Tänään n. 4 senttiä pörssisähkö. Aion pestä kaikki pyykit ym.
Kommentit (107)
Meillä pestään pyykit ja astiat käsin.
Huomenna vasta kun hinta painuu alle 3c/kWh.
Määrikset maksaa taas ylihintaa koko päivän ja huomisen🤣
Vakio hinta, joten pyykkiä tai tiskiä ei ole kasaantunut. Voin viettää lepopäivää, arkena hoitaa arkiaskareet.
Kohta pekka poudan takki taas lepattaa ja lupailee hirmupakkasia
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista touhua.
Melkein ilmaista, vesi tulee omasta porakaivosta ja lämpiää puilla.
En jaksaisi elää noin vaikeasti, sähkön hintaa kytäten ja odotellen mahdollisuutta pyykinpesuun tai ruuanlaittoon. Mielummin maksan siitä, että voin tehdä mitä tahdon, silloin, kun minulle sopii.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi elää noin vaikeasti, sähkön hintaa kytäten ja odotellen mahdollisuutta pyykinpesuun tai ruuanlaittoon. Mielummin maksan siitä, että voin tehdä mitä tahdon, silloin, kun minulle sopii.
Nykyajan vellihousu. Meillä kytätään hintaa tarkasti.
Eipä tässä normaalisti mitenkään pulassa olla mutta miksi pyykätä kalliimmalla viikolla jos ei ole tarve? Siivouspäivä. :)
Ap
Joo, en halua ylimääräistä stressiä sähkön hinnoista.
Mulla on kiinteä 5,2senttiä/kWh. Elän normaalisti ja pesen pyykkiä, kun on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Meillä on ekaa kertaa pörssisähkö, kun aiempi halpa 5 sentin sopimus päättyi. Toisaalta olen jo tottunut kyttäilyyn, mutta toisaalta pörssisähkö on talvisin niin kallista ettei tässä muutenkaan ole järjen häivää. Ihan tavallisessa omakotitalossa asumme ja sähkölasku tältä kuulta tulee olemaan n. 700-900 euroa. Asuntolainaa ei ole, joten helposti maksetaan, mutta silti älytöntä käyttää suurin osa palkasta sähkölaskuun.
Ai hyvä kun muistutit, kytkenkin sähkön päälle pääkytkimestä. Käytän aurinkolaseja koska valoon tottuminen voi silmillä vähän kestää
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiinteä 5,2senttiä/kWh. Elän normaalisti ja pesen pyykkiä, kun on tarve.
milloin tuo sopimus päättyy?
On stressaavan kuuloista elämää. Mukavia vapaapäiviä, kun saa tiskata ja pyykätä koko viikon edestä. Samallahan nuo menee uuniruoatkin ensi viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milloin tuo sopimus päättyy?
Maaliskuun loppuun. 2vuoden sopimus. Mietin vielä jatkoja, mutta hyvään saumaan sattui tämä.
Pesukone päällä täälläkin. Meillä ei yleensä kulu paljon kalliimpienkaan hintojen aikana sähköä, kun on puuhella millä kokata, ja kaivosta tulee vesi taloon.
Vierailija kirjoitti:
Määrikset maksaa taas ylihintaa koko päivän ja huomisen🤣
Niin, näitä halpoja päiviä saa tulla taas n. 60 kpl että kattaa yhden 1€/kWh spot päivän 🤣🤣
Aion elää normaalisti, niin eipä tältä päivältä sitten mitään isoa laskua tule kertymään.
T. Takka lämpiämässä