Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viisikymppisen miehen pitäisi tyytyä naiseen jolla on vaihdevuodet takana eikä paneta enää ollenkaan. Miehellä on kuitenkin normaalit tarpeet eikä ole inhimillistä että pitäisi olla ilman. Pitäisi alkaa myöhäisellä keski-iällä inceliksi? Juu ei tule tapahtumaan.
No sinähän sen sanoit. Miksi 25 v naisen pitäis tyytyä vanhaan mieheen??
Miehellä ei ole niitä vaihdevuosia ja 5-kymmpistä miestä panettaa edelleen samalla tavalla kuin 25v miestä. Ei ole pakko tyytyä mutta se mahdollisuus on olemassa.
Ei kaikilla naisilla seksihalut lopu vaihdevuosiin. Hyvin yksilöllistä. Riippuu paljon siitäkin, pitääkö mies itsensä haluttavana l. kunnossa.
Mitä hyötyä niistä naisten seksihaluista on, kun suomalaisista naisista n. 80% ei kykene saamaan orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha.
37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.
Voi luoja sentään. Ei todellakaan ole 37 vuotias vanha vaikka miten päin vääntelisi. Tää suomalaismiesten harhaisuus omasta viriiliydestä ja nuorekkuudesta on jote kin huvittavaa, vaikka iso osa 40 vuotiaista miehistä näyttää 10 vuotta vanhemmilta kuin saman ikäiset naiset. Ollapa keski-ikäisen miehen itsetunto.
Ja ekalla kommentoijalle, mä sain ekan lapsen 38 vuot
Koskaan ei ole liian vanha parisuhteeseen. Suhteita syntyy vanhainkodeissakin.
Ikäero 55 ja 35 vielä menettelee mutta 75 ja 55 tai 80 ja 60. Eräällä ex-valtiomiehellä on 30 v nuorempi vaimo. Valtiomies on raihnas ja kirjoittaa muistelmia. Vaimo on työelämässä ja haluaa kovasti mennä ja kokea, yhteistä ei enää tahdo puolison kanssa olla mitään. On luonnollista, että eri ikäistä kiinnostavat eri asiat ja iän mukana tulee sairautta ja haurastumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Niin, en minkäkään ainakaan kolmekymppisenä osannut nussia läheskään yhtä hyvin kuin nyt 55v. Kesto ei ole ainakaan huonontunut, päinvastoin nalli ei pala yhtä nopeasti ja jos on riittävän kuuma seuralainen jaksan panna niin pitkään kuin nainen kestää. Yleensä pillua alkaa kuitenkin hiertämään ennen kuin minua. Kesto harvemmin on naisen tyydyttämisessä ollut se pääasia muutenkaan. Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Sun kannattaa vähänkatsoa ympärillesi ja seurata, missä kunnossa ikäisesi miehet keskimäärin on. Olet todellakin harvinainen poikkeus, varsinkin jos kykenet tuohon suoritukseen ilman kemiallista apua.
Lupaan ryhtyä katselemaan ympärilläni olevia miehiä, jos joku aamu huomaan heränneeni homona.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on aika-ajoin nuorempaan yrittää vaihtaa kun naisissa on se ongelma että rupsahtavat huomattavasti miehiä aiemmin. Lisäksi seksihalut menee hyvin yksiin kuusikymppisellä miehellä ja kolmekymppisellä naisella. Kymmenen vuotta eteenpäin niin naista ei paneta enää lähellekään tarpeeksi mieheen verrattuna.
Tutkimusten mukaan kylläkin miehet rupsahtavat huomattavasti naisia aikaisemmin, ihan ilman elintapojenkin vaikutusta. Kun vielä lisätään yhtälöön elintavat jotka naisilla on pääsääntöisesti paremmat, ero on todella iso.
"Mitä hyötyä niistä naisten seksihaluista on, kun suomalaisista naisista n. 80% ei kykene saamaan orgasmia?"
Sen verran laaja otanta on omakohtaisia kokemuksia, että olen varma ettei tuo prosenttiluku pidä paikkaansa. M55
Annan tunnustusta vanhemmille miehille: he ovat sängyssä taitavampia kuin nuorukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on aika-ajoin nuorempaan yrittää vaihtaa kun naisissa on se ongelma että rupsahtavat huomattavasti miehiä aiemmin. Lisäksi seksihalut menee hyvin yksiin kuusikymppisellä miehellä ja kolmekymppisellä naisella. Kymmenen vuotta eteenpäin niin naista ei paneta enää lähellekään tarpeeksi mieheen verrattuna.
Tutkimusten mukaan kylläkin miehet rupsahtavat huomattavasti naisia aikaisemmin, ihan ilman elintapojenkin vaikutusta. Kun vielä lisätään yhtälöön elintavat jotka naisilla on pääsääntöisesti paremmat, ero on todella iso.
Minkä tutkimusten? Kuvat kertovat kuitenkin toista ja uskon omia silmiäni enemmän kuin tutkimuksia, jos sellaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattayan baarinaisten kommentit ovat miehelle suunnattua miehen egonpönkityshömppää :D
Etkö tajua, kuinka typerältä kirjoituksesi naisista vaikuttaa?
En ole koskaan käynyt Pattayalla. Mitäs nyt tehdään, typerys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en minkäkään ainakaan kolmekymppisenä osannut nussia läheskään yhtä hyvin kuin nyt 55v. Kesto ei ole ainakaan huonontunut, päinvastoin nalli ei pala yhtä nopeasti ja jos on riittävän kuuma seuralainen jaksan panna niin pitkään kuin nainen kestää. Yleensä pillua alkaa kuitenkin hiertämään ennen kuin minua. Kesto harvemmin on naisen tyydyttämisessä ollut se pääasia muutenkaan. Tärkeämpää on naisen anatomian
Mutta 55-vuotias mies ei ole enää kiihottava. Se on se ongelma vaikka opiskelisit kuinka anatomiaa ja mieltymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit itse vaikka 25v nainen, niin miksi valita 45v mies jos saa vaikka 28v miehen?? Kyllä vanhemmat miehet voi olla komeita mut ite aknakin haluan elää nuoruuden, keski-iän ja vanhuuden kumppanini kanssa. Ja sitten hänestä tulee aikanaan komea vanha mies! Ja mitä vanhemmat miehet valittaa,jos kerta teille ei ite kelpaa samanikäiset naiset sitte turha valittaa jos olette noin pinnallisia?!
Koska vanhempi mies on yleensä paljon varakkaampi.
Ei kumppanivalinnassa juuri kenelläkään ole ykköskriteerinä, että kumppanin pitäisi olla "mahdollisimman varakas". Vähemmän varas mutta kiinnostava mies on aina mieluisampi valinta kuin varakkaampi mutta vähemmän kiinnostava tai jopa epäkiinnostava mies. Varakkuus ei myöskään ikinä mene haluttavuuden, vetovoiman, romantiikan edelle. Suomen kaltaisessa maassa ei edes ole mitään syytä etsiä nimenomaan varakasta miestä, ainakaan niin, että se ominaisuus sivuuttaisi kaiken muun - täällä hyvään elämään riittää ihan vain peruspalkansaajan elintaso, etenkin kun niitä palkansaajia on taloudessa kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.
Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.
Puhumattakaan siitä, että jopa kolmanneksella yli 50-vuotiaista suomalaismiehistä alkaa olla tarvetta sinisille pillereille petissä! Vanhemman miehen kun ottaa, hupi siitä on kovin lyhytaikainen.
Naisen, joka pitää seksistä, ei kyllä kannata ottaa miestä, joka on a) ylipainoinen ja b) yli 50 v. Riskit sille ettei miehestä enää ole mihinkään, on aikamoiset.
Miettikää nyt, mitä se miesten ylipaino teettää. Ei 50 ole mikään vanha, ei siinä iässä pitäisi vielä olla ongelmia seisokin kanssa, mutta suomimiehilläpä on, kun ei heppiä edes pötsin alta tahdo nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Annan tunnustusta vanhemmille miehille: he ovat sängyssä taitavampia kuin nuorukaiset.
Ei varmaan ole yllätys, että kokemus auttaa tässäkin asiassa. Vaikka tunnekuohuissa olevat palstamammat muuta väittävätkin mutta sillä nyt ei ole väliä, tietäähän sen missä tilassa naisella lakkaa järki kulkemasta.
Miehen siittiöt heikentyvät iän myötä ja riski kehityshäiriöisille lapsille kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi viisikymppisen miehen pitäisi tyytyä naiseen jolla on vaihdevuodet takana eikä paneta enää ollenkaan. Miehellä on kuitenkin normaalit tarpeet eikä ole inhimillistä että pitäisi olla ilman. Pitäisi alkaa myöhäisellä keski-iällä inceliksi? Juu ei tule tapahtumaan.
No sinähän sen sanoit. Miksi 25 v naisen pitäis tyytyä vanhaan mieheen??
Miehellä ei ole niitä vaihdevuosia ja 5-kymmpistä miestä panettaa edelleen samalla tavalla kuin 25v miestä. Ei ole pakko tyytyä mutta se mahdollisuus on olemassa.
Ei kaikilla naisilla seksihalut lopu vaihdevuosiin. Hyvin yksilöllistä. Riippuu paljon siitäkin, pitääkö mies itsensä haluttavana l. kunnossa.
Kaikki naiset aseksuaaleja lukuunottamatta saavat orgasmeja. Tiedätkö, että me saadaan orgasmeja ihan nukkuessamme, ja naisten on mahdollista saada orgasmi myös ajatuksen voimalla?
Tilastollisesti ehkä 80 % naisista ei saa pelkässä yhdynnässä orgasmia, mutta aika harvinaistahan sellainen seksi on, että pelkästään jyystettäisiin. (Paitsi meillä, minä olen kauhean penetraatiokeskeinen, suureksi suruksi miehelleni. Kauhea vaiva saada se tajuamaan että en tahdo nuolemista tms. vaan ihan vaan panna.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pattayan baarinaisten kommentit ovat miehelle suunnattua miehen egonpönkityshömppää :D
Etkö tajua, kuinka typerältä kirjoituksesi naisista vaikuttaa?
En ole koskaan käynyt Pattayalla. Mitäs nyt tehdään, typerys?
Minä kävin kerran Pattijoella ja meinasin saada turpaani kun pokasin ilmeisesti kylän ainoan vapaan naisen. En kuitenkaan saanut ja sen yön panin kuin paha henki. M63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tutkimusten? Kuvat kertovat kuitenkin toista ja uskon omia silmiäni enemmän kuin tutkimuksia, jos sellaisia on.
On niitä, Suomessakin tehtiin pari vuotta sitten iso tutkimus, jonka mukaan samanikäisten naisen ja miehen ero kehon iässä voi olla jopa 16 vuotta, keskimäärin noin 4 vuotta. Siis ilman niitä elintapojen vaikutuksia. Tämäkin on palstalle linkattu usein, ja löytyy helposti.
Se hyvä puoli tuossa tutkimuksessa on, että ero on tasaantumassa. Nuoret miehet eivät ikäänny yhtä nopeasti kuin nykyiset keski-ikäiset ja vanhemmat miehet ovat ikääntyneet. En tiedä miksi, mutta toivoa on siis naisillakin kun kääntää katseen nuorempiin.
Minäkin uskon myös silmiäni. Miehillä on jo nelikymppisenä niin syvät juonteet kasvoissa että naisilla ei ole sellaisia edes mummona. Valitettavaa mutta totta.
Naisilla ei ole biologisia harhakuvitelmia samaan tapaan. Kyllä me tiedetään, että riskit kasvaa iän myötä. Miehet kuvittelee ettei mitään riskejä ole, kun joku Niinistökin sai lapsen vielä jollain konstilla.
Sille nuorelle naiselle se sitten jää se kehitysvammainen lapsi, jonka ikämies halusi vielä saada jonain todisteena kyvykkyydestään. Tässä vaiheessa ikämies meneekin sitten menojaan ja valittaa elareista mennessään.