enkä eläimen), enkä tule koskaan olemaankaan. Ja kyllä, olen erittäin onnellinen.

M52 

Vierailija
106/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa lukee suunnilleen, että tavalliset miehet joutuvat tyytymään tavallisiin naisiin. Mikä tässä on ongelma?

Ap on kattellu vähän liikaa intternettiä ja luulee että se ylimeikattu instabimbba on sellainen oikea nainen. Limudiscot ja baarit jäi käymättä ku jänskätti liikaa niin ei tullut sitten kokemusta millainen on oikea, tavallinen suomalainen keskivertonainen.

Mutta eipä ongelmaa, seksinuket halpenee ja niitä saa kaiken värisinä ja kokoisina.

Jes, kun on aihe päässyt henkilökohtaiseen häpäisyyn aiheen pohdinnan sijasta voitaneen todeta että jälleen kerran "hyvin saavien" ihmisten puoli koettaa nolata aloittajan pohdinnan-on jotain sitten oikein väittämässä.

On varma seikka että kun seuraa hakevalta mieheltä puuttuu komeutta, kipinää ja supliikkia on esim. yökerhosta s

Kauheaa ruikuttamista. Jos ongelma on se, ettei osaa puhua naisille, ei ole kova vaiva opetella. Luuletko tosissasi, että tavallisia hiljaisia naisia revitään baarista kotiin vietäväksi?

Kaikesta huomaa, että kontaktisi vastakkaiseen sukupuoleen puuttuu täysin ja tietosi perustuvat hikikomeron tornihuhuihin.

Itse tykkään ujoista ja hiljaisista miehistä, mutta tyhmät eivät viehätä.

Vierailija
107/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä ap, päde nyt se tasoteoria: kauniit ja komeat saa vastaavia kumppaneita ja me tavalliset pallinaamat niitä tavallisempia ja vaatimattomampia ulkoisesti? M36

Vierailija
108/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee pullukasta niin kauhean tasottoman naisen? Eikö luonne ja yleinen kunnollisuus merkitse mitään?

Vierailija
109/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina ihmetyttää, että mistä näiden ruikuttajien mielestä näitä komeita miehiä riittää kaikille tavisnaisille jaettavaksi ja miksi nämä miehet kelpuuttavat tasoaan alemman naisen?

Kuka ne kauniit naiset saa, jos komeat miehetkin joutuvat tyytymään tavallisiin pullukoihin?

Tavaran hinta on se mitä siitä maksetaan. Voisikohan olla niin, että nämä komeat miehet tavisnaisten kanssa ovatkin oikeasti tavismiehiä tavisnaisten kanssa?

Ikävä tuottaa pettymys tämän teorian kannattajille, mutta maailmassa on todella vähän komeita miehiä ja se kuka minun mielestäni on komea, ei välttämättä ole sitä muiden naisten mielestä. Makuasia.

Havainto näistä ulin pohdinnoista: useampi mies on hänen mielestään komea, kuin nainen on kaunis -> mikä onkaan todellinen seksuaalisen kiinnostuksen kohde?

Vierailija
110/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni aina ihmetyttää, että mistä näiden ruikuttajien mielestä näitä komeita miehiä riittää kaikille tavisnaisille jaettavaksi ja miksi nämä miehet kelpuuttavat tasoaan alemman naisen?

Kuka ne kauniit naiset saa, jos komeat miehetkin joutuvat tyytymään tavallisiin pullukoihin?

Tavaran hinta on se mitä siitä maksetaan. Voisikohan olla niin, että nämä komeat miehet tavisnaisten kanssa ovatkin oikeasti tavismiehiä tavisnaisten kanssa?

Ikävä tuottaa pettymys tämän teorian kannattajille, mutta maailmassa on todella vähän komeita miehiä ja se kuka minun mielestäni on komea, ei välttämättä ole sitä muiden naisten mielestä. Makuasia.

Havainto näistä ulin pohdinnoista: useampi mies on hänen mielestään komea, kuin nainen on kaunis -> mikä onkaan todellinen seksuaalisen kiinnostuksen kohde?

Luulen että moni uli on kuitenkin homo. Eivät vaan kehtaa myöntää sitä itselleen.

Vierailija
111/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että moni uli on kuitenkin homo. E

Voi olla. Teoriaan ehkä kuuluu, että kun tämä komeiden miesten enemmistö seurustelee tavisnaisten kanssa, niin nämä kauniiden naisten vähemmistö jää tavismiesten vähemmistölle?

Vierailija
112/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että moni uli on kuitenkin homo. 

Vähintäänkin kypsymättömät miehet haluavat erilaisia asioita, kauniita naisia, isoja taloja, komeita kaaroja, maita ja mantuja tehdäkseen vaikutuksen toisiin miehiin. Naiset ovat samanlaista rekvisiittaa kuin kaikki muukin.

Vierailija
113/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet osaa tilastotiedettä? Eikö miehet osaa lukea tuota niinsanottua tutkimusta tuosta 80% -jutusta? Ei kai sille voi mitään jos ei ole tullut käytyä muuta kuin amiksen. 

Moni mies on vähän vajavainen. He uskovat kaiken mitä netissä sanotaan, vaikka selkeästi heille yritetään yleensä myydä jotain. Raukat eivät vaan tajua sitä, joten apinoivat kaiken mitä joku alfamies heille sanoo (ai niin, osta mun kurssi, maksaa vaan 2000 euroa!)

Nämä miehet eivät oikeasti ole kiinnostuneita naisista vaan muiden miesten huomiosta. Heille on tärkeämpää, että muut miehet ihailevat ja rakastavat ja palvovat heitä. Nainen on sellainen somiste siihen kylkeen, jolla keulitaan toisille miehille ja kerätään niiden ihastuneita huokauksia, että Timppa se on niin alpha

Vierailija
114/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverimies jolle annoin joskus pakit alkoi tilittää mulle ns. tasoteoriasta. Teeskentelin etten ole koskaan kuullutkaan sellaisesta ja pyysin selittämään alusta asti ja kyselin tarkentavia kysymyksiä. Ei "jaksanutkaan" sitten ruveta selittämään. Ilmeisesti piti sitä itsekin niin nolona kun olisi pitänyt soopaa järjestelmällisesti selittää.

Vierailija
115/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas tätä heterodraa maa!

Vierailija
116/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep! Minulle tavallinen mies on pitkätukkahevari tai punkkari, joka on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, rakastaa musiikkia, on itse musikaalinen ja jonka kanssa käydään keikoilla. Oman kokemukseni mukaan tosi punkkarit ja hevarit ovat olleet mitä herrasmiesmäisempiä poikaystävinä. Siis sellaiset, jotka on siinä skenessä syvällä ja se on elintapa, eikä niin, että vähän voi Metallicaa kuunnella joskus ja pukeutua mustaan.

Vierailija
117/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sosiaalisesti muumio.

En kyllä pidä häntä mitenkään tavallisena miehenä ja siksi hänet valitsinkin, kun on ainutlaatuinen ja ihana. Juuri sopiva minulle.

Mäkin haluan sosiaalisesti muumion.

PS. suorastaan hurmaava kuvaus :)

Vierailija
118/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei auta muu kuin ryhtyä statusmieheksi ja hankkia paljon rahaa. Varmaan se oma elämänlaatukin paranee kun on kunnon ura alla ja elää loistokasta elämää. Silloin ei jää aikaa vauvapalstalla valitteluun. Sitten kun onpaljon rahaav oit panostaa siihen sun ulkonäköönkin helpommin. Win-win

Vierailija
119/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavallinen mies (usein ylipainoinen ja jo geeneiltään tanakka sekä pyöreänaamainen) ei saa kaunista ja hoikkaa nuorta naista, tästä taas itkut. Tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen.

Asia on käsitelty. 

Next. 

Vierailija
120/134 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä naisia haukkuvia luuserimiehiä kelpuuta kuin korkeintaan sellaiset naiset, jotka itsekin kärsivät vakavista mielenterveysongelmista.