Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Sampo tapaa jonkun uuden miehen? Mies on sitten tietysti joku Amandan asiakas, Kallen entinen hoito tai todennäköisimmin Tatun ex. Jyrki, joka muuttaa Amandaan kun kodissa on alkanut remontti, on ollut vesivahinko, tulipalo tai tuholaisongelma.
Milloin Sampo tapaa jonkun kivan naisen, eiks Sampo ole bi?
Toki pidän Sampon hahmoa kyllä ihan uber hompparina..
Pepin päiväkirjat Sampoa aikoinaan kiinnosti. Olisko halunnut Nikon kanssa sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksessa on melko nopeasti tapahtunut jyrkkä lasku näiden aikojen jälkeen.
Tymäkkä hahmo. Ei kukaan toinen sivuosan näyttelijä yltänyt näin kovaan suoritukseen. Liikkeet on harkittuja ja vahvoja. Antanut tekstille paljon lisäarvoa voimakkaat eleet ja liikkeet. Hahmon persoonallisuus nousee sitä kautta esiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyttäillyt näkyisikö Lassea/Timoa, kun olen uumoillut Lassen kuolevan.
Jarkolla näytti olleen toimistojengistä/Amanda porukasta yhteiskuvia: Jiri, Alex, Sampo, Henrik ja hän eli Noel. Sekä kaupalla oli Jutta, Kari, Ismo, Iisa, Jenna, Kalle ja Hugo.
Onko Hugo liikenteessä Kallen kanssa? Yritän hahmotella että pysyvätkö Tatun kanssa pidempään yhdessä.
Sagalle uusia kohtauksia. Ulosanniltaan sarjan voimakkain hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Lassesta tullut joku kehitys vam mai nen kun siitä on tullut setämies?
Kehitystä ei ole. Hahmo meni alamäkeen.
Ismon kanssa menevät pulkkamäkeen.
Miten rankoissa viekkareissa oleva kykenee lähtemään tuolta mökiltä mihinkään. Tuossa tilassa viekkareita, jalat ei kanna ja kunto ei kestä.
Noin se vaan Kerttu asettui asumaan Lailalle vaikka piti olla: Kerttu ei muuta kämppääni, vaikka kuinka jankuttaisit, Laila sanoo.
Kohta Jiri tulee pilaan Alexin Alissa kuviot 😎
Salkkarit elokuva sijoittuu taatusti jotenkin Aureen asuntoon, ovi jota ei ole ikinä aukaistu.
Aki ja Henrik lähtivät keskelle "ei mitään" mutta tuossa oli risteys ja kyltissä nuoli Perusmäkeen. Ollaan jälleen siellä pimeässä Espoossa, josta kaikilla on kauhean vaikea tulla Helsinkiin :D
Vierailija kirjoitti:
Miten rankoissa viekkareissa oleva kykenee lähtemään tuolta mökiltä mihinkään. Tuossa tilassa viekkareita, jalat ei kanna ja kunto ei kestä.
Nonnih, tulin tänne kirjoittamaan juuri tätä :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyttäillyt näkyisikö Lassea/Timoa, kun olen uumoillut Lassen kuolevan.
Jarkolla näytti olleen toimistojengistä/Amanda porukasta yhteiskuvia: Jiri, Alex, Sampo, Henrik ja hän eli Noel. Sekä kaupalla oli Jutta, Kari, Ismo, Iisa, Jenna, Kalle ja Hugo.
Ehkä Anniinan isä tulee vihdoin kostamaan tyttärensä kuoleman ja tappaa Lassen kostoksi Jirille.
Vierailija kirjoitti:
Aki ja Henrik lähtivät keskelle "ei mitään" mutta tuossa oli risteys ja kyltissä nuoli Perusmäkeen. Ollaan jälleen siellä pimeässä Espoossa, josta kaikilla on kauhean vaikea tulla Helsinkiin :D
Keskellä "ei mitään" bussikatos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Anniinan isä tulee vihdoin kostamaan tyttärensä kuoleman ja tappaa Lassen kostoksi Jirille.
Milloin Tiina Lymi tulee esittämään Victorian äitiä joka laittaa Sampon/Viljamin vastuuseen?
Siru Honkanen tulee takas ja ei usko Iisaa todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Tiina Lymi tulee esittämään Victorian äitiä joka laittaa Sampon/Viljamin vastuuseen?
Lymi ja Salkkarit eivät sovi yhteen. Pitäisi kovat palkat maksaa että suostuisi. Enkä nyt näe niin paljon yhdennäköisyyttä.
Vahvasti tulee olo, että nyt pidetään jo katselijoita pilkkana.
Kuin myös näyttelijöitä. Kuka itseään arvostava näyttelijä suostuu esittämään tuonlaista soopaa?
Kuka keksii nuo juonet ja onko tapahtunut henkilövaihdoksia? Alussa sarja oli hyvä. Viime vuosina koko ajan hoopommaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei. Lasse ei ansaitsisi kuolla yhtä ikävällä tavalla. Ja ongelma jo varmaan että tyyliin Katri ei tulisi.
Milloin Sampo tapaa jonkun kivan naisen, eiks Sampo ole bi?
Toki pidän Sampon hahmoa kyllä ihan uber hompparina..