UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5187)
TÀmÀ taitaa olla jonkinlainen "toisinajattelijoiden" ketju, eli niitten ÀÀnitorvi, jotka tykkÀÀ jostain muusta kuin Lindan ja Peten biisistÀ. Varmaan vilkkaampaa keskustelua sitten, kun heidÀn LiekinheittimensÀ on valittu edustamaan Suomea. :)
Mua on naurattanut kun jotkut reagoijat ÀÀntÀÀ Peten nimen englantilaisittain
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ taitaa olla jonkinlainen "toisinajattelijoiden" ketju, eli niitten ÀÀnitorvi, jotka tykkÀÀ jostain muusta kuin Lindan ja Peten biisistÀ. Varmaan vilkkaampaa keskustelua sitten, kun heidÀn LiekinheittimensÀ on valittu edustamaan Suomea. :)
Luuletko sÀ ettÀ kaikki tykkÀÀ L&P? Varaudu siihen ettÀ kÀy Paskanat
Osa ihmisistÀ on totaalisen kyllÀstyneitÀ seksikkyydellÀ ratsastamiseen laulukilpailuissa. Ihan takuulla koko Euroopassa.
Ja muutenkin miksi se seksikkyys aina esitetÀÀn samalla tavalla?
MÀ tykkÀsin Takatukasta, vaikka Antin aiemmat biisit ei innostaneet yhtÀÀn ja olin tosi epÀilevÀinen etenkin kurkkulaulusta. Moni taas ollut pÀinvastaista mieltÀ. Mulle iski biisin aihe, koska oli sellaista rentoa hassuttelua johon kuka vain voi samaistua iÀstÀ riippumatta. Toisin kuin esim. kiima-aiheiseen biisiin.
Joo Paalasen biisi ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
MÀ tykkÀsin Takatukasta, vaikka Antin aiemmat biisit ei innostaneet yhtÀÀn ja olin tosi epÀilevÀinen etenkin kurkkulaulusta. Moni taas ollut pÀinvastaista mieltÀ. Mulle iski biisin aihe, koska oli sellaista rentoa hassuttelua johon kuka vain voi samaistua iÀstÀ riippumatta. Toisin kuin esim. kiima-aiheiseen biisiin.
Luulen myös, ettÀ tÀssÀ LiekinheittimessÀ on sekin ongelma, ettÀ esiintyjÀt eivÀt ole enÀÀ ihan nuoria, joten esimerkiksi parikymppisten kuuntelijoiden/katselijoiden on vaikea suhtautua itseÀÀn vanhempien ihmisten seksuaalisuutta kuvaavaan biisiin.
Vierailija kirjoitti:
HirveÀn nurkkakuntaista porukkaa tÀÀllÀ. Oma suosikki on olevinaan niin hemmetin paras ja muut roskaa. Ei kenenkÀÀn musiikkimaku ole parempi kuin toisten.
MinÀ itse pidÀn ok. BiisinÀ kaikkia muita paitsi lindan ja peten biisiÀ, se johtuu sanoituksesta. Ei voi mitÀÀn. Sanoitus ÀrsyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Paalaselle paskanat
Ihana tuo takatukka. Ja karismaattinen fiksu mies. Kerrankin kunnon edustaja Suomelle.
Ulkomaalaiset tykkÀÀ Antista. EiköhÀn ÀÀnestetÀ se. Olisi eksoottista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn uudesta termistÀ, paskanat
Vierailija kirjoitti:
Mua on naurattanut kun jotkut reagoijat ÀÀntÀÀ Peten nimen englantilaisittain
TyypillistÀ persuilua. Miten ulkomaalaiset voi tietÀÀ miten nimi Suomessa ÀÀnnetÀÀn?
Miksei bÀndejÀ oo mukana, tylsÀÀ?!
MÀ mietin ettÀ ketÀ ne ÀÀnestÀÀ jotka eivÀt yleisesti ole niin suuria visufaneja eivÀtkö ole eri palstoilla keskustelemassa ja seuraamassa nÀyttö kertoja ja reagointivideoita. Ne ehkÀ ratkaisee kaikista eniten kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule. Enemmistö kuitenkin tykkÀÀ.
MÀ haluaisin tosi paljon, ettÀ umk voisi olla Mellojen kaltainen isompi tapahtuma, jossa yleisö saa enemmÀn pÀÀttÀÀ kuka lÀhtee edustamaan maata.
Ei varmasti takatukka tule voittamaan. Nuo LP menevÀt jo ihan omissa sfÀÀreissÀÀn kuuntelukerroissa ja saaneet paljon mediatilaa.
Antti Wieniin 2026. Takatukka rules!
"Englanniksi"? Puhut jostain YouTube-reaktiovideoista, et virallisista TV-euroviisulÀhetyksistÀ. Ja tietenkÀÀn mitÀÀn ei ylipÀÀtÀÀn kÀÀnnettÀisi TV:ssÀ nimenomaan englanniksi kuin englanninkielisissÀ maissa, joista ei euroviisuihin osallistu kuin Iso-Britannia ja Irlanti.