Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Kyllä miehen kannattaa ottaa selvästi itseään nuorempi nainen, naiset kun rupsahtavat miehiä nopeammin. Maailmassa on miljardeja naisia, aivan varmasti löytyy siitä joukosta sellainen minkä itse haluaa ja sopivan nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään."
Vika on kuitenkin aina miehessä. Siitäkin huolimatta etteivät itse jostain kumman syystä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvältä. 99,9% heteromiehistä riittää kun on kostea reikä minkä reunat tuntuu. Nainen kuvittelee, että kaikki naiset saavat orgasmin samalla tavalla kuin hän itse ja syyttää sitten miestä kun tämä ei osaa käsitellä naisia. Saattaa hyvinkin osata mutta ei juuri tätä kyseistä naista.
Totta. Naisille olisi hyvä sanoa ennen penetraatiota, että näytäpäs millä tavalla sä hyväilet itsellesi orgasmin.
Onnistuu, jos saa käyttää apuvälineitä. Jos kerran penetraatio oli kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Miesten paksumpi iho kohtaa kylläkin vain paksumpiin ja näkyvimpiin ryppyihin ja juonteisiin. Sitten kun vielä huomioidaan ettei miehet juuri hoida tai suojaa ihoa, niin perus keski-ikäisen naisen iho on kyllä huomattavasti nuoremman ja sileämmän näköinen kuin saman ikäisen miehen.
Toki on sitten se, että miehelle ikääntyminen sallitaan paremmin, ja naista haukutaan jo pienimmistäkin rypyistä.
Joo, ihmiset assosioi ne miesten juonteet vaan eri tavalla, kuin naisille tulevat hienommat rypyt. Sinänsä se käy järkeen, koska lisääntymisfunktiostahan tässä kaikessa on kyse, ja siinä vaiheessa kun naisella alkaa ryppyjä näkyä, hedelmällisyys on jo laskenut aika tavalla -->ei maksa vaivaa pitää sitä haluttavana. Toisaalta siinä vaiheessa kun miehellä alkaa juonteita näkyä naamassa, se alkaa yleensä olla hyvää "protect and provide" -ainesta, siinä vaiheessa se on tehnyt elämästään jotain, jos ylipäänsä aikoo. Kun täytyy muistaa, että me naiset aikanaan oikeasti tarvittiin miestä suojelemaan ja elättämään, kun ihmisnaaras on muita eläimiä niin paljon avuttomampi raskaana ollessaan ja se poikanen vasta avuton on, ja miten pitkään. Nuoret sonnit oli ehkä vahvempia, mutta kuumakallet pääsee helposti hengestään eikä ole vielä viisautta ja oveluutta. Ei eläinmaailmassakaan kovin nuoret uroot pääse parittelemaan, täytyy olla meriittejä (=isot sarvet) ensin, ja niiden ja lihasmassan kasvattaminen ottaa sen 5-7 vuotta, eläinlajista riippuen enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei naista saa vaikka mitä tekisi. Ei vanhempaa eikä varsinkaan nuorempaa. Miehet rupsahtaa nopeammin, se on tieteellisesti tutkittu ja todistettu fakta.
Huvittavaa kerrassaan. Miksi nuori nainen ottaisi läskin, impotentin papparaisen, kun naisesta kilpaile samaan aikaan 25 komeaa nuorta miestä?
Nuori mies on usein riski nuorelle 25v naiselle. Vanhempi on kokenut, yleensö varakkaampi ja kykenevä asettumaan ja sitoutumaan.
Miehessä on jotain vikaa, jos hän ei ole kyennyt asettumaan ja sitoutumaan nuorempana.
Juuuu varmasti olis asiat paremmin, jos sillon 20-vuotiaana olisin ottanu vanhan ukon oman ikäisen miehen sijaan... 🤣
Perhe perustettiin ja nyt 15 vuotta yhdessä oltu.
Opiskeltiin ja ollaan menestytty m
Tai oikeestaan pitäs varmaan sanoa, koska mies on saman ikäinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään."
Vika on kuitenkin aina miehessä. Siitäkin huolimatta etteivät itse jostain kumman syystä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvältä. 99,9% heteromiehistä riittää kun on kostea reikä minkä reunat tuntuu. Nainen kuvittelee, että kaikki naiset saavat orgasmin samalla tavalla kuin hän itse ja syyttää sitten miestä kun tämä ei osaa käsitellä naisia. Saattaa hyvinkin osata mutta ei juuri tätä kyseistä naista.
Tiesitkö, että normaali ihminen osaa lukea toisen reaktioita, eikä siksi tarvitse sanoa, mistä pitää? Kun se toinen näkee että okei, tuosta se ei pitänyt ja tästä taas tykkäsi.
Jos ei tähän kykene, on täysin itsekeskeinen ja vihjeetön ihminen.
Melko helvetin typerä oletus, että mies osaa lukea naisen reaktioita. Tuolla tyylillä maksimoi mahdollisuuden saada huonoa seksiä. Eikä vika ole miehessä. N33
Vierailija kirjoitti:
Miesten paksumpi iho kohtaa kylläkin vain paksumpiin ja näkyvimpiin ryppyihin ja juonteisiin. Sitten kun vielä huomioidaan ettei miehet juuri hoida tai suojaa ihoa, niin perus keski-ikäisen naisen iho on kyllä huomattavasti nuoremman ja sileämmän näköinen kuin saman ikäisen miehen.
Toki on sitten se, että miehelle ikääntyminen sallitaan paremmin, ja naista haukutaan jo pienimmistäkin rypyistä.
Naisilla yleisin syy naaman ihon sileyteen johtuu siitä, että lihovat ja naamasta tulee ennenpitkää pallo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kannattaa ottaa selvästi itseään nuorempi nainen, naiset kun rupsahtavat miehiä nopeammin. Maailmassa on miljardeja naisia, aivan varmasti löytyy siitä joukosta sellainen minkä itse haluaa ja sopivan nuori.
Noniin eli mitä oikein valitette ja paasaatte jostain seksuaalisesta vallasta, kun kerran tarjontaa on yllin kyllin! Inceleitäkään ei oikeasti ole olemassa, taruolentoja. Voitte lopettaa sen "miksi en kelpaa naisille" -ulinan täällä palstallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Naisille olisi hyvä sanoa ennen penetraatiota, että näytäpäs millä tavalla sä hyväilet itsellesi orgasmin.
Onnistuu, jos saa käyttää apuvälineitä. Jos kerran penetraatio oli kielletty.
Onnistuu ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että normaali ihminen osaa lukea toisen reaktioita, eikä siksi tarvitse sanoa, mistä pitää? Kun se toinen näkee että okei, tuosta se ei pitänyt ja tästä taas tykkäsi.
Jos ei tähän kykene, on
Luultavasti olen nussinut useampaa naista kuin sinä. Katsos kun emme me kaikki ole heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin eli mitä oikein valitette ja paasaatte jostain seksuaalisesta vallasta, kun kerran tarjontaa on yllin kyllin! Inceleitäkään ei oikeasti ole olemassa, taruolentoja. Voitte lopettaa sen "miksi en kelpaa naisille" -ulinan täällä palstallakin.
En minä ole koskaan tuollaista ulissut. Olen valinnut naiseni maapallon miljardien naisten joukosta aina kulloisenkin tarpeeni mukaan. Olen erittäin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä hyötyä niistä naisten seksihaluista on, kun suomalaisista naisista n. 80% ei kykene saamaan orgasmia?"
Sen verran laaja otanta on omakohtaisia kokemuksia, että olen varma ettei tuo prosenttiluku pidä paikkaansa. M55
Näinhän se on kun on taitoa. Pojut täällä inisee jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tähän kykene, on täysin itsekeskeinen ja vihjeetön ihminen.
Tämä on just se vanhojen miesten ongelma. Ei lueta reaktioita vaan kuvitellaan että 20-30 vuotta samaa jyystöä on tuonut heille "kokemusta" joten he tietävät mistä nainen pitää paremmin kuin nainen itse.
Nuorilla miehillä ei noita harhakuvitelmia ole vaan ennemmin pieni epävarmuus ja halu oppia saavat kuuntelemaan ja lukemaan toista kiehtovan tarkasti. Tähän kun lisätään viriilin nuoren miehen stamina niin nuori mies on nopeasti ihan uskomattoman hyvä rakastaja juuri sille naiselle jota rakastaa <3
Tämä mun kokemus <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tähän kykene, on
Minä osaan lukea miehen reaktioita. Se on hyvin helppoa, ihmisen hengityksestä kuulee miltä jokin asia siitä tuntuu. Ihan muutenkin kuin seksissä.
Ihmettelen, ettettekö te muka tiedä, miltä ympärillänne olevista ihmisistä tuntuu?
Helvetin koiratkin tietää miltä niiden ihmisistä tuntuu, ja te ette vaivaudu tietämään, miltä petikaverista tuntuu?
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Oman ikäiset eivät pysyt enää synnyttämään, heillä on usein lyhyet hiukset ja ylipainoa ja he eivät halua enää villiä juhlaelämää.
Haluat villiä juhlaelämää JA lapsia? LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmiset assosioi ne miesten juonteet vaan eri tavalla, kuin naisille tulevat hienommat rypyt. Sinänsä se käy järkeen, koska lisääntymisfunktiostahan tässä kaikessa on kyse, ja siinä vaiheessa kun naisella alkaa ryppyjä näkyä, hedelmällisyys on jo laskenut aika tavalla -->ei maksa vaivaa pitää sitä haluttavana. Toisaalta siinä vaiheessa kun miehellä alkaa juonteita näkyä naamassa, se alkaa yleensä olla hyvää "protect and provide" -ainesta, s
In your dreams. :D
Mun mies ainakin oli menestynyt urallaan jo alle 30 vuotiaana, ettei sitä varten tarvi ikääntynyt olla. Ja vielä siittiöt priimaa.
"Luultavasti olen nussinut useampaa naista kuin sinä. Katsos kun emme me kaikki ole heteroita."
Eli edelleenkään sinulla ei ole mitään tietoa asiasta. N+N on eri asia kuin M+N.
Vierailija kirjoitti:
Just linkattiin tutkimus siitä että miehet rupsahtavat huomattavasti nopeammin kuin naiset...
"Melko helvetin typerä oletus, että mies osaa lukea naisen reaktioita. Tuolla tyylillä maksimoi mahdollisuuden saada huonoa seksiä. Eikä vika ole miehessä. N33"
Ihan fiksusti ajateltu, mutta jostain syystä mun mies on kyllä keksinyt, mistä tykkään ja mistä en. Näkee naamasta ja kuulee äänestä. Hän kyllä osaa.
"Tämä on just se vanhojen miesten ongelma. Ei lueta reaktioita vaan kuvitellaan että 20-30 vuotta samaa jyystöä on tuonut heille "kokemusta" joten he tietävät mistä nainen pitää paremmin kuin nainen itse.
Nuorilla miehillä ei noita harhakuvitelmia ole vaan ennemmin pieni epävarmuus ja halu oppia saavat kuuntelemaan ja lukemaan toista kiehtovan tarkasti. Tähän kun lisätään viriilin nuoren miehen stamina niin nuori mies on nopeasti ihan uskomattoman hyvä rakastaja juuri sille naiselle jota rakastaa <3
Tämä mun kokemus <3"
Minulla on täsmälleen päinvastaiset kokemukset. N26
Juuuu varmasti olis asiat paremmin, jos sillon 20-vuotiaana olisin ottanu vanhan ukon oman ikäisen miehen sijaan... 🤣
Perhe perustettiin ja nyt 15 vuotta yhdessä oltu.
Opiskeltiin ja ollaan menestytty molemmat uralla, eli elintaso kunnossa. Vaikka mies onkin saman ikäinen. Loistava isä muuten hän on. <3