Sale teki lapsen 69-vuotiaana, joten en ymmärrä mikä vauhkoaminen 40v miehistä täällä oikein on
Miksi jankataan päivästä toiseen kuinka 40v miehet on liian vanhoja tekemään lapsen, kun meillä on ihan presidenttikin näyttänyt mallia 69veenä.
Al Pacinosta tuli Isä 83-vuotiaana. Nämä ovat vain jäävuoren huippu 🙂
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olikos se Sale niin iäkäs, no kiva kuulla, tässähän on sitten vielä hyvin aikaa.
Ei sulla! Oli presidentti. Status hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei ole väittänyt, etteikö naisten aikaikkuna olisi lyhyempi ja riskit isommat. Mikä sinulla on oikein hätänä? Pakasta sitä spermaasi, jos et ole vieläkään kenenkään jalkoväliin päässyt, niin kyllä sieltä joku terveen näköinen siittiö vielä löydetään. Enää sinun tarvitsee löytää nainen, johon se siittiö laitetaan, ja sehän on se oikea ongelma, eikö?"
Kun nainen oli alakynnessä väittelyssä, niin hän alkaa käyttää perustelunaan kuvitteellisen seksin kuvitteellista kieltämistä.
En minä ole mitään väitellyt, ensimmäinen kommenttini ketjussa. Ei se ollut mitään kuvitteellista, ei normaaleilla miehillä ole mikään paniikki ja pakkomielle tehdä nelikymppisenä lapsia vaan ne on jo tehty ja todennäköisesti naisia haukkumatta.
Onhan se kuvitteellista, kun käytät perusteluina omalle näkemyksellesi, että mies ei saisi seksiä. Tuo ei edes ole mikään perustelu, vaan miesten haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olikos se Sale niin iäkäs, no kiva kuulla, tässähän on sitten vielä hyvin aikaa.
Ei ole, jos ei aiempia lapsia ole.Nyt en ymmärrä.
Tiedän tuttavapiiristäni vain muutaman tapauksen, että miehestä tulee ensimmäisen kerran isä yli 40-vuotiaana.
Mun ex-ukko sai ensimmäisen lapsensa 52v. ja toisen 62v.
Suosittelen miehiä lykkäämään lasten hankkimisen 50-70 vuotiaaksi. Saadaan väestön liikakasvu ratkaistua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geneettiset muutokset lisääntyvät. Vanhemmilla miehillä riski tuottaa geneettisesti muuntuneita siittiöitä on suurempi, mikä voi vaikuttaa hedelmöityksen onnistumiseen, keskenmenoihin ja jälkeläisen terveyteen.
https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/hedelmallisyys/miehen-hedelmal…
Naisillako sitä vaaraa ei ole?
Nyt on keskusteltu miehistä. En ole missään kohtaa väittänyt, että naisilla ei olisi muutoksia ja riskejä ajan myötä. Koittakaa nyt oikeasti keskittyä asialliseen keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Monesti naiset vaan purkavat omaa pahaa oloa tai katkeruutta.
Oikeastihan moni mies tulee isäksi 5-kymppisenäkin eikä se ole mikään harvinaisuus. Miesten hedelmällisyys nyt vaan säilyy eri tavalla kuin naisten.
Näin se on aina ollut.
Miksi tämä on näin katkera fakta nykynaisille?
Joillakin naisilla voi olla sellainen pelko ja epävarmuus omasta arvostaan ja asemastaan sitten, kun ei enää nähdä "lisääntymiskelpoisena"
Miehet täällä taas kerran mölisevät. Äijät, jotka ei ole löytäneet kumpoania ja tuskin löytävätkään.
Niinistö ja Haukio kertoivat tuoreeltaan, että raskaus alkoi hedelmöityshoidoilla, emmekä tiedä, kenen sukusoluilla. Eikä se asia meille kuulu.
Puolet nykyisistä 30-vuotiaista miehistä on lähes steriilejä. Raskauden alkuunsaanti omilla sukusoluilla ei ole kellekään itsestäänselvää, ei nuorelle eikä varsinkaan vanhalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Oikeastihan moni mies tulee isäksi 5-kymppisenäkin eikä se ole mikään harvinaisuus. Miesten hedelmällisyys nyt vaan säilyy eri tavalla kuin naisten.
Juu kuteja tulee kyllä, mutta laatu ei ole enää priimaa...
Mä en ainakaan haluais kasvattaa riskiä sille, että lapsi on sairas. Jos siis lapsia haluaa, niin mielummin sillon, kun vielä tulee hyvällä todennäköisyydellä terveitä.
Se luetun ymmärtäminen. Ei kait kukaan ole väittänyt, ettei isäksi voi tulla 50v. mutta lääketiett.fakta on, että jo isän 35 ikävuoden jälkeen otetaan kovat riskit lapsen terveydestä ja hyvinvoinnista, sillä mitä iäkkäämmät vanhemmat, sitä kovemmat riskit lapsen syntyä vammaisena, skitsofreniaan jne. Tutkimukset karua luettavaa. Vanhemmuussa etusijalla pitäisi olla lapsen etu ja oikeudet, ei isän.
Tässä faktaa
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/raskaus/vauvakuume/mies-silla-vali…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni antoi Saulille (@)(@) siksi kun pressa oli muuten toosa olisi ollut säpissä.
Siinä on käytetty lääketiedettä ja tekniikkaa hyväksi. Tuskin saanut Aaro alkuaan luomuna?Mihin perustat tämän väitteen? Siis muulle kuin omalle mutullesi?
Jossain haastattelussa kertoivat
Linkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuttavapiiristäni vain muutaman tapauksen, että miehestä tulee ensimmäisen kerran isä yli 40-vuotiaana.Ja entä sitten...? Miten sinun tuttavat liittyy miehen kykyyn tehdä jälkeläisiä...?
Edelleenkään en ymmärrä...
Jos mies ei ole onnistunut pääsemään isäksi vielä nelikymppisenä, mahdollisuudet siihen vähenevät sen jälkeen koko ajan, koska halukkaiden naisten määrä vähenee myös. Kyllähän joku peräkamarin poika on lisääntymiskykyinen vielä vanhainkodissakin, mutta mahdollisuudet siihen ovat puhdas nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuttavapiiristäni vain muutaman tapauksen, että miehestä tulee ensimmäisen kerran isä yli 40-vuotiaana.
Mun ex-ukko sai ensimmäisen lapsensa 52v. ja toisen 62v.
Hein, hei! Palstan naisten mukaan ei ole mahdollista jos mies ei ole presidentti 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei ole väittänyt, etteikö naisten aikaikkuna olisi lyhyempi ja riskit isommat. Mikä sinulla on oikein hätänä? Pakasta sitä spermaasi, jos et ole vieläkään kenenkään jalkoväliin päässyt, niin kyllä sieltä joku terveen näköinen siittiö vielä löydetään. Enää sinun tarvitsee löytää nainen, johon se siittiö laitetaan, ja sehän on se oikea ongelma, eikö?"
Kun nainen oli alakynnessä väittelyssä, niin hän alkaa käyttää perustelunaan kuvitteellisen seksin kuvitteellista kieltämistä.
En minä ole mitään väitellyt, ensimmäinen kommenttini ketjussa. Ei se ollut mitään kuvitteellista, ei normaaleilla miehillä ole mikään paniikki ja pakkomielle tehdä nelikymppisenä lapsia vaan ne on jo tehty ja todennäköisesti naisia haukkumatta.
Onhan se kuvitteellista, kun käytät
Me tunnetaan sinut täällä, sinä olet asunut täällä palstalla 20 vuotta. Se on henkilökohtainen fakta sinusta, ei miesvihayleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on sen miehen oma elämä. Nettitreffipalstoilla törmää n 50v miehiin, joilla lapsi ehkä vasta aloittamassa koulun. Sori, mutta menee heti hylkyyn. Heillä jatkuu lapsiperhe-elämä yli kuuskymppiseksi. Kuka sellaisen kanssa haluaisi parisuhteeseen?
No tämä. Mä olen 46v ja mun lapsi on 22v. En todellakaan halua miestä jolla on pieniä lapsia.
Ei se mitään. Kukaan alfamies ei myöskään halua naista joka ei voi enää antaa miehelle jälkeläisiä.
Oikea alfamies hankkii lapset ikäisensä naisen kanssa ajallaan eikä viisikymppisenä.
viiskymppiset isät ovat toisella tai kolmannella kierroksella, joka kierroksella tehdään rakkaudenhedelmä
Ja jätetään aina se edellinen pelkästään äitinsä hoidettavaksi.
Ei ihme, että tulee katkeria ja psyykkistä hoitoa monta kymmentä vuotta tarvitsevia ihmisiä, jotka ulisevat isän ikäväänsä hautaansa saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Näin se on aina ollut.
Joillakin naisilla voi olla sellainen pelko ja epävarmuus omasta arvostaan ja asemastaan sitten, kun ei enää nähdä "lisääntymiskelpoisena"
Miehet täällä taas kerran mölisevät. Äijät, jotka ei ole löytäneet kumpoania ja tuskin löytävätkään.
Niinistö ja Haukio kertoivat tuoreeltaan, että raskaus alkoi hedelmöityshoidoilla, emmekä tiedä, kenen sukusoluilla. Eikä se as
Linkkiä haastetteluun. Ja omat sukusolu olivat. Katso lasta ja yhdennäköisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geneettiset muutokset lisääntyvät. Vanhemmilla miehillä riski tuottaa geneettisesti muuntuneita siittiöitä on suurempi, mikä voi vaikuttaa hedelmöityksen onnistumiseen, keskenmenoihin ja jälkeläisen terveyteen.
https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/hedelmallisyys/miehen-hedelmal…
Naisillako sitä vaaraa ei ole?Nyt on keskusteltu miehistä. En ole missään kohtaa väittänyt, että naisilla ei olisi muutoksia ja riskejä ajan myötä. Koittakaa nyt oikeasti keskittyä asialliseen keskusteluun.
Ero on siinä, että naiset usein tiedostaa tämän riskin olemassa olon, eivätkä siksi lykkää lastentekoa viimeisille mahdollisille päiville. Miehet ovat silleen itsekkäämpiä, ettei heitä haittaa aiheuttaa lapselleen isommalla riskillä kehityshäiriöitä tms.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen miehiä lykkäämään lasten hankkimisen 50-70 vuotiaaksi. Saadaan väestön liikakasvu ratkaistua
Onko Suomessa väestön liikakasvua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuttavapiiristäni vain muutaman tapauksen, että miehestä tulee ensimmäisen kerran isä yli 40-vuotiaana.Ja entä sitten...? Miten sinun tuttavat liittyy miehen kykyyn tehdä jälkeläisiä...?
Edelleenkään en ymmärrä...
Siten, että yli nelikymppisillä miehillä on vaikeuksia löytää nuoria naisia lastensa äideiksi. Yli kymmenen vuoden ikäero parisuhteessa on harvinainen. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Näin se on aina ollut.
Niinistö ja Haukio kertoivat tuoreeltaan, että raskaus alkoi hedelmöityshoidoilla, emmekä tiedä, kenen sukusoluilla. Eikä se as
No jopas nyt, että ihan puolet 30-v miehistä on steriilejä 😂 Alkaa feministien jutut olla jo epätoivoisia. Tuon ikäisistä steriilejä on reilusti alle 10 %. Normaalitilanteessa kolmikymppinen mies on hedelmällisimmillään.
Naiset voivat nykyään pakastaa munasolujaan nuorena ja käyttää ne kun lapsen hankinta on ajankohtainen
Missä mä olen tuollaista väittänyt? Sä keksit nyt omiasi mun kirjoituksista. Kovasti nyt meni tunteisiin joillaki kun vähän kerroin biologisia tosiasioita.
En edelleekään olen katkera vanhapiika. Mulla on ollut parisuhteita ja lapsen olen saanut suhteellisen nuorena. Mä en ole hyökännyt henkilökohtaisesti kenenkään kimppuun toisin kuin sä. Haukut ja vääristelet mun kirjoituksia.