Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Melko helvetin typerä oletus, että mies osaa lukea naisen reaktioita. Tuolla tyylillä maksimoi mahdollisuuden saada huonoa seksiä. Eikä vika ole miehessä. N33"
Ihan fiksusti ajateltu, mutta jostain syystä mun mies on kyllä keksinyt, mistä tykkään ja mistä en. Näkee naamasta ja kuulee äänestä. Hän kyllä osaa.
Joskus osuu tuurilla kohdalleen. Kyllä se ajan mittaan osuu muutenkin mutta siihen ei nykyään anneta mahdollisuutta. Parin panon jälkeen nainen toteaa ettei mies osaa vaikka ei ole antanut kunnollista mahdollisuutta. Tai mies toteaa että nainen on huono sängysä tai muuten vaan orasmiongelmainen. Sitten siirrytään seuraavaan. Kyllä viiden panon verran pitäisi ainakin harjoitella niin on annettu reilu mahdollisuus molemmille.
Miksi pitäisi antaa ilmaisia kokeilukertoja, että jos alkaisikin tuntua hyvälle. Jos ei natsaa niin ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään."
Vika on kuitenkin aina miehessä. Siitäkin huolimatta etteivät itse jostain kumman syystä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvältä. 99,9% heteromiehistä riittää kun on kostea reikä minkä reunat tuntuu. Nainen kuvittelee, että kaikki naiset saavat orgasmin samalla tavalla kuin hän itse ja syyttää sitten miestä kun tämä ei osaa käsitellä naisia. Saattaa hyvinkin osata mutta ei juuri tätä kyseistä naista.
Tiesitkö, että normaali ihminen osaa lukea toisen reaktioita, eikä siksi tarvitse sanoa, mistä pitää? Kun se toinen näkee että okei, tuosta se ei pitänyt ja tästä taas tykkäsi.
Jos ei tähän kykene, on täysin itsekeskeinen ja vihjeetön ihminen.
Kyllä naisetkin voi ottaa vastuuta omasta nautinnosta ja ihan ääneen sanoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Ja ohjata sinne, missä vois tuntua hyvältä, eikä jättää omaa nautintoa pelkästään toisen vastuulle.
Jotenkin närästää ajatus, että puolison pitää olla jatkuvasti herkillä ja lukea pienimpiäkin reaktioita. Oli kyse sitten seksistä tai tunnetiloista. Parisuhteetkin toimisi huomattavasti paremmin, jos nyt joskus vaan avaisi suunsa ja kertoisi ihan omin sanoin, mitä nyt tarvitsee. Ja olen muuten nainen, jos nyt sillä on jotain merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
"Luultavasti olen nussinut useampaa naista kuin sinä. Katsos kun emme me kaikki ole heteroita."
Eli edelleenkään sinulla ei ole mitään tietoa asiasta. N+N on eri asia kuin M+N.
Täällä taitaa kaikkein eniten mölistä negatiivista juttua miehistä palstan vallanneet feministilesbot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuori nainen nuoren miehen kanssa on myös biologiaa. 25v nainen ja 45v mies yhdessä on luonnotonta koska lapsia ei edes heti aleta tehdä."
Miksi ei aleta? Ei tuon ikäinen nainen vielä liian vanha ole. Sitten kun ikä alkaa kolmosella niin alkaa olemaan se aika mennyt jo.
Mies on liian vanha kun lapsenteko aika koittaa ja miehen sperma alkaa laskea jo 40v, sen ikäinen ei saa enää edes luovuttaa spermaa. Myös miehellä tulee biologia vastaan. Mutta ihan turha sinulle näistä väitellä, koska nuoret naiset nyt vai luontaisesti kiinnostuu ikäisistään ja se näkee kaikkialla.
Lapsia mies kuitenkin pystyy tekemään helposti vaikka 90 vuotiaana. Aivan sama mitä tilastot sanoo.
Helposti
Niin ja ne keskenmenot johtuu siitä, että sikiö ei olis edes ollut elinkelpoinen sairaan perimänsä vuoksi, jonka on vanhalta isältään saanut. Eli ne keskenmenot johtuvatkin isästä, eikä suinkaan aina äidistä.
Luulen, että tällä saralla on muutenkin keskitytty vain naiseen ja raskauteen ja on vielä paljon löydettävää isän merkityksen saralla.
Vaikka sperman laadulla on suuri merkitys sikiön riskiin saada kehitysvaurioita, muistaakseni tuo keskenmenoriski kuitenkin liittyi vahvasti istukan kehitykseen ja toimintaan.
"Luultavasti olen nussinut useampaa naista kuin sinä. Katsos kun emme me kaikki ole heteroita."
Ahaa! Sun takia palstan mammoilla on omituisen paljon kokemuksia ns. mikrokikkeleistä, kun olet koittanut "nussia" niitä sillä klitan nysällä.
"Vaikka sperman laadulla on suuri merkitys sikiön riskiin saada kehitysvaurioita, muistaakseni tuo keskenmenoriski kuitenkin liittyi vahvasti istukan kehitykseen ja toimintaan."
Ja ylläri pylläri, istukan toimintaan vaikuttavat tietysti myös isältä tulleet geenit. :)
"Koska istukan sikiöpuoli muodostuu alkion soluista, myös isältä tulevat geenit vaikuttavat istukan kehitykseen.
Isän geenit, sperman DNA:n laatu ja epigeneettiset tekijät voivat vaikuttaa ratkaisevasti siihen, miten istukka muodostuu ja toimii.
Tutkimusten mukaan isän geenit ja sperman laatu voivat vaikuttaa:
- Pre-eklampsian riskiin (raskaudenaikainen verenpaineoireyhtymä). Tietyt isän HLA-geenit voivat lisätä äidin immuunireaktiota istukkaa kohtaan.
- Istukka- ja kasvuhäiriöihin (pieni tai poikkeavasti kehittyvä istukka).
- Keskenmenon riskiin jos sperman DNA:ssa on vaurioita tai epigeneettisiä poikkeavuuksia, istukan kehitys voi häiriintyä jo varhain.
- Sikiön kasvun hidastumiseen tai makrosomiaan (liian suuri sikiö), riippuen siitä, mitkä isältä perityt kasvua säätelevät geenit ovat aktiivisia."
"Minä osaan lukea miehen reaktioita. Se on hyvin helppoa, ihmisen hengityksestä kuulee miltä jokin asia siitä tuntuu. Ihan muutenkin kuin seksissä.
Ihmettelen, ettettekö te muka tiedä, miltä ympärillänne olevista ihmisistä tuntuu?
Helvetin koiratkin tietää miltä niiden ihmisistä tuntuu, ja te ette vaivaudu tietämään, miltä petikaverista tuntuu?
-eri-"
Hyi helvetti sua, koira petikaverina!
Naisen ja parisuhteen saadakseen miehet voisivat alkaa enemmän miettimään mitä tarjottavaa heillä on naiselle. Naiselle tulee miehestä lisää kustannuksia, työtä ja rajoitteita elämään. Miehen pitäisi tuoda suhteeseen jotain sellaista, mikä tekee parisuhteen naiselle kannattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten paksumpi iho kohtaa kylläkin vain paksumpiin ja näkyvimpiin ryppyihin ja juonteisiin. Sitten kun vielä huomioidaan ettei miehet juuri hoida tai suojaa ihoa, niin perus keski-ikäisen naisen iho on kyllä huomattavasti nuoremman ja sileämmän näköinen kuin saman ikäisen miehen.
Toki on sitten se, että miehelle ikääntyminen sallitaan paremmin, ja naista haukutaan jo pienimmistäkin rypyistä.
Joo, ihmiset assosioi ne miesten juonteet vaan eri tavalla, kuin naisille tulevat hienommat rypyt. Sinänsä se käy järkeen, koska lisääntymisfunktiostahan tässä kaikessa on kyse, ja siinä vaiheessa kun naisella alkaa ryppyjä näkyä, hedelmällisyys on jo laskenut aika tavalla -->ei maksa vaivaa pitää sitä haluttavana. Toisaalta siinä vaiheessa kun miehellä alkaa juonteita näkyä naamassa, se alkaa yleensä olla hyvää "protect and provide" -ainesta, siinä vaiheessa se on tehnyt elämästään jotain, jos ylipäänsä aikoo. Kun täytyy muistaa, että me naiset aikanaan oikeasti tarvittiin miestä suojelemaan ja elättämään, kun ihmisnaaras on muita eläimiä niin paljon avuttomampi raskaana ollessaan ja se poikanen vasta avuton on, ja miten pitkään. Nuoret sonnit oli ehkä vahvempia, mutta kuumakallet pääsee helposti hengestään eikä ole vielä viisautta ja oveluutta. Ei eläinmaailmassakaan kovin nuoret uroot pääse parittelemaan, täytyy olla meriittejä (=isot sarvet) ensin, ja niiden ja lihasmassan kasvattaminen ottaa sen 5-7 vuotta, eläinlajista
Unohdat nyt sellaisen pikku yksityiskohdan, että tuolloin aikanaan, kun "avuton raskaana oleva ihmisnaaras" tarvitsi miestä suojelemaan, niin me elettiin myös yhteisöissä, joissa se suojeluvelvoite koski koko yhteisöä, ei vaan sitä omaa ihmisnaarasta. Eikä myöskään eletty kovin vanhaksi, kun se suojelu saattoi käydä sen miehen hengen päälle. Eliniän mediaani oli pitkään alle 40 vuotta, joten ei sillonkaan kovin vanhat miehet päässeet kovin nuoria naisia vikittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tärkeämpää on naisen anatomian ymmärtäminen ja sen tajuaminen, että naiset ovat todella erilaisia sen suhteen kuka mistäkin tykkää. Sitä ei tunnu tajuavan naiset itsekään."
Vika on kuitenkin aina miehessä. Siitäkin huolimatta etteivät itse jostain kumman syystä pysty sanomaan mikä tuntuu hyvältä. 99,9% heteromiehistä riittää kun on kostea reikä minkä reunat tuntuu. Nainen kuvittelee, että kaikki naiset saavat orgasmin samalla tavalla kuin hän itse ja syyttää sitten miestä kun tämä ei osaa käsitellä naisia. Saattaa hyvinkin osata mutta ei juuri tätä kyseistä naista.
Tiesitkö, että normaali ihminen osaa lukea toisen reaktioita, eikä siksi tarvitse sanoa, mistä pitää? Kun se toinen näkee että okei, tuosta se ei pitänyt ja tästä taas
Minä osaan lukea miehen reaktioita. Se on hyvin helppoa, ihmisen hengityksestä kuulee miltä jokin asia siitä tuntuu. Ihan muutenkin kuin seksissä.
Ihmettelen, ettettekö te muka tiedä, miltä ympärillänne olevista ihmisistä tuntuu?
Helvetin koiratkin tietää miltä niiden ihmisistä tuntuu, ja te ette vaivaudu tietämään, miltä petikaverista tuntuu?
-eri-
En, enkä mä koe sitä mun velvollisuudeksi, että koko ajan pitää kuulostella, miltä muista tuntuu. Oletan, että mulle myös kommunikoidaan asioita, jos jotain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten paksumpi iho kohtaa kylläkin vain paksumpiin ja näkyvimpiin ryppyihin ja juonteisiin. Sitten kun vielä huomioidaan ettei miehet juuri hoida tai suojaa ihoa, niin perus keski-ikäisen naisen iho on kyllä huomattavasti nuoremman ja sileämmän näköinen kuin saman ikäisen miehen.
Toki on sitten se, että miehelle ikääntyminen sallitaan paremmin, ja naista haukutaan jo pienimmistäkin rypyistä.
Joo, ihmiset assosioi ne miesten juonteet vaan eri tavalla, kuin naisille tulevat hienommat rypyt. Sinänsä se käy järkeen, koska lisääntymisfunktiostahan tässä kaikessa on kyse, ja siinä vaiheessa kun naisella alkaa ryppyjä näkyä, hedelmällisyys on jo laskenut aika tavalla -->ei maksa vaivaa pitää sitä haluttavana. Toisaalta siinä vaiheessa kun miehellä alkaa juonteita näkyä naamassa, se alkaa yle
Ja kun taloudellista pakkoa ei ole miehen kanssa olla, niin näkyyhän tuo "luonnonvalinta". Eli naaraat eivät valitsekaan enää vanhempaa urosta, kun ei ole pakko. :)
Toisaalta oli myös tehty tutkimuksia, että stressaavissa oloissa naiset valitsevat miehiä, joilla on enemmän testosteronia. Tämäkin sotii sitä vastaan, että vanhempi uros olisi naaraan luonnollinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Melko helvetin typerä oletus, että mies osaa lukea naisen reaktioita. Tuolla tyylillä maksimoi mahdollisuuden saada huonoa seksiä. Eikä vika ole miehessä. N33"
Ihan fiksusti ajateltu, mutta jostain syystä mun mies on kyllä keksinyt, mistä tykkään ja mistä en. Näkee naamasta ja kuulee äänestä. Hän kyllä osaa.
Joskus osuu tuurilla kohdalleen. Kyllä se ajan mittaan osuu muutenkin mutta siihen ei nykyään anneta mahdollisuutta. Parin panon jälkeen nainen toteaa ettei mies osaa vaikka ei ole antanut kunnollista mahdollisuutta. Tai mies toteaa että nainen on huono sängysä tai muuten vaan orasmiongelmainen. Sitten siirrytään seuraavaan. Kyllä viiden panon verran pitäisi ainakin harjoitella niin on annettu reilu mahdollisuus molemmille.
Ja se naisen reaktioiden tulkitseminen alkaa maistua piedemmän päälle vähän puulta, varsinkin kun naisten sänkytaidot on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Kuten myös nuorempi mies.
Onneksi ei tarvitse katsella enää uutta parisuhdetta, kun menee vahvasti 8 vuotta nuoremman miehen kanssa.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Apua. Ja uskot ihan kritiikittä kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua samanikäistä miestä, tykkään itseäni huomattavasti nuoremmista miehistä. Ovat niin timmejä ja viriileitä vielä.
N51
Haluaminen ei maksa mitään. Tosin me miehet tiedämme, että tuon ikäisellä haaroväli on kuin Batmanin viitta ja saman värinenkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua samanikäistä miestä, tykkään itseäni huomattavasti nuoremmista miehistä. Ovat niin timmejä ja viriileitä vielä.
N51
Haluaminen ei maksa mitään. Tosin me miehet tiedämme, että tuon ikäisellä haaroväli on kuin Batmanin viitta ja saman värinenkin vielä.
Ja samaan aikaan kuvittelette rupsahtaneen erektiovikaisen nakkinne olevan priimaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla miehillä on yleensä parempi kunto ja kestävyys! Näyttää paremmalta ja sängyssä jaksaa pidempää puuhailla!
Yksilöllistä. Olen 48v mies ja jokainen nuori nainen on sanonut, että ei ole ikinä ollut niin kiimassa kuin minun kanssa eikä tietenkään kokenut niin montaa orkkua saman vuorokauden aikana. Enkä usko, että olisin todella harvinainen poikkeus.
Pattayan baarinaisten kommentit ovat miehelle suunnattua miehen egonpönkityshömppää :D
Etkö tajua, kuinka typerältä kirjoituksesi naisista vaikuttaa?
En ole koskaan käynyt Pattayalla. Mitäs nyt tehdään, typerys?
Eli oli pelkkää mielikuvitusta sitten kirjoituksesi, kuten aavistelinkin, koska olisi ollut Pattayan baarityttöjenkin suuhun sijoitettuna epäuskottavaa. Ensi kerralla vähän uskottavampaa tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskin ne toista kertaa haluaisivat tulla, jos valehtelisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuskin ne toista kertaa haluaisivat tulla, jos valehtelisivat.
Ikäs osuis kyllä sopivasti yhteen mun kokemukseen...
Ei siihen ikää oo tarvittu, itseasiassa oman ikäisen kanssa on vaan toiminut kaikkein parhaiten. :)
N51