Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
521/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat haluaa. Minä pidän vain itseäni nuoremmista miehistä.

Vierailija
522/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero 55 ja 35 vielä menettelee mutta 75 ja 55  tai  80 ja 60. Eräällä ex-valtiomiehellä on 30 v nuorempi vaimo. Valtiomies on raihnas ja kirjoittaa muistelmia. Vaimo on työelämässä ja haluaa kovasti mennä ja kokea, yhteistä ei enää tahdo puolison kanssa olla mitään. On luonnollista, että eri ikäistä kiinnostavat eri asiat ja iän mukana tulee sairautta ja haurastumista.

Ei menettele. 55-vuotias mies on liian vanha kenelle tahansa alle 50-vuotiaalle naiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on aika-ajoin nuorempaan yrittää vaihtaa kun naisissa on se ongelma että rupsahtavat huomattavasti miehiä aiemmin. Lisäksi seksihalut menee hyvin yksiin kuusikymppisellä miehellä ja kolmekymppisellä naisella. Kymmenen vuotta eteenpäin niin naista ei paneta enää lähellekään tarpeeksi mieheen verrattuna.

Tutkimusten mukaan kylläkin miehet rupsahtavat huomattavasti naisia aikaisemmin, ihan ilman elintapojenkin vaikutusta. Kun vielä lisätään yhtälöön elintavat jotka naisilla on pääsääntöisesti paremmat, ero on todella iso. 

Jos se olisi totta, että miehet rupsahtavat aikaisemmin, niin miksi naisten pitää piikittää naama täyteen kaikkia aineita ja koko akka on yhtä tekoa päästä varpaisiin. On tekotukkaa, - ripsiä, - kynsiä, - persettä, -tissiä ja varmaan kohta myös tekopillua.

Vierailija
524/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on aika-ajoin nuorempaan yrittää vaihtaa kun naisissa on se ongelma että rupsahtavat huomattavasti miehiä aiemmin. Lisäksi seksihalut menee hyvin yksiin kuusikymppisellä miehellä ja kolmekymppisellä naisella. Kymmenen vuotta eteenpäin niin naista ei paneta enää lähellekään tarpeeksi mieheen verrattuna.

Tutkimusten mukaan kylläkin miehet rupsahtavat huomattavasti naisia aikaisemmin, ihan ilman elintapojenkin vaikutusta. Kun vielä lisätään yhtälöön elintavat jotka naisilla on pääsääntöisesti paremmat, ero on todella iso. 

Joo, ilmeisesti testosteronin takia miesten "epigeneettiset kellot" ikääntyy naisia nopeammin. Jos verrataan kronologista ja biologista ikää, miehillä on lähes järjestään huonompi tilanne kuin naisilla. Vaihdevuosien jälkeen naiset alkaa "ottaa kiinni" miehiä tässä solutason vanhenemisessa, mutta niin hitaasti että maasta riippuen elävät kumminkin 4-7 vuotta pidempään. 

Meillä esim. mieheni on perusterve ja hoikka urheilija, minä olen pullukka monisairas, verenpainetautinen ja hyperkolesterolemia. Kuitenkin FINRISKI ennustaa minulle paitsi pidempää elinikää, myös enemmän terveitä elinvuosia. Vaikka minulla on sukurasitusta sv-tauteihin, miehellä ei. 

Ihan vaan naissukupuoleen syntyminen on aikamoinen lottovoitto, biologisen ikääntymisen ollessa kyseessä. 

Miesten NÄENNÄINEN hitaampi rupsahtaminen perustuu siihen, että niillä on paksumpi iho, joten se rypistyy eri tavalla kuin naisten, ja osittain siihen että miehellä ensimmäiset iän merkit naamassa on vain "karismaa", kun naisella se merkitsee samaa kuin punalappu jauhelihapaketissa. Vähän sama kuin jos iho on ahavoitunut: miehen kohdalla assosioit sen ulkoilmaelämään ja taas kerran karismaan, nainen taas näyttää pubiruusulta. (Ei sillä että olisin peiliin katsonut tai jotain.)

Vierailija
525/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi totta, että miehet rupsahtavat aikaisemmin, niin miksi naisten pitää piikittää naama täyteen kaikkia aineita ja koko akka on yhtä tekoa päästä varpaisiin. On tekotukkaa, - ripsiä, - kynsiä, - persettä, -tissiä ja varmaan kohta my

Nyt on luettu liikaa iltalehteä 

Vierailija
526/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä hyötyä niistä naisten seksihaluista on, kun suomalaisista naisista n. 80% ei kykene saamaan orgasmia?"

Sen verran laaja otanta on omakohtaisia kokemuksia, että olen varma ettei tuo prosenttiluku pidä paikkaansa. M55

En minäkään tuota usko, mutta niin nämä mammat on täällä väittäneet.

Vierailija
527/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään."

Vika on kuitenkin aina miehessä. Siitäkin huolimatta etteivät itse jostain kumman syystä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvältä. 99,9% heteromiehistä riittää kun on kostea reikä minkä reunat tuntuu. Nainen kuvittelee, että kaikki naiset saavat orgasmin samalla tavalla kuin hän itse ja syyttää sitten miestä kun tämä ei osaa käsitellä naisia. Saattaa hyvinkin osata mutta ei juuri tätä kyseistä naista.

Vierailija
528/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nuoremmat miehet ovat viehättävämpiä mutta jos kyse on parisuhteesta, viehättävyys ei ole kaikki. Siksi siis mieluummin oman ikäinen mies jonka kanssa on enemmän yhteistä, kuin reippaasti nuorempi ja paremman näköinen. 

Vierailija
529/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi totta, että miehet rupsahtavat aikaisemmin, niin miksi naisten pitää piikittää naama täyteen kaikkia aineita ja koko akka on yhtä tekoa päästä varpaisiin. On tekotukkaa, - ripsiä, - kynsiä, - persettä, -tissiä ja varmaan kohta my

JOS sinulla olisi hiukankaan yleissivistystä, ei tarvitsisi esittää tuollaisia "jos se olisi totta önnönnöö" argumentteja. Tämänhetkinen tiede osoittaa, että miehet ikääntyvät biologisesti nopeammin. 

https://longevitylive.com/anti-aging/why-are-men-aging-biologically-fas…

Naiset taas ottavat täyteaineita sun muuta siksi, että naiset vertaavat itseään toisiin naisiin ja tahtovat näyttää nuoremmalta. Naiset EIVÄT puunaa itseään miesten takia, se on miesten kummallinen harhaluulo, vaan toisten naisten. Jos naiset laittaisi itseään miesten takia, kaikki näyttäisi naapurintytöiltä eikä värjäisi tukkaansa voimakkailla väreillä, pitäisi tekokynsiä tai isoja tekoripsiä tms. Koska tutkitusti miehet tykkää eniten luonnolliselta näyttävistä naapurintytöistä (eivätkä tiedä, että se look vasta vaivaa vaatiikin). 

Vierailija
530/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä niistä naisten seksihaluista on, kun suomalaisista naisista n. 80% ei kykene saamaan orgasmia?

Vuoden 2025 incell-komentti! 🎉🏆🤣

Vierailija
531/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään."

Vika on kuitenkin aina miehessä. Siitäkin huolimatta etteivät itse jostain kumman syystä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvältä. 99,9% heteromiehistä riittää kun on kostea reikä minkä reunat tuntuu. Nainen kuvittelee, että kaikki naiset saavat orgasmin samalla tavalla kuin hän itse ja syyttää sitten miestä kun tämä ei osaa käsitellä naisia. Saattaa hyvinkin osata mutta ei juuri tätä kyseistä naista.

Tiesitkö, että normaali ihminen osaa lukea toisen reaktioita, eikä siksi tarvitse sanoa, mistä pitää? Kun se toinen näkee että okei, tuosta se ei pitänyt ja tästä taas tykkäsi. 

Jos ei tähän kykene, on täysin itsekeskeinen ja vihjeetön ihminen. 

Vierailija
532/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuori nainen nuoren miehen kanssa on myös biologiaa. 25v nainen ja 45v mies yhdessä on luonnotonta koska lapsia ei edes heti aleta tehdä."

Miksi ei aleta? Ei tuon ikäinen nainen vielä liian vanha ole. Sitten kun ikä alkaa kolmosella niin alkaa olemaan se aika mennyt jo.

Mies on liian vanha kun lapsenteko aika koittaa ja miehen sperma alkaa laskea jo 40v, sen ikäinen ei saa enää edes luovuttaa spermaa. Myös miehellä tulee biologia vastaan. Mutta ihan turha sinulle näistä väitellä, koska nuoret naiset nyt vai luontaisesti kiinnostuu ikäisistään ja se näkee kaikkialla.

Lapsia mies kuitenkin pystyy tekemään helposti vaikka 90 vuotiaana. Aivan sama mitä tilastot sanoo.

Helposti? No ei kuule onnistu helposti. Tiesitkö, että mie

Niin ja ne keskenmenot johtuu siitä, että sikiö ei olis edes ollut elinkelpoinen sairaan perimänsä vuoksi, jonka on vanhalta isältään saanut. Eli ne keskenmenot johtuvatkin isästä, eikä suinkaan aina äidistä. 

Luulen, että tällä saralla on muutenkin keskitytty vain naiseen ja raskauteen ja on vielä paljon löydettävää isän merkityksen saralla. 

Vierailija
533/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten paksumpi iho kohtaa kylläkin vain paksumpiin ja näkyvimpiin ryppyihin ja juonteisiin. Sitten kun vielä huomioidaan ettei miehet juuri hoida tai suojaa ihoa, niin perus keski-ikäisen naisen iho on kyllä huomattavasti nuoremman ja sileämmän näköinen kuin saman ikäisen miehen. 

Toki on sitten se, että miehelle ikääntyminen sallitaan paremmin, ja naista haukutaan jo pienimmistäkin rypyistä.

Vierailija
534/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat haluaa. Minä pidän vain itseäni nuoremmista miehistä.

Pedofiili.

Vierailija
535/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vähän nuorempi kelpasi. 

Pedofiili.

Vierailija
536/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanha mies kelpaa jos on fyrkkaa. Tämä Sukarikin joka on jo vanha ukko ja melko yksinkertainen lukuun ottamatta näitä bisneskuvioita niin siinä se Ludmila vaan häntä miellyttää. 

Vierailija
537/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei naista saa vaikka mitä tekisi. Ei vanhempaa eikä varsinkaan nuorempaa. Miehet rupsahtaa nopeammin, se on tieteellisesti tutkittu ja todistettu fakta.

Huvittavaa kerrassaan. Miksi nuori nainen ottaisi läskin, impotentin papparaisen, kun naisesta kilpaile samaan aikaan 25 komeaa nuorta miestä?

Nuori mies on usein riski nuorelle 25v naiselle. Vanhempi on kokenut, yleensö varakkaampi ja kykenevä asettumaan ja sitoutumaan.

Miehessä on jotain vikaa, jos hän ei ole kyennyt asettumaan ja sitoutumaan nuorempana.

Vierailija
538/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi totta, että miehet rupsahtavat aikaisemmin, niin miksi naisten pitää piikittää naama täyteen kaikkia aineita ja koko akka on yhtä tekoa päästä varpaisiin. On tekotukkaa, - ripsiä,

Amen tuolle, että naiset laittautuu toisia naisia varten. Itse olen autismin kirjolla oleva nainen enkä ole ikinä ko. kuviota ymmärtänyt. Ihmettelin pitkään, miksi naiset esim. sota-aikana haaskasivat vähiä rahojaan huulipunaan ja puuteriin ja tukat oli käherrettyjä ja sukat mahdollisimman ohuita, vaikka kaikki naimakelpoiset miehet oli rintamalla. Isosiskoni sitten valisti minua, että ei naiset miesten takia laittaudu vaan toisten naisten. 

Luin jonkun tutkimuksen, että miesten mielestä "sopiva" meikkimäärä olisi ehkä kolmannes siitä, mitä naisilla on naamallaan. Ne ei siis tykkää näkyvästä meikistä. Kaikki naiset tietää tämän, joten se, että naiset silti pitää paljon meikkiä ja isoja ripsiä kertoo nimenomaan siitä, että ei sitä naamaa miesten takia kammata.  

Kaikki vähänkään aikaa eläneet naiset tietää myös, että ne saunapuhtaat urheilevat poninhäntätytöt saa parhaat miehet. Joten...

Vierailija
539/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että normaali ihminen osaa lukea toisen reaktioita, eikä siksi tarvitse sanoa, mistä pitää? Kun se toinen näkee että okei, tuosta se ei pitänyt ja tästä taas tykkäsi. 

Jos ei tähän kykene, on täysin itsekeskeinen ja vihjeetön ihminen. 

Tiesitkö, että niitä eri vaihtoehtoja ja niiden erilaisia variaatioita ja yhdistelmiä on valtava määrä? Et välttämättä osaisi itsekään mutta hellpohan se on päätä aukoa oman kuvitelmasi pohjalta mikä ei perustu mihinkään. Kuinka monen naisen kanssa olet nussinut? Et tiedä asiasta mitään.

Vierailija
540/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Naisille olisi hyvä sanoa ennen penetraatiota, että näytäpäs millä tavalla sä hyväilet itsellesi orgasmin.