Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (14228)

Vierailija
11141/14228 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minusta taas oli täydellinen lopetus. Nythän tässä on se jännitys, että kuoliko se Aaron perkele todella. Ja tietenkin, mitä aikovat syksyllä tehdä. Epävirallinen tilanne, teollisuushalli, kukaan ei tiedä... Hoitavatko tämän kuten pitää eli hätäkeskukseen soitetaan vai hoidetaanko Aaro omissa piireissä johonkin Rauhakorpeen ikuiseen rauhaan. Kuka sitä vankikarkuria enää kaipaa. Jossain kohtaa poliisikin luovuttaa.

Oli meikäläisenkin mielestä oikein hyvä kauden päätös. Heittämällä paras sitten helikopteriturman. Mitenköhän Sallan ja Karin avioliiton käy? Salla sai vihdoin tietää Karin ja Sampon juonitteluista ja sopivasti lähes koko Pihlajakatu oli todistamassa tilannetta. 

Kentaurin räjähdys myös hyvä päätösjakso vuodelta 2009.

Vierailija
11142/14228 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden päätösjakso olisi ollut yksi parhaista, jos ne teinit olisi siirretty edelliseen jaksoon. Mielestäni loppujuonia olisi voitu kuvata vähän pidemmän aikaa. Koko viimeiset minuutit olivat sitä, kun Linda saapui hallille ja keskeytti Aaron aikeet ja joutui ampumaan isäänsä. Kiitos Akin, joka sai kätensä auki ja kaiveli huomaamattomasti asetta taskusta. Ilmeisesti Aki aikoi pysäyttää Aaron mutta Lindan oli pakko sitten ampua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11143/14228 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minusta taas oli täydellinen lopetus. Nythän tässä on se jännitys, että kuoliko se Aaron perkele todella. Ja tietenkin, mitä aikovat syksyllä tehdä. Epävirallinen tilanne, teollisuushalli, kukaan ei tiedä... Hoitavatko tämän kuten pitää eli hätäkeskukseen soitetaan vai hoidetaanko Aaro omissa piireissä johonkin Rauhakorpeen ikuiseen rauhaan. Kuka sitä vankikarkuria enää kaipaa. Jossain kohtaa poliisikin luovuttaa.

Oli meikäläisenkin mielestä oikein hyvä kauden päätös. Heittämällä paras sitten helikopteriturman. Mitenköhän Sallan ja Karin avioliiton käy? Salla sai vihdoin tietää Karin ja Sampon juonitteluista ja sopivasti lähes koko Pihlajakatu oli todistamassa tilannetta. 

Kentaurin räjähdys myös hyvä päätösjakso vuodelta 2009.

Vuoden 2020 päätösjakso oli realistisempi kuin 2009. Kirjaimellisesti kukaan Kentaurissa oleva ei olisi räjähdyksestä selvinnyt hengissä.

Hauskaa kunnon alapeukutusta, mutta faktahan tuo on. Jos takahuoneesta vyöryy räjähtävä kaasu koko ihmismassan läpi rikkoen paikan täydellisesti, niin vain Jarkolla oli kunnon palovamma. Siellä olisi kaikkien vaatteet ja iho kärähtäneet aika lailla.. :D

Vierailija
11144/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan tarkkaan Salkkareihin liittyvää, mutta edes minä en ole täysin varma, onko Teemu kuvauksissa ollut. Itse olen nähnyt puolesta ja vastaan kommentteja. Jonkun mielestä Teemulla on alkamassa iso elokuvan ohjaus, jonka takia olisi poistumassa, mutta lähdettä en löytänyt tälle. Näin myös jutun, jonka mukaan Lindalla olisi isompaa roolia juhlajaksossa. Käsitelläänkö siinäkin vielä Aaroa? Liittyykö se julkaistu videopätkä jotenkin tähän juhlajaksoon. Se missä OG-hahmot Kari, Aki ja Kalle yhdessä poliisien Linda ja Tatu syöksyivät johonkin kämppään. Tuohan on täysin ulkopuolinen paikka. Ei mikään sarjassa oleva. Miksi turhaa mainosta olisi kuvattu siellä? 

Vierailija
11145/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä oon alkanut lämpeämään Tatulle ja Kallelle. Olin aluksi Team he, mutta sitten meni tylsäksi ja nyt palannut uudelleen siihen. Tietysti jos tää syksyllä menee taas siihen, että Tatu antaa anteeksi niin bläh.

Vierailija
11146/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se Iisa muuten tiesi, että Väre olisi juhlissa? Oliko se vain puhdas veikkaus, kun sanoi et pitää varoa ärsyttämästä sitä Värettä ettei joudu taas putkaan.

Vierailija
11147/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.como.fi/uutiset/tama-kohtaus-raivostutti-salkkari-fanit-nyt…

Kolmen kimpasta näköjään tulikin juttu, mutta osa näistä tuntuu olevan puhtaasti homofoobisia kommentteja. Naurahdin tälle "Olen niin samaa mieltä aikuiset parrakkaat miehet pelehtii sängyssä kyllä on jotain pahasti pielessä". Jos olisi ollut ei parrakkaita niin sekö olisi kelvannut? :D

Vierailija
11148/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno keskustelu. Vain mun kirjoittama viesti aamulta. Kaikki muut asialliset (ja asiattomat) on poistettu tästä. Ei ihmekään ettei kukaan viitsi enää nähdä ketjun eteen mitään vaivaa.

Kaikki mun aamulla kirjoittamat poistettu. Hurraa... 🥱 

Nämä viestit rupeaa katoamaan joka kerta siinä kohtaa, kun näitä tiettyjä jankkareiden viestejä ilmiannetaan. Joko samalla tai kiusaksi sitten. Täällä mitään aitoa moderointia ole. Kaikki poistetaan jotka ilmiannetaan tarpeeksi monta kertaa.

Anteeksi nyt vaan mutta harvemmin ilmiannan mitään viestejä ja tuntuu kuin mua syytellään kaikesta.

T: Saga-fani 

Vierailija
11149/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä oon alkanut lämpeämään Tatulle ja Kallelle. Olin aluksi Team he, mutta sitten meni tylsäksi ja nyt palannut uudelleen siihen. Tietysti jos tää syksyllä menee taas siihen, että Tatu antaa anteeksi niin bläh.

Minua lähinnä heittomerkeissä pelottaa, että Tatulle kirjoitetaan samalta seisomalta hämärä tausta, kun Kallen kanssa alkavat seurustelemaan.

Vierailija
11150/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Linda muuten vieläkään kuullut missään tilanteessa Jennan nimeä? Odotin reagoiko Linda jotenkin. Päivillä ja Aarolla kerrottiin aikoinaan olevan tytär nimeltä Jenna. Joka muuttui myöhemmin Lindaksi. Vaikka eihän sitä periaatteessa kukaan voisikaan todistaa, että juuri samasta puhuttiin.

Vierailija
11151/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Linda muuten vieläkään kuullut missään tilanteessa Jennan nimeä? Odotin reagoiko Linda jotenkin. Päivillä ja Aarolla kerrottiin aikoinaan olevan tytär nimeltä Jenna. Joka muuttui myöhemmin Lindaksi. Vaikka eihän sitä periaatteessa kukaan voisikaan todistaa, että juuri samasta puhuttiin.

Itse olen aina ajatellut asian niin, että Linda aikuisena muutti nimensä Jenna Angervuosta Linda Eerikäiseksi suojellakseen itseään Aarolta. Tosin oikea selitys lienee että Lindan tullessa sarjaan käsikirjoittajilla ei ollut vielä mitään ajatusta siitä että Linda jonain päivänä paljastuisi Aaro Vaalanteen jälkikasvuksi. Mutta tämä edellä mainittu teoria voisi hyvinkin olla ns. sarjan sisäinen selitys asialle.

Vierailija
11152/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas Jutalla nyrkit pystyssä. Eipä yllätä.

Vierailija
11153/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna valehtelee. Jenna ei ole menossa Kristianin kanssa treffeille, vaan kahville. Jenna itse teki tämän eron kun Kristian kysyi lähtisikö tämän hänen kanssa treffeille jonka korjasi perään että "edes kahville". 

Kalle valehtelee. Kalle ei oikeastaan ole Melvinin ja Paavon kaveri, siinä mielessä kun kaveriksi joku mielletään. Kalle vaan tuntee ulkoisesti Paavoa ja vielä huonommin Melviniä. 

Vierailija
11154/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Henrik kykeni ostamaan huumeita. Sillä ei todennäköisesti ollut yhtää rahaa kun se lähti katkolle. Nyt sillä on ostaa roinaa tyyliin "mitä sulla on tarjolla". 

Vierailija
11155/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta puhuu taas ökyhäistä. Mutta niitä kun ei vaan oikeasti näy eikä kuulu. Jutan ja Lassen piti lähteä ökylomalle kun Lasse jäi eläkkeelle ja myi Amandan osuutensa. 

Jutta ja Iisa unohti Tequilaa jodessaan huutaa Rigoooooo ja palauttaa lasit tiskiin pohjat ylöspäin, eli kannat kattoon. 

Vierailija
11156/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Tatun suhde puuhastelu on huvittavaa katseltavaa 🤭😂 

Vierailija
11157/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka kysyy "mitäs leidit". Kuinka monta kertaa ollut eri rooleissa? 🤗 

Vierailija
11158/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää muista kumpi se oli, mutta toinen niistä on ainakin ollut Salkkareissa ja Rabassa poliisina. Ilmeisesti myös ahdisteli naisia Tuhmissa tädeissä. 

Vierailija
11159/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää muista kumpi se oli, mutta toinen niistä on ainakin ollut Salkkareissa ja Rabassa poliisina. Ilmeisesti myös ahdisteli naisia Tuhmissa tädeissä. 

Valkopaitainen oli The Floor Suomessa. Isompi silmälasimies on juuri tämä monien sarjojen avustaja.

Vierailija
11160/14228 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "kovat" mustamaalamiset Sampolla...