Miksi naiset kuolaa lentäjien perään?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mullekkin. Itse olen nainen ja ystäväpiirissä on kymmeniä naisia. Yksi on lentäjän kanssa aviossa. Muilla ei ole ollut edes yhden yön suhteita näiden kanssa.
Johtuisko siitä, että Suomessa on lentäjiä vain kourallinen. Varsinkaan pienemmissä kaupungeissa niitä ei ole välttämättä yhtään, kun ei ole lentokenttiäkään.
Mä asun pienessä tuppukylässä enkä silti kuolaa lentäjien perään. Kerroin jo tuossa aiemmin, että en kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa tai rahojensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Kyllä ne alfoja ovat. Haluat sitten kateellisena kutsua miksi tahansa.
Jännä miten naiset usein mieltävät miehen hänen ammattinsa perusteella. Jos nainen seurustelee miehen kanssa, joka on ammatiltaan lentäjä, niin nainen kertoo kavereilleen seurustelevansa LENTÄJÄN kanssa.
Miehelle naisen ammatilla ei ole parisuhteessa juuri minkäänlaista merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Status ja kovat tulot.
Ilmojen bussikuski, kohtuulliset tulot mutta oudot työajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa vuoksi. Kyllä se on se mies itse joka mua kiinnosta eikä hänen ammattinsa ja rahansa. Ei haittaa vaikka mies olisikin tavallinen duunari kunhan miellyttää mua niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Itseäni kyllä -pakko myöntää- kiinnostaa myös miehen ammatti, koska se kertoo paljon ihmisestä ja myös tuo mukanaan tiettyjä asioita, esim. myös mahdollisen korkean tulotason.
Tottakai ammatti kertoo ihmisestä ja hänen taipumuksistaan ja tavoitteistaan hyvinkin paljon. Tämä on varmaan monelle ei-akateemiselle unelma-ammatti.
Finnairilla on tosi paljon akateemisia lentäjiä. On lääkäriä, juristia, ktm ja etenkin dippainssejä. Saavat jo hyvät alkupisteet SIO:oon jos korkea koulutus eli pääsevät suoraan alkukarsinnan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti, johon erittäin vaikeaa päästä ja nimenomaan ei auta, että jossain pääsykokeessa tuurilla onnistuisi vaan pitää olla kokonaisvaltaisesti alfa. Monella lisäksi korkeakoulutus taustalla kuten siskoni miehellä.
Lisäksi hyvät tulot ja hyvät edut. Naisille myös seksikäs univormu voi olla se juttu.Mikä alfa? Ilmojen bussikuski ja reissulasse.
Kyllä ne alfoja ovat. Haluat sitten kateellisena kutsua miksi tahansa.
Mulle alfa on kyvykäs elämän eri alueilla, fyysisesti ja älyllisesti. Johtavassa asemassa.
Moni lentäjä saattaa olla fyysisesti hyvässä kunnossa, mutta ei välttämättä. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä kuolaa yhdenkään miehen perään hänen ammattinsa vuoksi. Kyllä se on se mies itse joka mua kiinnosta eikä hänen ammattinsa ja rahansa. Ei haittaa vaikka mies olisikin tavallinen duunari kunhan miellyttää mua niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Itseäni kyllä -pakko myöntää- kiinnostaa myös miehen ammatti, koska se kertoo paljon ihmisestä ja myös tuo mukanaan tiettyjä asioita, esim. myös mahdollisen korkean tulotason.
Tottakai ammatti kertoo ihmisestä ja hänen taipumuksistaan ja tavoitteistaan hyvinkin paljon. Tämä on varmaan monelle ei-akateemiselle unelma-ammatti.
Tiesittekö, että ainakin Finnairin lentäjissä paljon akateemisia? Minunkin mieheni on sekä lentäjä että diplomi-insinööri. Tunnen paljon hänen kollegoitaan ja on paljon akateemisia tai myös amk-koulutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairilla on tosi paljon akateemisia lentäjiä. On lääkäriä, juristia, ktm ja etenkin dippainssejä. Saavat jo hyvät alkupisteet SIO:oon jos korke
Tosi paljon, ehkäpä. Mutta kyseessä ei ole akateeminen ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairilla on tosi paljon akateemisia lentäjiä. On lääkäriä, juristia, ktm ja etenkin dippainss
Ei ole akateeminen mutta lentäjät ovat useat akateemisia. Heille lentäjä ei ole downgradaus alaspäin siltikään koska niin vaikeaa päästä lentäjäksi.
Lentäjät ovat yleensä mukavia. Sellaisia sopivan sosiaalisia mutta kuitenkin tosi skarppeja, vastuullisia ja tasapainoisia. Mikä tietysti myös meidän matkustajien kannalta kiva.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jo edellä mainittu, mutta sekin ehkä vetoaa, että ovat testattu kaikin puolin, myös henkiseltä kantilta, joten voi varmasti luottaa siihen että lentäjä ei ole ainakaan mikään psykopaatti tai myöskään täysi palikka.
Etkö luota omaan arvostelukykyysi?
Missä heitä kuolataan? En tunne yhtään lentäjää.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hyvin tienaava kumppani kiinnostaa, sillä se mahdollistaa aika lailla asioita. Pääsee myös miehen siivellä matkustamaan, kun niillä on ne ilmaiset lennot.
Tapio on the move- kanavalla kyseinen lentokapteeni kertoi, että kuukausiliksa hänellä on 21 000 euroa keskimäärin. Melkein neljännesmiljoona vuosituloina on mun ja varmaan tosi monen muunkin mielestä aikas hyvä liksa.
Mä ainakin otan mielummin tavallisen duunarin joka on kotona enemmän kuin lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jo edellä mainittu, mutta sekin ehkä vetoaa, että ovat testattu kaikin puolin, myös henkiseltä kantilta, joten voi varmasti luottaa siihen että lentäjä ei ole ainakaan mikään psykopaatti tai myöskään täysi palikka.
Etkö luota omaan arvostelukykyysi?
En aina. Mieluummin valitsen virallisestikin testatun. Niin moni mies ollut jotain muuta mitä ensivaikutelma ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairilla on tosi paljon akateemisia lentäjiä.
Ei ole akateeminen mutta lentäjät ovat useat akateemisia. Heille lentäjä ei ole downgradaus alaspäin siltikään koska niin vaikeaa päästä lentäjäksi.
Se on heidän valintansa. Onhan sitä akateemisia haudankaivajiakin. Mutta tässä oli kyse naisten valinnoista. Että miksi jotkut naiset haluavat lentäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän hyvin tienaava kumppani kiinnostaa, sillä se mahdollistaa aika lailla asioita. Pääsee myös miehen siivellä matkustamaan, kun niillä on ne ilmaiset lennot.
Tapio on the move- kanavalla kyseinen lentokapteeni kertoi, että kuukausiliksa hänellä on 21 000 euroa keskimäärin. Melkein neljännesmiljoona vuosituloina on mun ja varmaan tosi monen muunkin mielestä aikas hyvä liksa.
Mä ainakin otan mielummin tavallisen duunarin joka on kotona enemmän kuin lentäjä.
Oikeasti? Jos olisit vapaa ja edessäsi seisoisi 2500€ tienaava perus duunari tai sitten 15000€ tienaava lentäjä niin vieläkö ehdottomasti ottaisit tuon ensiksi mainitun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat? Tosta vaan, niinkuin tavaran kaupan hyllyltä?
Mene muualle vikisemään saivartelija.
En tiedä! Mun mies on tavis duunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Jos olisit vapaa ja edessäsi seisoisi 2500€ tienaava perus duunari tai sitten 15000€ tienaava lentäjä niin vieläkö ehdottomasti ottaisit tuon ensiksi mainitun?
Niin oikeasti. Mä en edelleenkään ole koskaan valinnut miestä tulojen perusteella. Mulle merkitsee muut asiat enemmän ja yksi näistä asioista on yhdessä vietetty aika. Se, että puoliso on mukana arjessa. Mitkään isot tulot ei myöskään takaa sitä, että mies ei voisi olla pettävä, itsekeskeinen mulkku. Miksi on niin hemmetin vaikeaa ymmärtää, että kaikki naiset ei todellakaan juoksen rahan perässä? Mulle merkitsee miehen luonne eniten.