Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12641)

Vierailija
12601/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua raivostuttaa Iiron tapa puhua Aarosta. Kuin Aaro puhuisi itsestään. Aina "tästä Aarosta tai tämä Aaro" silleen arght.

Vierailija
12602/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä mua raivostuttaa Iiron tapa puhua Aarosta. Kuin Aaro puhuisi itsestään. Aina "tästä Aarosta tai tämä Aaro" silleen arght.

Ärsyttää kummankin hahmon mukana oleminen. Kuoli Aaro sitten vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12603/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaro olikin Eero.

Harmi kun ei toteutunu se teoria että Iiro ois ollu poikien vanhempi veli joka toimi poikien isänä oikean isän kuoltua. Teemuhan sitä isää esitti takaumassa.

Vierailija
12604/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä probleema Akilla on noudattaa sopimusta Noelin kanssa? Se itse meni Noelin juttusille. Noel kertoi lainan ehdot, ota tai jätä. Aki otti. Nyt on sitten vuorossa velvollisuudet, hoitaa laina. Myisi vaikka huumeita. Harjoittaisi vaikka velanperintää. Prosti tuutiota vaikka. Aki Nikkisen hommia. 

Vierailija
12605/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaro olikin Eero.

Harmi kun ei toteutunu se teoria että Iiro ois ollu poikien vanhempi veli joka toimi poikien isänä oikean isän kuoltua. Teemuhan sitä isää esitti takaumassa.

Ois varmaan ollut liian vanha, kun Aaro ja Eero olivat silloin sen verran nuoria. Samalla Iiro olisi ollut automaattisesti paha.

Vierailija
12606/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä probleema Akilla on noudattaa sopimusta Noelin kanssa? Se itse meni Noelin juttusille. Noel kertoi lainan ehdot, ota tai jätä. Aki otti. Nyt on sitten vuorossa velvollisuudet, hoitaa laina. Myisi vaikka huumeita. Harjoittaisi vaikka velanperintää. Prosti tuutiota vaikka. Aki Nikkisen hommia. 

Ei ollut ilmeisesti muuta vaihtoehtoa. Mistä Aki nyt olisi muualtakaan saanut äkkiä 200 000 euron lainan. En sitten tiedä, kuinka nopeasti rikollisella duunilla saa tollaisia summia kasaan. Pitäisi ensin olla ne huumeet tai rahaa, jolla suorittaa velanperintää.

Vierailija
12607/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa nyt varmasti tunnustaa, mutta mua nykyään vähän pelottaa uudet juonipaljastukset. Ensi viikolta etenkin "Ihme!" jakso. Ei kai Aaro nyt oikeasti herää tähän päivään ja seuraavat pari vuotta pyöritellään salaisuutena Aaron parantumista. Ja miten Kallen ja Tatun nyt käy. Onko uudella suhteella heti ensimmäinen suuri kriisi edessä. Vai voisiko Ismo jostain syystä kuitenkin hyväksyä Tatun. Ehkä säikähti Kallen tunnustusta ulkomaille muuton suhteen. Ismo kun tuntui olevan hyvin varma, ettei Me Laitelat jätetä koskaan toisiamme.

Vierailija
12608/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noel sais jäädä kiinni mut ärsyttää sekin miksi Aki oli naiivi heräämisensä jälkeen ja luotti Noeliin.

Vierailija
12609/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ilmeisesti muuta vaihtoehtoa. Mistä Aki nyt olisi muualtakaan saanut äkkiä 200 000 euron lainan. En sitten tiedä, kuinka nopeasti rikollisella duunilla saa tollaisia summia kasaan. Pitäisi ensin olla ne huumeet tai rahaa, jolla suorittaa velanperintää.

Ja kun Aki haki Noelilta tota lainaa, EI OLLUT PUHETTA MISTÄÄN OSAMAKSUISTA vaan lyhytaikaisesta lainasta koroilla. Sarja ei pysy käsikirjoituksessa. Tarkastin tämän asian. 

Vierailija
12610/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa nyt varmasti tunnustaa, mutta mua nykyään vähän pelottaa uudet juonipaljastukset. Ensi viikolta etenkin "Ihme!" jakso. Ei kai Aaro nyt oikeasti herää tähän päivään ja seuraavat pari vuotta pyöritellään salaisuutena Aaron parantumista. Ja miten Kallen ja Tatun nyt käy. Onko uudella suhteella heti ensimmäinen suuri kriisi edessä. Vai voisiko Ismo jostain syystä kuitenkin hyväksyä Tatun. Ehkä säikähti Kallen tunnustusta ulkomaille muuton suhteen. Ismo kun tuntui olevan hyvin varma, ettei Me Laitelat jätetä koskaan toisiamme.

Toivoisin mielummin et vaikka Nooalaistyttö Vuokko tekis paluun. Kiinnostaa Aaroa ja Iiroa enemmän. Kulta-ajan sivuhahmotkin ovat nousseet ihan eri tavalla merkittäväksi uusien jaksojen myötä.

Vierailija
12611/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme! 🔥

Vierailija
12612/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme todennäköisesti liittyy Aaroon. Aaro nousee ylös pyörätuolista. Kaksi vaihtoehtoa. Aaro salaa sen myös Mariannalta. Tai sitten Aaro ja Marianna salaavat sen muilta taktisista syistä, poliisi ei voi kuulustella Aaroa rikoksista, eikä passitusta takaisin tutkintavankeuteen. 

Vierailija
12613/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun Aki haki Noelilta tota lainaa, EI OLLUT PUHETTA MISTÄÄN OSAMAKSUISTA vaan lyhytaikaisesta lainasta koroilla. Sarja ei pysy käsikirjoituksessa. Tarkastin tämän asian. 

Saga Korkiakoski vastaa korkojen maksusta.

Vierailija
12614/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaikki rikostutkinnat liittyen esim. Mariannaan, on ikään kuin lopetettu.

Vierailija
12615/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä paperissa muuten luki "Paikka ja päivämäärä: Helsingissä" mutta tosiaan päivämääräkin uupui. Vaikuttaa kaikin puolin erittäin "lailliselta" sopimukselta.

Vierailija
12616/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme! 🔥

Tää sarja on ihan etääntynyt tästä tyylistä. Nooalaisten puvut ja kaikki. Näytetään nykyään samaa vanerisairaalaa ja koppia.

Vierailija
12617/12641 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla Lassella jokin sairaus vai perinteisiä miesten vaivoja? Joskus keväällä viitattiin muutenkin Lassen olevan väsyneen oloinen ilman sen kummempaa syytä. Joka tapauksessa puskista ja mihinkään liittymätön juoni tämä Lassen yhtäkkinen ongelma.

Vierailija
12618/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo joo joo ja joo!!!!!! Ei kiinnosta!!!!

Vierailija
12619/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitkään teidän pskat!!!!!

Vierailija
12620/12641 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evan näyttelijä Tiia on saanut kolmannen lapsensa. Onnea! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme