Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5531)
Vierailija kirjoitti:
Homoja sarjassa nyt: Kalle, Tatu. Homoiksi laskettavat: Sampo. Magnus. Väyrynen. Homo-oletus: Matias. Paluu-homo: Petri. Eli 7 ei heteroa. Taitaa olla sarjan ennätys siinä mielessä että voidaanko kohta puhua "homo sarjasta"? 🤭
Kohta pitäisi tulla 3 homo poistumaa. Eli onko nyt "kiintiölesbon" vuoro eli tämä Jenna. Jenna... Lassen tytär! 🤣
Vai... Olisiko Heli Sievisen ex?
Nyt kun näitä muutamia eri spekulaatioita punninnut, Jenna on lesbo ja Heli Sievinen Jennan exä. Jenna saattaa olla myös sairaalan uusi lääkäri. Se vielä ikään kuin puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Voihan Jennan ex olla joku Rantabaarinkin puolelta. Atso? Kävisi jotenkin järkeen.
Tai Anssi? Anssista oli taas puhetta ennakoissa. Toisaalta sain sen käsityksen että Jenann ero olisi tapahtunut melko hiljattain.
Kajari & Blutari jakson johdosta, jättääkö Olli Lailan?
Tuskin jakson kuvan Älä jätä minua, älä jätä. Minä tarvitsen sinua sanoi Mamban Tero Vaara laulussaan. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16508902.avif
Oletteko huomannut. Ollin hiukset muutettiin vähän ennen kuin Olli sai paikan Jutan avustajana? Luultavasti seuraavaksi alkaa "aikuistaminen" mm. vaatetuksessa. Saa nähdä jääkö Ollin lukio nyt "mystisesti" kuvioista pois.
Oletko huomannut? Lailan ulkoisessa olemuksessa tapahtui välittömästi muutos kun Olli sai työpaikan? Lailan meikistä tehtiin aikuismaisempi.
Muuten. Ettekö ole ikinä panneet merkille. Salkkarien teini-ikäisten tyttöjen meikit ovat aina olleet, ainakin viime vuosina hyvin siistit. Ei voimakkaita silmäkajalia tai voimakkaita, piirrettyjä kulmia tai vaikkapa mustaa huulipunaa. Pukrutuminenkin on aina ollut "ei angstillista". 🤭
Olen myös sitä miettinyt, että jättikö Anssi Alissan Jennan takia ja nyt Anssille olisi käynyt jotain ja Jenna suree sitä. Mutta sekään ei käy kyllä järkeen.
Minun mielestä Alissa Nikkinen on kyynsilmä. Kalsea hahmo. Kalsea nainen. Sarjan uusi kieroilija. Onko Alissa Nikkiseltä muuta roolia sarjassa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan Jennan ex olla joku Rantabaarinkin puolelta. Atso? Kävisi jotenkin järkeen.
Tai Anssi? Anssista oli taas puhetta ennakoissa. Toisaalta sain sen käsityksen että Jenann ero olisi tapahtunut melko hiljattain.
Jenna oli ollut tämän kyseisen kumppanin kanssa 16 vuotiaasta lähtien.. Miten se vois olla anssi . . Varsinkin jos Jenna on kotoisinkin Vaasasta. Sieltähän ainakin muutti pihlajakadulle
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Alissa Nikkinen on kyynsilmä. Kalsea hahmo. Kalsea nainen. Sarjan uusi kieroilija. Onko Alissa Nikkiseltä muuta roolia sarjassa ollutkaan.
Kyllä.. Olihan hän aika säälimätön silloinkin kun oli pääsarjassa pitkän aikaa.. Tai varsinkin kun oli rantabaarissa. Haluaa että anssi olis ollu vaan se kusipää.. Anssi oli lopulta enemmän symppis kuin alissa.
Draama syntyy konfliktistä. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16512645.avif
Aki ja Linda jossain hotellissa. Lindan takana lukee jotain aamiaisesta. Katso Akin ja Lindan ilme. Kummankin ilmeet tuohtumuksen ja paheksunnan väliltä. Näkevätkö he Aaron ja Mariannan samassa hotellissa, yhdessä, parina. Akilla oma syy olla tuohtunut kuin Lindalla taas oma syynsä.
Tuo tumma nainen. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16515710.avif
Kuvan ulkopuolella oletettavasti Linda. Voi olla myös Aki mukana.
Jakson nimi sinänsä viittaa Ollin äidin Pauliinan tuloon jota esittää Lola Odusoga.
Tulevia. Kari ja Linda "lähentyvät".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.. Olihan hän aika säälimätön silloinkin kun oli pääsarjassa pitkän aikaa.. Tai varsinkin kun oli rantabaarissa. Haluaa että anssi olis ollu vaan se kusipää.. Anssi oli lopulta enemmän symppis kuin alissa.
Rantabaarissahan Alissa oli nimenomaan hyvin erilainen kuin Salkkareissa. Empaattisempi, kypsempi, ystävällisempi. Toki Alissasta toisinaan tuli esiin Salkkareiden Alissaa, mutta pääasiassa oli paljon erilaisempi kuin pääsarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarissahan Alissa oli nimenomaan hyvin erilainen kuin Salkkareissa. Empaattisempi, kypsempi, ystävällisempi. Toki Alissasta toisinaan tuli esiin Salkkareiden Alissaa, mutta pääasiassa oli paljon erilaisempi kuin pääsarjassa.
Njoo toki kun oikein miettii sellanen rennompi oli.. Minä vain yksiselitteisesti olen loputtoman katkera ylimielisille vosuille
Mikäköhän on Tatun puoluekanta? Sarjassa olleista poliiseista ainakin Sami Kosonen ja Miki olivat persuja. Lindakin on persu. Joanna taas kokoomuslainen. Tiina Rajalassakin on persuviboja. Oikeastikin persuissa on useita poliiseja.
Voi siis jo alkaa olettamaan, että Vertin uloskirjoittaminen sarjasta on nyt virallisesti alkanut, kun tuli ilmi tämä ihastus Lailaan ja Kertun kiristys. Sitä en tiedä, että jättääkö Olli Lailan tuon takia vai vieläkö juttelevat asiasta keskenään, sivistyneesti tai huudon kanssa. Itselläni on vaan sellainen vahva tunne, että Vertti voisi kuolla siinä hissionnettomuudessa mikä trailerissakin näkyi. Marianna ja Aaro sabotoivat Moosen hissin tarkoituksenaan vahingoittaa Akia, Henrikiä tai Alissaa, mutta kohteeksi joutuukin ulkopuolinen. Kevään kuvauksessahan luki juonittelun lopettamisesta ennen kuin jotain peruuttamatonta tapahtuu.
Aika vahvaa ihastumista on nyt nähtävillä Matiaksen ja Magnuksen välillä ja oli lähellä, ettei tuo suuteleminen olisi edennyt pidemmälle. Mutta kyllä tuo on niin selvä case kun olla ja voi.
Saa nähdä, että paljastetaanko nyt kaikki salaisuudet kun Vertistä kerran aloitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän on Tatun puoluekanta? Sarjassa olleista poliiseista ainakin Sami Kosonen ja Miki olivat persuja. Lindakin on persu. Joanna taas kokoomuslainen. Tiina Rajalassakin on persuviboja. Oikeastikin persuissa on useita poliiseja.
Mä en kyllä jotenkin näen yhtään näitä persuviboja. Kaipasin mielummin konkreettisia viittauksia. Kosonen ei ollut yhtään sen suuntainenm
Joanna ja Noel ei vieläkään harrastaneet seksiä mutta juttu kyllä luisti mukavasti. Seuraavissa jaksoissa pitäisi jo tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti Sampon ja Tatun kohtauksessa selvisi Tatu on bottom ja Sampo top
Olen pettynyt. 😢
Kallen ja Tatun suhde siis mahdoton kun kaksi bottomia. Paitsi jos tekevät polyamorisen suhteen jossa Sampo on kummankin pumppaaja, se top äijä? 😁
Vierailija kirjoitti:
Joanna ja Noel ei vieläkään harrastaneet seksiä mutta juttu kyllä luisti mukavasti. Seuraavissa jaksoissa pitäisi jo tapahtua.
Joanna avaa Noelin vetskarin ja ottaa ilkikurinen ilmeen sanoen, oops, i dit it again! 🤪
Magnus on selvästi bottomin oloinen tyyppi mutta entäs Matias? Matiaskaan ei ihan vakuuta mua top tyyppinä.
Oli tosi hyvin tehty se kohtaus, jossa Jenna lauloi autoa ajaessaan Mirellan "Timanttei". Eiköhän sillä ole joku merkitys. Ehkä Jennan siellä boksissa on jotain koruja tai sormus esimerkiksi jota ei ehtinyt antaa eli "timanttei".
Homoja sarjassa nyt: Kalle, Tatu. Homoiksi laskettavat: Sampo. Magnus. Väyrynen. Homo-oletus: Matias. Paluu-homo: Petri. Eli 7 ei heteroa. Taitaa olla sarjan ennätys siinä mielessä että voidaanko kohta puhua "homo sarjasta"? 🤭
Kohta pitäisi tulla 3 homo poistumaa. Eli onko nyt "kiintiölesbon" vuoro eli tämä Jenna. Jenna... Lassen tytär! 🤣
Vai... Olisiko Heli Sievisen ex?