Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20097)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä poistatetaan Juliaa koskevia viestejä? Kertoo kyllä vaan siitä, ettei poistattaja kestä kuulla totuutta.
Siksi kun halutaan vaikuttaa keskustelunhistoriaan. Myöhemmin näyttää siltä ettei Juliasta olisi paljoa puhuttu ja jos on niin pelkkää hyvää.
Kritiikki tai asiallinen "väärä" mielipide poistuu hyvin nopeasti.
Julia ei ilmeisesti kestä jälkipuintia edes anonyymillä keskustelupalstalla.
Minä poistatan valheet, surutta. Kaksinaamaisuusväitteet jne. En ole Julia, olen Eri.
Muista poistaa jokaisen osallistujan kohdalta kaikki valheet.
Kyllä Julia oli kaksinaamainen. Artun kanssa kävi minigolffia pelaamassa ja sanoi että oli rento ja hyvä fiilis. Sen jälkeen asiantuntijalle sanoi ettei haluaisi enää tulla sohvalle asiantuntijan ja Artun kanssa kun tapaamiset ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä poistatetaan Juliaa koskevia viestejä? Kertoo kyllä vaan siitä, ettei poistattaja kestä kuulla totuutta.
Siksi kun halutaan vaikuttaa keskustelunhistoriaan. Myöhemmin näyttää siltä ettei Juliasta olisi paljoa puhuttu ja jos on niin pelkkää hyvää.
Minä poistatan valheet, surutta. Kaksinaamaisuusväitteet jne. En ole Julia, olen Eri.
Mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä valhetta? Ihmiset tulkitsevat asioita eri tavalla, kun tapahtumia ei ole näytetty. Keskustelupalstan ideana on keskustella. Kun aletaan poistattamaan eri mieltä olevia viestejä, vääristetään keskustelua.
Mielestäni sekä Arttu että Julia toimivat ohjelmassa törpösti enkä puolustele kumpaakaan.
Sen vaan sanon, että se Artun solmion solmu, jonka joku bestman oli tenyt, oli todella tyylikäs. Oli jotenkin punottu ruudulliseksi. En ole koskaan ennen nähnyt sellaista. Hieno oli.
Arttu ei ilkeillyt ja vaatinut kameroiden edessä. Hänestä on vain Julian puheet jotka olivat täysin ristiriidassa telkkarissa nähdyn kanssa. Julia mökötti ja mulkoili, vain hänellä oli oikeus loukkaantua. Puhui kuitenki, että rento ja hyvä fiilis golfatessa ja Myllymaalle taas ihan toista. Arttu voi olla hömelö, mutta Julian käytös kuin teinillä. Ei katsota silmiin ja pidetään aurinkolaseja, kuulokkeet päähän kun toinen puhuu. Mökötetään harrastusten ohjaajille ja puhutaan sitten "opelle", että tuo teki sitä ja tätä.
Matilla olisi ollut syytä lopettaa ja sanoa toisen käytöksestä, hoiti asiallisesti loppuun asti. Myllymaalle iso miinus, luulisi ymmärtävän että se joka uhriutuu ei ole aina vain oikeassa. Keskeytti Artun ja Julian, Elisa sai jatkaa henkistä väkivaltaa loppuun asti.
Hannalla on maksamakkaran väristä huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette siitä, että osallistujille "myydään" ns. loppuelämän ihanuutta, kun tasan tarkkaan tietävät,että tämä on kevyt kokeilu, treffit, joka voi 50-90% mahdollisuudella mennä pilalle tai muutoin lyhyeksi?
Minä olen sitä mieltä, että tämän sarjan historiassa on ollut useita tosi hyviä parituksia, mutta jostain syystä toinen osapuoli ei ole halunnut jatkaa avioliittoa. Tässä esimerkkejä tällaisista pareista viime vuosilta:
Waltteri & Julia
Riia&Aleksi
Matti& Pauliina
Assi &Otto
Lauri&Salla
Miikka&Henni
Juudit&Tommi
Matti&Mira
Se on ollut too Bad for him/her, jos ei itse ole tajunnut, kuinka ihanan kumppanin olisi saanut tarjottimella.
Olisi kiva tietää, että onko esim. Julia, Lauri, Tommi tai Pauliina löytäneet parempaa miest
Miikka ei selkeästi ollut kiinnostunut Hennistä, veti loppuun asti vaan kunnialla ja lopetti heti. Pitkä rauhallinen maalaismies naitettiin lyhyelle säpisijälle, joka muuttaa koko ajan ympäri maata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette siitä, että osallistujille "myydään" ns. loppuelämän ihanuutta, kun tasan tarkkaan tietävät,että tämä on kevyt kokeilu, treffit, joka voi 50-90% mahdollisuudella mennä pilalle tai muutoin lyhyeksi?
Minä olen sitä mieltä, että tämän sarjan historiassa on ollut useita tosi hyviä parituksia, mutta jostain syystä toinen osapuoli ei ole halunnut jatkaa avioliittoa. Tässä esimerkkejä tällaisista pareista viime vuosilta:
Waltteri & Julia
Riia&Aleksi
Matti& Pauliina
Assi &Otto
Lauri&Salla
Miikka&Henni
Juudit&Tommi
Matti&Mira
Se on ollut too Bad for him/her, jos ei itse ole tajunnut, kuinka ihanan kumppanin olisi saanut tarjottimella.
Olisi kiva tietää, että onko esim. Julia,
Hennihän se vasta olikin muna haukka. Ahdisteli koko ajan Miikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Julia oli kaksinaamainen. Artun kanssa kävi minigolffia pelaamassa ja sanoi että oli rento ja hyvä fiilis. Sen jälkeen asiantuntijalle sanoi et
Eihän tuo tarkoita, etteikö Artun näkeminen silti voisi ahdistaa. Eikös ne jutelleet siellä penkillä tuon pelaamisen jälkeen ja Julia yritti selittää, miksi homma ei toimi, mutta sielläkin Arttu vaan toljotti ja hymyili, eikä yhtään tajunnut mitä Julia sanoi. Ei se ole mitään kaksinaamaisuutta, että ihmisen tunteet voivat muuttua.
Minullakin on tuttava, jonka mieluiten kierrän kaukaa, mutta joskus saattaa jokunen hetki mennä hänenkin seurassaan ihan ok, mutta pitemmän päälle ei.
Jos toinen vaan hokee, että olet sielunkumppani ja kaunis jne ja toinen yrittää sanoa, että tää ei toimi niin kyllähän se alkaa ahistaan ketä tahansa:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on aina typerää kuvitella, että tuo haukkujen kohde itse niitä täällä poistelee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waltteri & Julia
...
Mielestäni listan eka oli todella sokea paritus. Julia selvästi halusi karskimman ja maskuliinisemman miehen kuin Waltteri. Julian tyyli on just semmoinen, että hänen rinnalleen kuvittelee pitkän, risupartaisen pahiksen, ehkä semmoisen biker-tyylisen.
Waltteri on oikea unelmien bachelor ja olisi ollut just täydellinen kumppani Julialle.
Mitä vit*un väliä miehen ulkonäöllä edes on?
Ajatelkaa. Yhden ihmisen puheet selän takana ilman mitään näyttöjä. Ja näin on miehen elämä pilattu.
Järkyttävää. Julia saisi hävetä. Ja asiantuntijat löytää selkärangan.
No, onko Artun elämä pilalla? Voit kyllä kertoa lisääkin Artun kuulumisia, kun selvästi tiedät. Ei ole tässä vaiheessa enää lainkaan epäselvää, että sinulla täytyy olla henkilökohtainen kauna tulilla, koska väität täällä asioita, jotka ovat ristiriidassa TV:ssä nähdyn kanssa.
Ohjelmassa sekä Arttu että asiantuntijat vahvistivat useita kertoja, että Arttu oli kommentoinut ikävällä tavalla Julian ulkonäköä ja rikkonut Julian rajoja toistuvasti. Arttu oli pahoillaan, mutta liian myöhään. Julia olo nähnyt miten hän toimii eikä enää halunnut viettää aikaa hänen kanssaan.
Joten miten kenelläkään katsojalla voisi olla mitenkään näin paljon jotain hampaankolossa Juliaa kohtaan? Kuulostat hirveän kaunaiselta ja nyt näyttää siltä, että viikonloppu on ajanut sinut taas spämmäämään jatkuvasti kaunojasi tähän keskusteluun. Jos olet oikeasti vain katsoja, suosittelen etsimään ammattiapua. Jos muutakin, hanki elämääsi jo muuta sisältöä. Käännä jo uusi sivu elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waltteri & Julia
...
Mielestäni listan eka oli todella sokea paritus. Julia selvästi halusi karskimman ja maskuliinisemman miehen kuin Waltteri. Julian tyyli on just semmoinen, että hänen rinnalleen kuvittelee pitkän, risupartaisen pahiksen, ehkä semmoisen biker-tyylisen.
Waltteri on oikea unelmien bachelor ja olisi ollut just täydellinen kumppani Julialle.
Artturin Julia oli kameralle keimaileva pikku p
Waltterin, mistä tuo Artturi nyt tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waltteri & Julia
...
Artturin Julia oli kameralle keimaileva pikku pikku pissis, joka käyttäytyi törkeästi ja lapsellisesti, kunnes hänelle paljastui että Waltterilla on rahaa. Ääni muuttui kellossa välittömästi.
Ihan kuin olisit puhunut tämän kauden Juliasta. Hänelle vaan sattui paljastumaan, ettei Artulla olekaan Julialle riittävästi rahaa vaan kaksi lasta, eli hän ei olekaan se pääpalkinto, jonka odotti ohjelman hakuprosessin läpäistyään saavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu äänsi Julian nimen väärin.
Juulia ei nyt löytänyt Roomeotaan tästä ohjelmasta.
Juulia ahdistui miehen seurasta niin, että hänen sopii seuraavaksi valita vaikka Elisa. Siinä meillä olisikin ollut sopiva pari seurattavaksi. Kumpi loukkaantuu, ahdistuu ja uhriutuu enemmän?
Kyllä Julia oli kaksinaamainen. Artun kanssa kävi minigolffia pelaamassa ja sanoi että oli rento ja hyvä fiilis. Sen jälkeen asiantuntijalle sanoi ettei haluaisi enää tulla sohvalle asiantuntijan ja Artun kanssa kun tapaamiset ahdistaa
Olen melko varma että olisi mies ollut millainen tahansa, olisi tuo pikkumyy ahdistunut joa tapauksessa. Vaikutti jotenkin tasapainottomalta kokonaisuudelta. Juuri sellainen joka miettii koko ajan että mitäköhän tuo tuolla tarkoitti. No joo, Artun virnistely ja suodattamaton puhe olisi monen muunkin uuvuttanut.
Julia lienee ollut lopen uupunut Artun tungettelevaan ja rajattomaan käytökseen, minkä vuoksi hän ei jaksanut enää skarpata vaan käyttäytyi sen vuoksi tökerösti ja tympeästi Arttua kohtaan. Muutamia vastaavanlaisia arttuja tavanneena veikkaan, että tässäkin tapauksessa Arttu on ollut niin haavekuviensa lumoissa, että kieltäytyi siksi ottamasta kuuleviin korviinsa Julian huolenaiheita. Täysin omassa todellisuudessaan operoiva ihminen ei pysty kohtaamaan eikä kuulemaan toista vaan suodattaa kaiken omien filttereidensä läpi, kuulee sen, mitä haluaa kuulla ja toisaalta jättää oleellisen informaation kokonaan huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Hannalla on maksamakkaran väristä huulipunaa.
Epäonnistunut meikki muutenkin. Iho kiiltelee oranssinruskeana... vähän freesimpi meikki olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Julia oli kaksinaamainen. Artun kanssa kävi minigolffia pelaamassa ja sanoi että oli rento ja
Kun Julia oli useamman kerran sanonut Artulle, että loukkaantui Artun kritisoitua hänen mukaansa ulkonäköä, niin ei mikään ihme, että Arttu sanoo Juliaa kauniiksi. Tuo kritiikkihän oli pelkkää sanomisya että sulle käy myös tuo kuvan tumma tukka ja bähän tatuointien ihmettelyä. Todella vaikea tapaus tuo Julia. Siinä pitäisi miehen kuin miehen olla kokoajan kieli keskellä suuta.
Vierailija kirjoitti:
Julia lienee ollut lopen uupunut Artun tungettelevaan ja rajattomaan käytökseen, minkä vuoksi hän ei jaksanut enää skarpata vaan käyttäytyi sen vuoksi tökerösti ja tympeästi Arttua kohtaan. Muutamia vastaavanlaisia arttuja tavanneena veikkaan, että tässäkin tapauksessa Arttu on ollut niin haavekuviensa lumoissa, että kieltäytyi siksi ottamasta kuuleviin korviinsa Julian huolenaiheita. Täysin omassa todellisuudessaan operoiva ihminen ei pysty kohtaamaan eikä kuulemaan toista vaan suodattaa kaiken omien filttereidensä läpi, kuulee sen, mitä haluaa kuulla ja toisaalta jättää oleellisen informaation kokonaan huomiotta.
Molemmilla on käytösongelmia, Julia on passiivisaggressiivinen kiukuttelija, Arttu taas töksäyttelijä joka ei osaa lukea toista tunneasioissa. Kyllähän sen huomasi kuinka taas yritti liehitellä Juliaa ja puhui 'ihastumisen' tunteista... huomaa ettei ole paljoa kokemusta miten parisuhteessa ollaan, hot and cold ei toimi varsinkin jos toinen on pelkästään cold.
Voisitteko mennä maajusseista puhumaan sen omaan ketjuun.
Täällä puhutaan ensitreffien tapahtumista.