Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7871)

Vierailija
7861/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Pekka Toroppa palaa Pihlajakadulle?

Vierailija
7862/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on aina tämä tyyli. Olli: mulla olis teille yks juttu. Sitten vaihdetaan aihetta. Vähän sama kun Noelilla oli aina yhteen aikaan, "mulla vois olla tähän ratkaisu". 

Tietenkin Olli haluaa palata Helsinkiin ja suostua asumaan Sievisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ole yks ja sama, minä pöytä siellä liinan alla on, onko se "veikkauspöytä" vai joku muu pöytä kun eihän sitä kukaa näe? 🤣

Vierailija
7864/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisan valinnassa ei muuten näytä olevan Veikkauksen pelipäätettä, joten siellä ei voi veikata. Vaikka pöytä olisikin. 🤭

Vierailija
7865/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin Pekka Toroppa palaa Pihlajakadulle?

Milloin Saga palaa yhtiölle?

Vierailija
7866/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppasessa kioskissa on yhtä aikaa 4 henkilö töissä! 😂 

Veikkauspöytä jonka ääressä ei enää kukaa täytä veikkaus kuponkeja 😁

Mitä iloa oli kauppakopin pintojen käsittelystä? Uudet lavasteet pystyyn heti!

Vierailija
7867/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan eihän kuolema toisi mitään surua Joannalle koska eihön edes välitä Mirasta kui pelkkä pois annettu lapsi tai koskettaisi

Vierailija
7868/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta Henulle ja Akille muistuu puhelinsoitto ja paketti. Paketti mitä ne ei ole tilannut. Oikeasti tuon olisi pitänyt tulla esiin jo poliisin kuulusteluissa. Poliisi olisi kuullut tapauksesta Akia ja Alissaa kahvilan omistajanana, sekä hissistä vastaavaa kiinteistön omistajaa sekä hissiä viimeksi korjannutta hulltoyhtiötä. 

Henrikkiä olisi kuultu syystä että miksi Linda lähti hakemaan pakettia eikä hän. Tässä kohden esiin olisi tullut puhelinsoitta ja se paketti. Sekä se että niin soittaja kuin paketti jäivät mysteeriksi. 

Tietenkään nämä eivät nyt tule poliisin tietoon vaan kaksikko alkaa sitä itse selvittää. 

Muuten, Tukku ei ole mikään NordPost joka tuo paketteja. 

Vierailija
7869/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin mautonta että sarja joka on enemmänkin komediaa kuin draamaa, käsitellään "ihmisen surmaamista" tavalla mitä Aaro ja Marianna päivän jaksossa. Se on magaaperia. Mun mielestä ihmisen surmaaminen ei ole vitsi. 

Vierailija
7870/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindyn tilanteessa voisi pikkuhiljaa tapahtua jotain edistystä/muutosta. Ensi syksynä tulee jo kolme vuotta täyteen onnettomuudesta ja koomaan vajoamisesta. On ollut kohta yhtä pitkään koomassa kuin Lola ja pidempään kuin Camilla. Voisi ainakin tulla  käräyttämään Sampon, jos ei muuta. 

Vierailija
7871/7871 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4943: Sellityksen paikka

Ja ennen tätä 4941: Poliisit ja alaston ase ja 4942: Peite ja tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme