Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Oman ikäiset eivät pysyt enää synnyttämään, heillä on usein lyhyet hiukset ja ylipainoa ja he eivät halua enää villiä juhlaelämää.
Siis tavoitteitahan ei kiellä kukaan. Voit laittaa rimasi vaikka kuuhun. Kunhan et valita jos railakkaasti juhlivaa synnyttäjää ei pukkaa ihan jonoksi ovesi taakse.
Vierailija kirjoitti:
"No mä olen viettänyt pitkiä aikoja eri Aasian maissa ja tunnen aasialaisia naisia paljonkin. Meillä on paljon yhteistäkin, mutta käsitykset avioliitosta ja rakkaudesta eroaa tosi paljon. Heille avioliitolla ei ole paljoakaan tekemistä rakkauden tai seksuaalisen viehättymisen kanssa, minusta taas ne ovat avioliiton peruspilari. Useimmille aasialaisille tutuilleni avioliitto lähentelee jonkinlaista yritystoimintaa, ja sitten jossain tiktokissa katsellaan nuoria miehiä jotka viehättävät seksuaalisesti. Nämä asiat erotetaan jotenkin täysin. Valkoinen vanhempi mies on jonkinlainen status, eikä hänestä tarvitse viehättyä. Minä taas kokisin vähän jopa pettäväni miestäni jos tekisin noin, eikä minulla ole tarvettakaan koska viehätyn miehestäni. Tämä on sellainen aihealue jossa emme oikein ymmärrä toisiamme. Tosin Suomessa asuvat aasialaiset usein alkavat ajatella meidän tavalla."
Voisi kuvitella, että ihminen joka olisi oikeast
Voit olla ihan varma että se mitä puhutaan kavereille ja mitä liikekumppanille (miehelle) on ihan eri asiaa. Mulla on myös aasialaisia ystäviä ja missään nimessä mielikuvani Aasiasta tai aasialaisista ei ole negatiivinen. Kuten kirjoitin, tässä asiassa meillä suht samanikäisillä, mutta eri kulttuurien naisilla on paljon näkemyseroja, joista myös puhutaan paljon. Minusta se on mielenkiintoista, ei negatiivista. Itse en vaan osaa kuvitella eläväni noin, koska oma mies on mulle ensisijaisesti rakastettu, ystävä ja seksuaalisen halun kohde. En halua harrastaa seksiä jos en viehäty miehestä enkä osaa erottaa avioliittoa ja romantiikkaa samalla tavalla kuin moni erilaisessa kulttuurissa elänyt kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
30v mies ja 30v nainen joilla on vaikka 2 lasta, nainen keskittyy siivoomiseen, sisustamiseen, lastenhoitoon, lainoihin kun taas mies keskittyy vaikkapa kaverien kanssa pelaamaan biljardia ja ottamaan samalla vähän olutta ja illalla katselemaan jääkiekkoa jne...
Näissä tilanteissa eniten yhteistä on 27v ja 45v miehellä, kun molemmat keskittyvät kodinhoitoon ja lapsiin.
"Toki naisesta on kiva kun ulkonäköä kehutaan, mutta mies , joka ei anna millekään muulle asialle arvoa kuin sille ulkonäölle ja ehkä jollekin kotitöiden tekemiselle, tulee olemaan ex jossain vaiheessa. Ei nainen ole eikä halua olla mikään miehen apulainen tai esine. On se kumma että tätä eivät jotkut miehet millään tajua. Kovapäisyyttä tms"
Miksi naiset eivät kehitä itseään ja omaa tasoaan? Miksi miesten pitäisi valehdella ja antaa teennäisesti arvoa asioille, joita ei ole olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kiistelyä, mikä ei johda mihinkään.. Todellinen elämä on, kun astuu ovesta ulos, eikä täällä palstalla. Itse löysin rakkauden 10v nuoremmasta miehestä, ei sen puoleen, että iällä olisi väliä vaan kun joku ihminen kolahtaa, niin oksat pois. Eihän sen iän kanssa seurustella vaan ihmisen, mutta myönnettäköön että 10v suuntaan tai toiseen on mulle sopiva, 20v on jo liian suuri ikäero.
Täällä miehet haukkut vanhempien naisten ulkonäköä, missä vajassa lie asuvatä, mä näen hyvin hoidettuja, itsestään huolta pitäviä naisia ja nykyään botox yms keksitty.
Tuo taitaa olla yleistyvää että nainen on vanhempi. Ihmettelen yhä useammin kuinka vanhan näköisten naisten kanssa monet ikäluokkani miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha.
37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.
Naisen viilentymiset johtuvat itsekeskeisestä miehestä, joka viis veisaa naisen nautinnosta tai muustakaan elämästä. Ei iästä, se vaan tuossa vaiheessa on tullut niin selväksi vaikka olisi yrittänyt asiasta puhua.
Kyllä. Ja naisen haluttomuus
Tuo on totta siihen asti kunnes alkaa naisen vaihdevuosivaivat, silloin kotiseksi päättyy lopullisesti koska naisen halukkuus ja kyky päättyy.
Mulla on raskaan sarjan vaihdevuosivaivat. Seksiä meillä on ollut viimeksi tänä aamuna. Tee siitä aina hyvää naiselle ja pidä sitä naista kuin kukkaa kämmenellä, niin ei lopu halut. -onnellinen samanikäisen miehen vanha vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
30v mies ja 30v nainen joilla on vaikka 2 lasta, nainen keskittyy siivoomiseen, sisustamiseen, lastenhoitoon, lainoihin kun taas mies keskittyy vaikkapa kaverien kanssa pelaamaan biljardia ja ottamaan samalla vähän olutta ja illalla katselemaan jääkiekkoa jne...
Näissä tilanteissa eniten yhteistä on 27v ja 45v miehellä, kun molemmat keskittyvät kodinhoitoon ja lapsiin.
Monissa perheissä lapset ja koti hoidetaan yhdessä. Joissa puolisot ovat samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ikäiset eivät pysyt enää synnyttämään, heillä on usein lyhyet hiukset ja ylipainoa ja he eivät halua enää villiä juhlaelämää.
Siis tavoitteitahan ei kiellä kukaan. Voit laittaa rimasi vaikka kuuhun. Kunhan et valita jos railakkaasti juhlivaa synnyttäjää ei pukkaa ihan jonoksi ovesi taakse.
Jännä, että tässäkin nainen asettaa heti nuoren naisen korkeiden tavoitteiden saavutukseksi ja vanhan naisen matalan tason saavutukseksi, että jos olet tyhmä ja köyhä ja ruma niin sitten joudut tyytymään vähän vanhempaan naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha.
37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.
Naisen viilentymiset johtuvat itsekeskeisestä miehestä, joka viis veisaa naisen nautinnosta tai muustakaan elämästä. Ei iästä, se vaan tuossa vaiheessa on tullut niin selväksi vaikka olisi yrittänyt asiasta puhua.
Höpö höpö. Naisen halukkuus tai kyky kestää pidempään kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla. Naiset ovat yksilöitä. Vaihdevuosien alkamisikäkin vaihtelee 15 vuotta suuntaansa ja oireisto aina hyvin yksilöllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kiistelyä, mikä ei johda mihinkään.. Todellinen elämä on, kun astuu ovesta ulos, eikä täällä palstalla. Itse löysin rakkauden 10v nuoremmasta miehestä, ei sen puoleen, että iällä olisi väliä vaan kun joku ihminen kolahtaa, niin oksat pois. Eihän sen iän kanssa seurustella vaan ihmisen, mutta myönnettäköön että 10v suuntaan tai toiseen on mulle sopiva, 20v on jo liian suuri ikäero.
Täällä miehet haukkut vanhempien naisten ulkonäköä, missä vajassa lie asuvatä, mä näen hyvin hoidettuja, itsestään huolta pitäviä naisia ja nykyään botox yms keksitty.
Tuo taitaa olla yleistyvää että nainen on vanhempi. Ihmettelen yhä useammin kuinka vanhan näköisten naisten kanssa monet ikäluokkani miehet ovat.
Mikäli ikäeroa on muutama vuosi, niin en näe merkitystä kumpi on vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun miettii että miehet vanhenevat nopeammin, niin ne ikäerot on oikeasti aika suuria jos nainen näyttääkin vanhemmalta. Mun tuttavapiirissä lähes kaikki eronneet naiset on kakkoskierroksella itseään nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 v mies joka vasta yli puolet odotettavissa olevasta elämästään elettyään ymmärtää keskittyä lapsiinsa (jos niitä on) on kyllä aivan tavattoman hitaasti kehittynyt. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Nuorempi nainen ei todellisuudessa joudu kokemaan draamaa, jos mies on vanhempi. Silloin mies tekee kaikkensa pitääkseen naisen itsellään. Jos nainen on samanikäinen, niin on erittäin todennäköistä miehen pitävän naista just ja just pantavana. Silloin mies tyytyy naiseen, ja ajattelee että kun pääsee kastelemaan kärkeä, niin se aina voittaa tatin hakkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että tässäkin nainen asettaa heti nuoren naisen korkeiden tavoitteiden saavutukseksi ja vanhan naisen matalan tason saavutukseksi, että jos olet tyhmä ja köyhä ja ruma niin sitten joudut tyytymään vähän vanhempaan naiseen?
Wanha nainen miehen kumppanina ei ole yhtään mikään saavutus, vaan häpeällinen erehdys tai pakon sanelema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tarkoitan tuolla rimalla tässä sitä, että rajaat pois valtaosan naisista, jotka voisivat kiinnostua sinusta. Ikäerosuhteita on kuitenkin prosentuaalisesti vähän parisuhteista. Hakeudut tahallaan altaaseen, jossa ui vain ehkä yksi kala. Ja kalastajia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa joku 55-vuotias, omassa kehityksessään jälkeenjäänyt mies voisi antaa minulle 20 vuotta nuoremmalle neuvoja? En luota tuollaisten arviointikykyyn, kysyn jopa Googlelta mieluummin. Ja ei, en ole kiinnostunut opettamaan vanhukselle Googlen käyttöä.
Hyvin monissa asioissa, mutta sinä et välttämättä olekaan opiskellut yliopistomaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Nuorempi nainen ei todellisuudessa joudu kokemaan draamaa, jos mies on vanhempi. Silloin mies tekee kaikkensa pitääkseen naisen itsellään. Jos nainen on samanikäinen, niin on erittäin todennäköistä miehen pitävän naista just ja just pantavana. Silloin mies tyytyy naiseen, ja ajattelee että kun pääsee kastelemaan kärkeä, niin se aina voittaa tatin hakkaamisen.
Erot tulee naisten aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.
Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.
Minun nuoruudessa iällä oli vielä merkitystä, 40 vuotiaat vaikkapa kuuntelivat iskelmää ja kävivät lavoilla, ja meitä syytettiin jostain saatanan palvojien musiikin kuuntelemisesta.
Nythän nämä asiat ei ole enää näin, joku 60 vuotias voi olla kova pleikkari fani ja kuuntelee heviä ja sitten joku 20v saattaa inohota pelejä ja kuunnella jotain Antti Tuiskua.
Ikä ei enää määritä myöskään sitä, kuka tykkää kaupungista ja kuka maaseudusta ja kuka mistäkin tv-ohjelmista ja sarjoista, kaikki ovat sekoittuneet.
Harrastuksetkin voivat nykyään olla samat, kaverinkin harrastaa poikansa kanssa sähkörumpujen soittoa ja takovat vielä samoja biisejä, eikä sinä touhussa meinaa erottaa kumpi on isä ja kumpi poika.
Missä piireissä kuljet, kun mieleståsi naisilla on "marimekon teltat"? Olen 50+, ja mulla on 2 ihan tavallista telttaa. Vaellan ja liikun luonnossa.
En ole kuullutkaan, että Marimekko tekee nykyisin retkeilyvarusteita.