Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita keski-ikäisiä, jotka eivät ole käyneet koskaan gynekologilla?

Vierailija
24.07.2023 |

Papat ja ehkäisy on hoidettu aina terveyskeskuksen/työterveyden yleislääkärin kautta. Ei lapsia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei aktiivia seksielämää. 

Vierailija
2/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan. Olen 39-vuotias täysin kokematon aseksuaali ja autismikirjolla. Eipä ole ollut tuonne asiaa ja vaikka vaivaa olisikin niin en pystyisi tuonne menemään. Rauhoittavia pitäisi ensin vetää, että pystyisin tuohon. Menneinä vuosina oli kyllä vaivaa ja harkitsin jo oikeasti menoa tuon takia ja etsin jo sopivaa lääkäriäkin, rahaakin yksityiselle menoon olisi tuolloin jopa ollut, mutta sitten päätin unohtaa koko jutun ja vauvakin ratkesi vähän tuon jälkeen. Silloin en tosin ollut vielä saanut autismikirjon diagnoosiakaan, eivätkä oireethan olleet niin pahat kuin nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt.

M69

Vierailija
4/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt gynekologilla käymistä oireettomana, vaikka minulla on aktiivi seksielämä. Omituista rahastusta, johon miehet eivät ikinä suostuisi.

Seulonnat hoituvat tk:n kautta. Sukupuolitautitesteihinkään ei tarvita gyneä. Ehkä jos olisi ollut jossain vaiheessa tarvetta ehkäisylle tai jos olisi lapsia. 

N49

Vierailija
5/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä tarvinnut, ehkä jos jotain oireita tulee niin sitten.

Vierailija
6/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei ole käynyt gynellä...

Vierailija
7/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joutunut 18 vuotiaasta asti ravata gynellä uusiutuvan kystan takia. Ootte onnekkaita =D

Vierailija
8/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt koskaan. Olen 39-vuotias täysin kokematon aseksuaali ja autismikirjolla. Eipä ole ollut tuonne asiaa ja vaikka vaivaa olisikin niin en pystyisi tuonne menemään. Rauhoittavia pitäisi ensin vetää, että pystyisin tuohon. Menneinä vuosina oli kyllä vaivaa ja harkitsin jo oikeasti menoa tuon takia ja etsin jo sopivaa lääkäriäkin, rahaakin yksityiselle menoon olisi tuolloin jopa ollut, mutta sitten päätin unohtaa koko jutun ja vauvakin ratkesi vähän tuon jälkeen. Silloin en tosin ollut vielä saanut autismikirjon diagnoosiakaan, eivätkä oireethan olleet niin pahat kuin nykyään.

Okei alan ymmärtää miks palstalla on niin outoja stooreja, mut täällä osa oikeasti on autistia ym

Vierailija
9/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei alan ymmärtää miks palstalla on niin outoja stooreja, mut täällä osa oikeasti on autistia ym

Täällä on ihan selvästi hyvinkin paljon autisteja, koska joku niistä löytää paikalle aina jos aiheesta on jossain ketjussa puhetta. Ilmeisesti tämä on autisteille jotenkin kätevä paikka kun ei ole edes nimimerkkejä. Sen huomaa myös monen kirjoitustyylistä ja yksitotisuudesta.

Vierailija
10/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, mutta ei mulla ole pilluakaan.

Vierailija
11/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyny, mutta voisin kyllä käydä, jos se on kaunis nuori nainen.

M45

Vierailija
12/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pakolliset nuorempana, en enää 50 vee jälkeen. Sain tarpeekseni kun joka kerta repivät alapään sillä ankannokalla.

Ja olen kyllä autistin piirteinen, jos se nyt liittyy.

Vierailija
13/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, et erota pillua muusta vehkeestä kuitenkaan, perseenimijä.

Vierailija
14/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, et erota pillua muusta vehkeestä kuitenkaan, perseenimijä.

Kiukustasi päätellen, sä et ole saanut sitä seisovaa pitkään aikaan.

Vierailija
15/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt gynekologilla käymistä oireettomana, vaikka minulla on aktiivi seksielämä. Omituista rahastusta, johon miehet eivät ikinä suostuisi.

Seulonnat hoituvat tk:n kautta. Sukupuolitautitesteihinkään ei tarvita gyneä. Ehkä jos olisi ollut jossain vaiheessa tarvetta ehkäisylle tai jos olisi lapsia. 

N49

No mäkään en ollut koskaan käynyt ennen 40 ikävuotta, sitten tuntui vaan siltä että nyt on pakko päästä tarkastukseen vaikka papakoe oli puhdas. Kolposkopiassa löytyikin cin2 tasoisia solumuutoksia jotka pitää poistaa ja käydä seurannassa seuraavat vuodet.

Ei mitään oireita ollut, joku sisäinen ääni vaan käski menemään tarkistukseen ja onneksi menin!

Vierailija
16/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan selvästi hyvinkin paljon autisteja, koska joku niistä löytää paikalle aina jos aiheesta on jossain ketjussa puhetta. Ilmeisesti tämä on autisteille jotenkin kätevä paikka kun ei ole edes nimimerkkejä. Sen huomaa myös monen kirjoitustyylistä ja yksitotisuudesta.

Tässä autismikirjossa ei ole mitään hauskaa ja tähän liittyy niin paljon kaikkea, että ainakin itse haluaisin vaan olla ihan normaali. Se ei tietenkään onnistu. Vanhemmiten oireet oikeasti myös pahenevat. Eilen esim. jouduin soittamaan erääseen organisaatioon kun yritin hoitaa erään asiani. Tämä oli lähes ylivoimaisen vaikeaa ja sitten palvelu tässä paikassa oli tietysti vielä huonoa, eikä asia varsinaisesti edes hoitunut toivomallani tavalla. Harvoin onneksi joudun vastaavia puheluita soittamaan.

Vierailija
17/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän tämäkin kiinnostaa niin, että piti taas tehdä avaus? Joku äijä asialla?

Vierailija
18/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N49

Ei ehkäisyyn tai lasten saantiin gyneä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi