Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5531)
Lasken nuo tekstit puhtaaksi trollaukseksi. Laittaa niitä nykyään monta kertaa samalla sivulle putkeen. Monistaa omaa viestiä JOKA ON KIELLETTY PALSTALLA.
Mun ymmärtääkseni Jennakin jollakin tapaa kiinnostuu Jiristä. Olisi hieman oksu jos olisivat sisarpuolia tai ees serkuksia. Tv-lehdessä ei suoraan kylläkään mainittu kuka jonkun muistoboksin kaivaa esille, mutta se oli liitetty tähän Jenna meinaa ajaa Jirin päältä ja muistaakseni Jiri valitti asiasta Lasselle.
Vierailija kirjoitti:
Mun ymmärtääkseni Jennakin jollakin tapaa kiinnostuu Jiristä. Olisi hieman oksu jos olisivat sisarpuolia tai ees serkuksia. Tv-lehdessä ei suoraan kylläkään mainittu kuka jonkun muistoboksin kaivaa esille, mutta se oli liitetty tähän Jenna meinaa ajaa Jirin päältä ja muistaakseni Jiri valitti asiasta Lasselle.
Myönnän et mua kiinnostaa tää. Jennassa on mysteeriä ja liittyy varmuudella johonkin, mutta onko todella Sievisiin. Jiri on kuitenkin Lassen poika ja sitä kautta Helin ja Katrin velipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Joanna todellakin antaa kohta tukea Noelille. Meinaan, oraalista tukea 🤭
Tamara upottaa Joannan likasankoon.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jennan äiti on kuollut auto-onnettomuudessa tai jotakin sellaista ja asia nousi pintaan. Alissa taisi sanoa muuttoa ehdottaessa että sä olet ihan yksin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa saisi olla enemmän rohkeita kohtauksia. Ennen vanhaan niitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa saisi olla enemmän rohkeita kohtauksia. Ennen vanhaan niitä oli.
Niinku ooops, i dit it again?
Tamara tekee sarjasta rohkean.
Vierailija kirjoitti:
Tamara kuin Saaga ovat lorttoja! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamara kuin Saaga ovat lorttoja! 😡
Noel on gigolo.
Ennen kuin se alkaa kasvaa korkoo!
Sarjan laatu nousee jyrkästi Sagan paluulla.
Mulle tämä sarja on vain hauskaa viihdettä. En jaksa ottaa kovin tosissaan mitään.
Sitten tämä onkin enää sinun allekirjoitustasi vaille.
Kiinnostaisi kovasti tietää, mikä asia on mennyt pahasti ihon alle, että Joannasta täytyy tuolla tavalla puhua. Täähän on aika varmasti sama kaveri, joka jauhoi Johannasta yhtä ikävästi ja toivoi eroa, kuolemaa ja syöpää. Tajunnut ilmeisesti edes sen verran, että päätyi haukkumaan vain hahmoa.
Nikkisten suvusta tulee nyt varmaan miljardöörejä, kun pääsevät Pihlajakatulaisille myymään bissee ja limpparia. Jos skumpanjuonniltaan ehtivät.
En osaa nähdä Sampoa isäpuolen roolissa. Pikemmin toivin nähdä Sampon huokailemassa ja pöyrittelemässä silmiä Amandan tiskiä vasten ja valittamassa kuinka 8 vee ei pärjää yötä yksin kotona. Tatu ei varmastikaan voi lapsi viikoilla yökyläillä tai muutenkaan olla monen tunnin treffeillä töiden ohella.
Onkohan Jennan ex kuollut?
Alissa kertoi Akille, että Jenna erosi miehestä, jonka kanssa oli ollut 16-vuotiaasta asti. Selvisi myös, että Jennalla oli Helsinkiin tullessaan mukanaan joku laatikko, jonka sisältöä ei vielä saatu nähdä. Ehkä Alissakaan ei tiedä kaikkea. Laatikossa voisi esim. olla Jennan edesmenneen exän tavaroita. Oli myös kohtaus, joka oli mun mielestä tosi hyvin tehty, jossa Jenna lauloi Helsinkiin tullessaan Mirellan Timanttei -biisiä. Ehkä Jennalla on boksissa "timanttei", kuten sormus tai jotain.
Ismo ja Kallekin aloitti jaksoissa jo spekuloinnin siitä, että Jenna voisi tuntea Sievisiä, mutta jos tässä on tällainen kuollut ex -kuvio, niin ehkä ei olekaan yhteyksiä. Itsellehän tuli mieleen, että Jennan ex voisi olla Jere, mutta ehkä ei kuitenkaan.