Sale teki lapsen 69-vuotiaana, joten en ymmärrä mikä vauhkoaminen 40v miehistä täällä oikein on
Miksi jankataan päivästä toiseen kuinka 40v miehet on liian vanhoja tekemään lapsen, kun meillä on ihan presidenttikin näyttänyt mallia 69veenä.
Al Pacinosta tuli Isä 83-vuotiaana. Nämä ovat vain jäävuoren huippu 🙂
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran vanhanpiian vikinä kuulu tänne asti harmi että olet niin ruma että sinua ei kukaan huoli.
En ole katkera vanhapiika. Olen ollut naimisissa ja mulla on lapsi eli en voi mitenkään olla vanhapiika. En myöskään tiedä mistä mun pitäisi olla katkera. Sullahan tässä ongelmia on kun suutuit kerrotuista faktoista noin paljon, että piti alkaa mua haukkumaan.
Naisen riski 40v+ saada vammainen lapsi on paljon korkeampi kuin ikääntyneellä miehellä se on FAKTA vaikka sinä muuta väität.Onko totuuden hyväksyminen sinulle muutenkin jotenkin vaikeaa.Kyllä sinusta vanhan katkeran akan lemu leviää tänne asti.
Kukaan ei ole väittänyt, etteikö naisten aikaikkuna olisi lyhyempi ja riskit isommat. Mikä sinulla on oikein hätänä? Pakasta sitä spermaasi, jos et ole vieläkään kenenkään jalkoväliin päässyt, niin kyllä sieltä joku terveen näköinen siittiö vielä löydetään. Enää sinun tarvitsee löytää nainen, johon se siittiö laitetaan, ja sehän on se oikea ongelma, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni antoi Saulille (@)(@) siksi kun pressa oli muuten toosa olisi ollut säpissä.
Siinä on käytetty lääketiedettä ja tekniikkaa hyväksi. Tuskin saanut Aaro alkuaan luomuna?
Mihin perustat tämän väitteen? Siis muulle kuin omalle mutullesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on sen miehen oma elämä. Nettitreffipalstoilla törmää n 50v miehiin, joilla lapsi ehkä vasta aloittamassa koulun. Sori, mutta menee heti hylkyyn. Heillä jatkuu lapsiperhe-elämä yli kuuskymppiseksi. Kuka sellaisen kanssa haluaisi parisuhteeseen?
No tämä. Mä olen 46v ja mun lapsi on 22v. En todellakaan halua miestä jolla on pieniä lapsia.
Ei se mitään. Kukaan alfamies ei myöskään halua naista joka ei voi enää antaa miehelle jälkeläisiä.
Oikea alfamies hankkii lapset ikäisensä naisen kanssa ajallaan eikä viisikymppisenä.
viiskymppiset isät ovat toisella tai kolmannella kierroksella, joka kierroksella tehdään rakkaudenhedelmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Monesti naiset vaan purkavat omaa pahaa oloa tai katkeruutta.
Oikeastihan moni mies tulee isäksi 5-kymppisenäkin eikä se ole mikään harvinaisuus. Miesten hedelmällisyys nyt vaan säilyy eri tavalla kuin naisten.
Säilyy eri tavalla mutta on tutkittu että miesten spermanlaatu heikkenee merkittävästi mitä vanhemmaksi tulevat mikä aiheuttaa ongelmia lapsensaannissa ja siinä tuleeko lapsesta edes terve. Eli riskit kasvavat. EI todellakaan pitäisi olla itsestäänselvyys että joku keski-ikäinen mies rupeaa lapsentekopuuhiin. Moni sikiön raskausajan kehitys ja turvallisuuspuoli on kiinni miehen siemenen laadusta, esim istukan kykenevyys toimimaan odotetulla tavalla on täysin kiinni miehen siemenen laadusta, tästä ei jostain syystä puhuta koska luullaan että raskauden onnistuneisuus on muka aina naisen vastuulla. Miehet ovat äärettömän vastuuttomia lapsenkasvun ai
Määrittele "merkittävä heikennys spermanlaatuun"
Anna lukuja. Ja lähde niille
Niin näemme miten väärässä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olikos se Sale niin iäkäs, no kiva kuulla, tässähän on sitten vielä hyvin aikaa.
Ei ole, jos ei aiempia lapsia ole.Nyt en ymmärrä.
Tiedän tuttavapiiristäni vain muutaman tapauksen, että miehestä tulee ensimmäisen kerran isä yli 40-vuotiaana.
Paras ikä lasten tekoon on 20-35v. Nelikymppisenä ei kannata enää tehdä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Pimeetä touhua tuo presidentiltä oli.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen on sen miehen oma elämä. Nettitreffipalstoilla törmää n 50v miehiin, joilla lapsi ehkä vasta aloittamassa koulun. Sori, mutta menee heti hylkyyn. Heillä jatkuu lapsiperhe-elämä yli kuuskymppiseksi. Kuka sellaisen kanssa haluaisi parisuhteeseen?
No tämä. Mä olen 46v ja mun lapsi on 22v. En todellakaan halua miestä jolla on pieniä lapsia.
Ei se mitään. Kukaan alfamies ei myöskään halua naista joka ei voi enää antaa miehelle jälkeläisiä.
Oikea alfamies hankkii lapset ikäisensä naisen kanssa ajallaan eikä viisikymppisenä.
viiskymppiset isät ovat toisella tai kolmannella kierroksella, joka kierroksella tehdään rakkaudenhedelmä
On siinä isukilla hommaa, kun vastasyntyneen lisäksi pitää hoitaa niiden edellisten kierrosten lapsetkin isäviikoilla.
Jenillä selkä kaarella kun vaakatasossa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeran vanhanpiian vikinä kuulu tänne asti harmi että olet niin ruma että sinua ei kukaan huoli.
En ole katkera vanhapiika. Olen ollut naimisissa ja mulla on lapsi eli en voi mitenkään olla vanhapiika. En myöskään tiedä mistä mun pitäisi olla katkera. Sullahan tässä ongelmia on kun suutuit kerrotuista faktoista noin paljon, että piti alkaa mua haukkumaan.
Otan osaa miehesi puolesta.
Mikä sulla on hätänä? Miksi suutuit noin kun kerroin vain faktoja? Olen kertonut myös siitä, että riskit kasvaa kun äidillä ikää. Ei nuo ole mun keksimiä juttuja. Mä vain kerron kuinka asiat tutkitusti ovat ja sä hyökkäät mun kimppuun ja solvaat mua henkilökohtaisesti. Eihän täällä voi mistään keskustella asiallisesti kun joidenkin "keskustelutaidot" on tuota tasoa.
"Kukaan ei ole väittänyt, etteikö naisten aikaikkuna olisi lyhyempi ja riskit isommat. Mikä sinulla on oikein hätänä? Pakasta sitä spermaasi, jos et ole vieläkään kenenkään jalkoväliin päässyt, niin kyllä sieltä joku terveen näköinen siittiö vielä löydetään. Enää sinun tarvitsee löytää nainen, johon se siittiö laitetaan, ja sehän on se oikea ongelma, eikö?"
Kun nainen oli alakynnessä väittelyssä, niin hän alkaa käyttää perustelunaan kuvitteellisen seksin kuvitteellista kieltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Naisella 20-25.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olikos se Sale niin iäkäs, no kiva kuulla, tässähän on sitten vielä hyvin aikaa.
Ei ole, jos ei aiempia lapsia ole.Nyt en ymmärrä.
Tiedän tuttavapiiristäni vain muutaman tapauksen, että miehestä tulee ensimmäisen kerran isä yli 40-vuotiaana.
Ja entä sitten...? Miten sinun tuttavat liittyy miehen kykyyn tehdä jälkeläisiä...?
Edelleenkään en ymmärrä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni antoi Saulille (@)(@) siksi kun pressa oli muuten toosa olisi ollut säpissä.
Siinä on käytetty lääketiedettä ja tekniikkaa hyväksi. Tuskin saanut Aaro alkuaan luomuna?Mihin perustat tämän väitteen? Siis muulle kuin omalle mutullesi?
Jossain haastattelussa kertoivat
Vierailija kirjoitti:
Pätee naisiin. Totta. Nyt oli kyse miehistä.
Sale on mies, eikä mikään maalaisjonne navetan takaa
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei ole väittänyt, etteikö naisten aikaikkuna olisi lyhyempi ja riskit isommat. Mikä sinulla on oikein hätänä? Pakasta sitä spermaasi, jos et ole vieläkään kenenkään jalkoväliin päässyt, niin kyllä sieltä joku terveen näköinen siittiö vielä löydetään. Enää sinun tarvitsee löytää nainen, johon se siittiö laitetaan, ja sehän on se oikea ongelma, eikö?"
Kun nainen oli alakynnessä väittelyssä, niin hän alkaa käyttää perustelunaan kuvitteellisen seksin kuvitteellista kieltämistä.
En minä ole mitään väitellyt, ensimmäinen kommenttini ketjussa. Ei se ollut mitään kuvitteellista, ei normaaleilla miehillä ole mikään paniikki ja pakkomielle tehdä nelikymppisenä lapsia vaan ne on jo tehty ja todennäköisesti naisia haukkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on käytetty lääketiedettä ja tekniikkaa hyväksi. Tuskin saanut Aaro alkuaan luomuna?Mihin perustat tämän väitteen? Siis muulle kuin omalle mutullesi?
Jossain haastattelussa kertoivat
Linkkiä haaatetteluun. Voisitko laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ollut omat siittiöt
Heh, heh, on isänsä pienoismalli.
Naisen iällä on vielä suurempi merkitys sikiölle.