Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?

Vierailija
25.08.2025 |

Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.

Kommentit (1360)

Vierailija
201/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon milleniaali ja x-sukupolven edustajat tuntuu kumppanina vähän vanhanaikaisilta. On vähän niin ja näin tietotekniset taidot, on vähän ummehtuneita näkemyksiä maailmasta jne. Eivät ne mua muuten haittaa, jokainen saa olla millainen on ja ajatella vapaasti miten tykkää, mutta kumppanista haluan samanlaista arvomaailmaa edes vähän. Aika moni x-sukupolven edustaja ajattelee, että töihin pääsee kun menee, lapsia tehdään kun siihen on varaa ja vasta silloin, elämässä on onnistunut kun on avioliitto, koira, farmariauto ja pari lasta sekä se ura ennen niitä kaikkia. Omakotitalo on välttämätön hankinta ja mökki myös.

Itse milleniaalina olen joutunut elämään pätkätöiden ja eri ammattien värittämää elämää, jossa työnantaja sitoutuu vain tarjoamaan töitä nyt, eikä tulevaisuudesta ole mitään takeita, jos yrityksen tuottavuus on jot

Jep, z-sukupolvi on diginatiiveja. X-sukupolvi on ollut rakentamassa tätä digialustaa, jossa natiivit toimivat.

Vierailija
202/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua. 

Papparainen ja hoivapalvelut ei kyllä ole 30-50 vuotiaiden ihmisten arkea. 

Ajatteletko näiden tyyppien itse eroavan kun eläkeikä lähestyy. Ja kyllä 30...50 v. on kovin eri ikäluokkaa kuin 20 v. 

Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas opettaa nykyajan juttuja vanhemmalle. Eikö teillä m

Eivätkä edes hyvään lapsi-vanhempi suhteeseen. Tuo on vaan joku manspleinaajien märkä päiväuni, että edes se vaimo ja lapset kuuntelisivat heidän saarnojaan ja näkemyksiään - joilla ei useinkaan ole päästy mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiassa joku 55-vuotias, omassa kehityksessään jälkeenjäänyt mies voisi antaa minulle 20 vuotta nuoremmalle neuvoja? En luota tuollaisten arviointikykyyn, kysyn jopa Googlelta mieluummin. Ja ei, en ole kiinnostunut opettamaan vanhukselle Googlen käyttöä.

Vierailija
204/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet xenniaali eli x-sukupolven ja milleniaalien välissä. Totta kai sulle x-sukupolvi on läheisempää, olethan itekin elänyt samanlaisen lapsuuden. Me milleniaalit ollaan lapsesta saakka oltu jonkinlaisten laitteiden kanssa tekemisissä ja kyllä joudutaan olemaan neuvomassa vanhempia ihmisiä. Sitten on erikseen Z-sukupolvi, jotka eivät ole atk-tunneilla harjoitelleet dokumenttien liittämistä, mutta nykyään koulussa joutuvat näin tekemään.

X-sukupolvi on ollut aikuisia kun ekan kerran on tullut puhelimet ja netit, en sanoisi että aallonharjalla olisivat ollut.

X sukupolven loppupää on kyllä nimenomaan olleet siellä digitalisaation rytinöissä mukana. Ja ekat matkapuhelimet tuli toki jo 90 luvun alussa.

Mä olen 88 syntynyt ja suurin osa sai ekan puhelimen vasta yläkouluikäisenä. En ainakaan itse ollut tietotekniikan kanssa tekemisissä sen enempää lapsena kuin itseäni 10v vanhemmat. Kotona oli telkkari, tietsikka tuli joskus ysärin loppupuolella. 

Vierailija
205/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asiassa joku 55-vuotias, omassa kehityksessään jälkeenjäänyt mies voisi antaa minulle 20 vuotta nuoremmalle neuvoja? En luota tuollaisten arviointikykyyn, kysyn jopa Googlelta mieluummin. Ja ei, en ole kiinnostunut opettamaan vanhukselle Googlen käyttöä.

Tämähän se. Mutta minulle on jotkut vanhemmat miehet saaneet raivokohtauksia, kun en ole heitä jumalana palvonut, vaikka ovat "kokeneempia". Niin missä? Luovimaan jossain sodan jälkeisessä maailmasa? Haloo papparaiset, ei eletä siinä maailmassa enää. Eikä minua muutenkaan kiinnosta liittyä osaksi jotain heidän kovia taistelukenttiään, missä juuri heidän spesifistä kokemuksestaan olisi hyötyä. Taatat ovat vähän todellisuudesta vieraantuneita, kun kuvittelevat että niitä on vain 1.

Vierailija
206/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minusta rehellisesti surullisin puoli pariutumisessa. Miesten ihannointi nuoruutta kohtaan.

Se ei ole surullinen asia, vaan luonnollinen, luonnonmukainen, asia.

Siitä aiheutuu suoraan se, että nainen ei voi suhteessa koskaan tuntea oloaan hyväksi ja rakastetuksi, koska tietää että on miehelle tärkeä vain niin kauan kuin on nuori ja kaunis.

Siitä aiheutuu se että ikänaisia ja wanhusnaisia ei kukaan mies kelpuuta edes hetekalleen saati parisuhteeseen.

Nainen tietää että mies arvostaa vain ulkonäköä,

Tuo on valhe, mies arvostaa myös seksíä ja erotíkkaa sekä kunnossa olevia aivoja. Vain riittävän nuori nainen voi tarjota kaiken edellisen.

ja se aiheuttaa ahdistusta vanhenemisesta ja luonnollisista muutoksista. On karmeaa kokea että huononee sen vuoksi että elää. Elämän pitäisi tuntua kivalta, ei haittapuolelta.

Mies ei ole aiheuttanut naisten vaihdevuosia. Feministit sensijaan ovat aiheuttaneet sen että nykyään on "vaatimuksena" tasaikäinen parisuhde jonka seurauksena naiselle aiheuttaa paljon surua ja katkeruutta siinä vaiheessa kun hänen vaihdevuosivaivansa alkavat, keskimäärin noin 45v iässä, jolloin mies yleensä jättää naisen koska kotíseksí loppuu silloin.

On ahdistavaa ajatella, että miehen miehestä naisen pitäisi elää nuoruutensa ulkoisesti vastenmielisen miehen kanssa, vaikka itsekin pitävät vanhempia naisia ulkoisesti epäviehättävinä.

Älä ajattele vastenmielisiä asioita. Ole onnellinen yksin keskenäsi.

Sitten vanhuutensa nainen olisi yksin.

Nykyään wanhat naiset ovat wanhuutensa jätettynä yksin, taikka katkeroituvat suhteessa. Jos miehet naisivat vain nuorikkoja kuten on ollut käytäntönä tuhansien vuosien ajan, niin kun nuorikot sitten wanhenevat kelvottomiksi parisuhteeseen, he voivat vielä toimia "iloisina leskinä" kuten on ollut käytäntönä tuhansien vuosien ajan ja siinä roolissa oikeasti saisivat kokea poikamiesten osoittamaa rakkautta.

Vierailija
207/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai, minun kohdallani ei ole ollut. Hyvin sillä on aina töitä saanut ja asuntolainan maksanut pois näin nelikymppisenä, Helsingissä.

Mikäs koulutus sinulla mahtaa olla? Asuntolaina maksettu?"

Farmasian tohtori. Minulla on kolme omistusasuntoa, yksi ulkomailla ja sekin pian maksettu.

Eihän tohtorius tai maisterius itsessään rahaa välttämättä tuo. Oletko ehkä ison apteekin apteekkari vai mitä työtä teet? 

Vierailija
208/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha. 

37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.

Naisen viilentymiset johtuvat itsekeskeisestä miehestä, joka viis veisaa naisen nautinnosta tai muustakaan elämästä. Ei iästä, se vaan tuossa vaiheessa on tullut niin selväksi vaikka olisi yrittänyt asiasta puhua.

Vierailija
209/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on minusta rehellisesti surullisin puoli pariutumisessa. Miesten ihannointi nuoruutta kohtaan.

Se ei ole surullinen asia, vaan luonnollinen, luonnonmukainen, asia.

Siitä aiheutuu suoraan se, että nainen ei voi suhteessa koskaan tuntea oloaan hyväksi ja rakastetuksi, koska tietää että on miehelle tärkeä vain niin kauan kuin on nuori ja kaunis.

Siitä aiheutuu se että ikänaisia ja wanhusnaisia ei kukaan mies kelpuuta edes hetekalleen saati parisuhteeseen.

Nainen tietää että mies arvostaa vain ulkonäköä,

Tuo on valhe, mies arvostaa myös seksíä ja erotíkkaa sekä kunnossa olevia aivoja. Vain riittävän nuori nainen voi tarjota kaiken edellisen.

ja se aiheuttaa ahdistusta vanhenemisesta ja luonnollisista muutoksista. On karmeaa kokea että huononee sen vuoksi että elää. Elämän pitäisi tuntua kivalta, ei haittapuolelta.

Paitsi että tämäkin ketju alkaa kyselyllä miksi mies ei saa naista. Ei naiset täällä ihmettele miksi ei saa miestä. Naiset pärjää ilmankin, jos ei sopivaa tule vastaan. Miehet sen sijaan keksivät ilmiöille oikein nimiä, kuten men's lonelines epidemic. 

Vierailija
210/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 37 ja voisin ihan hyvin olla esim. 50v kanssa. Mutta se alkaa olla takaraja. Harmi vaan, että monelle 50 vuotiaille miehelle olen kuulemma ollut liian vanha. 

37v nainen on aivan liian vanha parisuhteeseen minkä tahansa ikäisen miehen kanssa, koska naisen vaihdevuosivaivat ovat alkaa milloin tahansa, keskimärin 45v iässä. Satunnaisena kokemuksena noin wanha nainen vielä menettele vaikka onkin jo viilenny merkittävästi.

Naisen viilentymiset johtuvat itsekeskeisestä miehestä, joka viis veisaa naisen nautinnosta tai muustakaan elämästä. Ei iästä, se vaan tuossa vaiheessa on tullut niin selväksi vaikka olisi yrittänyt asiasta puhua.

Kyllä. Ja naisen haluttomuus johtuu siitä, ettei kyseinen mies - vaikkapa aviopuoliso, ole haluttava. Miesten pitää huolehtia omasta haluttavuudestaan, kuten siitä, ettei kerry sitä keskivartalolihavuutta, hoitaa hampaansa säännöllisesti ja minimoida alkoholinkäyttö.

Vierailija
211/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa kiistelyä, mikä ei johda mihinkään.. Todellinen elämä on, kun astuu ovesta ulos, eikä täällä palstalla. Itse löysin rakkauden 10v nuoremmasta miehestä, ei sen puoleen, että iällä olisi väliä vaan kun joku ihminen kolahtaa, niin oksat pois. Eihän sen iän kanssa seurustella vaan ihmisen, mutta myönnettäköön että 10v suuntaan tai toiseen on mulle sopiva,  20v on jo liian suuri ikäero.

Täällä miehet haukkut vanhempien naisten ulkonäköä, missä vajassa lie asuvatä, mä näen hyvin hoidettuja, itsestään huolta pitäviä naisia ja nykyään botox yms keksitty. 

Vierailija
212/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mä olen viettänyt pitkiä aikoja eri Aasian maissa ja tunnen aasialaisia naisia paljonkin. Meillä on paljon yhteistäkin, mutta käsitykset avioliitosta ja rakkaudesta eroaa tosi paljon. Heille avioliitolla ei ole paljoakaan tekemistä rakkauden tai seksuaalisen viehättymisen kanssa, minusta taas ne ovat avioliiton peruspilari. Useimmille aasialaisille tutuilleni avioliitto lähentelee jonkinlaista yritystoimintaa, ja sitten jossain tiktokissa katsellaan nuoria miehiä jotka viehättävät seksuaalisesti. Nämä asiat erotetaan jotenkin täysin. Valkoinen vanhempi mies on jonkinlainen status, eikä hänestä tarvitse viehättyä. Minä taas kokisin vähän jopa pettäväni miestäni jos tekisin noin, eikä minulla ole tarvettakaan koska viehätyn miehestäni. Tämä on sellainen aihealue jossa emme oikein ymmärrä toisiamme. Tosin Suomessa asuvat aasialaiset usein alkavat ajatella meidän tavalla."

Voisi kuvitella, että ihminen joka olisi oikeasti tutustunut Aasiaan kunnolla, olisi saanut edes hiukan moninaisemman ja ennen kaikkea positiivisemman kuvan. Voi olla toki ihan vain sattunaa, mutta minä tunnen ja tiedän paljon suomalaisia naisia ja heille rakkauden ja seksuaalisen viehätysvoimansa luominen ja varsinkin sen ylläpitäminen tuntuu olevan mahdoton tehtävä. Ne aasialaiset naiset mitä minä tunnen, oma vaimoni mukaan lukien, ovat varsin romanttisia ja miten paljon heillä on lapsia syntynyt Suomessa ollessaan, viittaa siihen, että jotain siellä makuuhuoneessakin tapahtuu. Ja ehkä sekin on vain sattumaa, että vaimoni ja hänen ystävättärensä ovat sanoneet, että vaikeaa ystävystyä suomalaisten naisten kanssa, koska ovat kuulemma niin ennakkoluloisia ja kuvittelevat aasialaisista naisista vaikka mitä tyhmää ja todella loukkaavaa. Välillä kuulen hyviä juttuja, mitä kaikkea paskaa saavat työpaikoillaan kuulla, kun suomalaiset naiset luulevat, etteivät nämä ymmärrä eivätkä osaa Suomea. 

Vierailija
213/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikaan mies ei viehäty itseään vanhemmista naisista. Minusta se on ihan ok. Mutta miksi miehille on niin vaikea eläytyä siihen että ihan samanlainen olo naiselle tulee reilusti vanhemmasta miehestä? Luulisi miesten ymmärtävän että sama vastenmielisyys naisillakin herää. Miksi he kuvittelevat että naisella ja varsinkin ulkomaalaisella naisella olisi toisin?

Naisilla ilmenevä vastenmielisyys vanhempia herrasmiehiä kohtaan esiintyy nyt yleensäkin vain suomalaisilla naisilla ja varsinkin jos ovat ulkonäkö- ja kehopositiivisia.

Miksi ulkomaalaiset olisivat erilaisia, ja miksi tätä vanhemmista "herrasmiehistä" "viehättymistä" esiintyy lähinnä maissa, joissa naisen on vaikea tulla yksin toime

Eihän suomalaisillakaan naisilla ole paisuhteessa kyse rakastamisesta kun se naisen rakkaus voi loppua milloin vain ilman syytä tai mistä syystä tahansa.

Vierailija
214/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua. 

Papparainen ja hoivapalvelut ei kyllä ole 30-50 vuotiaiden ihmisten arkea. 

Ajatteletko näiden tyyppien itse eroavan kun eläkeikä lähestyy. Ja kyllä 30...50 v. on kovin eri ikäluokkaa kuin 20 v. 

Luetko viestiä mitä lainaat? Kyllä 20v ja 30-50v ovat tyystin eri ikäluokkaa, mutta se 30-50 ei tarvitse mitään hoivaa nyt. Kun hän hoivaa tarvitsee, niin ei se 20v ole enää 20v. Kukaan meistä ei tiedä miten i

Nythän kyse ei ole minusta vaan keskustelemme vain tilanteesta. Osa väittää 30-50 vuotiaiden tarvitsevan hoivaa, ehkä tarkoittaen kuitenkin tilannetta, jossa tuo nyt 30-50 vuotias saattaa olla 20-40 vuoden kuluttua.  

Vierailija
215/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten nuoria yksinäisiä miehiä harmittaisi jos tietäisivät miten helposti keski-ikäiset naiset saa halutessaan seksiä (muuta nyt oikein miehiltä enää tarvikkaan). En tiedä milloin se miehille kelpaamattomuus sitten alkaa, muttei ainakaan keski-iässä. mutta ehkä se suojelee herkkää psyykeä, uskotella itselleen, että viimeistään nelikymppisenä naisetkin joutuu elämään puutteessa. Noup. Ei joudu. Ja valinnan varaakin on.

Vierailija
216/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 55 vuotiaalle pitäisi opettaa Googlen käyttöä, kun 55 vuotias on luultavasti käyttänyt netin hakukoneita 20-30 vuotta?

Vierailija
217/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se. Mutta minulle on jotkut vanhemmat miehet saaneet raivokohtauksia, kun en ole heitä jumalana palvonut, vaikka ovat "kokeneempia". Niin missä? Luovimaan jossain sodan jälkeisessä maailmasa? Haloo papparaiset, ei eletä siinä maailmassa enää. Eikä minua muutenkaan kiinnosta liittyä osaksi jotain heidän kovia taistelukenttiään, missä juuri heidän spesifistä kokemuksestaan olisi hyötyä. Taatat ovat vähän todellisuudesta vieraantuneita, kun kuvittelevat että niitä on vain 1.

Jos joku on todellisuudesta vieraantunut, niin lienet sinä itse. 55 vuotiaat sodan jälkeisessä maailmassa? Nykypäivän 50 cuotiaat ovat syntyneet 70-luvulla, jolloin sodat olleet Suomessa jo historiaa. 

Vierailija
218/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?

Oman ikäiset eivät pysyt enää synnyttämään, heillä on usein lyhyet hiukset ja ylipainoa ja he eivät halua enää villiä juhlaelämää.

Vierailija
219/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja naisen haluttomuus johtuu siitä, ettei kyseinen mies  - vaikkapa aviopuoliso, ole haluttava. Miesten pitää huolehtia omasta haluttavuudestaan, kuten siitä, ettei kerry sitä keskivartalolihavuutta, hoitaa hampaansa säännöllisesti ja minimoida alkoholinkäyttö.

Tuo on totta siihen asti kunnes alkaa naisen vaihdevuosivaivat, silloin kotiseksi päättyy lopullisesti koska naisen halukkuus ja kyky päättyy.

Vierailija
220/1360 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten nuoria yksinäisiä miehiä harmittaisi jos tietäisivät miten helposti keski-ikäiset naiset saa halutessaan seksiä (muuta nyt oikein miehiltä enää tarvikkaan). En tiedä milloin se miehille kelpaamattomuus sitten alkaa, muttei ainakaan keski-iässä. mutta ehkä se suojelee herkkää psyykeä, uskotella itselleen, että viimeistään nelikymppisenä naisetkin joutuu elämään puutteessa. Noup. Ei joudu. Ja valinnan varaakin on.

Näin se on. Minäkin, 40+ nainen saan jatkuvasti treffipyyntöjä miehiltä, vaikken mitenkään salaa sitä, että olen naimisissa ja kolmen pienen lapsen äiti. Ja monet näistä miehistä on jotain alle 30v. Olen hoikka, pitkähiuksinen ja hymyilevä. Ilmeisesti myös vähän babyface.

Monet haluaisivat lähteä kanssani matkalle, pyytävät kahville ja lounaalle, jne. Onhan se ihan imartelevaa, kun nuorena en saanut juuri lainkaan huomiota miehiltä. Ehkä se on tämä kokemuksen tuoma itsevarmuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi