Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12648)

Vierailija
12561/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Sampo tapaa jonkun uuden miehen? Mies on sitten tietysti joku Amandan asiakas, Kallen entinen hoito tai todennäköisimmin Tatun ex. Jyrki, joka muuttaa Amandaan kun kodissa on alkanut remontti, on ollut vesivahinko, tulipalo tai tuholaisongelma.

Milloin Sampo tapaa jonkun kivan naisen, eiks Sampo ole bi? 

Toki pidän Sampon hahmoa kyllä ihan uber hompparina..

Vierailija
12562/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on uber homppari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12563/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Sampo tapaa jonkun uuden miehen? Mies on sitten tietysti joku Amandan asiakas, Kallen entinen hoito tai todennäköisimmin Tatun ex. Jyrki, joka muuttaa Amandaan kun kodissa on alkanut remontti, on ollut vesivahinko, tulipalo tai tuholaisongelma.

Milloin Sampo tapaa jonkun kivan naisen, eiks Sampo ole bi? 

Toki pidän Sampon hahmoa kyllä ihan uber hompparina..

Pepin päiväkirjat Sampoa aikoinaan kiinnosti. Olisko halunnut Nikon kanssa sänkyyn?

Vierailija
12564/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoituksessa on melko nopeasti tapahtunut jyrkkä lasku näiden aikojen jälkeen.

Tymäkkä hahmo. Ei kukaan toinen sivuosan näyttelijä yltänyt näin kovaan suoritukseen. Liikkeet on harkittuja ja vahvoja. Antanut tekstille paljon lisäarvoa voimakkaat eleet ja liikkeet. Hahmon persoonallisuus nousee sitä kautta esiin.

Vierailija
12565/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyttäillyt näkyisikö Lassea/Timoa, kun olen uumoillut Lassen kuolevan.

Jarkolla näytti olleen toimistojengistä/Amanda porukasta yhteiskuvia: Jiri, Alex, Sampo, Henrik ja hän eli Noel. Sekä kaupalla oli Jutta, Kari, Ismo, Iisa, Jenna, Kalle ja Hugo.

Onko Hugo liikenteessä Kallen kanssa? Yritän hahmotella että pysyvätkö Tatun kanssa pidempään yhdessä.

Vierailija
12566/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagalle uusia kohtauksia. Ulosanniltaan sarjan voimakkain hahmo.

Vierailija
12567/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Lassesta tullut joku kehitys vam mai nen kun siitä on tullut setämies? 

Kehitystä ei ole. Hahmo meni alamäkeen.

Ismon kanssa menevät pulkkamäkeen.

Vierailija
12568/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rankoissa viekkareissa oleva kykenee lähtemään tuolta mökiltä mihinkään. Tuossa tilassa viekkareita, jalat ei kanna ja kunto ei kestä.

Vierailija
12569/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se vaan Kerttu asettui asumaan Lailalle vaikka piti olla: Kerttu ei muuta kämppääni, vaikka kuinka jankuttaisit, Laila sanoo. 

Vierailija
12570/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Jiri tulee pilaan Alexin Alissa kuviot 😎

Vierailija
12571/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit elokuva sijoittuu taatusti jotenkin Aureen asuntoon, ovi jota ei ole ikinä aukaistu. 

Vierailija
12572/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Henrik lähtivät keskelle "ei mitään" mutta tuossa oli risteys ja kyltissä nuoli Perusmäkeen. Ollaan jälleen siellä pimeässä Espoossa, josta kaikilla on kauhean vaikea tulla Helsinkiin :D

Vierailija
12573/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rankoissa viekkareissa oleva kykenee lähtemään tuolta mökiltä mihinkään. Tuossa tilassa viekkareita, jalat ei kanna ja kunto ei kestä.

Nonnih, tulin tänne kirjoittamaan juuri tätä :)

Vierailija
12574/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyttäillyt näkyisikö Lassea/Timoa, kun olen uumoillut Lassen kuolevan.

Jarkolla näytti olleen toimistojengistä/Amanda porukasta yhteiskuvia: Jiri, Alex, Sampo, Henrik ja hän eli Noel. Sekä kaupalla oli Jutta, Kari, Ismo, Iisa, Jenna, Kalle ja Hugo.

Ehkä Anniinan isä tulee vihdoin kostamaan tyttärensä kuoleman ja tappaa Lassen kostoksi Jirille. 

Vierailija
12575/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki ja Henrik lähtivät keskelle "ei mitään" mutta tuossa oli risteys ja kyltissä nuoli Perusmäkeen. Ollaan jälleen siellä pimeässä Espoossa, josta kaikilla on kauhean vaikea tulla Helsinkiin :D

Keskellä "ei mitään" bussikatos.

Vierailija
12576/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Anniinan isä tulee vihdoin kostamaan tyttärensä kuoleman ja tappaa Lassen kostoksi Jirille. 

Milloin Tiina Lymi tulee esittämään Victorian äitiä joka laittaa Sampon/Viljamin vastuuseen?

Vierailija
12577/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru Honkanen tulee takas ja ei usko Iisaa todeksi.

Vierailija
12578/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Tiina Lymi tulee esittämään Victorian äitiä joka laittaa Sampon/Viljamin vastuuseen?

Lymi ja Salkkarit eivät sovi yhteen. Pitäisi kovat palkat maksaa että suostuisi. Enkä nyt näe niin paljon yhdennäköisyyttä.

Vierailija
12579/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti tulee olo, että nyt pidetään jo katselijoita pilkkana.

Kuin myös näyttelijöitä. Kuka itseään arvostava näyttelijä suostuu esittämään tuonlaista soopaa?

Kuka keksii nuo juonet ja onko tapahtunut henkilövaihdoksia? Alussa sarja oli hyvä. Viime vuosina koko ajan hoopommaksi menee.

Vierailija
12580/12648 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei. Lasse ei ansaitsisi kuolla yhtä ikävällä tavalla. Ja ongelma jo varmaan että tyyliin Katri ei tulisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän