Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (20097)

Vierailija
19301/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki varmasti näin eilen Matin ja Elisan käsi kädessä kaupungilla. Kovasti kiehnäsivät ja toinen hyräili välilä jotain melodian poikasta, liekö uuden biisin kertsin aihio. Nainen kikatteli siinä kainalossa, nauttivat selvästi toistensa seurasta.

Vierailija
19302/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteiden puolesta arvioin osallistujien horoskooppimerkit

Katri= härkä

Julia= rapu

Elisa= skorpioni

Iina= vesimies

Janne= oinas

Arttu= kaksonen

Matti= vaaka

Mikko= neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19303/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri= härkä

Julia= rapu

Elisa= skorpioni

Iina= vesimies

Janne= oinas

Arttu= kaksonen

Matti= vaaka

Mikko= neitsyt

Voi jeesus. Miksi nämä horoskooppipellet on aina naisia.Näyttäkää minulle mies joka uskoo moisiin..tämäkin tyyppi lienee jokin kukkahattutyttö ja ennustajalla kävijä.

Ihan vinkiksi että jokaista horoskooppimerkkiä on Suomessa n. 450 000 ihmistä.

Vierailija
19304/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun ja Julian jutussa häiritsee se että MOLEMMILLA vaikuttaisi olevan epäsuotuisia tapoja mitä tulee parisuhteen muodostamiseen. Keskenään erilaisia kylläkin, enkä usko että kumpikaan on lähtökohtaisesti mitenkään pahantahtoinen, mutta nuo ominaisuudet aiheuttavat hankaluutta.

Arvaan näkemäni perusteella että A on höpissyt aivan rajattomasti mitä sattuu ja kaiken perusteella olisin saattanut ahdistua itsekin niin että olisin kokenut tarvetta vetää rajani ja kaikki liinat kiinni. 

Julia puolestaan on ehkä tehnyt noin myös, ja mahdollisesti myös ohessa tulkinnut Artun höpinöitä omien menneisyydestä johtuvien linssien läpi, jolloin Artun sanojen vaikutus on vielä kertautunut ikävästi. Vastamelukuulokkeet on aika lapsellinen tapa osoittaa toiselle mieltä, joskin ymmärrän mahdollisen tilanteen että mikään muu ei ole auttanut. Häiritsi myöskin se että hän itse viimeisessä jaksossa totesi itsestään, että "hymy on palannut kasvoilleni"... Se on hassua itsensä sanomana. 

En siksi puolustele tai teilaa kumpaakaan, vaan minun silmääni ja korvaani tuossa on vaan ollut kaksi ihmistä, joiden ominaisuudet saavat toisistaan irti juuri ne pahimmat puolet, jos niin voi sanoa. 

Suurin epäkohta tässä minun mielestäni on, että MITÄÄN noista konflikteista ei näytetty katsojille. Emme voi siis tietää yhtään mitään ja kaikki tätä kaksikkoa koskevat kommentit ovat periaatteessa arvailua. Ei kovin eettistä tuotannolta asettaa heitä sellaiseen tilanteeseen. 

Vierailija
19305/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä muuta, aika vaikea keksiä puolen miljoonan joukosta yleispätevää "rapua" :))))

Vierailija
19306/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri= härkä

Julia= rapu

Elisa= skorpioni

Iina= vesimies

Janne= oinas

Arttu= kaksonen

Matti= vaaka

Mikko= neitsyt

Voi jeesus. Miksi nämä horoskooppipellet on aina naisia.Näyttäkää minulle mies joka uskoo moisiin..tämäkin tyyppi lienee jokin kukkahattutyttö ja ennustajalla kävijä.

😄 Assariaikoina tuli yks osastonjohtaja, mies, pyytämään multa, että tekisin sellaisen taulukon, jossa on kaikkien hänen alaistensa syntymäajat ja horoskooppimerkit. Eli on niitä sellaisiakin miehiä ja yllättävissä tehtävissäkin 😁 Mutta joo, itse olen kyllä samaa mieltä kanssasi noista horoskooppipelleistä.

Vierailija
19307/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄 Assariaikoina tuli yks osastonjohtaja, mies, pyytämään multa, että tekisin sellaisen taulukon, jossa on kaikkien hänen alaistensa syntymäajat ja horoskooppimerkit. Eli on niitä sellaisiakin miehiä ja yllättävissä tehtävissäkin 😁 Mutta joo, itse olen kyllä samaa mieltä kanssasi noista horoskooppipelleistä.

Juu ja jos nyt johonkin tähtien asentoihin syntymähetkellä ja niiden merkitykseen uskoo niin siinä voisi olla edes hitunen (0,001 %) järkeä, mutta se että joku uskoo ja lukee näitä lehdissä toimittajien kirjoittamia juttuja on jotain käsittämätöntä. Tai se että pitää jotain härkä-ihmistä vahvana ja voimakastahtoisena on yli minun ymmärrykseni. Olen myös törmännyt töissä naisiin jotka ihan vakavasti on kysynyt minultakin että " sä oot varmasti XXX"..

Vierailija
19308/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä muuta, aika vaikea keksiä puolen miljoonan joukosta yleispätevää "rapua" :))))

Niin käsittämätöntä kuin tämä "humpuukki" onkin, niin tuttavapiirissäni eri merkkien peruspiirteet kuitenkin esiintyävät ihan huomattavasti.

Vierailija
19309/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri= härkä

Julia= rapu

Elisa= skorpioni

Iina= vesimies

Janne= oinas

Arttu= kaksonen

Matti= vaaka

Mikko= neitsyt

😄 Assariaikoina tuli yks osastonjohtaja, mies, pyytämään multa, että tekisin sellaisen taulukon, jossa on kaikkien hänen alaistensa syntymäajat ja horoskooppimerkit. Eli on niitä sellaisiakin miehiä ja yllättävissä tehtävissäkin 😁 Mutta joo, itse olen kyllä samaa mieltä kanssasi

Joillakin ei vain ole yhtään leikkimielisyyttä ja huumorintajua...

Vierailija
19310/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liki varmasti näin eilen Matin ja Elisan käsi kädessä kaupungilla. Kovasti kiehnäsivät ja toinen hyräili välilä jotain melodian poikasta, liekö uuden biisin kertsin aihio. Nainen kikatteli siinä kainalossa, nauttivat selvästi toistensa seurasta.

Ihana kuulla, arvasin, että tuo on vain leikkauksella aikaansaatua ja että palstan akat ovat Elisalla kateellisia 😘

Vierailija
19311/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin käsittämätöntä kuin tämä "humpuukki" onkin, niin tuttavapiirissäni eri merkkien peruspiirteet kuitenkin esiintyävät ihan huomattavasti.

Vai niin. kiva tietää. Onko myös tarot-kortit käytössä...:))))

Vierailija
19312/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sun mielestä siis puolella miljoonalla vesimiehellä on jokin luonteenpiirre ja ominaisuus mikä erottaa ne vaikka oinaksesta. Kiva tietää. Kerrotko seuraavaksi sukupuolesi ja oletko kenties suuntautunut taidealalle tai "pehmeisiin hoitomuotoihin" kuten reikihoito. Entäpä kannatko huonona päivänä energiaa tuovia kiviä taskussasi,,,

Vierailija
19313/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt muualle noine horoskooppeinenne!!!

Vierailija
19314/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kesätöissä 90-luvulla erään lehden horoskoopit :)

Annoin mielikuvituksen lentää

Vierailija
19315/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menee niin tunteisiin? Jos ei kiinnosta niin mistä moinen älämölö?

Vierailija
19316/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kesätöissä 90-luvulla erään lehden horoskoopit :)

Annoin mielikuvituksen lentää

"Töissä on eräs haaste joka kuitenkin ratkeaa kun maltat odottaa. Parisuhteessa toinen osapuoli kokee välillä ettei kipinää riitä tarpeeksi arjen kiireissä, kuitenkin yllättävä asia saa taas tunteet roihuamaan. Rahankäytön kanssa kannattaa olla tarkkana, säästöille tulee käyttöä."

Vierailija
19317/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menee niin tunteisiin? Jos ei kiinnosta niin mistä moinen älämölö?

Olen eri, mutta ottaa pattiin että sitä avaa ETA-keskustelun lukeakseen uusi kommentteja ohjelmasta, ja sitten sivu onkin täynnä jotain horoskooppeja. Todella ärsyttävää. Perustakaa oma ketjunne tuolle hölynpölylle ja ylipäätään muille aihepiireille. 

Vierailija
19318/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä poistatetaan Juliaa koskevia viestejä? Kertoo kyllä vaan siitä, ettei poistattaja kestä kuulla totuutta.

Siksi kun halutaan vaikuttaa keskustelunhistoriaan. Myöhemmin näyttää siltä ettei Juliasta olisi paljoa puhuttu ja jos on niin pelkkää hyvää. 

Kritiikki tai asiallinen "väärä" mielipide poistuu hyvin nopeasti.

Julia ei ilmeisesti kestä jälkipuintia edes anonyymillä keskustelupalstalla.

Minä poistatan valheet, surutta. Kaksinaamaisuusväitteet jne. En ole Julia, olen Eri.

Muista poistaa jokaisen osallistujan kohdalta kaikki valheet.

Kyllä Julia oli kaksinaamainen. Artun kanssa käv

Miksi naista ei uskota? Juliahan kertoi Artun sanoneen häntä miesmäiseksi ja harteita leveiksi. Tämä on hyvin loukkaavasti sanottu kaikille naisille!

Vierailija
19319/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sun mielestä siis puolella miljoonalla vesimiehellä on jokin luonteenpiirre ja ominaisuus mikä erottaa ne vaikka oinaksesta. Kiva tietää. Kerrotko seuraavaksi sukupuolesi ja oletko kenties suuntautunut taidealalle tai "pehmeisiin hoitomuotoihin" kuten reikihoito. Entäpä kannatko huonona päivänä energiaa tuovia kiviä taskussasi,,,

Ihan hyvin puolella miljoonalla vesimiehellä voi olla joku luonteenpiirre joka sopii vesimiehen horoskooppimerkkiin. Mikä tahansa on helppo erottaa oinaasta.

Vierailija
19320/20097 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri= härkä

Julia= rapu

Elisa= skorpioni

Iina= vesimies

Janne= oinas

Arttu= kaksonen

Matti= vaaka

Mikko= neitsyt

Tykkäisin mut nimittelit pelleksi, ei kaunista.

Mutta itse asiasta samaa mieltä. Olen monta kertaa kysynyt horoskooppiuskovaisilta, että millä mekanismilla olettavat planeettojen asennon syntyhetkellä (ja tässäkin aina se n. kuukauden pitkä aika eli asennot ehtii muuttumaankin) vaikuttavan luonteeseen, mutta ei ole kukaan vielä sanonut mitään.