Tykkään värikkäistä vaatteista mutta en huomiosta
Aina haksahdan ostamaan värikkäitä vaatteita, kun ne vaan on niin kauniita ja sitten en saa pidettyä niitä missään kun en niin välitä huomiosta. Ostaako muut paljon ns mieluisia vaatteita joita ei kuitenkaan pidä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
En osta. Ostan vain mustaa ja harmaata koska olen luonteeltani melankolinen.
Se onkin hyvä jos vielä pidät vain mustasta ja harmaasta niin eipä tule heräteostoksia.
Värikkäät vaatteet piristävät. Käytä ihmeessä! Minun huomion kiinnittää mustissa vaatteissa kulkevat. Ajattelen niin,että mustaa yllä kertoo ihmisestä jotain, synkkää.
Olen ostanut pari viininpunaista takkia, joita ei ole juurikaan tullut käytettyä. Pidän väristä, mutta kai se on sitten minulle liian räväkkä ulkovaatteisiin. Paidoissa ja neuleissa käytän kyllä paljon värejä, mutta takeissa melko neutraalit värit ovat olleet minulle käyttökelpoisempia.
Tykkään värikkäistä vaatteista, mutta en siitä että vieraat ihmiset kommentoivat niitä.
"ooksä kommunisti kun on punainen takki?"
"miks sulla on keltanen paita, ei vielä oo pääsiäinen"
En kiinnitä erityisesti muiden pukeutumiseen huomiota. Jos on joku todella hieno ja persoonallinen vaate muodoltaan, leikkaukseltaan tai kuvioiltaan/koristeiltaan saatan siihen kiinnittää huomiota väristä riippumatta.
Tietyllä tavalla joo. En ajattele ehkä värien suhteen samalla tavalla, mutta muuten. Minulla on monta kaunista ja oikein imartelevaa mekkoa, joita käytän ainoastaan kotona. Jotenkin tuntuu, että julkisilla paikoilla ne keräisi liikaa huomiota, jota en kaipaa.
Mulla oli pitkään sama vika. Tai sitten ostin jotain vintage- tai muuten huomiota kiinnittäviä vaatteita. Saatoin yhden kerran pukea päälle ja siltäkin reissulta palata häntä koipien välissä vaihtamaan johonkin mustaan kauhtanaan.
Mäkin tykkään väreistä.
Ostin tulipunaisen kevytuntuvatakin kevääksi ja ällistyin kuinka paljon huomiota se herättää. En ole ennen tajunnut miten paljon ihmiset kiinnittävät huomiota toisten pukeutumiseen.
Mutta viis siitä! Tykkään takistani joten tuojittakoot ja kommentoikoot vaan. Vähän hassua se kyllä on.
Kiva ketju. Just tänään mietin näitä asioita.
Ostan myös värikkäitä vaatteita ja pidän niitä päälläni. Aivan sama jos joku pahottaa mielensä. Olen kaiken lisäksi isokokoinen heteromies, mutta nautin aitoudesta ja kauniista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään väreistä.
Ostin tulipunaisen kevytuntuvatakin kevääksi ja ällistyin kuinka paljon huomiota se herättää. En ole ennen tajunnut miten paljon ihmiset kiinnittävät huomiota toisten pukeutumiseen.
Mutta viis siitä! Tykkään takistani joten tuojittakoot ja kommentoikoot vaan. Vähän hassua se kyllä on.
Eikös joka toisella mummolla ole tulipunainen kevytuntuvatakki, ja lopuilla pinkki?
Olen taipuvainen sosiaaliseen ahdistukseen, enkä pidä huomion kohteena olemisesta. Siitä huolimatta rakastan pukeutua eri väreihin. Tykkään myös siitä, että kotini on näköiseni (ei beige-harmaa-valkoinen-musta-tyyliä). Harvoin kukaan kommentoi värivalintojani.
Vierailija kirjoitti:
Värikkäät vaatteet piristävät. Käytä ihmeessä! Minun huomion kiinnittää mustissa vaatteissa kulkevat. Ajattelen niin,että mustaa yllä kertoo ihmisestä jotain, synkkää.
Tuo on totta. Kertoo että olen surumielinen.
Tämä onkin vissiin melko yleistä. Entä jos me kaikki mentäisiin huomenna ulos just niissä huomiotaherättävissä vaatteissa niin ne ei olisikaan niin huomiota herättäviä kun kaikkilla olisi :D Usein se on kirkas väri tai kuosi kun muut pukeutuu mustaan ja harmaaseen, mutta voihan se tietysti muutakin olla.
Käytän kotona kauniita ja värikkäitäkin. Se on kiva tunne.
Yleensä en halua kodin ulkopuolella niitä "tuhlata". Ei helmiä sioille, sanotaan. Se on mun oma juttu. En halua huomiota.
Tykkään värikkäistä vaatteista. Tänään kävin kaupassa, ylläni oli luumunvärinen pitkä talvitakki, pinkit housut ja vaaleanvihreä kaulahuivi. Jotkut ihmiset vahtasivat pitkään, mutta pukeudun kuten haluan. 😊
Pukeuduin nuorena mustaan. Mieleni oli silloin musta. Sitä myötä kun ilo hiipi sydämeeni, aloin pitämään värikkäämmistä vaatteista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkään värikkäistä vaatteista, mutta en siitä että vieraat ihmiset kommentoivat niitä.
"ooksä kommunisti kun on punainen takki?"
"miks sulla on keltanen paita, ei vielä oo pääsiäinen"
On minullakin punainen takki mutta ei sen perusteella kommunistina ole pidetty.
Nuorena käytin värikkäitä vaatteita, koska rakastan värejä. Kun tulin vanhemmaksi, huomasin että ihmiset kiinnittävät huomiota niihin. En kaipaa ylimääräistä huomiota, joten nykyisin käytän paljon hillitympiä värejä. Vähän harmittaa.
En osta. Ostan vain mustaa ja harmaata koska olen luonteeltani melankolinen.