Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (1553)
Kalle pistää murheet todellakin reppuun ja keksii muuta tekemistä 😁
Jessus kun mä nautin että tosta äm mäs tä PÄÄSTÄÄN EROON!!! 💕
Eva ansaitsisi KUNNON stintin 👊
Niinku jäähyväisiksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eva ansaitsisi KUNNON stintin 👊
Niinku jäähyväisiksi 🤣
Naisten hakkaaminen, ei jatkoon.
Ajatelkaa... Enää muutama jakso Evaa ja sitten me olemme vapaita 💕
Saga tulee jos on liikaa kuluja ja korkoja jäänyt maksamatta. Siuntion kämpästä Evan roskat vietiin pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa... Enää muutama jakso Evaa ja sitten me olemme vapaita 💕
Onko tämä mahdollista vuodesta 2014 asti? Milloin Ismo lähtee?
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/mikko-parikka-poistuu-salatut-elamat-sarjas…
Taisin päivä kaksi tätä pohtia, että Jirin hahmo Mikko Parikka saattaa jäädä 4kk isyysvapaalle ja kun jaksoja sisässä 4-6kk ei Jirin hahmon poissaolo edes välttämättä näy sarjassa.
Miksi Jiri tuli takaisin? Pysyis jatkossa täysin pois jos ei parempia juonia keksitä.
Eva piipitti Siuntiossa ette voi heittää ihmistä ulos omasta kodistaan johon asunnon omistaja tää on mun asunto 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jessus kun mä nautin että tosta äm mäs tä PÄÄSTÄÄN EROON!!! 💕
Milloin lähtee Joanna, Salla ja Jutta?
Saga ja Tamara korvaa monta kailottajaa.
Nytkun Eva poistuu niin Joannasta tulee seuraava pihlajakadun l*tka, joka käy puolet pihlajakadun miehet pitäähän jonkun seurata Evan legasia seuraavana pihlajakadun l*utkana ja Joanna taitaa mennä seurata sitä polkua
Evan lähtöhän on aivan ihanteellinen ratkaisu meidän ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/katso/mikko-parikka-poistuu-salatut-elamat-sarjas…
Taisin päivä kaksi tätä pohtia, että Jirin hahmo Mikko Parikka saattaa jäädä 4kk isyysvapaalle ja kun jaksoja sisässä 4-6kk ei Jirin hahmon poissaolo edes välttämättä näy sarjassa.
Ihan en ymmärrä, mitä tässä yritetään sanoa? Jaksoja on tehtynä kyllä, mutta ei mihinkään katoa se tosiasia, että Mikko tulee olemaan pois. Tuon perusteella on isyysvapaalla joulukuun, tammikuun, helmikuun ja maaliskuun. Näin ollen palaa huhtikuussa, jolloin jää kaksi kuukautta työtä kesälomaan asti. Mikolta jää noin kaksi kuukautta välistä, koska kuvaukset muiden osalta jatkuu tammikuun puolen välin tienoilla. Jiri poistuu joskus toukokuussa ja palaa päätösjaksossa tai elokuussa.
Sarjan vahvin repliikki oli mä annan nämä mun sihteerilleni.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä päivän jaksossa Evan ja Kristianin dialogin tarkoitusta. Onko idea että tilanne antaa vain mahdollisuuden loukata Kristiania verisesti vai käytetäänkö tässä hyväksi jonkun sortin mies vihaa?
Tilanteesta tuli mieleen Anniinan ja Jirin viimeisen riidan dialogi.
Mua vähän ärsyttää, kun miesviha yritetään vetää kaikkeen mukaan. Jodelissa puolestaan tästä on yritetty vääntää naisvihamielinen kohtaus.
Eva on suuttunut Kristianille ja sellaisessa tilanteessa tulee sanottua kaikenlaista. Kristian oli oikeutettu puhumaan totta, mutta luonnollista pettyä ja suuttua, kun yhteinen sopimus yhtäkkiä petetään. Eva on erityisen suuttunut Nadjan puolesta. Kyllä Kristianin sanoi Evalle takaisin. Kristian oli tässä isompi ihminen.
Viimeisessä kappaleessa sanoit sen itsekin. Eva poistuu ensi viikolla, koska heidän kohtalonsa ratkeaa ensi viikolla. Eva luultavasti ei näe enää koskaan Kristiania eikä Kristian Nadjaa.
Saga ja Tamara. Yhtä vaikuttavia hahmoja saa hakea.
Gunnar saa käyrän nousuun oli kevään 2019 katsotuin jakso eikä mikään ihme. Saga oli niin vaikuttava sivuhahmo. 628 tuhatta silmäparia katsoi. Ei montaa jaksoa mennyt yli 600 tuhannen.
Totta kai se näkyy, mutta ei pitkään aikaan. Jiri jää pois joskus huhti-toukokuun taiteessa ja hahmo tolla olettamuksella palaa syksyn alussa tai päätösjaksossa.