Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5276)

Vierailija
5021/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun ÀÀneni lÀhtee LindaPetelle

Vierailija
5022/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Espresso Machiato , humpuuki biisi pÀÀsi 3. sijalle, ettÀ nÀin. 2025.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvĂ€ ja tervepĂ€inen viisuĂ€ijĂ€ tuo Paalanen, katsokaa maikkarin haastettelu!!! 

MitÀ siellÀ EtelÀ-Pohjanmaan juomavedessÀ on kun sieltÀ tulee noin tervepÀisiÀ ja selkosuomea puhuvia miehiÀ.

Paalanen on jo ihmisenÀ niin kiva ettÀ ansaitsis haaveilemansa viisupaikan.

Ei sinne ÀÀnestetÀ sitÀ, joka on kivoin tyyppi. Sinne ÀÀnestetÀÀn paras kappale.

Miks viime vuonna sit ÀÀnestettiin Ich Komme 😼 Ei se ainakaan kappaleena ollut paras.

No, makuasioita. 11. sija oli kuitenkin erittÀin hyvÀ sijoitus Suomelle, kun yleensÀ ollaan oltu tulostaulukon hÀntÀpÀÀssÀ.

Paitsi ettÀ senhÀn piti voittaa kokon viisut ,niin kuin Erikan fanit rÀyhÀsivÀt tÀÀllÀkin...

Vierailija
5024/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siksi pÀrjÀsi kuulema niin hyvin kunraadit eivÀt uskaltaneet kannattaa Israelia.

Vierailija
5025/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen kevyt biisi perÀÀn, eli Kaj. KyllĂ€ maapallon kansalaiset haluavat myös keveyttĂ€. Siksi Komiat 

Vierailija
5026/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Hmm.. oliko Erika 11.? MinÀ muistin, ettÀ kuudes. Minusta Erikan biisi oli parempi ja tyylikkÀÀmpi kuin Liekinheitin. Liekinheitin on tuhovÀline. Euroopassa soditaan, ja liekinheitin on todella epÀkorrekti euroviisubiisin nimi."

Erikasta ja tyylikkyydestÀ ei voi puhua samana pÀivÀnÀ. Mauton provokaatio, mutta semmoisella pÀÀsee nykyÀÀn aika pitkÀlle. Mutta ei onneksi sentÀÀn pitemmÀlle kuin 11. sija.

Vierailija
5027/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sen verran tuota paalasta tÀÀllĂ€ hehkutettiin, ettĂ€ odotin oikeasti jotain hyvÀÀ. Kuuntelin etukĂ€teen elĂ€ biisin ja ajattelin, ettĂ€ jos tĂ€llainen tulee vĂ€hĂ€n suuremmalla volyymilla, voi menestyĂ€kin. Mutta aikamoinen pannukakku oli tĂ€mĂ€ takatukka. 

Vierailija
5028/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten on tÀllÀisenÀ aikana laitettu nimi Liekinheitin, sodat?

Vierailija
5029/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀs ihme se nyt oli? Biisi on hyvÀ ja Tommylla faneja riittÀÀ.

Vierailija
5030/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Erika tÀhtÀsi kympin sakkiin.Linda ja Pete tÀhÀn astisista parhaat ja taitavat pysyÀ.

Vierailija
5031/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vÀhÀn mietityttÀÀ Peten ja Lindan live-esitys, ehdottoman taitavia molemmat siinÀ mitÀ tekevÀt! Mutta eivÀt ole esiintyneet yhdessÀ, ja haastattelujen ym. yhteydessÀ ei tule nÀkyviin mikÀÀn erityinen kemia mikÀ kantaisi esitystÀ.

MĂ€kin oon katsonut niitĂ€ haastatteluja enkĂ€ huomaa mitÀÀn kemiaa heidĂ€n vĂ€lillĂ€. Pete on jotenkin vaivautuneen oloinen. 

Sama. Mulle on ihan tullut vaikutelma, ettÀ Lindasta olisi kiva lÀhteÀ Euroviisuihin, mutta Pete ei halua. Tuollainen voisi olla syy outoon energiaan nÀissÀ tilanteissa, toinen joutuu himmailemaan innostustaan ja toinen feikkaamaan sitÀ. Pete on aina se joka vastailee nÀihin osallistutteko Euroviisuihin -kysymyksiin.

Vierailija
5032/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Ei riitÀ minulle. KyllÀ biisin pitÀÀ kiinnostaa jo alkupuolella."

KyllÀhÀn ne kiinnostaakin.

Vierailija
5033/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀs ihme se nyt oli? Biisi on hyvÀ ja Tommylla faneja riittÀÀ.

Biisi ja esitys olivat viihdettÀ jonka vain halusi katsoa loppuun ja toinen ja kolmaskin kerta vielÀ oli hauska

Vierailija
5034/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran tuota paalasta tÀÀllĂ€ hehkutettiin, ettĂ€ odotin oikeasti jotain hyvÀÀ. Kuuntelin etukĂ€teen elĂ€ biisin ja ajattelin, ettĂ€ jos tĂ€llainen tulee vĂ€hĂ€n suuremmalla volyymilla, voi menestyĂ€kin. Mutta aikamoinen pannukakku oli tĂ€mĂ€ takatukka. 

Laskin, ettÀ yhteen biisiin on saatu sovitettua vÀhintÀÀn viisi eri biisiÀ. Oikea tilkkutÀkki ja sillisalaatti.

Vierailija
5035/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika tÀhtÀsi kympin sakkiin.Linda ja Pete tÀhÀn astisista parhaat ja taitavat pysyÀ.

En usko millÀÀn nÀistÀ biiseistÀ yllettÀvÀn top kymppiin.

Vierailija
5036/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tÀssÀ mitÀÀn kisaa edes saada aikaiseksi, kun Pete+Linda on ihan ylivoimainen ammattilaisbiisi verrattuna nÀihin muihin rÀpellyksiin. Kappaleen sanat ovat naurettavat, mutta meloadiat, Peten ÀÀni ja Lindan viulu = huh huh!

EihÀn se melodia jÀÀ edes pÀÀhÀn. Vaikka olen kuunnellut sen monta kertaa niin en muista melodiaa, biisin rakennetta tai sanoja (paitsi sen voiko kuolla kiimaan)

Mulla kyllĂ€ jĂ€i aika pian soimaan mieleen. Samoin hyvin monella tuhannella muullakin youtuben kommenteista pÀÀtellen. Sanoitukset on kyllĂ€ monella euroviisuihin pÀÀsseellĂ€ aika höttöÀ, kokonaisuus siellĂ€ ratkaisee enemmĂ€n - ja millĂ€ maalla on eniten kavereita. 

Vierailija
5037/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnpÀ saa sellaista tunnetta ettei Pete haluaisi osallistua. Se on haastatteluissa tuollainen överikorrekti ja hillitty mutta enemmÀn nÀyttÀÀ ettÀ ihailee Lindaa.

Vierailija
5038/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Erika sanoi itse ettĂ€ on tyytyvĂ€inen jos pÀÀsee kymppisakkiin. 

Vierailija
5039/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanottiin takatukka biisissĂ€ pulputtaan. Hyi tuli ihan mieleen ettĂ€ parturissa saksilla sohasee ja veri pulppuaa en tykkĂ€Ă€đŸ€ą

Vierailija
5040/5276 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vÀhÀn mietityttÀÀ Peten ja Lindan live-esitys, ehdottoman taitavia molemmat siinÀ mitÀ tekevÀt! Mutta eivÀt ole esiintyneet yhdessÀ, ja haastattelujen ym. yhteydessÀ ei tule nÀkyviin mikÀÀn erityinen kemia mikÀ kantaisi esitystÀ.

MĂ€kin oon katsonut niitĂ€ haastatteluja enkĂ€ huomaa mitÀÀn kemiaa heidĂ€n vĂ€lillĂ€. Pete on jotenkin vaivautuneen oloinen. 

Sama. Mulle on ihan tullut vaikutelma, ettÀ Lindasta olisi kiva lÀhteÀ Euroviisuihin, mutta Pete ei halua. Tuollainen voisi olla syy outoon energiaan nÀissÀ tilanteissa, toinen joutuu himmailemaan innostustaan ja toinen feikkaamaan sitÀ. Pete on aina se joka vastailee nÀihin osallistutteko Euroviisuihin -kysymyksiin.

Pete myös sanoi ettÀ heille riittÀÀ pelkkÀ Umk. Tuntuu just siltÀ ettÀ Linda tykkÀis lÀhteÀ mutta Pete ei.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kuusi kuusi