Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sale teki lapsen 69-vuotiaana, joten en ymmärrä mikä vauhkoaminen 40v miehistä täällä oikein on

Vierailija
24.08.2025 |

Miksi jankataan päivästä toiseen kuinka 40v miehet on liian vanhoja tekemään lapsen, kun meillä on ihan presidenttikin näyttänyt mallia 69veenä.

Al Pacinosta tuli Isä 83-vuotiaana. Nämä ovat vain jäävuoren huippu 🙂

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaanko täällä siitä minkä ikäisenä mies tulee ENSIMMÄISEN kerran isäksi? Niinistön aikuiset pojathan ovat Jennin ikäisiä.

Vierailija
42/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on sen miehen oma elämä. Nettitreffipalstoilla törmää n 50v miehiin, joilla lapsi ehkä vasta aloittamassa koulun. Sori, mutta menee heti hylkyyn. Heillä jatkuu lapsiperhe-elämä yli kuuskymppiseksi. Kuka sellaisen kanssa haluaisi parisuhteeseen?

No tämä. Mä olen 46v ja mun lapsi on 22v. En todellakaan halua miestä jolla on pieniä lapsia.

Ei se mitään. Kukaan alfamies ei myöskään halua naista joka ei voi enää antaa miehelle jälkeläisiä.

Oikea alfamies hankkii lapset ikäisensä naisen kanssa ajallaan eikä viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran vanhanpiian vikinä kuulu tänne asti harmi että olet niin ruma että sinua ei kukaan huoli.

En ole katkera vanhapiika. Olen ollut naimisissa ja mulla on lapsi eli en voi mitenkään olla vanhapiika. En myöskään tiedä mistä mun pitäisi olla katkera. Sullahan tässä ongelmia on kun suutuit kerrotuista faktoista noin paljon, että piti alkaa mua haukkumaan. 

Vierailija
44/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Monesti naiset vaan purkavat omaa pahaa oloa tai katkeruutta.

Oikeastihan moni mies tulee isäksi 5-kymppisenäkin eikä se ole mikään harvinaisuus. Miesten hedelmällisyys nyt vaan säilyy eri tavalla kuin naisten.

Näin se on aina ollut.

Miksi tämä on näin katkera fakta nykynaisille?

Siksi, kun naisella on oikeus samaan kuin miehilläkin.

Vierailija
45/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää,oliko salen siittiöitä? Tuskin julkisuuteen tuollaisia kerrottaisiin. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kirjoitellaan.

Vierailija
46/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää päiväkotiin katsomaan haasteellisen käytöksen lapsia ja jääkää katsomaan, mikä ikäluokan isät tulevat heitä hakemaan. Kannattaa lapset tehdä nuorena.

Vierailija
47/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni antoi Saulille (@)(@) siksi kun pressa oli muuten toosa olisi ollut säpissä. 

Vierailija
48/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet, jotka eivät ole löytäneet omanikäistään naista yli neljäänkymmeneen vuoteen, uskovat vanhoina muuttuvansa Mick Jaggeriksi ja Sauli Niinistöksi ja saavansa nuoria naisia? Se on se osuus, mikä minua näissä jutuissa aina jaksaa naurattaa. 

Vierailija
49/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeran vanhanpiian vikinä kuulu tänne asti harmi että olet niin ruma että sinua ei kukaan huoli.

En ole katkera vanhapiika. Olen ollut naimisissa ja mulla on lapsi eli en voi mitenkään olla vanhapiika. En myöskään tiedä mistä mun pitäisi olla katkera. Sullahan tässä ongelmia on kun suutuit kerrotuista faktoista noin paljon, että piti alkaa mua haukkumaan. 

Otan osaa miehesi puolesta.

Vierailija
50/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneettiset muutokset lisääntyvät. Vanhemmilla miehillä riski tuottaa geneettisesti muuntuneita siittiöitä on suurempi, mikä voi vaikuttaa hedelmöityksen onnistumiseen, keskenmenoihin ja jälkeläisen terveyteen.

https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/hedelmallisyys/miehen-hedelmal…

Naisillako sitä vaaraa ei ole?

Vierailija
51/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä häiriintyneet feministit eivät kestä ajatusta siitä, että mies on hedelmällinen läpi elämänsä. Evoluutio on katsonut tämän parhaaksi vaihtoehdoksi, joten turha ulista. 

Samaten eilen oli keskustelua andropaussista ja menopaussista, joka oli kuulemma sama asia. No kun ei ole. 50-v naisen hormoneista on n. 0 % jäljellä, 50-v miehellä n. 80 %.

Tämä on samaa jatkumoa tällä "sukupuolia ei ole", "transnainen on nainen" yms. biologian kieltämiselle.

Vierailija
52/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen riski 40v+ saada vammainen lapsi on paljon korkeampi kuin ikääntyneellä miehellä se on FAKTA vaikka sinä muuta väität.Onko totuuden hyväksyminen sinulle muutenkin jotenkin vaikeaa.Kyllä sinusta vanhan katkeran akan lemu leviää tänne asti.

Vierailija
53/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettiset muutokset lisääntyvät. Vanhemmilla miehillä riski tuottaa geneettisesti muuntuneita siittiöitä on suurempi, mikä voi vaikuttaa hedelmöityksen onnistumiseen, keskenmenoihin ja jälkeläisen terveyteen.

https://felicitas.mehilainen.fi/palvelut/hedelmallisyys/miehen-hedelmal…

Naisillako sitä vaaraa ei ole?

Kyllä on. Lisäksi hyvin suuri vaara jäädä kokonaan lapsettomaksi, jos ei pidä kiirettä. 

Hedelmöityshoitoja tekevät gynekologit kertovat jo nelikymppisistä naisista, jotka hämmästyvät, että tuossa iässä on jo vaikea tulla raskaaksi. 

Vierailija
54/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, olikos se Sale niin iäkäs, no kiva kuulla, tässähän on sitten vielä hyvin aikaa.

Ei ole, jos ei aiempia lapsia ole.

Nyt en ymmärrä.

Vierailija
55/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on sen miehen oma elämä. Nettitreffipalstoilla törmää n 50v miehiin, joilla lapsi ehkä vasta aloittamassa koulun. Sori, mutta menee heti hylkyyn. Heillä jatkuu lapsiperhe-elämä yli kuuskymppiseksi. Kuka sellaisen kanssa haluaisi parisuhteeseen?

No tämä. Mä olen 46v ja mun lapsi on 22v. En todellakaan halua miestä jolla on pieniä lapsia.

Ei se mitään. Kukaan alfamies ei myöskään halua naista joka ei voi enää antaa miehelle jälkeläisiä.

Oikea alfamies hankkii lapset ikäisensä naisen kanssa ajallaan eikä viisikymppisenä.

Oikea alfamies hankkii lapsia lisääntymisikäisten naisten kanssa koko ikänsä.

30veenä, ja samoiten 75veenä.

Katso vaikka rikkaita julkkismiehiä.

Vierailija
56/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää,oliko salen siittiöitä? Tuskin julkisuuteen tuollaisia kerrottaisiin. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kirjoitellaan.

Mistä tietää onko kenenkään miehen lapset missään niiden omia?

Ei jumalauta mitä saivartelua...

Vierailija
57/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni antoi Saulille (@)(@) siksi kun pressa oli muuten toosa olisi ollut säpissä. 

Siinä on käytetty lääketiedettä ja tekniikkaa hyväksi. Tuskin saanut Aaro alkuaan luomuna?

Vierailija
58/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea alfamies hankkii lapsia lisääntymisikäisten naisten kanssa koko ikänsä.

30veenä, ja samoiten 75veenä.

Joo, noita rikkaita julkkismiehiähän on vaikka kuinka paljon. Se lapsi pitää hoitaa, kasvattaa ja elättää aikuiseksi asti. Rikas mies onnistuu tuossa vain elättämisen suhteen, tavisperalta ei onnistu noista yksikään.

Vierailija
59/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Monesti naiset vaan purkavat omaa pahaa oloa tai katkeruutta.

Oikeastihan moni mies tulee isäksi 5-kymppisenäkin eikä se ole mikään harvinaisuus. Miesten hedelmällisyys nyt vaan säilyy eri tavalla kuin naisten.

Säilyy eri tavalla mutta on tutkittu että miesten spermanlaatu heikkenee merkittävästi mitä vanhemmaksi tulevat mikä aiheuttaa ongelmia lapsensaannissa ja siinä tuleeko lapsesta edes terve. Eli riskit kasvavat. EI todellakaan pitäisi olla itsestäänselvyys että joku keski-ikäinen mies rupeaa lapsentekopuuhiin. Moni sikiön raskausajan kehitys ja turvallisuuspuoli on kiinni miehen siemenen laadusta, esim istukan kykenevyys toimimaan odotetulla tavalla on täysin kiinni miehen siemenen laadusta, tästä ei jostain syystä puhuta koska luullaan että raskauden onnistuneisuus on muka aina naisen vastuulla. Miehet ovat äärettömän vastuuttomia lapsenkasvun aikaan, säälittävää.

Vierailija
60/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet, jotka eivät ole löytäneet omanikäistään naista yli neljäänkymmeneen vuoteen, uskovat vanhoina muuttuvansa Mick Jaggeriksi ja Sauli Niinistöksi ja saavansa nuoria naisia? Se on se osuus, mikä minua näissä jutuissa aina jaksaa naurattaa. 

Tässä oli kyse 40v miehistä. Lue aloitus uudelleen, ja ajatuksella tällä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän