Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (10223)

Vierailija
7401/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin jo Daniel Paulin kohtukuoleman aikaan Danielan turvautuvan alkoholiin ja olleen sen sekä uuden keskenmenon jälkeen useammin kovassa humalassa. Ensimmäistä kertaa kuvataan tilanteita, jossa Daniela joutuu työpaikalla ahdistavien tunteiden kohteeksi liittyen Alexin oletettuun muuttoon Torontoon ja uuteen suudelmaan. Daniela ensin otti huikkaa lähes tyhjästä viinipullosta. Myöhemmin avasi kokonaan uuden kuohuvan ja silminnähden työskenteli pienessä hiprakassa. Kukaan sitä ei tietenkään huomannut tai haistanut. Kuten tapoihin kuuluu. Menee kauan ennen kuin tästä tulee todellinen ongelma ja kukaan huomaa mitään. Varmaan Sampo alkaa jossakin kohtaa ihmettelemään viinien katoamista ja Daniela vaikenee asiasta. Toisaalta olisi virkistävää, jos tällä kertaa joku huomaisi ja pysäyttäisi ennen kuin alkoholista tulee todellinen ongelma.

Vierailija
7402/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magnus ja Matias näkevät Väyrysen suutelemassa Melvinin kanssa. Matias pelkää Magnuksen olevan mustasukkainen suudelmasta.  Suudelma osoittautuu Väyrysen juoneksi saada Magnus mustasukkaiseksi. 

Jälleen näitä suuteloita joita jonkun pitää nähdä. Homma menee todennäköisesti niin että Väyrynen kiinostuu Melvinistä oikeasti. 

Tai Melvin Pitsapojasta, joka tässä tapauksessa taitaa olla "pahempi" vaihtoehto. Melvin etsii itselleen varakasta ja samoista piireistä olevaa kumppania. Olisi hauskaa nähdä Melvinin vanhemmat. Isänsä on juristi tai sitten pitävät klassisesti kulissia pystyssä mutta todellisuudessa välit poikki.

Kieltämättä olisi kiinnostavaa nähdä, millaiset vanhemmat ovat nimenneet lapsensa Melviniksi ja sosieteeraavat Mustavaarojen kaltaisten nousukkaiden kanssa, ollen ehkä itsekin ns. uutta rahaa. Ainakin Melvinin koppava käytös on kaukana hienostuneisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä Iisalla nähtävästi on salattavaa. Seuraavan jakson kurkistuksessa tulevan perjantain ennakoissa Iisa ja Ismo kävelivät Iisan asunnon edustajalla ja Ismo ehdotti Iisalle menolle, kun ei ole koskaan käynyt. Iisalla vääntyi naama aikamoiselle mutkalle. Keksii varmasti jonkun syyn, miksi eivät voi mennä hänen luokseen. 

Vierailija
7404/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajien katsojien kiristys aiheet :

- Iisan asunto

- Aaron ja Noelin paljastumiset

- Kristianin isä 

Teinien sutinat ja suhmuroinnit ovat perus vääntöö alle parikymppisillä.

Vierailija
7405/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut kovin iso yllätys tuo, ettei Tatun tarina salaisesta poliisitehtävästä mennyt Sampolle läpi. Tottahan Tatu puhui, mutta Sampo ei uskonut. Saa nähdä jatkavatko vielä myöhemmin yhdessä vai oliko tämä nyt tässä? Tosin myöhemminhän Tatu ilmeisesti haaveilee Kallesta siinä mielessä, joten ehkäpä Tatun ja Sampon juttu oli sitten tältä erää tässä.

Vierailija
7406/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelin jo Daniel Paulin kohtukuoleman aikaan Danielan turvautuvan alkoholiin ja olleen sen sekä uuden keskenmenon jälkeen useammin kovassa humalassa. Ensimmäistä kertaa kuvataan tilanteita, jossa Daniela joutuu työpaikalla ahdistavien tunteiden kohteeksi liittyen Alexin oletettuun muuttoon Torontoon ja uuteen suudelmaan. Daniela ensin otti huikkaa lähes tyhjästä viinipullosta. Myöhemmin avasi kokonaan uuden kuohuvan ja silminnähden työskenteli pienessä hiprakassa. Kukaan sitä ei tietenkään huomannut tai haistanut. Kuten tapoihin kuuluu. Menee kauan ennen kuin tästä tulee todellinen ongelma ja kukaan huomaa mitään. Varmaan Sampo alkaa jossakin kohtaa ihmettelemään viinien katoamista ja Daniela vaikenee asiasta. Toisaalta olisi virkistävää, jos tällä kertaa joku huomaisi ja pysäyttäisi ennen kuin alkoholista tulee todellinen ongelma.

Tuossa sarjassa ei muuta tehdä kuin naidaan ja ryypätään.

Vierailija
7407/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen. Kallen edessä makkaraleipä mutta ei palaakaan naamaan 🤭 

Koska näyttelijä on vegaani.

Vierailija
7408/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee tuo Kristianin Turun aksentti puheessa.  Kyllä on ammattitaidoton näyttelijä, kun ei pysty karsimaan sitä pois.

Vierailija
7409/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut kovin iso yllätys tuo, ettei Tatun tarina salaisesta poliisitehtävästä mennyt Sampolle läpi. Tottahan Tatu puhui, mutta Sampo ei uskonut. Saa nähdä jatkavatko vielä myöhemmin yhdessä vai oliko tämä nyt tässä? Tosin myöhemminhän Tatu ilmeisesti haaveilee Kallesta siinä mielessä, joten ehkäpä Tatun ja Sampon juttu oli sitten tältä erää tässä.

Poliisi kertoo salaisesta peiteoperaatiosta😂

Vierailija
7410/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sillä Iisalla nähtävästi on salattavaa. Seuraavan jakson kurkistuksessa tulevan perjantain ennakoissa Iisa ja Ismo kävelivät Iisan asunnon edustajalla ja Ismo ehdotti Iisalle menolle, kun ei ole koskaan käynyt. Iisalla vääntyi naama aikamoiselle mutkalle. Keksii varmasti jonkun syyn, miksi eivät voi mennä hänen luokseen. 

Jospa Iisa on Krisun äiti?

Vierailija
7411/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kieltämättä nauratti ajatus, että aviomieheni olisi poliisi ja ystäväni kertoisi nähneensä hänet suutelemassa toista naista ja selitys olisi, että salainen operaatio. Nauraisin koko asialle myöskin ja olisin, että kuinka idioottina pidät mua 😂

Vierailija
7412/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalla oli myös kiikarit jo tositoimissa.

Vierailija
7413/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tuo Kristianin Turun aksentti puheessa.  Kyllä on ammattitaidoton näyttelijä, kun ei pysty karsimaan sitä pois.

Minua ei häiritse yhtään. Pääkaupunkiseudulla kuulee paljon erilaisia aksentteja ja murteita. Enemmän häiritsee se, miksi naanantalilaiselta Henrikiltä puuttuu lounaismurteelle tyypillinen intonaatio.

Vierailija
7414/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä pohditaan kuka on Kristianin isä tai äiti tai onko Lasse Jennan isä eli Jirin sisar niin kannattaa muistaa, että sarjassa tarvittaessa pystytään tekemään vaikka Lailasta Ismon sisko. Sarjalle ei ole validia, onko se uskottavaa vai ei. 

Vierailija
7415/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritse yhtään. Pääkaupunkiseudulla kuulee paljon erilaisia aksentteja ja murteita. Enemmän häiritsee se, miksi naanantalilaiselta Henrikiltä puuttuu lounaismurteelle tyypillinen intonaatio.

Henrik Ekholm eikä puheesta vilahda tavuakaan ruotsinkielen aksenttia. 🤣 

Vierailija
7416/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään kohtaa ei ole tullut ilmi Kristianin olevan Turusta kotoisin eli miksi helsinkiläisen puheessa kuuluisi turkulainen aksentti😂 ymmärrätkö? Tarkoitan roolihahmoa, näyttelijä on kotoisin ja asuu Turussa.

Vierailija
7417/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään kohtaa ei ole tullut ilmi Kristianin olevan Turusta kotoisin eli miksi helsinkiläisen puheessa kuuluisi turkulainen aksentti😂 ymmärrätkö? Tarkoitan roolihahmoa, näyttelijä on kotoisin ja asuu Turussa.

Mikään ei varsinaisesti kerro, että Kristian olisi syntynyt ja kasvanut Helsingissä. Tallinnassa oli ensiesiintyminen ja työn perässä muutti Helsinkiin. Aikaa ennen sitä 25 vuotta josta ei tiedetä mitään.

Vierailija
7418/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei varsinaisesti kerro, että Kristian olisi syntynyt ja kasvanut Helsingissä. Tallinnassa oli ensiesiintyminen ja työn perässä muutti Helsinkiin. Aikaa ennen sitä 25 vuotta josta ei tiedetä mitään.

Jossainhan se opettajaksi opiskeli.

Vierailija
7419/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henrik Ekholm eikä puheesta vilahda tavuakaan ruotsinkielen aksenttia. 🤣 

Jep, edes u ei äänny puolittaisena y:nä, vaikka se on yksi tyypillisimmistä piirteistä.

Vierailija
7420/10223 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda istui kiikarit kädessä ja Ismo halusi nähdä Iisan kodin. Varmaan asuu tien toisella puolella. Linda näkee kiikareilla kun Petri joka on ehkä Iisan veli tulee käymään. Jotain tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi