Miksi suomalainen nainen haluaa vain samanikäisen miehen?
Suomalainen nainen aina haluaa vain samanikäisen miehen itselleen. Deittipalstoilla ulkomaisilla naisilla on paljon suurempi ikähaarukka. Heille kelpaa paljon vanhempikin mies. Tästä syystä olen keskittynyt vain ulkomaisiin naisiin deittipalstoilla.
Kommentit (1360)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti kauniit ja nuoremmat hoikat naiset rakastuu itseään hiukan vanhempiin herrasmiehiin koska se on luonnon laki. Nuorempi kaunis nainen tarjoaa vanhemmalle herrasmiehelle seksiä, kotitalousapua ja kenties jälkeläisiä kun taas vanhempi herrasmies tarjoaa nuorelle naiselle rahaa, elämänhallintaa ja vakautta elämään. Joku 10-20 vuotta on sopiva ikäero ja naiset rakastuu aina isähahmoihin.
On tutkittu, että nainen näkee varakkaan miehen komeampana kuin köyhän. Sama mies kun istuu Ferrarissa ja Ladassa, niin naiset arvioivat Ferrarissa istuneen miehen paljon komeammaksi.
Linkki siihen tutkimukseen.
Miksi statusmiehet saa kauniita ja nuoria naisia kun taas tavismiehet joutuvat tyytymään alhaisen tason naisiin?&n
Statusmiehiä on niin kovin vähän Suomessa. Eivätkä statusmiestenkään suhteet usein kestä sen paremmin kuin muillakaan, jopa huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Papparainen ja hoivapalvelut ei kyllä ole 30-50 vuotiaiden ihmisten arkea.
Ajatteletko näiden tyyppien itse eroavan kun eläkeikä lähestyy. Ja kyllä 30...50 v. on kovin eri ikäluokkaa kuin 20 v.
Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas opettaa nykyajan juttuja vanhemmalle. Eikö teillä mammoilla ole mitään yhteyttä niihin parikymppisiin lapsiinne? Helvetin huolestuttavaa. Minä olen 55v, vaimo 35v, lapset 9 ja 13v. Lisäksi on sisarusten eri - ikäisiä lapsia ja kyllä meillä juttu luistaa erittäin hyvin kaikkien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikaan mies ei viehäty itseään vanhemmista naisista. Minusta se on ihan ok. Mutta miksi miehille on niin vaikea eläytyä siihen että ihan samanlainen olo naiselle tulee reilusti vanhemmasta miehestä? Luulisi miesten ymmärtävän että sama vastenmielisyys naisillakin herää. Miksi he kuvittelevat että naisella ja varsinkin ulkomaalaisella naisella olisi toisin?
Naisilla ilmenevä vastenmielisyys vanhempia herrasmiehiä kohtaan esiintyy nyt yleensäkin vain suomalaisilla naisilla ja varsinkin jos ovat ulkonäkö- ja kehopositiivisia.
Miksi ulkomaalaiset olisivat erilaisia, ja miksi tätä vanhemmista "herrasmiehistä" "viehättymistä" esiintyy lähinnä maissa, joissa naisen on vaikea tulla yksin toime
Aasiassa on ollut ihan eri kultturiliikkeet kuin länsimaissa. Kristinusko ja esim. "romantiikka" ovat muovanneet paljon länsimaalaista kulttuurikenttää ja näkyvät vahvasti arvoissamme.
Silti pidän outona ja huvittavana, että voit rakastaa miestä kovin syvästi. Tai no, on se teoriassa mahdollista, mutta keskimääräinen mies ei ole "rakastettava".
Minä ainakin tykkään itseäni selvästi vanhemmista miehistä. N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vttu mitä ulinaa🙄.. Ehkä tietävät jo etukäteen joutuvansa ilmaiseksi palvelijaksi sekä omaishoitajaksi vailla mitään omaa sallittavan.. Senkun papparainen matkaa sinne ulkomaille ja jää sinne hoivapalvelujensa pariin. Ei täällä ole mikään pakko notkua.
Ajatteletko näiden tyyppien itse eroavan kun eläkeikä lähestyy. Ja kyllä 30...50 v. on kovin eri ikäluokkaa kuin 20 v.
Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas opettaa nykyajan juttuja vanhemmalle. Eikö teillä mammoilla ole mitään yhteyttä niihin parikymppisii
Jaa, minä en ainakaan rikastu vanhentuneiden menneiden maailman traumadumppikohteena. Elän eri todellisuudessa kuin käntyt eikä heidän todellisuudessaan ole minulle mitään mielenkiintoista. Joten nämä känttyjen "neuvot" ovat aivopesua ihan väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas opettaa nykyajan juttuja vanhemmalle. Eikö teillä mammoilla ole mitään yhteyttä niihin parikymppisii
Mielenkiintoista. En ollut 9v, 13v, 35v tai missään iässä näiden välissä kiinnostunut 55v ukkojen horinoista, seurasta tai huomiosta. Pidätkö näitä jotenkin vankina, vai miten saat heidät kiinnostumaan sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan se on sinun ikäisenä kun ne vanhemmat miehet eivät ole sellaisia jolla kasvaa viiden sentin korvakarvat.
Nuorempana oli tärkeää, että olisi samaa ikäluokkaa. Kolmekymppiset kun vietin, niin yhä enemmän on kiinnostaneet nuoremmat miehet. Nyt mulla on 6 vuotta nuorempi mies ja tuntuu sielunkumppanilta vihdoin. Komea ja fiksu, mutta ei niin paljon nuorempi, etteikö tuntuisi aikalailla oman ikäiseltä, paljon jaettavia kokemuksia esimerkiksi lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas opettaa nykyajan juttuja vanhemmalle. Eikö teillä m
Sinä oletkin sinä. Siinä on katsos se ero. Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä vaikka onhan se nykyään joillekin mahdotonta hahmottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle kelpaa vain itseäsi nuorempi nainen?
Nuorempi nainen on paljon kauniimpi.
Harva nainen haluaa että hänessä arvostetaan vain ulkonäköä. Se on esineellistämistä. Lisäksi jokainen vanhenee, joten nuoruutta ihannoiva mies on aina huono valinta.
Lisäksi toki se, että paljon vanhemman kanssa on harvemmin yhtä paljon yhteistä jne.
Paskapuhetta. Useimmat naiset arvostavat, kun heidän ulkonäköä kehutaan positiivisesti. Kehutaanhan somessa aivan järkyttäviäkin naisia toieten järkyttävien taholta.
Ja tietysti me kaikki vanhenemme ja kyllä mun lähes 20 vuotta nuorempi vaimo on minulle nuori nainen aina.
Toki naisesta on kiva kun ulkonäköä kehutaan, mutta mies , joka ei anna millekään muulle asialle arvoa kuin sille ulkonäölle ja ehkä jollekin kotitöiden tekemiselle, tulee olemaan ex jossain vaiheessa. Ei nainen ole eikä halua olla mikään miehen apulainen tai esine. On se kumma että tätä eivät jotkut miehet millään tajua. Kovapäisyyttä tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoahan se on sinun ikäisenä kun ne vanhemmat miehet eivät ole sellaisia jolla kasvaa viiden sentin korvakarvat.
En ole tuollaisia nähnyt ja tarkoitin siis sellaisia reilu 5-kymppisiä miehiä. N26
Olen 45 v. enkä etsi itselleni mitään omaishoidettavaa.
Toisekseen kuusikymppiset ukot, jotka omasta mielestään ovat niin nuorekkaita, ovat todellisuudessa ajatusmaailmaltaan lähempänä vanhempieni ikäluokkaa. Olen itse ollut nuori 90-luvulla, kun rautaesilippu murtui ja maailma avautui. En jaksa sitä nurkkakuntaisuutta, missä vain itsensä kaltaiset ihmiset katsotaan hyviksi.
Kolmanneksi, en jaksa sovinismia, jossa nainen menee huonoksi, jos tykkää seksistä ja kotityöt kuuluu naisille ym. Tämä on vanhempien miesten yleinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas opettaa nykyajan juttuja vanhemmalle. Eikö teillä m
Mielenkiintoista. En ollut 9v, 13v, 35v tai missään iässä näiden välissä kiinnostunut 55v ukkojen horinoista, seurasta tai huomiosta. Pidätkö näitä jotenkin vankina, vai miten saat heidät kiinnostumaan sinusta?
Tuossa aika masentavat oltavat sillä 35-v naisella. Nuorena äidiksi JA vanha ukko. No, aina ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon milleniaali ja x-sukupolven edustajat tuntuu kumppanina vähän vanhanaikaisilta. On vähän niin ja näin tietotekniset taidot, on vähän ummehtuneita näkemyksiä maailmasta jne. Eivät ne mua muuten haittaa, jokainen saa olla millainen on ja ajatella vapaasti miten tykkää, mutta kumppanista haluan samanlaista arvomaailmaa edes vähän. Aika moni x-sukupolven edustaja ajattelee, että töihin pääsee kun menee, lapsia tehdään kun siihen on varaa ja vasta silloin, elämässä on onnistunut kun on avioliitto, koira, farmariauto ja pari lasta sekä se ura ennen niitä kaikkia. Omakotitalo on välttämätön hankinta ja mökki myös.
Itse milleniaalina olen joutunut elämään pätkätöiden ja eri ammattien värittämää elämää, jossa työnantaja sitoutuu vain tarjoamaan töitä nyt, eikä tulevaisuudesta ole mitään takeita, jos yrityksen tuottavuus on jotain muuta kuin erinomaista. Miten voisin sitoutua pa
Sä olet xenniaali eli x-sukupolven ja milleniaalien välissä. Totta kai sulle x-sukupolvi on läheisempää, olethan itekin elänyt samanlaisen lapsuuden. Me milleniaalit ollaan lapsesta saakka oltu jonkinlaisten laitteiden kanssa tekemisissä ja kyllä joudutaan olemaan neuvomassa vanhempia ihmisiä. Sitten on erikseen Z-sukupolvi, jotka eivät ole atk-tunneilla harjoitelleet dokumenttien liittämistä, mutta nykyään koulussa joutuvat näin tekemään.
X-sukupolvi on ollut aikuisia kun ekan kerran on tullut puhelimet ja netit, en sanoisi että aallonharjalla olisivat ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.
Meillä on muutenkin kaikki pyritty tasapäistämään. Katsokaapa tarkemmin niitä saman ikäisiä pareja. Kummallakin harveneva lyhyt tukka, lippalakit päissään, samanlaiset tuulipuvut päällä, kummallakin isot mahat, litteät perseet, suut väärinpäin, crocksit jaloissa, haisevatmväkevälle hielle, eivät harrasta mitään, eivät tapaa lapsiaan, jos niitä on jne jne.
Missä tällaisia pareja näkee? Ei yleisesti ainakaan, satunnaisesti toki, ihan kaikenikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo neuvot ja opetukset kuuluu nimenomaan lapsi-vanhempi suhteeseen, ei parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo toimi vanhojen ukkojen kanssa kumpaankin suuntaan. Heidän mielipiteensä on oikeita ja he voi niitä kyllä nuoremmille tuputtaa, mutta itse eivät kyseenalaista mitään lukkiutuneita asenteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä täytyy olla sairas suomalainen tasa-arvokasvatus. Ulkomaalaisilla naisilla ei ole tällaisia typeriä samanikäsyysvaatimuksia.
Mikä siinä samanikäisyydessä on vikana?
20-30-vuotiaana ikäero ei vielä haittaa, mutta vanhempana nainen on harvoin enää tarpeeksi kaunis.
Sama pätee mieheen.
Kauniit miehet ovat yleensä homoja. Eivätkä kelpuuttaisi heteronakaan rumia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä känttyjä täällä oikein on vänisemässä? Sehän rikastaa kummankin elämää, kun vanhempi voi antaa neuvoja nuoremmalle ja nuorempi taas o
Niin, parikymppisenä tehnyt lapset jonkun itseään yli 10v vanhemman taatan kanssa.
Tuo turvaa miltä? Siltä ettei nainen joudu kadulle?
Länsimaissa ja kaikissa moderneissa maissa on sosiaaliturva ja ihmisoikeudet, jotka takaavat inhimillisen elintason kaikille. Ja tämä tulee vaan kasvamaan ja lisääntymään, mitä enemmän naiset tätä oppivat hyödyntämään ja ihmisoikeuksiaan omaksuvat. Niissäkin maissa, joissa ei ole, naisille on mahdollistettu työnteko, ja he valitsevat sen mieluummin kuin s eksiorjuuden eli "vaimouden". Toki on junasta myöhästyneitä jotka vielä räpistelevät ja etsivät turvaa miehestä, mutta tämä ei ole modernille naiselle enää mikään juttu - päin vastoin, mies nähdään niin kuin se tilastollisesti on - uhkana.