Teloituksesta eloonjääneelle jää varmaan aivovamma, miutta
Jätetäänköhän hänet nyt eloon?
Jos pystyykin vielä jotenkin kommunikoimaan ja kertoo kokemuksestaan? Mitä tästä vielä seuraa?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää
Elämä on.
Ne jotka tekivät kidutuksen ja terveen kehon runtelun tälle naiselle, ovat nyt itse pahoja. Ja pahaa toivovat taas vampyyreja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jää eloon mutta kovien kipujen kanssa. Niin sairas eukko että ansaitsi tuon.
"otettiinko Piken lapsuudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta esitetyt väitteet täysin huomioon ennen kuolemantuomion antamista."
Naisparka. Toivon, että menehtyy hänen itsensä vuoksi. Sairaalla tavalla kohdeltu lapsuudesta saakka.
Ihan mielenkiintoinen case. Jos ei kuole teloitukseen, niin sitten yritetään pitää hengissä vaikka aivokuolleena. Syynä on se, että laki ei salli ns. toimituksen viemistä loppuun riittävillä keinoilla. Kun on määrätty kaksi ruisketta, niin kolmatta ei saa antaa. Ei, vaikka kävisi näin.
Ennen vanhaan pyöveli sentään hoiti homman loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka tekivät kidutuksen ja terveen kehon runtelun tälle naiselle, ovat nyt itse pahoja. Ja pahaa toivovat taas vampyyreja.
Samaa mieltä. Ei mitään tervepäistä sakkia nämä kärsimyksellä ratsastavat henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo akka on kidutusmur*aaja kidutti nuorta viatonta naista kuoliaaksi. Toivon että hän kituu todella pahoissa kivuissa ennen kuolemaansa
Koko prosessi antaa todella huonon, sairaan kuvan USA:n oikeusjärjestelmästä. On kuitenkin todettava, ettei Suomi ole yhtään sen parempi - mm. paljousalennuksia rangaistuksiin!
Eiköhän hänellä jo ennestään ole aivovamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo akka on kidutusmur*aaja kidutti nuorta viatonta naista kuoliaaksi. Toivon että hän kituu todella pahoissa kivuissa ennen kuolemaansa
Kasva aikuiseksi. Et tiedä elämästä mitään.
Mitäs nyt sitten,takas vankilaan aivovammaisena joka ei pysty itsestään huolehtimaan? Tuskin vartijat ehtii pukea ja syöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jää eloon mutta kovien kipujen kanssa. Niin sairas eukko että ansaitsi tuon.
"otettiinko Piken lapsuudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta esitetyt väitteet täysin huomioon ennen kuolemantuomion antamista."
Naisparka. Toivon, että menehtyy hänen itsensä vuoksi. Sairaalla tavalla kohdeltu lapsuudesta saakka.
Oletko muuten lukenut, mitä hän teki sille tyttöparalle, jonka tappoi?
Minä en oikein ymmärrä sitä, miten huono lapsuus ja seksuaalinen hyväksikäyttö antaa luvan kiduttaa toisen nuoren hengiltä? Löytyisikö sinulta ymmärrystä, jos tuollaisen teon kohteeksi joutuisi oma lapsesi? Sitä selitettäisiin sillä paremmaksi, että oli huono lapsuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi. Et tiedä elämästä mitään.
haista paska mulqqu sä et tiedä elämästä mitään ja minä hakkaisin sua paskaksi jos avaisit tyhmän suusi mun edessä
sinä olet aivoton paska
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muiat ansaitsisivat saman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ei mitään tervepäistä sakkia nämä kärsimyksellä ratsastavat henkilöt.
Jospa jumala päätti rankaista tätä naista teoistaan? Siksi kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Minä en ymmärrä tuota kuolemantuomioita.
Suurempi rangaistushan on olla loppuikänsä vankilassa.
Ja sitä paitsi se, että ihminen murhataan ns.laillisesti, ei tee tuon asian täyteenpanijoita yhtään sen paremmaksi kuin itse syytettykään. Murha kuin murha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄN ON VIATON UHRI KUTEN KAIKKI NAISET😫😩