Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sale teki lapsen 69-vuotiaana, joten en ymmärrä mikä vauhkoaminen 40v miehistä täällä oikein on

Vierailija
24.08.2025 |

Miksi jankataan päivästä toiseen kuinka 40v miehet on liian vanhoja tekemään lapsen, kun meillä on ihan presidenttikin näyttänyt mallia 69veenä.

Al Pacinosta tuli Isä 83-vuotiaana. Nämä ovat vain jäävuoren huippu 🙂

Kommentit (238)

Vierailija
221/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Jenni jeesannu yhtään siinä tekemisessä?

Vierailija
222/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän niiden 40 vuotiaiden miesten saada joku nainenkin siihen touhuun ja itse 40-vuotiaana naisena katson aina vähintään 10 vuotta itseäni nuorempia. EIkä 40 vuotias mies saa 50-vuotiaan kanssa enää lapsia.

Kukaan kolmikymppinen mies ei ole vakavissaan nelikymppisen naisen kanssa. Kyllä sitä voi panna, mutta perhe ja lapset sitten nuoremman naisen kanssa.

Jos onnistuu saamaan nuoremman naisen 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hitossa pyrkikö isäksi enää yli 40-vuotiaina. Ajatelkaa hiukan niitä lapsiparkoja, jotka joutuisivat elämänsä ruuhkavuosina hoivaamsan omien lastensa lisäksi vanhaa isäänsä. 

Vierailija
224/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti, että eläkkeellä olevalla miehellä on aikaa olla lasten kanssa. Aikaa voi olla, mutta epäilen jaksamista. Siinä kun on temppuillut uhmaikäisten lasten kanssa päivän, niin miten jaksaa illan ja tarvittaessa yölläkin. Moni ketjuun kirjoittanut mies ei tajua, miten paljon työtä pienissä lapsissa on. Ei se ole sitä, että katsotaan telkkaria ja välillä vilkaistaan kiltisti leikkiviä lapsia.

Riippuu kyllä miehen kunnosta ja luonteesta. Oma mieheni on ollut todella paljon lastenlasten kanssa.

Saimme lapset aika nuorina (23-30 v) ja miehen opiskelut olivat vielä kesken, joten opiskeli ja teki töitä samaan aikaan.

Valmistumisen jälkeen alkoi luoda uraa ja keskittyi jatkokoulutuksiin.Joten kyllä lasten ( 3 kpl ) kasvatus, viihdyttäminen ja harrastukset ja koulu jäivät kokonaan minun harteilleni.

Nyt kun on monta lastenlasta ja mies on eläkkeell

Hieno juttu, jos ne lastenlapset asuu teillä koko ajan. Jos eivät, niin ei voi verratakaan.

Vierailija
225/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hitossa pyrkikö isäksi enää yli 40-vuotiaina. Ajatelkaa hiukan niitä lapsiparkoja, jotka joutuisivat elämänsä ruuhkavuosina hoivaamsan omien lastensa lisäksi vanhaa isäänsä. 

Mä peukutin tätä kommenttia ja sitten tajusin, että mun isä on ollut 43v kun mun veli syntyi. :D Veli on nyt 36v ja isä asuu edelleen omakotitalossa ja hoitaa yksin asiansa. 

Vierailija
226/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä iso riski alkaa vaarina tai muorina lapsia tekemään. Lapsesta voi tulla isolla todennäköisyydellä downsyndroomainen tai muuten neurologisesti poikkeava. Ihan tutkittu juttu.

Vierailija
227/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 41 vuotias mieshenkilö ja haluan kohta omia lapsia koska palkkani on kohta hyvä ja omaisuutta on kertynyt. Olen edennyt työurallani siten että enää ei tarvitse tehdä fyysistä työtä vaan saan tehdä istumatyötä hyvällä palkalla.

M41

Vierailija
228/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenni jotai 50 ja sale 80

sääliksi käy poikaa

Vierailija
229/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 41 vuotias mieshenkilö ja haluan kohta omia lapsia koska palkkani on kohta hyvä ja omaisuutta on kertynyt. Olen edennyt työurallani siten että enää ei tarvitse tehdä fyysistä työtä vaan saan tehdä istumatyötä hyvällä palkalla.

M41

ja silti olet lapseton tuhkis

Vierailija
230/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vauhkoamisesta, mutta on hyvä tiedostaa, ettei niitä lapsia välttämättä saa, jos odottelee liian pitkään.

Vaikka mies teoriassa pystyy siittämään lapsia vanhanakin niin läheskään kaikilla ei ole enää riittävästi elinkelpoisia siittiöitä jäljellä. Eli vaikka joku mies onnistuu saamaan lapsen kuusikymppisenä niin kaikilla se ei onnistu.

Toisekseen asiaan liittyy myös kumppanin löytäminen. Jos mies on esimerkiksi 55 vuotias, on hänen löydettävä kumppanikseen merkittävästi nuorempi nainen. Suomessa aviopuolisoiden keskimääräinen ikäero on 3 vuotta eli useimmiten ihmiset seurustelevat suunnilleen samanikäisen kanssa. Tietysti ison iköeron pariskuntia on, mutta he ovat vähemmistössä. Siihen siis ei voi nojata, että etsii sitten vanhempana nuoren kumppanin.

Näissä toki harmillista on se, ettei aina ole kyse siitä, että on tietoisesti odotellut lasten yrittämistä. Kumppanin löytäminen kun ei ole vain itsestä kiinni eikä muutenkaan elämässä mene kaikki niin kuin haluaisi.

Vierailija
231/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

ja silti olet lapseton tuhkis

Olen kyllä lapseton vielä mutta toivottavasti saan lapsia muutaman vuoden päästä kun löydän sopivan äidin lapsilleni.

M41

Vierailija
232/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ryhdy noihin hommiin ollenkaan. Olet yksinkertaisesti turhan iäkäs jo. 

Vierailija
233/238 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha isä on lapsille häpeän aihe, mitä kaveritkin ihmettelevät. Näin muistan omasta lapsuudesta, vaikka en ollut perheen ensimmäisiä.

Vierailija
234/238 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä iso riski alkaa vaarina tai muorina lapsia tekemään. Lapsesta voi tulla isolla todennäköisyydellä downsyndroomainen tai muuten neurologisesti poikkeava. Ihan tutkittu juttu.

Naiset tykkää öyhöttää "suurista todennäköisyyksistä", mutta yksikään palstanainen ei osaa ilmaista todennäköisyyttä prosenttiosuutta käyttäen. 

Vierailija
235/238 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on eri asia. Naiset suhtautuvat kuuluisiin ja rikkaisiin miehiin eri tavalla kuin tavallisiin miehiin.

Vierailija
236/238 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä sao meidät yli 50 vuotiaita. Pikkuveli syntyi kun iskä oli 55. Isä eli 94 vuotiaaksi ja oli myös lastenlasten elämässä aktiivisesti mukana. 

Ikä on vain numero.

Vierailija
237/238 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas mies joka tarjoaa naiselle elatuksen ja tämä sattuu haluamaan lapsen voi tulla isäksi vielä vanhanakin.

40v kusiaivo vonkaamassa pillua tai kohtua on ihan eri asia.

Vierailija
238/238 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha isä on lapsille häpeän aihe, mitä kaveritkin ihmettelevät. Näin muistan omasta lapsuudesta, vaikka en ollut perheen ensimmäisiä.

Ihan samalla lailla, kun voi olla häpeän aihe monesta muustakin syystä. Tuo on huono syy, vaikka ole sitä mieltä, etttä lapset kannattaa tehdä ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan