Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12641)

Vierailija
12581/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyttäillyt näkyisikö Lassea/Timoa, kun olen uumoillut Lassen kuolevan.

Jarkolla näytti olleen toimistojengistä/Amanda porukasta yhteiskuvia: Jiri, Alex, Sampo, Henrik ja hän eli Noel. Sekä kaupalla oli Jutta, Kari, Ismo, Iisa, Jenna, Kalle ja Hugo.

Ehkä Anniinan isä tulee vihdoin kostamaan tyttärensä kuoleman ja tappaa Lassen kostoksi Jirille. 

Milloin Tiina Lymi tulee esittämään Victorian äitiä joka laittaa Sampon/Viljamin vastuuseen?

Lymi ja Salkkarit eivät sovi yhteen. Pitäisi kovat palkat maksaa että suostuisi. Enkä nyt näe niin paljon yhdennäköisyyttä.

Ei se mikään surkea roolitus olis jos nyt ajattelee vaikka Ressua. Enemmän toi onkin läppä siitä että minkälaisia näyttelijöitä tässä sarjassa olis ilman huonon leimaa. Siksi ei uusia Salkkareita pysty katsomaan kun ei ne tekijätkään enää usko että mihinkään kannattais panostaa.

Vierailija
12582/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyttäillyt näkyisikö Lassea/Timoa, kun olen uumoillut Lassen kuolevan.

Jarkolla näytti olleen toimistojengistä/Amanda porukasta yhteiskuvia: Jiri, Alex, Sampo, Henrik ja hän eli Noel. Sekä kaupalla oli Jutta, Kari, Ismo, Iisa, Jenna, Kalle ja Hugo.

Ehkä Anniinan isä tulee vihdoin kostamaan tyttärensä kuoleman ja tappaa Lassen kostoksi Jirille. 

Milloin Tiina Lymi tulee esittämään Victorian äitiä joka laittaa Sampon/Viljamin vastuuseen?

Lymi ja Salkkarit eivät sovi yhteen. Pitäisi kovat palkat maksaa että suostuisi. Enkä nyt näe niin paljon yhdennäköisyyttä.

Ei varmaan palkalla ole niikään merkitystä. Arvostus laskee, jos tuonne menee näyttelijäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12583/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti tulee olo, että nyt pidetään jo katselijoita pilkkana.

Kuin myös näyttelijöitä. Kuka itseään arvostava näyttelijä suostuu esittämään tuonlaista soopaa?

Kuka keksii nuo juonet ja onko tapahtunut henkilövaihdoksia? Alussa sarja oli hyvä. Viime vuosina koko ajan hoopommaksi menee.

Taitaa olla vahva saippua taiteenlajina tämmöistä. Ja onhan tuolla vaikka kuinka vaihdoksia, mutta pääkäsikirjoittaja lienee ollut yli 15 vuotta sama, ellei jopa 20.

Vierailija
12584/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös näyttelijöitä. Kuka itseään arvostava näyttelijä suostuu esittämään tuonlaista soopaa?

Kuka keksii nuo juonet ja onko tapahtunut henkilövaihdoksia? Alussa sarja oli hyvä. Viime vuosina koko ajan hoopommaksi menee.

Salkkarit olleet kauan täyttä roskaa. Eiköhän tuo Iiro Hansen kerro sen kaikille viimeistään nyt? Kalervo ja Tuula olivat lähimenneisyydessä. Tuulan jälkeen oli vielä monet kuviot hyviä mutta ei enää Kalervon.

Vierailija
12585/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään surkea roolitus olis jos nyt ajattelee vaikka Ressua. Enemmän toi onkin läppä siitä että minkälaisia näyttelijöitä tässä sarjassa olis ilman huonon leimaa. Siksi ei uusia Salkkareita pysty katsomaan kun ei ne tekijätkään enää usko että mihinkään kannattais panostaa.

Joo ei varmasti oliskaan, mutta Victoria oli hahmona aika surkea, että turha sen taustaan enää melkein 7 vuoden jälkeen panostaa. 

Vierailija
12586/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vahva saippua taiteenlajina tämmöistä. Ja onhan tuolla vaikka kuinka vaihdoksia, mutta pääkäsikirjoittaja lienee ollut yli 15 vuotta sama, ellei jopa 20.

Virhe oli Salkkareiden jatkaminen koronan tultua. Helikopterin putoaminen oli sopiva päätös. Uusia kiinnostavia roolihahmoja ei tullut enää. Liian monta inhokkia tuli uusina hahmoina.

Vierailija
12587/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei varmasti oliskaan, mutta Victoria oli hahmona aika surkea, että turha sen taustaan enää melkein 7 vuoden jälkeen panostaa. 

Parempi se oli kuin nämä teinit tai Joanna jos ajattelee hahmon sietämistä.

Vierailija
12588/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virhe oli Salkkareiden jatkaminen koronan tultua. Helikopterin putoaminen oli sopiva päätös. Uusia kiinnostavia roolihahmoja ei tullut enää. Liian monta inhokkia tuli uusina hahmoina.

Niin no sitähän ei kukaan kovinkaan ennustaja osannut arvata, että siinä kohtaa kun puoli vuotta etukäteen kirjoitettu kopterturma, hautajaiset ja muut sen jälkeiset tapahtumat, että tulee korona ja uusimaa menee kiinni. Kaikki meni uusiksi ja keskeiset hahmot ulos. Aki taas palasi odotettua aiemmin.

Vierailija
12589/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan palkalla ole niikään merkitystä. Arvostus laskee, jos tuonne menee näyttelijäksi.

Silti joku oli valitellut Jodelissa ettei päässyt avustajaksi hakemuksista huolimatta. Luulis olevan toisin päin ettei mitään valtavaa määrää hakemuksia ole avustajahommiin ja ketkä sinne yleensä pääsee arkena normaaleihin työaikoihin.

Vierailija
12590/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no sitähän ei kukaan kovinkaan ennustaja osannut arvata, että siinä kohtaa kun puoli vuotta etukäteen kirjoitettu kopterturma, hautajaiset ja muut sen jälkeiset tapahtumat, että tulee korona ja uusimaa menee kiinni. Kaikki meni uusiksi ja keskeiset hahmot ulos. Aki taas palasi odotettua aiemmin.

Siinä vaiheessa ei ne uudet jo roolitetut hahmotkaan kummoisia olleet. Miki, Susu ja niiden lapset eivät mitään suosikkeja olleet, ei myöskään Marika tai Joanna. Kalervo oli joka tapauksessa huono veto. Ei sopinut menneisyyteen vaikka kuka suuri eläköitynyt nimi olis näytellyt.

Vierailija
12591/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareista ja sen juonikäänteistä tulee mieleen leikki, jossa isolla porukalla jokainen vuorollaan sanoo yhden sanan. Näin rakennetaan tarina.

Noinkohan Salkkareitakin nykyään tehdään.

Vierailija
12592/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkareista ja sen juonikäänteistä tulee mieleen leikki, jossa isolla porukalla jokainen vuorollaan sanoo yhden sanan. Näin rakennetaan tarina.

Noinkohan Salkkareitakin nykyään tehdään.

Kiusallista ollut katsoa näitä uusimpia jaksoja joita nähnyt. Ei vaan kestä miten tyhmää. Ei yhtään sellaista minkä takia vanhempia Salkkareita ollut pitkään kiva katsoa. Hahmot persoonattomia, sietämättömiä ja sit noi miesvauvat Ismo ja Lasse.

Vierailija
12593/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti joku oli valitellut Jodelissa ettei päässyt avustajaksi hakemuksista huolimatta. Luulis olevan toisin päin ettei mitään valtavaa määrää hakemuksia ole avustajahommiin ja ketkä sinne yleensä pääsee arkena normaaleihin työaikoihin.

Taitavat kierrättää aika paljon samoja luotettavia tyyppejä. Itse ainakin tunnistan muutamat naamat jotka ovat olleet vuosien aikana Moosessa monta kertaa. Muistan joskus oli Maikkarilla että sama pari oli avustanut sata kertaa. Vuosien 2008-2015 välillä. Olivat silloin jo eläkeläisiä. 

Vierailija
12594/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitavat kierrättää aika paljon samoja luotettavia tyyppejä. Itse ainakin tunnistan muutamat naamat jotka ovat olleet vuosien aikana Moosessa monta kertaa. Muistan joskus oli Maikkarilla että sama pari oli avustanut sata kertaa. Vuosien 2008-2015 välillä. Olivat silloin jo eläkeläisiä. 

Voihan se olla että ovat nihkeitä ottamaan uusia jos ollut ilmoittautuneita mutta ei lopulta saatu tarpeeksi avustajia paikalle. Jollain sitä määrää pitää myös rajoittaa ja huono tilanne sit jos ei montaa tulekaan paikalle tarpeeseen nähden. Ehkä sit jotain tuotannon tyyppejä saadaan paikkaamaan.

Vierailija
12595/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna muuten taisi olla Espoossa pitkät kuvaukset. Avustajahaussa oli myös ihmisiä, joilla on valmius esiintyä uimapuvuissa. Kiinnostavaa missä yhteysessä. Onko jokin uimahalli/kylpyjä/uimaranta jne?

Vierailija
12596/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4995. Taksin aina kaunihimpi

https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_17396813.avif

Jiri is Back.

4996. Tiskilänkauppaa 

Mitä tässä tapahtuu? Onko Alissa vastavuoroisesti lähdössä johonkin?

Vierailija
12597/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna muuten taisi olla Espoossa pitkät kuvaukset. Avustajahaussa oli myös ihmisiä, joilla on valmius esiintyä uimapuvuissa. Kiinnostavaa missä yhteysessä. Onko jokin uimahalli/kylpyjä/uimaranta jne?

Saga, Monica ja Sabrina Serenassa. Noel on Danielan kanssa.

Vierailija
12598/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagan ja Noelin viimeinen näytetty kohtaus. Noelin valinta Akin tilalle tapahtui Sagan ja hallituksen päätöksellä, mutta ei sitten Sagaa näytetty enää. Noel vaan kilisteli yksinään ja tuli ammutuksi työpöydälle. Ei onniteltu pestistä eikä toivotettu työn iloa.

Vierailija
12599/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sagan ja Noelin viimeinen näytetty kohtaus. Noelin valinta Akin tilalle tapahtui Sagan ja hallituksen päätöksellä, mutta ei sitten Sagaa näytetty enää. Noel vaan kilisteli yksinään ja tuli ammutuksi työpöydälle. Ei onniteltu pestistä eikä toivotettu työn iloa.

Ehkä se Saga lähti lätkimään ja siksi ei näy sarjassa.

Vierailija
12600/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se Saga lähti lätkimään ja siksi ei näy sarjassa.

Hyvin voi selittää sillä että oli kyllästynyt Mustavaaran sukudraamaan ja antoi vallan siksi Noelille. Hahmosta jäi vaan liian tiukkapipoinen kuva siinä kohtaa. Rouva Mustavaaran otti vastaan lämmöllä kun Pupu menetti kuukauden ainoan vapaapäivänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi