Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7780)
Ismo kuulema sai kullia jo Talvisodassa.
Dahlia muuttaa Benjaminin ja Talen entiseen huoneeseen kuormalavojen päälle nukkunaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se myös olla, ettei Alissa palaa viimeisessä jaksossa. Siksi siitä ei mitään julkaistakaan.
Alissa ajaa Dahlian ulos sviitistä ja Vinotar perustetaan uudelleen. Kuka jaksaa? 🤣
Mistä näitä ideoita revitään? Tuskin tapahtuu. Alissa muuttaa asuntoonsa ja luultavasti päätyy Axelsson Companylle töihin tai Mooseen, jossa alunperin nähtiin storyssa Alissan näköinen.
Axelsson Companyn leikkihetkeksi vuokratoimistolle töihin. Koko rakennuksessa ei muita tiloja eikä työntekijöitä ole. Dahlian pois ajaminen pahvikopista olisi liikaa 🤣
Mene sinne Dahlia sinne muka ökykartanoos tissuttelemaan sitä viiniä!
Kadulta löytyy parempia hahmoja Salkkareihin ja Ismon voi vapauttaa pisimpään mukana olleen hahmon tehtävästä.
Ruudusta löytyy jälleen Sagan näyttelijän ensimmäinen rooli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on varmaan vikaa, mutta musta nämä Marikat, Naumaset ja Tamarat eivät olleet kovin hyviä näyttelijöitä ja siksi ihmettelen kun heitä koko ajan nostetaan jollekin alustalle.
Iisa Havu on huonompi hahmo ja Ismo täys pelle. Teatterikorkeakoulun käyminen ei auta siinä yhtään mitään.
Puhuinkin näyttelijästä. En hahmosta.
Miksei mulla saa olla mielipidettä? Koko ajan Saga, Tamara, Naumanen, Marika, paska Ismo, paska Iisa ja jos muu sanoo jotain saa vaan tulta tupaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussa on varmaan vikaa, mutta musta nämä Marikat, Naumaset ja Tamarat eivät olleet kovin hyviä näyttelijöitä ja siksi ihmettelen kun heitä koko ajan nostetaan jollekin alustalle.
Iisa Havu on huonompi hahmo ja Ismo täys pelle. Teatterikorkeakoulun käyminen ei auta siinä yhtään mitään.
Mutta mua ei Iisa Havu kiinnosta vaikka sitä esittäis maailman kokenein näyttelijä. Paremman hahmon voi luoda kouluttamaton pikkuroolien esittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei Iisa Havu kiinnosta vaikka sitä esittäis maailman kokenein näyttelijä. Paremman hahmon voi luoda kouluttamaton pikkuroolien esittäjä.
Ei sua tarvitsekaan. Mua ei tippaakaan kiinnosta Saga, Tamara, Naumanen tai Marika.
Ilman Ismoa, Karia, Sallaa ja muita Salkkarit olisi paremmat.
Iisa Havun kaupan ikkunoihin liimattua paperia 🥱
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että toi pubi-jakke on upporikas miljonääri 😳
Uskoisitko että Amanda on aito majatalo ja Helsingin keskussairaala yhden käytävän kokoinen julkinen tila?
Jutta Korhosta jaksoi vielä vähän yrittää seurata. Iisa Havua ei tarvitse katsella ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kohtauksen hahmot ei iske syystä että oli vain muutama kohtaus? No mun mielestä Saga on parhaimpia sivuhahmoja koskaan. Olen kyllästynyt rooleihin jotka eivät anna mitään. Ismo on sellainen nykyään ja uudet hahmot valmiiksi.
Niistä ei saa mitään irti juuri siksi, että ovat muutaman kohtauksen hahmoja ilman persoonaa.
Lavastaja itse askarrellut Iisan kaupan ikkunamainokset. Mitä niitä oli Hekuma kondomeja ja muita tulostettu paperille.
Vierailija kirjoitti:
Kari ja Juttelin aikoinaan silloin päätyivät sänkyyn :D Kari ja Jutta otti matsia silloin taalasmailla aikoinaan :D huvittaa vieläkin se tilanne :D
Mua ei huvita. Mun puolesta koko Jutan olisi saanut jättää tuomatta sarjaan.
Meneekö Iisan kaupan mainospaperit nopeasti ryppyyn?
Saga ja Antti Polvijärvi tulevat kännäilemään.
Alissa ajaa Dahlian ulos sviitistä ja Vinotar perustetaan uudelleen. Kuka jaksaa? 🤣