Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (14095)

Vierailija
14081/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse pudonnut Hugo/Toivo kaninkoloon ja alkanut sen takia jopa kyseenalaistamaan, että kuinka moni tähän viittaava merkki on oikeasti merkki eikä vain toive, jonka näkee kaikkialla.

Daniela viittasi, ettei välttämättä enää tunnistaisi Toivoa. Onhan se totta, että 2-vuotias on pieni ja jos siitä olisi hyppy 10-vuotiaaseen, niin ethän se nyt sitä silleen osaa katsoa samaksi. Etenkin jos kyse on naapurin lapsesta, jonka et todellakaan oleta olevan sinun kadonnut lapsesi. Jään venailemaan tuleeko lähitulevaisuudessa tilannetta, jossa Hugo kohtaa rapussa Noelin tai Danielan. Kuinka paljon sen ikäinen voisi muistaa menneisyydestä? Jonkinlaisia muistikuvia voisi olla, vaikka ei kovin selkeitä.

Mikäli tähän ei ilmaannu ennen sitä jotain toista ratkaisua. Vaikuttaa, ettei Toivoa ainakaan ihan heti löydy mutta eri asia, jos Noel kuitenkin tietää ja piilottaa poikaa jossain...

Vierailija
14082/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite toivon et ois tehty takaumat Elinan kuolemalle. Mulla onkin oletus, että Innalla olisi ollut useampi kuvauspäivä, mut en varmaksi mene. Mielestäni Elinan hahmo ansaitsisi kuoleman selviämisen. Kovasti yritetään Romeota pakottaa, koska jonkun havainnon mukaan Kari piti Romeota maassa ja poliisit vei sen. Ulkona siis kuvattu, mutta mitä ihmeen syytä Romeolla olisi tappaa Elina. Eikä hahmo ollut mikään murhanhimoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14083/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina takaumia tulee varmaan ripottain kun asiaa aukaistaan. Toki on myös takaumia jotka vievät väärään suuntaan ensin näytetään joku kohtaus ja sitten paljastetaankin, että se on jonkun hahmon esim. Karin epäilys mitä tapahtunut. 

Vierailija
14084/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite toivon et ois tehty takaumat Elinan kuolemalle. Mulla onkin oletus, että Innalla olisi ollut useampi kuvauspäivä, mut en varmaksi mene. Mielestäni Elinan hahmo ansaitsisi kuoleman selviämisen. Kovasti yritetään Romeota pakottaa, koska jonkun havainnon mukaan Kari piti Romeota maassa ja poliisit vei sen. Ulkona siis kuvattu, mutta mitä ihmeen syytä Romeolla olisi tappaa Elina. Eikä hahmo ollut mikään murhanhimoinen.

Ehkäpä Romeota epäillään Elinan murhasta, mutta myöhemmin selviää että oikea murhaaja onkin tyyliin Jyrki. Itsekin pidän melko epätodennäköisenä että Romeosta olisi yhtäkkiä tullut joku murhamies. 

Vierailija
14085/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes mainitsi heillä pienenä olleen Au paireja, koska faija oli niin kiireinen. Kaikki olivat kuulemma Suomesta. Tähän saisi jonkun juonen aikaiseksi joskus. Vaikuttaa, että Johanneksen äidistä ei oikein puhuta koskaan.

Vierailija
14086/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Miran pitäisi kuolla Vesan raiskauksen takia, koska lapsen pitää saada sama rangaistus kuten  isä. Katoin leffaa jossa lapset raingastiin vanhempien rikoksen takia ja kasvoivat hylätyllä saarella, koska vanhempien tekojen takia 

Vierailija
14087/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko arvon poistelija suoraan sanoa, miksi tuon taulun alkuperästä ei saa sanoa? Jokainen voi käydä itse lukemassa Instagramista. Vai rupesiko ärsyttämään, kun ei ollutkaan mikään sekaisin oleva, joka kuvittelee Lellun oikeasti kuolleen?

Vierailija
14088/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Miran pitäisi kuolla Vesan raiskauksen takia, koska lapsen pitää saada sama rangaistus kuten  isä. Katoin leffaa jossa lapset raingastiin vanhempien rikoksen takia ja kasvoivat hylätyllä saarella, koska vanhempien tekojen takia 

Haukkukaa sellaisia hahmoja jotka haukut ansaitsevat. Kalle ja Mira eivät ole tehneet mitään väärää. Kalle teki oikein kun esti Sampoa huijaamasta Silvian rahoja. Mira ei ole vastuussa isänsä teoista. Tällä logiikalla esim. Alissaa ja Lindaa pitäisi rangaista Akin ja Aaron teoista. 

Vierailija
14089/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko arvon poistelija suoraan sanoa, miksi tuon taulun alkuperästä ei saa sanoa? Jokainen voi käydä itse lukemassa Instagramista. Vai rupesiko ärsyttämään, kun ei ollutkaan mikään sekaisin oleva, joka kuvittelee Lellun oikeasti kuolleen?

Jonkun Salkkarit kahelin toimittama se on 😆

Vierailija
14090/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvat on elokuvia ja toikin elokuva varmasti on joku kauhuleffa tai sekaisin olevan kostosuunnitelma. 

Vierailija
14091/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5c/Woman_showing_her_s…

Muistatko kun Sinulla oli vielä tälläiset? 

Vierailija
14092/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aina vastuussa vanhempien teiosta kuten kuten Mira on Vesan raiskauksesta kuten syntymällä siitä ja Joannan elämän pilasimisesta ja kohdun poistosta ja lapsettomuudesta

Vierailija
14093/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Sinulla 14 vuotiaana tälläiset? Isot? Muodokkaat? Halusivatko pojat kokeilla niitä parilla kympillä kertostalon verkkovarastossa? Suostuitko? Minä muistan yhden tytön, hänellä oli huget tissit. Antoi minun imeä ja nuolla niiden nännejä. 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSA0MO9S0dZY4dmBX5…

Vierailija
14094/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sinulla 14 vuotiaana tälläiset? Isot? Muodokkaat? Halusivatko pojat kokeilla niitä parilla kympillä kertostalon verkkovarastossa? Suostuitko? Minä muistan yhden tytön, hänellä oli huget tissit. Antoi minun imeä ja nuolla niiden nännejä. 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSA0MO9S0dZY4dmBX5…

Vaik oiskin niin en ikinä ois antanu kenenkään hipelöidä. Olin täysin lapsi ton ikäsenä.

Vierailija
14095/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aina vastuussa vanhempien teiosta kuten kuten Mira on Vesan raiskauksesta kuten syntymällä siitä ja Joannan elämän pilasimisesta ja kohdun poistosta ja lapsettomuudesta

Vierailija
14096/14095 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti kun piti mennä mainitsemaan siitä Mira-Joanna-jankkauksesta. En vaan jaksa kun Kallea ja/tai Miraa haukutaan täällä päivittäin. Kallea siksi koska "pilasi" Sampon ja Silvian "rakkauden" ja Miraa siksi koska sai alkunsa raiskauksesta. Eikö sen sijaan kannattaisi haukkua Sampoa ja Vesaa? Sampo yritti huijata viattomalta naiselta isot rahat silkkaa ahneuttaan ja Vesa raiskasi Joannan ja yritti vuosia myöhemmin tehdä saman uudelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän