Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (18760)
Niinkuin aiemmin jo kommentoin, Elisa hyökkää nyt asiantuntijoiden kimppuun. Syyttää heitä suhteen epäonnistumisesta ja kuinka hänet on nolattu. Palautetta tulee varmasti asiantuntijoiden suuntaan.
''Taidatpa hieman nyt huijata itseäsi tai sitten asut metsikössä jossa ei asu ketään muita. Minä olen pyöreä ja kyllä säälivät katseet todellakin kertoo ja pahimmillaan olen kuullut nuorisoporukasta kommentin '-ttu mikä läski tuolla menee'. Että se siitä kuplastasi.''
Nuorisoporukoista nyt ei kannata välittää, niiden joukossa on kumminkin aktiivisia koulukiusaajia. En usko. että normaalit aikuiset jaksaa kiinnittää pyöreisiin ja ylipainoisiin huomiota, kun ovat sen verran tavallinen näky on katukuvassa, ja jos kiinnittääkin niin mitä väliä. Veemäiset ihmiset lienevät veemäisiä yleisesti ihmisille.
Janne on ihan eri ihminen kun ei ole vaimonsa seurassa. Ajattelin jossain vaiheessa, että onko Janne masentunut, mutta häntähän vain vituttaa olla Katrin seurassa. Ei muuta ku eteenpäin Janne, niinku Juti sanoo!! Kyllä se siitä!
Mä en jaksa kuunnella tuota Elisaa enää: minäminäminä minäminäminä minäminäminä...
Mikkohan tosiaan asuu aikalailla minun naapurissa täällä Vantaan Tikkurilassa. Täällä on ihmisen hyvä olla!
Vierailija kirjoitti:
Elisa, Elisa, Elisa. Jaksoi vielä viimeisessä nauhoituksessaan väittää, että Matti ei osaa keskustella - täysin käsittämätöntä. Eikä nähnyt edelleenkään itsessään vikaa, ongelma oli aina Matissa.
Matti oli aika ihana tässä nauhoituksessa, sanoi, että tykkää entistä enemmän omasta tavastaan ottaa rauhallisesti ja varovaisesti, ei hötkyile. Ja mitä olisi voinut tehdä toisin: kertoa jo ensimmäisenä päivänä, että "tällainen olen", eikä vasta kahden päivän päästä :D Eli huumorintajuinen, aivan ihana tyyppi. Elisa menetti paljon, Matti ei mitään.
Silleen "hauskaa", että Elisa jotenkin kuvittelee ettei katsojat näe tilannetta televisiosta :D Kyllä me ollaan koko syksy nähty ja kuultu ihan enemmän kuin riittävästi. Matti on ihana, fiksu, sympaattinen ja tosi aikuinen, jämpti mies. Ei lähtenyt mukaan tuohon epävakaalta vaikuttavaan tohotukseen vaan pysyi omana ihanana itsenään.
Elisan alahampaat häiritsee, kumma kun ei häntä itseään. Hammaslääkäri taikoisi ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa, Elisa, Elisa. Jaksoi vielä viimeisessä nauhoituksessaan väittää, että Matti ei osaa keskustella - täysin käsittämätöntä. Eikä nähnyt edelleenkään itsessään vikaa, ongelma oli aina Matissa.
Matti oli aika ihana tässä nauhoituksessa, sanoi, että tykkää entistä enemmän omasta tavastaan ottaa rauhallisesti ja varovaisesti, ei hötkyile. Ja mitä olisi voinut tehdä toisin: kertoa jo ensimmäisenä päivänä, että "tällainen olen", eikä vasta kahden päivän päästä :D Eli huumorintajuinen, aivan ihana tyyppi. Elisa menetti paljon, Matti ei mitään.Silleen "hauskaa", että Elisa jotenkin kuvittelee ettei katsojat näe tilannetta televisiosta :D Kyllä me ollaan koko syksy nähty ja kuultu ihan enemmän kuin riittävästi. Matti on ihana, fiksu, sympaattinen ja tosi aikuinen, jämpti mies. Ei lähtenyt mukaan tuohon epävakaalta vaikuttavaan
Vaikka kuinka onkin sitä mieltä, että Matti on ihana paras ihminen ja Elisa itse saatana, niin ei ulkopuolinen oikein voi mennä sanomaan, että kuka menetti mitäkin. Minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Hesaäijä tekee Matin luona?😄
Ovat kavereita musiikkipiireistä
Mikähän tämä elämäniloinen, hauska pirskahteleva Elisa, meiltä on nyt jäänyt näkemättä? Höpöhöpö. Jos hän olisi tuollainen, olisi osannut relata Matin kanssa ja näyttää srn puolen. Mutta kun, sellaista puolta ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen joukkolynkkaus on ihmisistä puhdistavaa ja miellyttävää. Siitä kertovat jo tuhannet samaa toistavat viestit: Tuomitsemme Elisan, Me, Yhdessä, Yhteisiin Arvoihin vedoten. Porukalla ristiinnaulitaan yksi syntipukki, johon yhteisö voi projisoida kaikki sielunsa mädimmät ja ankeimmat mustat pisteet ja salaisuudet. Näin moni voi tuntea puhdistavaa ja virkistävää ylemmyyttä yhteisön syntipukin (Elisan) kautta. En minäkään Elisan sanomisia tässä ylistä. Kuvailen vain ilmiötä, sitä joka saa sinut ja minut pöyristelemään Huonoa Käytöstä av-palstalla sen sijaan että menisimme vaikka ulos kuuntelemaan sateen ropinaa.
Minä ainakin tunnen hieman myötätuntoa Elisaa kohtaan kaikesta huolimatta. Hän on varmaan aika hankalassa tilanteessa ja pettymys tässä ohjelmassa oli jo liikaa. Matti säilytti hienosti rauhallisuude
Elisa esitti päätösjaksossa sellaista ihmistä, mitä varmasti esitti myös asiantuntijoille valintaprosessissa. Siinä on todellakin vaikea löytää oikeaa puolisoa, kun on niin epäaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun aina haukutaan Mikkoa tunteettomaksi, niin juuri tuossakin Mikko sanoo tajunneensa heti, että tässä on tosi hyvä nainen josta kannattaa pitää kiinni...
MIkä tunne tuohon liittyy? Menettämisen pelko?
Arvostus? Ihastus? Mikko sanoi tuossa jakson lopussa myös (ajoivat jonnekin Iinan kanssa) että hänellä on hyvä olla tässä suhteessa ja haluaa jatkaa suhteessa olemista. Tässä ehkä ilmennetään sitä kiintymystä ja tyytyväisyyttä elämään. Mikko voi olla hiukan ilmeetön, mutta esimerkiksi puhuessaan lapsista Iinan kanssa hänen kasvoilleen levisi pieni hymy, joka minulle kertoo ilon tunteista joita hän kokee ajatellessaan mahdollista yhteistä perhettä.
Joskus pienet mikroeleet ja ilmeet kertovat aika paljon. Esimerkiksi kun Janne heitti ilmoille sen "annetaanko me periksi li
Pelkkää Damage Controlia Jannelta. Tajusi lopulta, minkälaisen kuvan on antanut koko Suomen kansalle itsestään. Epätoivoinen viimeinen yritys parantaa julkiskuvaansa. Todellisuudessa on aivan sama tympeä Janne, jota olemme saaneet seurata useamman kuukauden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätösjaksossa Arttu pidätteli välillä itkua. Miksi?
Harmittikohan Arttua, ettei saanut sitä perhettä, minkä kuvan oli etukäteen rakentanut? Vai oliko oikeasti ihastunut, kuten väitti yhä vikassa jaksossa? Vai häpesikö epäonnistumista? Tietääkö itsekään? Vai oliko niin kiero, että esittäisi katuva ja lämmintä puhdistaakseen maineensa? En ehkä usko, koska selvästi pidätteli itkua eikä pitänyt mitään miesitkuesitystä. Puheet ajattelematonta suoltamista. Mahtaako oppia mitään.
Voi ei, tiedoksi kaikille, että elämäntehtävänään manipuloivat henkilöt vuodattavat kyyneliä aina kun niitä tarvitaan. Nimenomaan kun niillä on arvoa, joko säälin, maineenpuhdistamisen, hurmaamisen tai tahtonsa läpi saamiseksi.
Totta kyllä, että Arttu vaikutti varsin symppikseltä jälleennäkemisessä, mutta kun muistelee miten hän ei kuunnellut Juliaa lainkaan, puhui taukoamatta vaikka toinen pyysi rauhaa, kävi Julian ulkonäön läpi varsin negatiivisella tavalla, ihmetteli itsestäänselvää tilannetta kun Julia ei loukkaamisten jälkeen ollutkaan enää kauhean lämmin, niin kyllä tulee mieleen että tässä tyypissä on jotain vinossa.
Toki myös jännämiesmenneisyys kertoo omaa kieltään. Miksi lapsia on siunaantunut, mutta suhdetta äitien kanssa ei ole?
Julian väitteet todistivat todeksi sekä asiantuntijat että Arttu itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kavereita musiikkipiireistä
Ei Hesaäijä kyllä ole missään musiikkipiireissä. Tehnyt pari huumoribiisiä siinäpä se.
Äääää, mä haluan Matin pizzaa syömään! Ja Matin seuraan muutenkin. Niin ihana mies <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jo viikko sitten, mutta eikös ne pizzaa syöneet? Jos ei pizzaa niin jotsin muuta. Rakkaudella valmistettua.
Hesaäijä on Matin hyvä ystävä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa jauhaa kosketuksen ja fyysisen läheisyyden puolesta vaikka joka solu hänessä huutaa painu sinne....
On kyllä kummallista miksi Elisa on niin suuttuneen olonen. Nyt olisi ollut hyvä mahdollisuus tutustua toiseen eri tavoin kuin mitä aiemmin on tehnyt, mutta se ei käynyt hänelle. Ja jos ei heti ihastu toiseen, niin tarviiko kuitenkaan alkaa piikittelemään.
Elisalla on ihan maailmanlopun meininki kun ei kohdannut juuri sellaista kuin prikulleen halusi.
Emisan mielenterveys ei ole ihan kunnossa.
Itse laittaisin kieleni ihan muualle kuin suuhun ;)) namskis!