Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6911)

Vierailija
6821/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa ja Ismo näkyi pari kertaa taustalla ja olivat edelleen kuin teinejä. Lasse taisi kommentoida Jutalle, että kohta heiluu taas peitto ja kyseenalaisti Kallen sietokykyä. Toivottavasti Kalle olisi kypsä ja muuttaisi johonkin muualle. Vaikka sinne Amandaan kun rahasta se ei ole kiinni. Jutta tosin epäili Kallen olevan tyytyväinen vain, että isällä pyyhkii hyvin. Jutta voi mennä itse sietämään Iisan ja Ismon honeymoonia.

Vierailija
6822/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana tulee heittämään tärpättiä ulkolavasteeseen ja sytyttää sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6823/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Lavu ja Patu Näre.

Vierailija
6824/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisan kaksoisisko Aasa Havu tulee sarjaan. Äidille laitetaan kumit naamaan.

Vierailija
6825/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havut, Tatut ja Oksat. En jaksa näitä.

Vierailija
6826/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina Pohjoinen tulee tapaamaan Liisaa.

Vierailija
6827/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko otettu puheeksi Iisan nimen olevan yhden kirjaimen erolla Liisoista? 🤣

Vierailija
6828/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Noel naida Joannaa jossain muualla kuin vaimonsa työpaikalla😅 Aika riskialtista.

Joitakin ajatus saattaa jopa kiihottaa 🤪

Vierailija
6829/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko Marianne saada Moosen takaisin? Ei tehty mitään kauppakirjoja tms. Mitä aikoo tehdä Akille? Daniela näkee Noelin ja Joannan itse teossa. Ismo ja Iisa on turhakkeita.

Vierailija
6830/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikooko Marianne saada Moosen takaisin? Ei tehty mitään kauppakirjoja tms. Mitä aikoo tehdä Akille? Daniela näkee Noelin ja Joannan itse teossa. Ismo ja Iisa on turhakkeita.

Eiköa heiluvan kahvilan ole korkea aika lähteä? Pursimiehenkadun rakennus ei heilu.

Vierailija
6831/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Noel naida Joannaa jossain muualla kuin vaimonsa työpaikalla😅 Aika riskialtista.

Joitakin ajatus saattaa jopa kiihottaa 🤪

Sopivat että tämä ei enää toistu, mutta ainahan se toistuu saippuasarjoissa.

Vierailija
6832/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moosen hissi oli jälleen korjauksessa. Aki puhui jostain huoltoukosta. Marianna jäi miettimään asiaa kuullessaan hissin olevan korjattu. Näinköhän Marianna ja Aaro sabotoi hissin Nikkis-Ekholmien päänmenoksi. Vai onko tässä harhautus, että onkin jonkinlainen Luokkas-kuvio.

Vierailija
6833/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moosen hissi oli jälleen korjauksessa. Aki puhui jostain huoltoukosta. Marianna jäi miettimään asiaa kuullessaan hissin olevan korjattu. Näinköhän Marianna ja Aaro sabotoi hissin Nikkis-Ekholmien päänmenoksi. Vai onko tässä harhautus, että onkin jonkinlainen Luokkas-kuvio.

Ääääkholm huusi Henrik 😁

Vierailija
6834/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik pääsee "vapaaseen pudotukseen" 😂

Vierailija
6835/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut että sinne hissiin kuolisi joku. Ihan vain siksi, että kevään kuvauksissa mainittiin että joskus kannattaa lopettaa juoniminen ennen kuin tapahtuu jotain peruuttamatonta.

Vierailija
6836/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissin voi siirtää Tamaran uudelle strippiklubille.

Vierailija
6837/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmitti ettei Pahvi-Amandan käytävää ja paria huonetta tapetoitu uusiksi vaikka sviitti remontoitiin. Niistä ei olisi ollut paljon tapettia.

Vierailija
6838/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmitti ettei Pahvi-Amandan käytävää ja paria huonetta tapetoitu uusiksi vaikka sviitti remontoitiin. Niistä ei olisi ollut paljon tapettia.

Mua harmittaa ettei kyseinen pahvimajatalo hävinnyt kokonaan.

Vierailija
6839/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sagan yhtiö ostaa Amandan rakennuksen ja siihen tulee asuntoja.

Vierailija
6840/6911 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä huoltomies ihan näytettiin. Aki olisi tarjonnut kahvit, mutta oli kuulemma kiire jo muualle.