Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12641)

Vierailija
12621/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-juonipaljastukset-julki-a…

Ensi viikolla Joanna toivoo Noelin kertovan suhteesta vaimolleen, mutta Noel selittää, että Juliuksen ja Sandran takia aika ei ole vielä oikea. Joanna vaatii Noelia hankkimaan heille yhteisen lemmenpesän. Noel ärtyy määräilystä ja saa idean. 

Tämä Noelin ja Joannan kuvio on tosi hölmö. Ensinnäkin. Missä nyt on Joannan asenne, only sex, no love? Sarjassa ei vieläkään ole tuotu järjellisesti esiin, mikä on Joannan motiivi Noeliin. Toiseksi, Joannan pitäisi tietää että Noel on mulkku. 

Sama juttu Noelin suhteen. Mikä on Noelin motiivi Joannaan. Only pussy? Ei Joanna voi synnyttää Noelille poika lasta. Muuten, mihin ylipäänsä katosi tämä Noelin pinttymä. 

Kolmanneksi. Mihin katosi Danielan huomio näkemäänsä. Kuvitteleeko se, että se mitä se mäki yhtiön saunassa, oli eka ja ainoa kerta. 

Tämä kuvio on kertakaikkiaan täysin motiiviton jotenkin. On vaan täytynyt järjestää sarjaan jälleen yksi kiero pettämiskuvio. Kuvio ilman oikeaa sisältöä. 

Vierailija
12622/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna jaksaa uskoa Aaron toipumiseen. Kalle kertoo Ismolle, että Aaron paraneminen vaatisi ihmeen. 

No sehän ihme tapahtuu, viitaten tulevaan jakson nimeen, Ihme! 

Aaro alkaa ilmeisesti ymmärtämään puhetta ja kommunikoimaan jotenkin silmillään. Ja kullä Aaro jouluksi jalkeilla. 

Tuntuuko sinusta siltä, että sinua petettiin raskaasti kevään viimeisessä jaksossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12623/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissa tajuaa, että alkaa olla rakastumassa Alexiin. Alex ahdistuu muistellessaan Noelin hämärää Moose-sopimusta, jonka salaa Alissalta. 

- just just ja sitten tuleekin jo Kanadasta takaisin Jiri ja kaikki on jälleen alkupisteessä. Varsinkin kun Jirillä on hyvä ase kiristää Alexia. 

Noel kertoo Alissalle, että Aki pani kahvilan pantiksi. Alissa ei suostu uskomaan Noelia ja lähtee Akin puheille. 

- tulee mieleen, että tämän kuvion paljastettua, Alissa on lähdössä pois Pihlajakadulta ja odottaa taksia, jossa tuleekin takaisin Pihlajakadulle Jiri. Ja koko tilanne muuttui täysin. 

Vierailija
12624/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija ilahtuu, kun Aslan ehdottaa yhteistä lounasta. 

- tämä maija on itse asiassa ärsyttävä hahmo. Aslan ole enää kiinostunut Lailasta? 

Vierailija
12625/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna maalaa Aarosta kauniin kuvan rakastavana miehenä Iirolle.  

Joko me ensiviikolla päästään seuraamaan, kun Marianna hivelee vatsaansa ja sanoo mairealla äänellä: hei pikkuinen, äiskä tässä. Iskä on myös täällä. Kohta me saadaan olla koko perhe yhdessä ikuisesti. 😂

Vierailija
12626/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiin saapunut Iiro yllättyy, kun Gunnar ja Dahlia syyttävät häntä murhaajaksi. Mustavaarat hölmistyvät, kun kuulevat totuuden. 

- lisää hölmöilyä. 

Dr Iiro Hansen 🤭🤣

Vierailija
12627/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel kertoo Alissalle, että Aki pani kahvilan pantiksi. Alissa ei suostu uskomaan Noelia ja lähtee Akin puheille. 

Eihän toi ole uskon asia, Noelilla on mustaa valkoisella? 😶

Vierailija
12628/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Lasse Sievisestä, aikuisesta miehestä, on tehty sönköttävä lapsi?

Vierailija
12629/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Noelin asenne Alexiin muuttunut yhtäkkiä? Ne eivät olekaan enää pitkäaikaisia ystäviä, eikä Alex vaikuta enää hienolta tyypiltä? Eikä Alex mitään penkonut, paperit oli pöydällä. Miksi Noel yleensä jättänyt sen sopimuksen lojumaan siihen pöydälle? 

Yhtäkkiä itsevarma ja jopa leuhka Alex on täysin aseeton? 😶

Vierailija
12630/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna muuten taisi olla Espoossa pitkät kuvaukset. Avustajahaussa oli myös ihmisiä, joilla on valmius esiintyä uimapuvuissa. Kiinnostavaa missä yhteysessä. Onko jokin uimahalli/kylpyjä/uimaranta jne?

Johanna P:llä on tästä materiaalia Instagramissa. Mukana näyttää olevan ainakin kaimansa Johanna A ja Alexander.

Vierailija
12631/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Noel voisi oikeastaan erottaa Alexin. Kun Noel ja Alex tekivät yhtiöidensä fuudion, Alexista tuli samalla myös Axelsson companyn osakkeen omistaja ja Alex itse edellytti sen varatoimarin pestin. Jälleen jerran sarja soveltaa ikään kuin tosiasioilla ei sarjassa mitään merkitystä. 

Vierailija
12632/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex on kuin pelästynyt pikkupoika. 🤣🤭

Vierailija
12633/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin. Mä arvasin. Lassella ei seiso! 🤣🤭

Vierailija
12634/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin sen! Mä arvasin sen! Sä oot pettäny mua ton häntäheikin kanssa! Ismo päästä Ossi !!

Vierailija
12635/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä Linda, poliisi virkamies, on noin lakia tuntematon. Mariannalla ei ole mitään juridista päätösvaltaa Aaroon. Ne eivät ole missään juridisessa suhteessa. Eikä sekään että odottaisi lasta Aarolle, sitä anna. Aaroa koskevissa omaispäätöksissä Linda on se joka tekee päätökset tai Aaron äiti Anni. The fackt. 

Vierailija
12636/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandra ehkä huomioi Kaspianin mutta huomioiko Kaspian Sandran vai... 😜

Vierailija
12637/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossi päästä Ismo !!!!

Vierailija
12638/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin sen!! Mä arvasin sen!! Sä oot pettäny mua!!!!

Vierailija
12639/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Laitelan ja Väreen kahvittelu jatkuu? Tatu poistuu paikalta ja Iisa kertoo olevansa Petrin veli ja asiat sovitaan. Välille jää leijailemaan salaisuus joka periaatteessa samalla on vaitiolovelvollisuuden piirissä.

Vierailija
12640/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tuota Laitelan Ismoa ja pesäpallomailaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä