Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiinnostunut vai ystävällinen?

Vierailija
04.01.2023 |

Tunnen töiden puolesta miehen jonka kanssa olemme omasta mielestäni lähentyneet vähitellen ja viime viikkojen aikana mielestäni selvästi - toki voin kuvitella koko jutun. Alkuun puhuimme pelkästään töistä, sitten aloimme puhua enemmän ja enemmän harrastuksista, elämästä yleensä yms. ja nykyään puhumme pääasiassa kaikesta muusta kuin työstä. Mies tuntuu keksivän asiaa tikusta ja pitkittävän seurassani oloa - viihtyy helposti pari tuntia seurassani joka kerta. Alkuun oli vakavampi ja asiallinen, nykyään katselee paljon silmiin ja hymyilee lähes koko ajan. Olemme nähneet vain töiden takia tai niiden varjolla (välillä mies on sopinut työtapaamisen mutta olemmekin vain jutelleet niitänäitä). Nyt näin miestä vapaalla yllättäen ja mies pyysi kahville ja viihtyi taas pari tuntia jutellen. Mies myös toi minulle pienen joululahjan. Ensi viikolla näemme taas töiden ohella. Mahtaako mies olla vain mukava vai kenties kiinnostunut? Itse olen umpi-ihastunut mieheen, en ole koskaan kokenut mitään tällaista ketään kohtaan, vaikka ikää kuitenkin on lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä. Mies on minua jonkin verran vanhempi ja valitettavasti naimisissa (lapset jo aikuisia, nuorin muuttamassa juuri kotoa). Tästä lopusta saan varmasti kuraa niskaani. Olen yrittänyt ohittaa miehen mutta en todellakaan ihastu usein ja tämän miehen kanssa oleminen vain on jotain sellaista mitä en kykene ohittamaan. Mitään sivusuhdetta en halua, loppuelämän suhteen voisin kuvitella. En aio itse tehdä mitään ellei mies etene. Mutta mistä kohteliaisuuden ja ihastumisen sitten erottaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo.

Vierailija
2/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa mieheltä! Täältä on turha odottaa järkevää vastausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kiinnostunut ja nainenkin selvästi oli. Ei sitten kuitenkaan ole halunnut vapaa-ajalla tavata ja viestittelykin aika vähäistä ja yksipuolista. Tosi ristiriitaiset tunteet jäi ja kovasti olin ihastunutkin. Miksi nainen tekee näin? Esittää kiinnostunutta, mutta ei kuitenkaan kiinnosta? Törkeää.

Vierailija
4/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on löytänyt porvoolaisen varatun ukkomiehen. Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
5/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille vittua.

Vierailija
6/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiinnostunut ja nainenkin selvästi oli. Ei sitten kuitenkaan ole halunnut vapaa-ajalla tavata ja viestittelykin aika vähäistä ja yksipuolista. Tosi ristiriitaiset tunteet jäi ja kovasti olin ihastunutkin. Miksi nainen tekee näin? Esittää kiinnostunutta, mutta ei kuitenkaan kiinnosta? Törkeää.

Voi olla kiinnostunut, mutta ei silti halua mitään suhdetta. Kiinnostusta ja ihastusta on vaikea peittääkään, jos toinen miellyttää. Ei kai sitä tarvitse jääpuikoksikaan muuttua tai vältellä. Se on toki törkeää, jos suoranaisesti flirttailee ja antaa ymmärtää. Mutta hymy ja ystävällisyys eivät kai ole kiellettyjä.

Vierailija
7/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä lapset aikuistumassa. Pian kotona kaksin vaimon kanssa. Mies haluaa elää uutta nuoruutta. Vaimo ei enää kiinnosta riittävästi. Erotkoon ensin ja sitten ehkä voitte alkaa. Vaikka sinuna kyllä unohtaisin tuon tyypin.

Vierailija
8/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on surullisia tapauksia. Naimisissa.

Vierailija
9/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kiinnostunut ole. Mutta aika näyttää, mitä se haluaa? Voi olla valmis eroamaankin, kun lapset jo isoja ja viimeinenkin lähdössä. Mutta sinuna en miestä kuitenkaan alkaisi vokottelemaan.

Vierailija
10/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneelta kuulostaa, mutta epätodennäköistä että tulisi eroamaan. Ja jos on valmis vokottelemaan muita naisia naimisissa ollessaan, niin tulee tekemään saman sinullekin.

Vierailija
11/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytätte työajalla kaksikin tuntia kaikkea muuta kuin työasioita ja palkka juoksee?

Millä alalla noin lupsakkaa?

Vierailija
12/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii pientä salaista seikkailua. Pysy kaukana.

Vierailija
13/29 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kuullut miehen vuosia tunteneilta että on aina ollut harvinaisen rehellinen ja oikeasti herrasmies ja siksi tämä lähestyminen ihmetyttää. Miehen ja minun muutama yhteinen tuttu on asiasta sanonut kun ovat nähneet meidät yhdessä. Siksi haluaisin ajatella että on oikeasti kiinnostunut jos ei koskaan ennen näin toiminut. Mutta aikahan sen näyttää.

Mies tekee hektistä työtä ja pitkiä päiviä mutta jostain syystä etsii minulle aikaa. Viimeksi kysyi voidaanko aloittaa jo aikaisin aamulla työjuttu jotta ehdittiin töiden lisäksi rauhassa kahvitella ennen kuin siirtyi töiden takia toiseen paikkaan.

Vierailija
14/29 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneelta vaikuttaa. Eri asia kuitenkin tekeekö asialle jotain ja mitä haluaa, seikkailua vai vakavampaa.

Vierailija
15/29 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
16/29 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet arvostavat suoraa puhetta, mutta näin outoina metoo-aikoina ei monikaan uskalla tehdä itse aloitetta. Puhu miehelle ja kerro mitä tunnet. Mikä on pahinta mitä voi muka tapahtua? Vaikka mies ei olisikaan sillä tavalla kiinnostunut (kuulostaa siltä että todellakin ON kiinnostunut), niin hän olisi silti imarreltu.

Olen itse mies ja ihastunut naispuoliseen työkaveriin (ei ole varattu), ja painiskelen saman asian kanssa.

Vierailija
17/29 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perusteita jatkaa kuin korkeintaan tähän tyyliin. Käyt joskus kahvilla miehen kanssa ja juttelette sitä sun tätä. Mutta pidä raja siinä, koska kyseessä on ukkomies.

Älä kuvittele mitään muuta.

Vierailija
18/29 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet arvostavat suoraa puhetta, mutta näin outoina metoo-aikoina ei monikaan uskalla tehdä itse aloitetta. Puhu miehelle ja kerro mitä tunnet. Mikä on pahinta mitä voi muka tapahtua? Vaikka mies ei olisikaan sillä tavalla kiinnostunut (kuulostaa siltä että todellakin ON kiinnostunut), niin hän olisi silti imarreltu.

Olen itse mies ja ihastunut naispuoliseen työkaveriin (ei ole varattu), ja painiskelen saman asian kanssa.

No onko hän ihastunut sinuun?

Vierailija
19/29 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kiva kuulla myös mieheltä mielipide :) Olen viime aikoina yrittänyt olla yliasiallinen (kuten kaverini mukaan olen ollut miehen seurassa) ja rohkaista miestä ja tosiaan tuntuu että viime viikkoina mies on varovasti lähentynyt vähitellen. Tosiaan olen monelta kuullut ettei olisi koskaan pettänyt ja että on oikeasti herrasmies ja sen kuvan olen hänestä itsekin saanut.

Toivottavasti sinäkin saat selkoa omaan tilanteeseesi!

Vierailija
20/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi ennemmin etsiä vapaa kuin sekaantua ukkomieheen?