Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Kommentit (1539)

Vierailija
1421/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän sarjan luonteen tietäen se kynttilä siirtyy Kallen kompuroidessa ulos tai Aaron vetäessä Kallen ulos keskemmälle huonetta ja näyttää siltä kuin palo olisi saanut siitä alkunsa. 

Vierailija
1422/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matiaksen mustasukkaisuus on selvä asia ja muutkin ovat huomanneet sen. Kiinnostavaa millä tavalla ja milloin asioista aletaan puhumaan oikeilla nimillä. Kai tämä on jokin raastava rakkaustarina joka päättyy siihen et Magnus ja Matias vihdoin menevät yhteen ja poistuvat sarjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva ansaitsisi KUNNON stintin 👊

Niinku jäähyväisiksi 🤣

Naisten hakkaaminen, ei jatkoon.

Onko sitten miesten lyöminen sallittua?

Ei tietenkään. Naisena vain ottaa tollaset päähän, kun toivotaan naisten hakkausta. Eva on super raskas, mutta Aaro on tehnyt hänelle kauheasti pahaa ja ymmärrettävää että Eva vihaa Aaro Vaalannetta.

Itseäni naisena ottaa päähän kun kukaan ei älähdä jos miestä lyödään. Ei sanota että miestenhakkaaja. Aina puhutaan erikseen naistenhakkaajasta eikä pelkästä hakkaajasta. 

Vierailija
1424/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kyllä todella päähän jos Rantabaari ei enää jatku. Edellisellä kaudella tarina jäi ihan kesken, joten olisi kyllä erittäin typerää olla jatkamatta suosittua sisarsarjaa. Mikäli ensi kesänä kuvataan uusi kausi, luulisi että melko pian olisi näyttelijähaut Facebookin avustaja-ryhmässä. 

Vierailija
1425/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku jäähyväisiksi 🤣

Ei tietenkään. Naisena vain ottaa tollaset päähän, kun toivotaan naisten hakkausta. Eva on super raskas, mutta Aaro on tehnyt hänelle kauheasti pahaa ja ymmärrettävää että Eva vihaa Aaro Vaalannetta.

Itseäni naisena ottaa päähän kun kukaan ei älähdä jos miestä lyödään. Ei sanota että miestenhakkaaja. Aina puhutaan erikseen naistenhakkaajasta eikä pelkästä hakkaajasta. 

Siinä olisi tehtävää, mutta kai se on jokin "normi" elämässä, että miehet helposti pistää keskenään matsiksi. Ainoastaan eri asia on jos nainen lyö miestä tai mies lyö toista miestä parisuhteessa.

Vierailija
1426/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan onko Ismon ripitys kuinka paha ja jatkaako Kalle juomista. 

Vierailija
1427/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite kukaan jaksaa kattoo tätä

Vierailija
1428/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutan pitäis laittaa Kalle saikulle, mutta epäilemättä sekään tieto ei kulje.

Vierailija
1429/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku jäähyväisiksi 🤣

Siinä olisi tehtävää, mutta kai se on jokin "normi" eläm

Jos nainen lyö mua tosta vaan niin kyllä mä lyön takaisin, oli kuinka nainen. Miks mun pitäs tulla lyödyksi. Tää olis myös mun tulkinta tasa-arvosta. 

Vierailija
1430/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonipaljastusten kuva kyllä näyttää että Kallen juominen ei jatku. Eikä edes loukkaannu mitenkään palossa. Istuu Ismon kanssa sohvalla. 

Vierailija
1431/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos nainen lyö mua tosta vaan niin kyllä mä lyön takaisin, oli kuinka nainen. Miks mun pitäs tulla lyödyksi. Tää olis myös mun tulkinta tasa-arvosta."

Hieno ajatus, mutta toisin päin se ei toimi. Jos minä saisin turpiini mieheltäni ja ajattelisin samalla tavalla, luultavasti kierre vain jatkuisi ja lopuksi minä pienenä naisena saattaisin jopa kuolla. 

Vierailija
1432/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga potkaisee Noelia perseelle.

Vierailija
1433/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa Tatu ajattelisi melko suurella todennäköisyydellä Kallen olevan entistä hullumpi, kun kuulee tosta kaupan palosta. En uskonut tästä tulevan näin hitaasti etenevä juonikuvio. 

Vierailija
1434/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos nainen lyö mua tosta vaan niin kyllä mä lyön takaisin, oli kuinka nainen. Miks mun pitäs tulla lyödyksi. Tää olis myös mun tulkinta tasa-arvosta."

Hieno ajatus, mutta toisin päin se ei toimi. Jos minä saisin turpiini mieheltäni ja ajattelisin samalla tavalla, luultavasti kierre vain jatkuisi ja lopuksi minä pienenä naisena saattaisin jopa kuolla. 

Niin... Lotaisin avarin. Jos löisin nyrkillä niin naispuolinen todennäköisesti lähtisi sairaalaan. Jos olisin ns. raivon vallassa, tämä voisi periaatteessa vaikka kuolla mutta ainakin loukkaantuisi vakavasti. Nuorempana löin naisia(kin). Nykyään en ketää. Ei ole tarvinnut. Mutta en siedä missään tapauksessa että mua lyödään. 

Vierailija
1435/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1436/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt putkeen ku IMDb:ssä lukee, että Janus Hanski esittää Ketolaa ja kolme edellistä jaksoa sukunimeksi vaihtunut Keränen. Jaksoissa se oletettavasti kuitenkin oikein.

Vierailija
1437/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juonien sujuvuuden vuoksi toivon suuresti Evan ja Nadjan pääsevän karkuun, jotta ei enää tulisi mikään mökkidraamaa. Aarohan tossa vihjasi kuinka Pirittan pitäisi arvioida Evan mielenterveys. 

Vierailija
1438/1539 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku jäähyväisiksi 🤣

Siinä ol

Hienoja miehiä Suomessa. Not.

Vierailija
1439/1539 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan juonien sujuvuuden vuoksi toivon suuresti Evan ja Nadjan pääsevän karkuun, jotta ei enää tulisi mikään mökkidraamaa. Aarohan tossa vihjasi kuinka Pirittan pitäisi arvioida Evan mielenterveys. 

Vastaan itselleni. Dahlia ja Gunnar järjestävät nuorille mökin juhlia varten. Veikkaanpa, että tuolla saattaa yksi sun toinen asia paljastua. Jos alkoholia virtaa niin Vertti saattaa lähestyä uudelleen Lailaa Erikan nähden tai Matias päätyä pussaamaan Magnusta. 

Vierailija
1440/1539 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu sai paikan tunnarista. Varmasti pidempiaikainen hahmo siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi