Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10127)
Vierailija kirjoitti:
5000 jaksoon asti painetaan vaikka väkisin. Hirveetä paskaa oli jakso nro. 4000. Ismon kuminaamari-isä Kalervo 🥱
Linta Eelikäinen ja muut taskulamppuineen. 5000 tehtyä jaksoa. Ainakin yli tuhat paskaa ja yhdentekevää jaksoa niistä 🤣
Linta Eelikäinen ja Raitala kuulustelukopissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-n-entiselta-sisaltojohtajalta-k…
"Sairasen mukaan televisio-ohjelmiston laatua on nakertanut vuodesta 2009 lähtien vaikuttanut talouskriisi, joka on pudottanut tv-kanavien mainostuloja."
Minä vuonna tuli vanerisairaala? Oliko 2009? Kentauri räjähti saman vuoden päätösjaksossa. Silti toivat ehkä kalliimman kuvauspaikan silloin uudelle Amandalle ja mihin ei ole enää varaa 🤣
Jutta on ärsyttävä. Väkivaltainen ja ärsyttävä. Lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne ovat Ismoineen ja Lasseineen. Mikä ihmeen Iisa Havukin? En ole jo pelkästään nimen takia niin huonolta vaikuttavaa hahmoa voinut katsoa 🥱
Miten voisi uskoa sarjan olevan yhtään sen parempi Iisa Havun aikana jos kyllästyi Anniina Aaltoonkin ensimmäisten kohtausten aikana? 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä täällä pitäisi kommentoida? Alkaa kyrpimään ettei saa spekuloida ilman kauheata määrää alanuolia. Vain ne viestit kelpaa, jossa haukutaan samalla hahmoja.
Tuet järkytävän huonon sarjan tuotantoa katsomalla sitä.
Arvaat varmaan syyn? Minun mielestäni se ei ole järkyttävän huono sarja. En kai mitään huonoa jaksaisi katsoa. Annetaan please jokaisen olla sellaisia kuin on ja viihtyä just sellaisen viihteen parissa kuin haluaa. Tosi suvaitsematonta paskaa, että Salkkareiden katsojia haukutaan ja syyllistetään vähän väliä.
Samaa itsekin olen yrittänyt kertoa mutta ei kun vaan dumataan. Näiden kaikesta valittajien ainoa toive on vaan saada sarja loppumaan, mitä ei todellakaan tule tapahtumaan vaan muutaman vihaajan takia vauvapalstalla. Alkaa oikeasti ärsyttää. Ja kun ei saa järkevää vastausta millekään mikä sarjassa on huonosti.
Loppuminen on ainoa vaihtoehto jos suunta ei muutu. Sarjalla ei mitään arvoa jatkua näin.
Lea Axelsson voi repiä sen kuminaamarinsa päästään. Feikkihahmo.
Milloin Ismon elämään tulee Isa Mäkitorppa ja Lisa Saarinen? 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä täällä pitäisi kommentoida? Alkaa kyrpimään ettei saa spekuloida ilman kauheata määrää alanuolia. Vain ne viestit kelpaa, jossa haukutaan samalla hahmoja.
Arvaat varmaan syyn? Minun mielestäni se ei ole järkyttävän huono sarja. En kai mitään huonoa jaksaisi katsoa. Annetaan please jokaisen olla sellaisia kuin on ja viihtyä just sellaisen viihteen parissa kuin haluaa. Tosi suvaitsematonta paskaa, että Salkkareiden katsojia haukutaan ja syyllistetään vähän väliä.
Samaa itsekin olen yrittänyt kertoa mutta ei kun vaan dumataan. Näiden kaikesta valittajien ainoa toive on vaan saada sarja loppumaan, mitä ei todellakaan tule tapahtumaan vaan muutaman vihaajan takia vauvapalstalla. Alkaa oikeasti ärsyttää. Ja kun ei saa järkevää vastausta millekään mikä sarjassa on huonosti.
Loppuminen on ainoa vaihtoehto jos suunta ei muutu. Sarjalla ei mitään arvoa jatkua näin.
Sä voit lopettaa katsomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voit lopettaa katsomisen.
Miten voi lopettaa sarjan katsomisen jota ei ole vuosiin katsonut? Sulla on se mahdollisuus!
Iisa Havu vetää naamarinsa pois päätösjaksossa. Ismo saa sydänkohtauksen ja kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kaikki hahmot pois jos tämä on paras mihin pystytään. Rantabaari ohjelmapaikalle.
Näin ei ole tapahtumaan. Syy, jos Salkkarit vedetään pois niin Rantabaaria eivät anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin kaikki hahmot pois jos tämä on paras mihin pystytään. Rantabaari ohjelmapaikalle.
Näin ei ole tapahtumaan. Syy, jos Salkkarit vedetään pois niin Rantabaaria eivät anna.
Salkkarit on vedettävä pois markkinoilta. Syynä huono laatu.
Mua ainakin yllätti, että uudet teinit olivat selviä puhumaan. Etenkin Sandran näyttelijällä oli todella miellyttävä ja luonnollinen ääni. Mielummin mä heitä katson kuin eräitä joista ei saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin yllätti, että uudet teinit olivat selviä puhumaan. Etenkin Sandran näyttelijällä oli todella miellyttävä ja luonnollinen ääni. Mielummin mä heitä katson kuin eräitä joista ei saa selvää.
Sandra on roolitettu väärään perheeseen/sukuun. Se pitäisi olla Korkiakoski ja erityisesti sen takia jos äänikin on miellyttä kuten Sagan esittäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne ovat Ismoineen ja Lasseineen. Mikä ihmeen Iisa Havukin? En ole jo pelkästään nimen takia niin huonolta vaikuttavaa hahmoa voinut katsoa 🥱
Ihmetyttää miksi nimiin pitää aina niin takertua? Minkä nimisiä UUSIA hahmoja sarjaan sitten pitäisi tulla että oltaisiin tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi nimiin pitää aina niin takertua? Minkä nimisiä UUSIA hahmoja sarjaan sitten pitäisi tulla että oltaisiin tyytyväisiä?
Esim Sirja Käpyrinne olis paljon parempi.
Miksi Karin Ekholmin ex-miehen veljen lapset piti tuoda sarjaan? Että voidaan taas huumeita vetää 🥱
5000 jaksoon asti painetaan vaikka väkisin. Hirveetä paskaa oli jakso nro. 4000. Ismon kuminaamari-isä Kalervo 🥱