Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7517)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan eihön Joannalle Mira ei ole mitään sen takia ei muistele
Muisteleeko Kari Oona tai Benkkua? Ei pahemmin Eivätkö hekään siis ole mitään Karille?
Lähtisi Sallan kanssa pois kun kaivattavat sukulaisetkaan eivät koskaan palaa.
Alissa the temper pelaa Jirin kanssa koko ajan peliä että ensin se niinku kehuu kuinka mukavaa sillä on ollut Jirin kanssa ja kun Jirin silmät kirkastuu niin se ottaa eri ilmeen ja sanoo perään, mutta en mä halua mitään säätöä. Oikeasti Alissan naama happanee kun sille selviää, että Jennan ihastus on Jiri ja että Jiri on myös kiinnostunut Jennasta. Asiat kulminoituu jaksossa, Rakastuin mä kaahariin. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16686698.avif
Jenna sai laatikon mummilta. Siellä paperi joka kertoo Jennan isän nimen joka on... Lasse Sievinen.
Pipsa vois palata,tai Pamela vois palata! Pamela ja Ismo sopii yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Alissa the temper pelaa Jirin kanssa koko ajan peliä että ensin se niinku kehuu kuinka mukavaa sillä on ollut Jirin kanssa ja kun Jirin silmät kirkastuu niin se ottaa eri ilmeen ja sanoo perään, mutta en mä halua mitään säätöä. Oikeasti Alissan naama happanee kun sille selviää, että Jennan ihastus on Jiri ja että Jiri on myös kiinnostunut Jennasta. Asiat kulminoituu jaksossa, Rakastuin mä kaahariin. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16686698.avif
Jenna sai laatikon mummilta. Siellä paperi joka kertoo Jennan isän nimen joka on... Lasse Sievinen.
Mikä on toi Alissan ruskea takki? Outo värivalinta.
Vierailija kirjoitti:
Laila ei edes kysynyt Matiaksesta että milloin siitä tuli homo kun vielä jokin aika sitten se oli kiinnostunut Erikasta ja Kertusta ja sitten on ollut tää Matilda, et miks se ei oo enää siitä kiinnostunut?
Mä arvasin että Lailan ja Matiaksen jutellessa Magnuksesta, Lailan ensimmäinen kommentti oli "siistii".
Vierailija kirjoitti:
Pipsa vois palata,tai Pamela vois palata! Pamela ja Ismo sopii yhteen!
Ei ole Pipsan näyttelijääkään näkynyt Päätalo-elokuvan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laila ei edes kysynyt Matiaksesta että milloin siitä tuli homo kun vielä jokin aika sitten se oli kiinnostunut Erikasta ja Kertusta ja sitten on ollut tää Matilda, et miks se ei oo enää siitä kiinnostunut?
Mä arvasin että Lailan ja Matiaksen jutellessa Magnuksesta, Lailan ensimmäinen kommentti oli "siistii".
Se yleisin teinien suuhun laitettu sana, siistii (en mä jaksa, jälkeen) jolla homostelusta pyritään tekemään normaalia kuin paskalla käynti.
Lindalla oli ruskeita takkeja. Ehkä se väri imartelee paremmin Lindaa kuin Alissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviääköhän Danielan isän henkilöllisyys koskaan? Voisi joskus tulla sarjaan edes vierailulle. Danielan isä voisi olla joku sarjassa aiemmin mukana ollut/esiintynyt hahmo tai sitten ihan uusi tuttavuus. Jos kyseessä olisi joku tuttu hahmo, voisi olla vaikkapa Mariannan isä, jolloin Marianna ja Daniela olisivat sisarpuolia keskenään.
En kaipaa. Mulle Daniela on täytehahmo.
Mutta sarjalle päähenkilö. En mäkään Danielasta kauheasti välitä. Isästä ei ole koskaan puhuttu, joten väistämättä tulee ajatus, ettei Daniela ole väleissä. Saattaisi olla päihdeongelmainen tai rikollinen. Kerta äitinsä näyttelijä on omien sanojensa mukaan tällä hetkellä Nelosen tallissa, niin isä voisi käydä sarjassa. Joku karski rikollinen, joka pistää Noelillekin luun kurkkuun. Sitä mielusti seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Jiriä harmittaa, kun Noel luottaa enemmän Alexiin kuin häneen.
Tässä sitä mikä havaittiin jo tiistain jaksossa. Noel on pistämässä Jiriä sivuraiteelle firman toiminnassa luottaen päätöksissä enemmän Alexiin. Tietenkin. Nyt pitää saada lisää draaman aineksia myöhemmin tapahtuviin Alexin ja Noelin väleihin. Luottamus ja pettymys. Tämä turhauttaa Jiriä. Jiri kokee olevansa tarpeeton tai toisarvoinen. Tämä kuvio lienee se avain jolla Jiri poistuu sarjasta tai lähetetään ulkomaille, oliko se Frankfurtin toimiston päälikösi. Ikään kuin siivotaan syrjään. Ottaako Joanna Jirin paikan?
Ehkä sitten Jiri saa hyvän paikan kun palaa sarjaan takaisin
Muistatteko kun Isabella ja Helena pesi Heiskasen rahaa Amandassa? Heiskanen tuli sinne esittäen etsivää ja Ossi ja Heidi hölmönä antoi kirjanpidon sille. Sillä välin Helena ja kumppanit Peppineen olivat Siperiassa jonne Heiskasen lentokone putosi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismon ja Iisan käytös on lähinnä puistattavaa. Kalle on kuin tarpeeton peräkammarinpoika kolmantena pyöränä, lukemassa kirjaa 🤭
Aikuinen mies. Hyvät tulot. Asuu isänsä nurkissa vaikka olisi omakin asunto ja ei taloudellisesti tarvitse mitään vuokratuloja.
No kunhan Ismo kuolee niin Kalle saa asunnon perintönä. Ja onkohan Ismon toinen poika Ressu edes virallisesti edes tunnustettu Ismon pojaksi?
Musta ei. Kun Ressu tuli sarjaan ja Pihlajakadulle, Ismolla ei ollut mitään hajua Ressusta. Joten toisin sanoen, Ismo ei ollut ikinä maksanut Sallalle elatusmaksuja Ressusta. Eli Ressu ei ollut merkitty virallisesti Ismon pojaksi eikä edes myöhemmin.
Tousekseen, eihän Ressussa ollut mitään yhtäläisyyttä Ismoon. Ressun isä lienee joku (ma mu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yleisin teinien suuhun laitettu sana, siistii (en mä jaksa, jälkeen) jolla homostelusta pyritään tekemään normaalia kuin paskalla käynti.
Silloin kuin Laila ja Matias asuivat isänsä kanssa ullakkoasunnossa Matias hengasi paljon yksin. Ja Laila sanoi jossakin kohtaa Matiakselle, että olisi hyvä, jos löytäisi jonkun kivan tytön tai pojan. Moni silloin jo luuli, että Matiaksesta kirjoitetaan homoa, koska ei suuttunut ollenkaan Lailalle. Tuosta on vähintään pari vuotta aikaa. Matias vain kertoi viihtyvänsä yksin. Samaan aikaan, kun isänsä hyppi seinille, koska pikkusisko-Laila oli jo harrastanut seksiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismon ja Iisan käytös on lähinnä puistattavaa. Kalle on kuin tarpeeton peräkammarinpoika kolmantena pyöränä, lukemassa kirjaa 🤭
Aikuinen mies. Hyvät tulot. Asuu isänsä nurkissa vaikka olisi omakin asunto ja ei taloudellisesti tarvitse mitään vuokratuloja.
No kunhan Ismo kuolee niin Kalle saa asunnon perintönä. Ja onkohan Ismon toinen poika Ressu edes virallisesti edes tunnustettu Ismon pojaksi?
Musta ei. Kun Ressu tuli sarjaan ja Pihlajakadulle, Ismolla ei ollut mitään hajua Ressusta. Joten toisin sanoen, Ismo ei ollut ikinä maksanut Sallalle elatusmaksuja Ressusta. Eli Ressu ei ollut merkitty virallisesti Ismon pojaksi eikä edes myöhemmin.
Tousekseen, eihän Ressussa ollut mitään yhtäläisyyttä Ismoon. Ressun isä lienee joku (ma mu).
Luulenpa ettei Ressua ulkonäön perusteella valittu vaan potentiaalinen näkemisen. Tuo näyttelijähän opiskelee nyt teatterikorkeassa. Näkyy välillä taustalla siinä Näyttämölle valitut sarjan kakkoskaudessa.
Jiri Viitamäki on juurikin tälläinen https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/9a80ba38-8e6a-4403-861e-a50cc7df6cfe…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviääköhän Danielan isän henkilöllisyys koskaan? Voisi joskus tulla sarjaan edes vierailulle. Danielan isä voisi olla joku sarjassa aiemmin mukana ollut/esiintynyt hahmo tai sitten ihan uusi tuttavuus. Jos kyseessä olisi joku tuttu hahmo, voisi olla vaikkapa Mariannan isä, jolloin Marianna ja Daniela olisivat sisarpuolia keskenään.
En kaipaa. Mulle Daniela on täytehahmo.
Mutta sarjalle päähenkilö. En mäkään Danielasta kauheasti välitä. Isästä ei ole koskaan puhuttu, joten väistämättä tulee ajatus, ettei Daniela ole väleissä. Saattaisi olla päihdeongelmainen tai rikollinen. Kerta äitinsä näyttelijä on omien sanojensa mukaan tällä hetkellä Nelosen tallissa, niin isä voisi käydä sarjassa. Joku karski rikollinen, joka pistää Noelillekin luun kurkkuun. Sitä mielusti seuraisi.
Onhan senkin mahdollisuus, ettei Daniela edes tiedä isänsä henkilöllisyyttä. Kuten Iida aikoinaan. Jos Daniela on saanut alkunsa jostain yhden yön jutusta eikä Marika ole pitänyt mieheen enää jälkeenpäin mitään yhteyttä. Tällöin Danielan isä voisi periaatteessa olla kuka tahansa sarjassa aikaisemmin mukana ollut hahmo. Toki saattaa olla myös uusi henkilö.
Tatu ja Rajala sitä hissionnettomuutta tutkivat. Ja taisivat jo päätyä onnettomuuteen nimenomaan hissin huoltohistorian perusteella. Olisi pitänyt kuulemma pistää käyttökieltoon ajat sitten. Enkä yllättyisi jos Henrik ja Aki jättäisi ilmoittamatta puhelusta poliisille ja koittaisi tutkia sitä itse. Saattaisi hyvin mennä nimenomaan Petrin laskuun, kun saapuu ja olettavat rikollisten kostavan.
Vierailija kirjoitti:
Tatu ja Rajala sitä hissionnettomuutta tutkivat. Ja taisivat jo päätyä onnettomuuteen nimenomaan hissin huoltohistorian perusteella. Olisi pitänyt kuulemma pistää käyttökieltoon ajat sitten. Enkä yllättyisi jos Henrik ja Aki jättäisi ilmoittamatta puhelusta poliisille ja koittaisi tutkia sitä itse. Saattaisi hyvin mennä nimenomaan Petrin laskuun, kun saapuu ja olettavat rikollisten kostavan.
Tämä oli niin selvää, että hissionnettomuus menee hissin omaan piikkiin. Sitähän varten sarjassa piti kerran esittää se hissin korjaaja. Ja yhtä arvattavaa oli, että tämä soittoja siitä tukkupaketista ei päädy poliisin tietoon. Eli koko homma päätyy onnettomuudeksi, ei sabotaasi siä tai murhan yrittämiseksi.
Moose on Akin ja Alissan. Ei Henrikin. Vaikka Henrik monta kertaa totesi "kun me saadaan Moose", eli hän ja Aki. Miksi Henrik ei sijoittanut mitään Mooseen. Sillähän piti olla se 5% Amandasta jonka Sampo osti takaisin, vaikka se osuus olikin oikeasti 10%. Todella omituista, että Alissa joka tuli juttuun täysin sivusta, ohitti tylysti sen?
Taidan olla, ainoa joka kirjoitti täällä aikoinani, että Henrik ei tule omistamaan yhtään Akin uudesta Moosesta vaan on ihan samanlainen palkollinen kuin Kristian.
Mä olen pitänyt Henrikkiä aina luuserina ja se on vaan vahvistunut että luuseri mikä luuseri.