Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että Jennan boksissa on jotain näistä:
- Kuolleen exän tavaroita
- Kuolleen lapsen tavaroita
- Lahja tai joku sellainen asia, millä voisi tunnustaa rakkautta Alissalle
- Joku terveyteen liittyvä juttu, Jenna olisi esimerkiksi oikeasti sairas
Mitä jos boxissa on Jennan isään liittyviä tavaroita. Isä joka jossain välissä paljastuu, tadaaaaaa... Lasseksi.
Lasse ja Vaasa on jo nyt ihan liikaa pyörinyt maininnoissa.
Lasse ei ainakaan tunnistanut Jennaa. Eli jos Lasse on isä, niin sitten olisi salalapsi. Jotenkin uskon, että liittyy edelliseen suhteeseen.
Voihan Jennan ex olla joku Rantabaarinkin puolelta. Atso? Kävisi jotenkin järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voihan Jennan ex olla joku Rantabaarinkin puolelta. Atso? Kävisi jotenkin järkeen.
Tai Anssi? Anssista oli taas puhetta ennakoissa. Toisaalta sain sen käsityksen että Jenann ero olisi tapahtunut melko hiljattain.
Olen myös sitä miettinyt, että jättikö Anssi Alissan Jennan takia ja nyt Anssille olisi käynyt jotain ja Jenna suree sitä. Mutta sekään ei käy kyllä järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Anssi? Anssista oli taas puhetta ennakoissa. Toisaalta sain sen käsityksen että Jenann ero olisi tapahtunut melko hiljattain.
Jenna oli ollut tämän kyseisen kumppanin kanssa 16 vuotiaasta lähtien.. Miten se vois olla anssi . . Varsinkin jos Jenna on kotoisinkin Vaasasta. Sieltähän ainakin muutti pihlajakadulle
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Alissa Nikkinen on kyynsilmä. Kalsea hahmo. Kalsea nainen. Sarjan uusi kieroilija. Onko Alissa Nikkiseltä muuta roolia sarjassa ollutkaan.
Kyllä.. Olihan hän aika säälimätön silloinkin kun oli pääsarjassa pitkän aikaa.. Tai varsinkin kun oli rantabaarissa. Haluaa että anssi olis ollu vaan se kusipää.. Anssi oli lopulta enemmän symppis kuin alissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Alissa Nikkinen on kyynsilmä. Kalsea hahmo. Kalsea nainen. Sarjan uusi kieroilija. Onko Alissa Nikkiseltä muuta roolia sarjassa ollutkaan.
Kyllä.. Olihan hän aika säälimätön silloinkin kun oli pääsarjassa pitkän aikaa.. Tai varsinkin kun oli rantabaarissa. Haluaa että anssi olis ollu vaan se kusipää.. Anssi oli lopulta enemmän symppis kuin alissa.
Rantabaarissahan Alissa oli nimenomaan hyvin erilainen kuin Salkkareissa. Empaattisempi, kypsempi, ystävällisempi. Toki Alissasta toisinaan tuli esiin Salkkareiden Alissaa, mutta pääasiassa oli paljon erilaisempi kuin pääsarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarissahan Alissa oli nimenomaan hyvin erilainen kuin Salkkareissa. Empaattisempi, kypsempi, ystävällisempi. Toki Alissasta toisinaan tuli esiin Salkkareiden Alissaa, mutta pääasiassa oli paljon erilaisempi kuin pääsarjassa.
Njoo toki kun oikein miettii sellanen rennompi oli.. Minä vain yksiselitteisesti olen loputtoman katkera ylimielisille vosuille
Mikäköhän on Tatun puoluekanta? Sarjassa olleista poliiseista ainakin Sami Kosonen ja Miki olivat persuja. Lindakin on persu. Joanna taas kokoomuslainen. Tiina Rajalassakin on persuviboja. Oikeastikin persuissa on useita poliiseja.
Voi siis jo alkaa olettamaan, että Vertin uloskirjoittaminen sarjasta on nyt virallisesti alkanut, kun tuli ilmi tämä ihastus Lailaan ja Kertun kiristys. Sitä en tiedä, että jättääkö Olli Lailan tuon takia vai vieläkö juttelevat asiasta keskenään, sivistyneesti tai huudon kanssa. Itselläni on vaan sellainen vahva tunne, että Vertti voisi kuolla siinä hissionnettomuudessa mikä trailerissakin näkyi. Marianna ja Aaro sabotoivat Moosen hissin tarkoituksenaan vahingoittaa Akia, Henrikiä tai Alissaa, mutta kohteeksi joutuukin ulkopuolinen. Kevään kuvauksessahan luki juonittelun lopettamisesta ennen kuin jotain peruuttamatonta tapahtuu.
Aika vahvaa ihastumista on nyt nähtävillä Matiaksen ja Magnuksen välillä ja oli lähellä, ettei tuo suuteleminen olisi edennyt pidemmälle. Mutta kyllä tuo on niin selvä case kun olla ja voi.
Saa nähdä, että paljastetaanko nyt kaikki salaisuudet kun Vertistä kerran aloitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän on Tatun puoluekanta? Sarjassa olleista poliiseista ainakin Sami Kosonen ja Miki olivat persuja. Lindakin on persu. Joanna taas kokoomuslainen. Tiina Rajalassakin on persuviboja. Oikeastikin persuissa on useita poliiseja.
Mä en kyllä jotenkin näen yhtään näitä persuviboja. Kaipasin mielummin konkreettisia viittauksia. Kosonen ei ollut yhtään sen suuntainenm
Joanna ja Noel ei vieläkään harrastaneet seksiä mutta juttu kyllä luisti mukavasti. Seuraavissa jaksoissa pitäisi jo tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Selkeesti Sampon ja Tatun kohtauksessa selvisi Tatu on bottom ja Sampo top
Olen pettynyt. 😢
Kallen ja Tatun suhde siis mahdoton kun kaksi bottomia. Paitsi jos tekevät polyamorisen suhteen jossa Sampo on kummankin pumppaaja, se top äijä? 😁
Oli tosi hyvin tehty se kohtaus, jossa Jenna lauloi autoa ajaessaan Mirellan "Timanttei". Eiköhän sillä ole joku merkitys. Ehkä Jennan siellä boksissa on jotain koruja tai sormus esimerkiksi jota ei ehtinyt antaa eli "timanttei".
Vierailija kirjoitti:
Miksi en sano, että Joanna ansaitsee MIran ulkomaille ja keskenmenon, koska ihan oikein hänelle ja eihän Joanna välittäisi Mirasta ollenkaan niin mitään väliä ja eikä saa ikinä ainoata lastansa takaisin elämäänsä😂ja miksi tätä kutsutaan Joanna vihaksi, koska Joannaa ansaitse Miran ulkomaille
Toivottavasti joudut itse raiskatuksi.
Haistakaa Kallen iso kanamuna pieru ei kiinnosta oikeasti
Jokohan Magnus ja Matias vihdoin tunnustaisivat tunteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna ja Noel ei vieläkään harrastaneet seksiä mutta juttu kyllä luisti mukavasti. Seuraavissa jaksoissa pitäisi jo tapahtua.
Joanna avaa Noelin vetskarin ja ottaa ilkikurinen ilmeen sanoen, oops, i dit it again! 🤪
Ne sopii hyvin yhteen. Joanna haluaa pelkkää seksiä aina ja vähät välittää parisuhteesta. Eiköhän tämä ole Noelillekin ihan ok.
Huvittava tämä koko Ollin palkkaaminen. Jutta palkkaa sen ykskaks tuosta vaan ja seuraavana eli ekana päivänä Olli on myöhässä ja Jutta on sit ykskaks yrmeänä ja kas Olli muistaa kokouksen ja niinpä Olli onkin sit maailman paras assari. Joko Olli alkaa jossain vaiheessa duunaamaan esinaistaan tai sitten Olli nousee Sairaalan uudeksi toimariksi. Vaikea sanoa.
Sampon ja Tatun homotreffit myös ääliömäiset. Jalkapallo tulee jalkojen juureen ja heti isku päällä oletuksena että toinenkin on niitä miehiä. Muutenkin koko Sampon tekaiseminen umpihomoksi tuosta vaan on niin typerä.
Isä on Kalle ja Jennan menettämä rakkaus Heli.