Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Koska naiset etsii yleensä tasapuolista suhdetta, eikä mitään hyväksikäyttöä tai tahdotonta nukkea itselleen.
Paitsi että tämäkin ketju alkaa kyselyllä miksi mies ei saa naista. Ei naiset täällä ihmettele miksi ei saa miestä. Naiset pärjää ilmankin, jos ei sopivaa tule vastaan. Miehet sen sijaan keksivät ilmiöille oikein nimiä, kuten men's lonelines epidemic.
Hilpeä epidemia kun katsoo, kuinka tarmokkaasti miehet tässäkin ketjussa vakuuttavat olevansa ajatusmaailmaltaan mahdollisimman vastenmielisiä ja huonoja kumppaneita. No, naiset kilpailuttavat. 🤷🏻
"Wanha nainen miehen kumppanina ei ole yhtään mikään saavutus, vaan häpeällinen erehdys tai pakon sanelema. "
Kuka kenellekin on vanha. Itse ainakin 47-vuotiaana miellän itseni kysynnän perusteella varsin nuoreksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa joku 55-vuotias, omassa kehityksessään jälkeenjäänyt mies voisi antaa minulle 20 vuotta nuoremmalle neuvoja? En luota tuollaisten arviointikykyyn, kysyn jopa Googlelta mieluummin. Ja ei, en ole kiinnostunut opettamaan vanhukselle Googlen käyttöä.
Hyvin monissa asioissa, mutta sinä et välttämättä olekaan opiskellut yliopistomaailmassa.
Opiskelen parhaillaankin. Siksipä en ymmärrä miksi haluaisin jonkun vanhentuneen taatan vanhentuneita neuvoja kun kaikki uusin tieto on koko ajan saatavilla ja voin sitä opiskella itse.
Jos haet ikäerosuhdetta, silloin kannattaa etsiä ulkomaalaisista. Se on täysin ok. Mutta vastauksena kysymykseesi, miksi nainen haluaa samanikäisen miehen... no vanhemmat miehet eivät vaan kiinnostan - eivät ulkonäöllisesti tai muutenkaa. Vanhempaan mieheen ei tunne vetoa. Ja suhteen dynamiikka muodostuu erilaiseksi ikäerosuhteissa, ja itse en ainakaan kaipaa ikäeron tuomia vivahteita kanssakäymiseen. Mutta kuten sanottu, oma kiinnostus edellä mennään, ja seksuaalista vetovoimaa tai kiinnostusta ei voi tietoisesti ohjailla tai päättää.
Kyllä mulle on aina kelvannut vanhempi mies. Oman ikäiset tuntuivat lapsellisilta parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
30v mies ja 30v nainen joilla on vaikka 2 lasta, nainen keskittyy siivoomiseen, sisustamiseen, lastenhoitoon, lainoihin kun taas mies keskittyy vaikkapa kaverien kanssa pelaamaan biljardia ja ottamaan samalla vähän olutta ja illalla katselemaan jääkiekkoa jne...
Näissä tilanteissa eniten yhteistä on 27v ja 45v miehellä, kun molemmat keskittyvät kodinhoitoon ja lapsiin.
Eli olet itse ollut tuollainen 30 v. jatkuvien poikien iltojen viettäjä? Ymmärräthän että läheskään kaikki miehet eivät ole sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Saman ikäluokan ihmisillä on yleensä eniten yhteistä, ovat usein samoissa elämänvaiheissa ja on esim. sama sukupolvikokemus.
Sukupolvikokemukset eli uutiset katsotaan puhelimen ruudusta, ihan kuten kaikki vanhatkin uutiset, eikä siinä ole merkitystä onko se uutinen uusi vain vanha ja monelle ne menee jo sekaisin.
Monet nuoret katsovat paljon videoita ja ohjelmia vaikka wtc torneista, estonia laivasta ja tsunameista ja tietävät niistä jopa enemmän, kuin he, jotka ne livenä uutisista näkivät.
Tämäkään ei ole enää siis ikäkysymys, vaan henkilökysymys, että kuka tykkää katsoa ja seurata mitäkin, enää ei ole sellaista vanhan maailman "tämä on juuri meitä kosketta uutinen" asetelmaa.
Yritin joskus tapailla +13v miestä. Kuolettavan tylsä mies. Alkoi sitten vielä arvostella ulkonäköä. Olisi pitänyt olla ihan laiha tikku, vaikka hän itse oli pönäkkä. Ja kauhea juoppo.
Seuraava mies oli -15vuotta. Tapailtiin monta vuotta. Raitis, tupakoimaton ja vetreä.
Ei ikinä enää vanhojen miesten kanssa treffeille.
Suomalaisilla naisilla on itselläänkin ammatti ja rahaa, siksi heidän ei tarvitse ottaa itselleen vanhaa elättäjää
Kyllä tuo on ihan psykologiankin näkemys, että yli 7 vuoden ikäero alkaa aiheuttaa ikäerosta johtuvia ongelmia, eli ei olla enää oikein samalla kartalla asioissa. Parisuhteessa tällä on merkitystä, jos haluaa että molemmat tulevat ymmärretyiksi. Mulle se on tosi tärkeää, että on syvä yhteys ja edellytykset ymmärtää toisen kokemuksia ja näkemyksiä. Neuvoja en tarvitse, vaan vertaiseni ihmisen jonka kanssa ollaan samalla sivulla.
Tutkimusten mukaan eroprosentti kasvaa kun ikäero kasvaa. Vähiten eroaa ne joilla on ikäeroa alle vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo on ihan psykologiankin näkemys, että yli 7 vuoden ikäero alkaa aiheuttaa ikäerosta johtuvia ongelmia, eli ei olla enää oikein samalla kartalla asioissa. Parisuhteessa tällä on merkitystä, jos haluaa että molemmat tulevat ymmärretyiksi. Mulle se on tosi tärkeää, että on syvä yhteys ja edellytykset ymmärtää toisen kokemuksia ja näkemyksiä. Neuvoja en tarvitse, vaan vertaiseni ihmisen jonka kanssa ollaan samalla sivulla.
Tutkimusten mukaan eroprosentti kasvaa kun ikäero kasvaa. Vähiten eroaa ne joilla on ikäeroa alle vuosi.
Miehelle omanikäinen nainen on parempi kuin ei mitään naista. Sellainen nainen yleensä kuuluu just ja just pantaviin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten nuoria yksinäisiä miehiä harmittaisi jos tietäisivät miten helposti keski-ikäiset naiset saa halutessaan seksiä (muuta nyt oikein miehiltä enää tarvikkaan). En tiedä milloin se miehille kelpaamattomuus sitten alkaa, muttei ainakaan keski-iässä. mutta ehkä se suojelee herkkää psyykeä, uskotella itselleen, että viimeistään nelikymppisenä naisetkin joutuu elämään puutteessa. Noup. Ei joudu. Ja valinnan varaakin on.
Ikääntyneen teinin märkiä unia tuollainen. Silloin, kun sinkuna vehtasin oikein urakalla naisten kanssa, niin kyllähän kaltaisiasi oli tyrkyllä, mutta nuoremmat naiset olivat haluttavampia tietenkin. Kaikkein säälittävintä porukkaa olivat naiset, jotka olivat valehdelleet ikänsä ja luulivat, ettei mies muka tajua, jos nainen on selvästi 15 - 25 vuotta vanhempi, kuin on kertonut olevansa.
Kun mies tavoittelee parisuhdetta, on naisen vaihdevuosien alkuaika kriittisesti rajoittava seikka, sellainen nainen on kelvoton valinta jonka vaihdevuosivaivat alkavat suhteen toivotun keston aikana.
Kun mies tavoittelee parisuhdetta jossa on terveellinen määrä seksíä ja erotííkkaa, sekä järjellistä ajatustenvaihtoa, on naisen ikä kriittisesti rajoittava seikka, sellainen nainen on kelvoton valinta jonka ikä on yli 30v, koska naisen libido on silloin jo huomattavasti määrin alentunut ja aivot ovat alkaneet taantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle omanikäinen nainen on parempi kuin ei mitään naista. Sellainen nainen yleensä kuuluu just ja just pantaviin naisiin.
Okei, no eipä kiinnosta sitten ottaa minkäänikäistä miestä. Kiitos tiedosta!
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten nuoria yksinäisiä miehiä harmittaisi jos tietäisivät miten helposti keski-ikäiset naiset saa halutessaan seksiä (muuta nyt oikein miehiltä enää tarvikkaan). En tiedä milloin se miehille kelpaamattomuus sitten alkaa, muttei ainakaan keski-iässä. mutta ehkä se suojelee herkkää psyykeä, uskotella itselleen, että viimeistään nelikymppisenä naisetkin joutuu elämään puutteessa. Noup. Ei joudu. Ja valinnan varaakin on.
Näin se on. Minäkin, 40+ nainen saan jatkuvasti treffipyyntöjä miehiltä, vaikken mitenkään salaa sitä, että olen naimisissa ja kolmen pienen lapsen äiti. Ja monet näistä miehistä on jotain alle 30v. Olen hoikka, pitkähiuksinen ja hymyilevä. Ilmeisesti myös vähän babyface.
Monet haluaisivat lähteä kanssani matkalle, pyytävät kahville ja lounaalle, jne. Onhan se ihan imartelevaa, kun nuorena en saanut juuri lainkaan
Ja lehmät lentää. Voi hyvät tavattomat näiden marimekkokaaputätien satuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia keski-ikäisiä naisia lähti nuorena mukaan ravintolan ulkopuolelta pilkun jälkeen kun mitään muuta naista ei löytynyt ravintolasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselle sitten jopa vanhempi mies kuuluisi millään lailla pantaviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiselle sitten jopa vanhempi mies kuuluisi millään lailla pantaviin?
Koska silloin nuorempi nainen saa vanhemmalta mieheltä prinsessan kohtelun.
No mieti ap miksi et itse halua paljon vanhempaa naista. Siitä saat vastauksen myös siihen, miksi naiset eivät halua itseään paljon vanhempaa miestä. Älytöntä että noin yksinkertaista asiaa pitää kysyä kerrasta toiseen vauvapalstalla.